SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfde TT en OP niet geüpdatet. Jammer.
Jouw inbreng is anders ook niet van hoog niveau.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:28 schreef Jimbo het volgende:
ik zou forza maar uit de op laten, heb je niks aan die gozer
Maar, ik sta wel in de opquote:Op zondag 12 juli 2015 19:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jouw inbreng is anders ook niet van hoog niveau.
Nooit boos, enkel teleurgesteld.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu wordt notorious roy weer boos omdat de games in de OP niet zijn aangepast
[..]
Jep, net als primary geactiveerd. Als wie log je dan in? Als ik als guest1 inlog met de tweede controller dan staat er naast mijn username gewoon guest1 in de party en die kan dan niet online meespelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is je main account wel degene waar de primary ps4 op geactiveerd is ? (dat was bij mij t probleem toen ik dat probeerde)
als ik met iemand extra speel hier dan staat dr nickname(1) in de game
log met mn normale eigen psn in, dna in t menu druk ik op start met een andere controller ne kies ik een account.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, net als primary geactiveerd. Als wie log je dan in? Als ik als guest1 inlog met de tweede controller dan staat er naast mijn username gewoon guest1 in de party en die kan dan niet online meespelen.
Hmm vreemd, krijg dan toch weer: Guest 1 ''Not logged in. Please login to Playstation Network and try again.''quote:Op zondag 12 juli 2015 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
log met mn normale eigen psn in, dna in t menu druk ik op start met een andere controller ne kies ik een account.
dan play online ect ect
anders maak je toch ff een 2e accountje op je ps4 ?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:53 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hmm vreemd, krijg dan toch weer: Guest 1 ''Not logged in. Please login to Playstation Network and try again.''
Het ding is dat er 3 vrienden komen en dan moet ik voor elk een fake e-mail adres gaan maken, niet zoveel zin in.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
anders maak je toch ff een 2e accountje op je ps4 ?
10minutemail.comquote:Op zondag 12 juli 2015 20:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het ding is dat er 3 vrienden komen en dan moet ik voor elk een fake e-mail adres gaan maken, niet zoveel zin in.Dan laat ik ze maar gewoon hun eigen email invoeren.
Invite gestuurdquote:
Wij spelen gewoon hoor?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hier nog steeds geen servers online miljaar
Ze doen het gewoonquote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik kom er inmiddels ook niet meer in.
neem dan wel de uitvoering met de ijskast erbij hequote:
Je moet er van houden, het krijgt wisselende scores voor de verdwaalde reviews puur daardoor. PCM is ook supervet, maar echt niet voor de doorsnee gamer.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook extreem saai. Het mist de snelheid en de uitdagende tracks om als game interessant te zijn.
Dan kun je veel beter een razendsnelle down-hill BMX-game maken ofzo door mooie bossen en omgevingen, met stunts erin en alternatieve routes, ala SSX3 of Pure...
nieuwe ssx.. mja als ie even kut is als de vorige..laat dan maarquote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je moet er van houden, het krijgt wisselende scores voor de verdwaalde reviews puur daardoor. PCM is ook supervet, maar echt niet voor de doorsnee gamer.
Nieuwe SSX zou wel echt vet zijn trouwens
Naja, eerst 6 daagjes vakantie en als ik hem dan nog wil dan download ik hem wel, waarschijnlijk niet en is het even een opleving van de gedachte aan PCM
oef geen idee, heb die trophy nu al een tijdjequote:Op maandag 13 juli 2015 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoeveel km heb je nu met rocketleague Jimbo?
gewoon nieuwe xbone sticks erop zettenquote:Op maandag 13 juli 2015 11:59 schreef Studiotje het volgende:
Ghehe, breekt een thumbstick af nadat ik 'm liet vallen![]()
Kan dat? Hij is echt tot het bolletje afgebrokenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon nieuwe xbone sticks erop zetten
Jep, is maar een plastic opzetstukje. Gewoon je controller even open schroeven en er een nieuw stickje in zettenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kan dat? Hij is echt tot het bolletje afgebroken
Oooohke... Kan die dingen alleen niet vindenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, is maar een plastic opzetstukje. Gewoon je controller even open schroeven en er een nieuw stickje in zetten
Ja die zijn veel beterquote:
Mja.. ga eens kijken waar ik ze kan bestellen.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja die zijn veel beter, maar uit China duurt het wel even voordat ze er zijn. Geen idee waar je ze hier in Nederland kan kopen, misschien marktplaats?
Die laadt ook controllers op in standby mode.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje: Wij hebben momenteel een PS3. Een 12GB versie gekocht in de aanbieding een jaar geleden ofzo. Naast dat we erachter zijn gekomen dat het geheugen te weinig is, vinden we het vrij storend dat de controllers niet kunnen opladen als de PS3 op standby staat. We spelen niet elke week, dus elke keer dat we willen spelen komen we erachter dat een van de controllers nog maar 1 streepje batterij heeft bv, omdat hij niet heeft kunnen opladen. Toch belachelijk dat hij alleen oplaad als je aan het spelen bent? Hoe is dat bij de PS4?
Dan gebruik je gewoon de oplaadkabel van de PS4 op je adapter van de iPhone.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
De PS4 controllers hebben ook gewoon een mini usb aansluiting, dus deze kun je eventueel ook gewoon met een telefoonoplader opgeladen worden. Tenzij je een iPhone hebt, dan heb je pech.
Dat scheelt dan weer, thanksquote:Op maandag 13 juli 2015 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die laadt ook controllers op in standby mode.
wtf hoe dan, ik heb er net 80K in zitten en ik speel voor mijn gevoel al foking veelquote:Op maandag 13 juli 2015 00:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oef geen idee, heb die trophy nu al een tijdje
Er is een bug waardoor ie alleen exhibition en season meetelt.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
wtf hoe dan, ik heb er net 80K in zitten en ik speel voor mijn gevoel al foking veel
Waar kan je zien hoeveel je gereden hebt?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
wtf hoe dan, ik heb er net 80K in zitten en ik speel voor mijn gevoel al foking veel
Je wielen. (in de garage)quote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel je gereden hebt?
Bij het wijzigen van je velgen staat aantal kmquote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel je gereden hebt?
Kan het niet bevestigen, maar heb je bij psn plus geen online storage voor je savegames?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:20 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand bevestigen of een game verder spelen op een andere Ps4 alsvolgt werkt:
-Kopieren naar USB, dan terug naar Ps4 en inloggen met het savegame account?
Lijkt meer op Dark Souls.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Bloodborne een soortgelijk spel als The Witcher 3 of meer richting God of War gameplay?
neuh, hij telt alles , maar de trophy hoort te poppen tussen de 72 en 145 nuquote:Op maandag 13 juli 2015 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is een bug waardoor ie alleen exhibition en season meetelt.
Online potjes dus niet.
Welk spel wees wat uitgebreiderquote:Op maandag 13 juli 2015 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Hoi.
Mijn PS4 laadt het spel niet op een of andere manier?
Weten jullie wat het probleem kan zijn?
Dus telt ie niet alles mee...quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh, hij telt alles , maar de trophy hoort te poppen tussen de 72 en 145 nu
niet dat ik online nou een kleine 400km gereden heb dus daar ligt niet aanquote:
huehuequote:Op maandag 13 juli 2015 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Man ik zit weer helemaal in Dying Light. Blijft echt heerlijk om vallen (vuurwerkbommetjes om ze te lokken naar vaten met olie of een hele groep bij elkaar zien te krijgen en dan een molotov erop gooien) te maken voor die zombies om zo 20 zombies tegelijkertijd af te maken. Op die manier krijg je ook echt veel xp.
Coop is misschien wel leuker, maar de meeste spelers rushen steeds door missies en dat vind ik ook niks. Ik speel juist echt op mijn dooie gemak.
pers?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik nooit snap dat sommige mensen games voor de release kunnen krijgen?!
Nee geen pers, gewoon buurjongens. Krijgen altijd FIFA eerder 2 dagen overigens snap niet hoe.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huehue
[..]
pers?
of gewoon eerder verstuurd naar ze. heb ik ook wel eens gehad.
En anders zie je vaak meuk online wel verschijnen
Ja ik, johan wil ook wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:48 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
verassendzijn d'r nog mensen die rond half 9 potjes RL willen spelen ?
ik heb mn games vaak ook net iets eerderquote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee geen pers, gewoon buurjongens. Krijgen altijd FIFA eerder 2 dagen overigens snap niet hoe.
Geen van beidequote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Bloodborne een soortgelijk spel als The Witcher 3 of meer richting God of War gameplay?
Howquote:Op maandag 13 juli 2015 17:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb mn games vaak ook net iets eerder
Soms verkopen winkels eerder/word eerder bezorgd/stelen het van een vrachtwagen (waarvan wij er ook een in dit topic hebben)/streamers enzoquote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee geen pers, gewoon buurjongens. Krijgen altijd FIFA eerder 2 dagen overigens snap niet hoe.
je kan hem niet opstarten of in fifa zelfquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fifa toch
hij zegt spel laden maar doet niks
niet opstarten tochquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
je kan hem niet opstarten of in fifa zelf
Haal de de cd er uit verwijder game stop de cd er opnieuw inquote:Op maandag 13 juli 2015 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fifa toch
hij zegt spel laden maar doet niks
Zoek t ff zelf op tochquote:
en het aftrekken van m e d i a m a r k t(ja, sterf met je automatische URLS ) hulpjes helpt ook nog wel eensquote:
hou je bek apaatquote:Op maandag 13 juli 2015 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoek t ff zelf op toch
Wat een kerel toch
Hahahaah wat een noob gewoon cd eruit en erinquote:
gewoon een fijne luxe bureaustoel doet bij mij al wonderen, ik kan gamen vanuit mijn bed, of mijn bank, maar mijn bureaustoel blijft een comfortabel juweeltjequote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
zoek het zelf danquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
straks wou net playstationpluscode proberenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb een rijtje van drie bioscoopstoelenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |