Gewoon vanaf de bankquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef bjanaan het volgende:
Op wat voor stoel gamen jullie? Zit te denken om naast mijn nieuwe tv een wat fijnere stoel te kopen! Dacht zelf aan een Fatboy zitzak iemand suggesties?
voor psn plus heb je 12 cijfers of letters nodig tochquote:Op maandag 13 juli 2015 18:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
heb je geen psn meer dan ga die 32 cijfers proberen dan
probeer dan alle cijfers die er zijn en lettersquote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor psn plus heb je 12 cijfers of letters nodig toch
ik heb er een beschadigt en nu zijn het er dus 11
dus geen psn plus kk zooi
hij geeft nu aan er is een fout opgetredenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
probeer dan alle cijfers die er zijn en letters
Ga uit mijn stoel!quote:Op maandag 13 juli 2015 18:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Simpele fauteuil van de IKEA, met een lekker voetenbankje erbij.
Hier doen ze het nu net weer.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De servers van RL liggen er weer uit volgens mij
Lol geniale trollquote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor psn plus heb je 12 cijfers of letters nodig toch
ik heb er een beschadigt en nu zijn het er dus 11
dus geen psn plus kk zooi
heb je geen vriendenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Jimbo het volgende:
eigenlijk is het kut dat mensen zo slecht te vertrouwen zijn he
anders kon je met 10 mand of iets een digitaal game account maken'; de games kopen en ze lekker delen via de PS4
dan heb je allemaal je games voor 5eur ps
hey leef jij ook nogquote:
jaquote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey leef jij ook nog
en ja, zat. maar amper een paar die gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |