twitter:JournalVelo twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 13:25:12JV Exclusive: Live data from Froome's heart monitor all through today's stage: http://t.co/OdjFnLWcda reageer retweet
D&Dquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:57 schreef kibo het volgende:
Vanmiddag heerlijk wegdoezelen met D&D geneuzel heel ver op de achtergrond
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:30 schreef heywoodu het volgende:
twitter:JournalVelo twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 13:25:12JV Exclusive: Live data from Froome's heart monitor all through today's stage: http://t.co/OdjFnLWcda reageer retweet
De hele tour is een hoax, alles is gescriptquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
Zijn ze onderweg?
Nonsens allemaal, ze liggen nog te slapen...
http://letour-livetrackin(...)utm_campaign=TDF2015
Dat brakke systeem werkt alleen tijdens tv uitzendingenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
Zijn ze onderweg?
Nonsens allemaal, ze liggen nog te slapen...
http://letour-livetrackin(...)utm_campaign=TDF2015
Ja, ruim 11 minuten op het pelotonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Fedrigo en van Bilsen van voren?
gaan ze niet reddenquote:
Het is wachten welke verre outsider als eerste in zijn kansen gaat geloven. De topploegen gaan niet rijden vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben zowaar eens voor de Colombiaantjes, hoeven voor de verandering eens niet kort gehouden, maar gewoon lekker weg dansen van die Sky-trein!
Trek of Cannondale denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is wachten welke verre outsider als eerste in zijn kansen gaat geloven. De topploegen gaan niet rijden vrees ik.
Maar die zijn niet scherp dus die gaan echt geen mannen opofferen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bokkema toch niet? Dan nog eerder een nerveuze Fransoos zoals Madiot of Bernaudeau.
De nagel van Ajacied422 wel, lees ik net.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zijn niet scherp dus die gaan echt geen mannen opofferen.
oei dat wordt aan de antibiotica, sterkte maatquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn grote linkerteen heeft een scherpe nagel.
Vandaag wel. Onderwerp van gesprek zijn bij Jalabert&co is al veel waard.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zijn niet scherp dus die gaan echt geen mannen opofferen.
Denk dat hij morgen interessanter vindt...quote:
Vuile moz eerder denk ik...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bokkema toch niet? Dan nog eerder een nerveuze Fransoos zoals Madiot of Bernaudeau.
terugpakken op de tourmalet, leuk scenarioquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Denk dat hij morgen interessanter vindt...
Ik zou mooi m'n krachten sparen voor morgen ipv die 3 pukkeltjes waar hij vandaag punten kan pakkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
trui verdedigen, meezitten is zijn enige kans
Natuurlijk heel interessant wat er momenteel afgefietst wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:54 schreef Asphias het volgende:
Pffft, wordt er nog iets live uitgezonden? Op de nos herhalingen van gisteren en eurosport doet n samenvatting van de week. Is t echt zon saaie etappe dat we het niet meer op tv krijgen?
Kan ook. Franse ploegen zijn zelfs in staat om te gaan rijden zodat een andere Franse ploeg niet wint.quote:
Meestal starten ze live tussen 2 en half 3.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:54 schreef Asphias het volgende:
Pffft, wordt er nog iets live uitgezonden? Op de nos herhalingen van gisteren en eurosport doet n samenvatting van de week. Is t echt zon saaie etappe dat we het niet meer op tv krijgen?
Wie gaan zich nog meer richten op de bollentrui denk je?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou mooi m'n krachten sparen voor morgen ipv die 3 pukkeltjes waar hij vandaag punten kan pakken
Stream?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:57 schreef showtimer het volgende:
José Been is al live met de Amerikaanse Krek
Arredondo en Kruijswijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie gaan zich nog meer richten op de bollentrui denk je?
S Yates, en Kudus en Meintjes zullen dat wel weer proberen te counteren. Misschien R Costa ook welquote:
Je moet dit jaar al bijna een HC aankomst winnen om serieuze kans te maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
S Yates, en Kudus en Meintjes zullen dat wel weer proberen te counteren. Misschien R Costa ook wel
zijn toch nog geen live beeldenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:03 schreef freaky40 het volgende:
Meestal zijn er toch wel van die backdoor streams te vinden ergens net als bij voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |