Nadal als die fit is op hardcourt/ gravel misschien maar zie Djoko niet verliezen op gras.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef BobW het volgende:
Gaat er iemand Djokovic stoppen de komende jaren?
Anderson was er toch best dichtbij op Wimbledon..quote:Op zondag 12 juli 2015 18:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nadal als die fit is op hardcourt/ gravel maar zie Djoko niet verliezen op gras.
Wawa zo nu en danquote:Op zondag 12 juli 2015 18:32 schreef BobW het volgende:
Gaat er iemand Djokovic stoppen de komende jaren?
1 USO pasquote:Op zondag 12 juli 2015 18:41 schreef Anonymousz het volgende:
5 aussies 3 wimby 0 rg 1 us open![]()
gras is zijn 2e beste ondergrond nu?
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:50 schreef suus21 het volgende:
en steeds benadrukken dat ie nog lang niet stopt..
dat welquote:
twitter:BenRothenberg twitterde op zondag 12-07-2015 om 18:44:47Reilly Opelka was juuuuust a bit taller than the rest of the #Wimbledon boys' doubles final. http://t.co/BKsj4ioWSO reageer retweet
Verwacht je dan dat hij opeens allerlei scheldwoorden gaat roepen?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:48 schreef suus21 het volgende:
Komt weer een geregisseerd interview van roger. Altijd de sportieve verliezer uithangen
Je punt?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:41 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Federer blijft de mooiste speler om naar te kijken. Held
waarom zou hij ook stoppen???quote:Op zondag 12 juli 2015 18:50 schreef suus21 het volgende:
Die zegt elk toernooi hetzelfde, en steeds benadrukken dat ie nog lang niet stopt..
Hard court en hard court niet dezelfde ondergrond vinden.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:41 schreef Anonymousz het volgende:
was niet negatief bedoeltquote:Op zondag 12 juli 2015 19:00 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Je punt?
Sommigen winnen niet eens 1 GS
Die gast is 34, heeft 26 GS finales gespeeld. Nu opeens gaan janken zou pas nergens op slaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:02 schreef suus21 het volgende:
Ik hoop op een spontaan interview waarin je eventueel ook teleurstelling ziet zoals bij murray die in 2012 moest huilen na zijn verloren finale. Maar de laatste jaren zijn al die interviews kopies, totaal nietszeggend..
Vond dat interview met Djokovic ook matig, gaf totaal geen antwoord op de vragen. Federer is nu bijna 34 en heeft vier kinderen, die gaat niet meer zo staan janken als na AO 2009. Die ultieme drive is er ook al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:02 schreef suus21 het volgende:
Ik hoop op een spontaan interview waarin je eventueel ook teleurstelling ziet zoals bij murray die in 2012 moest huilen na zijn verloren finale. Maar de laatste jaren zijn al die interviews kopies, totaal nietszeggend..
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:35 schreef suus21 het volgende:
Vanaf de baseline gaat ie echt nooit winnen van djoko of nadal in goede vorm, snap niet dat in drie gewonnen sets toch grotendeels zo blijft spelen tegen djoko. Wat heb je dan aan edberg als coach...edberg moet zich toch kapot geergerd hebben.
Hij verdient geen 8-9quote:Op zondag 12 juli 2015 19:33 schreef DaveDave09 het volgende:
Voor de finale dacht ik echt dat federer ging winnen, jammer want dan was nole nu 8-9 in finales geweest.
Overigens is het nu 20-20 in onderlingen partijen, zal wel eindigen rond de 24-21 voor nole.
2.08 m.quote:
gênantquote:
2x keer 6-0 te genant gewoonquote:
quote:Federer/Hingis?
Hingis heeft haast alles bereikt in haar carrière, maar een olympische medaille ontbreekt nog. Na afloop van haar twee titels werd haar gevraagd naar haar plannen voor de Spelen in Rio. “Ik heb altijd aangegeven dat ik graag in Rio wil spelen”, antwoordde de Zwitserse. “Daarom heb ik Roger Federer en Stan Wawrinka ook gevraagd. Ik zou het geweldig vinden, maar we zien wel hoe het loopt.”
Ik heb medelijden met het publiek. Zit je dan met zo'n duur kaartjequote:
Moet je die toespraak van Graff op het eind zien. Ze wist echt niet wat ze moest zeggen, ze had gewoon plaatsvervangende schaamte voor die tegenstander.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
2x keer 6-0 te genant gewoon![]()
graff speelde een oefenwedstrijd leek het
Moest nog even nadenken over je post, maar ik vroeg me af wat je nou bedoelt. Ik zag Federer meerdere dingen doen die tactisch volgens mij niet slim waren: die vertragende sliceballen slaan in plaats van het initiatief nemen, terug naar Djokovic slaan, te weinig aanvallen op Djokovic' tweede service en sowieso te afwachtend spelen. Verder was zijn breakpointconversie weer heel laag.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:06 schreef luckass het volgende:
Wawa > Djoko > Fed > Murray > Pospisil > Troicki > Brown > Nadal
djokokingquote:
De Rafa cursequote:Op maandag 13 juli 2015 20:06 schreef luckass het volgende:
Djoko > Fed > Murray > Pospisil > Troicki > Brown > Nadal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |