Altijd kwart over vijfquote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
nos stream hapert natuurlijk bij de finish
Wat een filantroopquote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Cootz het volgende:
Wel klasse van Froome dat ie zich liet afzakken om even te helpen daar achterin.
Heb daardoor al 2 finishes gemistquote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
nos stream hapert natuurlijk bij de finish
Hij zal wel moeten.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Cootz het volgende:
Wel klasse van Froome dat ie zich liet afzakken om even te helpen daar achterin.
Ik geloof in Nairo en Piti.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Ereinion het volgende:
Froome gaat echt gruwelijk hard uithalen in de Pyreneeën. Ben bang dat na Plateau de Beille de Tour wel eens voorbij kan zijn.
Gewoon direct F5 rammenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb daardoor al 2 finishes gemist.
Porte en Poels rijden dinsdag de rest al naar huis hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Ereinion het volgende:
Froome gaat echt gruwelijk hard uithalen in de Pyreneeën. Ben bang dat na Plateau de Beille de Tour wel eens voorbij kan zijn.
Porte, is die weer in vorm dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Porte en Poels rijden dinsdag de rest al naar huis hoor.
Precies alle top 5/6/7/8/9 renners verliezen net zo hardquote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Team LottoNL 9e![]()
Gat met de topploegen iest meer dan een minuut maar op de rest niet veel verloren / of gewonnen.
Zoiets idd, misschien nog 1 of 2 plaatjes lager.quote:
Heldquote:Op zondag 12 juli 2015 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1. BMC. Ik lees overal dat BMC de grote favoriet is. Wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. In ieder geval wel een hele sterke ploeg, met bijna alleen maar jongens die echt hard kunnen fietsen. Wyss, Schär en Quinziato kunnen in het eerste deel flink doorfietsen, mogen Van Garderen, Caruso, Dennis, Sanchez en d'n Olvarit het afmaken. Ook nog Oss erbij, sterke ploeg.
2. Sky. Hebben nog weinig meegemaakt, iedereen is nog heel. Met Froome, Kennaugh, Rowe, Stannard en Thomas Geraint ook best sterke renners voor zo'n ploegentijdritje. Porte zal waarschijnlijk na twee kilometer lossen, maar dat mag de pret niet drukken. König kan dit werk ook wel aan. Onze Wout dan weer niet, maar die zien we vast in de Pyreneeën wel. Froome moet alleen oppassen dat hij niet weer zijn hele ploeg op gaat blazen op een van die klimmetjes. Tactisch dom als hij is kan dat wel gebeuren natuurlijk.
3. Movistar. Doen het altijd goed in een ploegentijdrit, nu ook natuurlijk. Wel lullig, neem je Dowsett mee speciaal met het oog op de ploegentijdrit, gaat hij hard op zijn plaat. Geen idee hoe het nu met hem is, maar veel hoeft het ook niet uit te maken. Altijd Malori en Castroviejo nog, geweldige motoren. Gorka Izagirre is ook ijzersterk bezig dit jaar en ook in deze Tour al, hoewel je 'm niet vaak zit. Valverde kan dit werk ook wel aan. Nairito gaat gewoon in het laatste wiel zitten en laat zich lachen meezuigen richting Plumelec.
4. Astana. Ondanks dat de boeven van Vino nog niet echt lekker bezig zijn hebben ze wel een uitstekend ploeg voor dit werk. Boom, Westra, Taaramae, Kangert, Grivko, die weten wel wat hard fietsen is. Nibali heeft ook wel wat goed te maken na etappe 8, moet wel een aardig resultaat worden.
5. Tinkoff-Saxo. Bertje gaat wel wat tijd verliezen. Zijn ploeg is eigenlijk best slecht bezig tot nu toe. Basso, Bennati, Majka, Tosatto, allemaal bepaald niet wat het geweest is. Toch zullen ze wel een aardig resultaat boeken, omdat het nu eenmaal moet. Hoewel het ook echt tegen kan vallen, ik zie een Basso er ook wel voor aan om na een kilometertje te passen. Met hem nog wel een paar renners. Rip Bert in dat geval.
Lotto Djumbo gaat zesde worden en Etixx pas zevende. IAM achtste en daarna weet ik het niet meer. Al die Fransen gaan weer tijd verliezen, genot.
Valverde, Nibali, Thomas, Kreuziger en Quintana er voor bij... dus ik hou het op 15 en 16 nu.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets idd, misschien nog 1 of 2 plaatjes lager.
Ben je niet moeders slimste?quote:
Beau van Erven Dorens?quote:
Hij heet Bauke he.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je niet moeders slimste?
Godverdomme manquote:Op zondag 12 juli 2015 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zie ook niet wie Froome kan verslaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat alleen Quintana Froome nog gaat kunnen verslaan. En eigenlijk dat zelfs niet. Laat me graag verrassen, vooral door Pistolero, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is niet te voorspellen nuquote:Op zondag 12 juli 2015 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zie ook niet wie Froome kan verslaan.
Quintana zou het kunnen als die ook in topvorm is maar die viel me in Huy wat tegen. Misschien in een wat langere, zwaardere etappe..?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oke, dan is het zo.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan is het Báú'kéquote:
Mo en Gequote:
Van Quintana verwacht ik ook nog het meest, Contador en Nibali hebben volgens mij helemaal geen kans.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Quintana zou het kunnen als die ook in topvorm is maar die viel me in Huy wat tegen. Misschien in een wat langere, zwaardere etappe..?
Hij reed juist uitstekend in Huy. Dat korte werk ligt hem voor geen meter.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Quintana zou het kunnen als die ook in topvorm is maar die viel me in Huy wat tegen. Misschien in een wat langere, zwaardere etappe..?
Hij mag hem dragen ter vervanging van Saganquote:
Maar dat ligt Froome ook niet echt he. Is juist meer wat voor Bert, maar die heeft de domme keus gemaakt om eerst de Giro te rijden. Dat lukte in 2011 ook al niet met mindere concurrentie (Schleck, oke, maar die kon fucking Evans, weliswaar in zijn beste doen, niet verslaan), dus waarom nu wel?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij reed juist uitstekend in Huy. Dat korte werk ligt hem voor geen meter.
Wacht The Edge op m dan?quote:
Geloof ik geen reet van.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:28 schreef Marcoss het volgende:
Etixx met Martin had hier gewoon gewonnen..
45 seconden is toch wel een groot verschil.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:28 schreef Marcoss het volgende:
Ik denk eerder een paar plekken beter.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:28 schreef Marcoss het volgende:
DM R_R, misschien kan hij een mooi topic openen over Pauquote:Op zondag 12 juli 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al een topic voor de etappe van morgen?
Wat een leuke grap.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk hoorquote:Op zondag 12 juli 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen rustdagquote:Op zondag 12 juli 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fuklerquote:Op zondag 12 juli 2015 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede foto van de rustdag in 2011
Echt ik wilde deze post net maken met /mexicano eronder. Ik moest wel weer heel hard lachen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, maar je hebt het wel over Martin.. denk dat het ook voor de ploeggenoten zoveel scheelt of hij meedoet of niet..quote:Op zondag 12 juli 2015 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
45 seconden is toch wel een groot verschil.
Zeer relevant.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roelandts aan het flirten met zijn vrouw
[ afbeelding ]
Orica lijkt me lastig in te schatten voor vandaag eigenlijk, maar die hadden er ook dichtbij kunnen zitten ja, al hadden die 2 jaar geleden een sterkere ploeg hier, denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof ik geen reet van.
Orica met Albasini, Gerrans en Impey wel.
Eerste bergetappe zal het al wel helemaal op de schop gaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
1. GBRFROOME Christopher 31 TEAM SKY 31h 34' 12''
2. USAVAN GARDEREN Tejay 61 BMC RACING TEAM 31h 34' 24'' + 00' 12''
3. BELVAN AVERMAET Greg 68 BMC RACING TEAM 31h 34' 39'' + 00' 27''
4. SVKSAGAN Peter 47 TINKOFF-SAXO 31h 34' 50'' + 00' 38''
5. ESPCONTADOR Alberto 41 TINKOFF-SAXO 31h 35' 15'' + 01' 03''
6. COLURAN URAN Rigoberto 118 ETIXX-QUICK STEP 31h 35' 30'' + 01' 18''
7. ESPVALVERDE BELMONTE Alejandro 59 MOVISTAR TEAM 31h 36' 02'' + 01' 50''
8. GBRTHOMAS Geraint 39 TEAM SKY 31h 36' 04'' + 01' 52''
9. COLQUINTANA ROJAS Nairo Alexander 51 MOVISTAR TEAM 31h 36' 11'' + 01' 59''
10. CZESTYBAR Zdenek 116 ETIXX-QUICK STEP 31h 36' 11'' + 01' 59''
11. FRAGALLOPIN Tony 71 LOTTO-SOUDAL 31h 36' 13'' + 02' 01''
12. CZEKREUZIGER Roman 44 TINKOFF-SAXO 31h 36' 30'' + 02' 18''
13. ITANIBALI Vincenzo 1 ASTANA PRO TEAM 31h 36' 34'' + 02' 22''
14. FRABARGUIL WARREN 82 TEAM GIANT-ALPECIN 31h 36' 55'' + 02' 43''
15. NEDGESINK Robert 131 TEAM LOTTO NL - JUMBO 31h 37' 04'' + 02' 52''
16. NEDMOLLEMA Bauke 141 TREK FACTORY RACING 31h 37' 08'' + 02' 56''
17. FRAPÉRAUD Jean-Christophe 11 AG2R LA MONDIALE 31h 37' 42'' + 03' 30''
18. ESPRODRIGUEZ OLIVER Joachim 91 TEAM KATUSHA 31h 38' 04'' + 03' 52''
19. USATALANSKY Andrew 161 TEAM CANNONDALE-GARMIN 31h 38' 29'' + 04' 17''
20. SUIFRANK Mathias 181 IAM CYCLING 31h 38' 44'' + 04' 32''
LTD had mechanische pechquote:Op zondag 12 juli 2015 17:39 schreef Remzz het volgende:
LTD heeft er wel even van langs gekregen zo te horen
Quintana piekt wat later. Was ook in de Tour die Froome won beter dan Froome in de laatste week.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domme schakelfout blijkbaar..quote:Op zondag 12 juli 2015 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah mhm, ben benieuwd wat er gebeurde dan
Hoorde Van Emden ook al op de radio ja. Er waren er een aantal heel goed in de ploeg, maar ook een aantal totaal niet. Dat kan je echt niet hebben in een ploegentijdrit. Dat enorme niveauverschil is rampzalig. Dan hebben ze ook nog eens Kelderman niet zoals ie hoort te zijn en Ten Dam die te maken krijgt met pech en je krijgt dit resultaat.quote:
Toen haalde Froome Quintana nog in op de mont ventoux. Zomaar versnellen midden op een stijl stukquote:Op zondag 12 juli 2015 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Quintana piekt wat later. Was ook in de Tour die Froome won beter dan Froome in de laatste week.
Kan je nou eens ophouden met je domme opmerkingenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:42 schreef Joezi het volgende:
Beetje krom, ploegenrijdrit mee laten tellen voor individueel klassement
Laat me met rust, Hans. En raak me niet aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je nou eens ophouden met je domme opmerkingen
Ze zouden het alleen voor de groene trui mee moeten laten tellen inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2015 17:42 schreef Joezi het volgende:
Beetje krom, ploegenrijdrit mee laten tellen voor individueel klassement
Of ploegen klassementquote:Op zondag 12 juli 2015 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zouden het alleen voor de groene trui mee moeten laten tellen inderdaad
Precies en neem je wel of niet speciaal voor je kopman dan tijdrijders mee naar deze tourquote:Op zondag 12 juli 2015 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu zijn de verschillen niet super groot, maar snap het punt van Joezi wel. Ploegen met een laag budget worden in een TTT hard genaaid.
twitter:sporza twitterde op zondag 12-07-2015 om 17:19:09Laten we even chauvinistisch zijn en dit een Belgische ritzege noemen :-) http://t.co/lOScCuacj0 http://t.co/kADOksF8Sv reageer retweet
Uiteraard, maar dat gaat over de discussie of een ploegentijdrit wel of niet eerlijk is, dit ging erover of een ploegentijdrit (als die er toch is) mee moet tellen voor het algemene klassement, zou wat raar zijn als dat niet zo is..quote:Op zondag 12 juli 2015 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu zijn de verschillen niet super groot, maar snap het punt van Joezi wel. Ploegen met een laag budget worden in een TTT hard genaaid.
Zin inquote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef Syntix het volgende:
Froome gaat de rest zo hard slopen vanaf dinsdag![]()
Hier kan ik wel om lachenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sporza twitterde op zondag 12-07-2015 om 17:19:09Laten we even chauvinistisch zijn en dit een Belgische ritzege noemen :-) http://t.co/lOScCuacj0 http://t.co/kADOksF8Sv reageer retweet
.
IAM?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
De uitzondering die de regel bevestigtquote:
Ik ben het op zeg wel met je eens, al hoort de ploegentijdrit wel bij het wielrennen.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt. Maar een ploeg met een groot budget heeft hier echt een voordeel...dat je zou je niet moeten willen.
Die hebben een team met vooral tijdrijders, wat wel betekent dat ze op andere vlakken niveau te kort komen.quote:
Mentaal zo zwak.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar gaat de top 10 klassering voor onze Nederlandse renners.
twitter:MatthieuHerben twitterde op zondag 12-07-2015 om 18:07:00Bij de afdeling @NOSwielrennen is er iemand nogal dronken, zo te zien http://t.co/bAggk5fd06 #TDF http://t.co/Z6zCqqsvoZ reageer retweet
Beetje in goede vorm de bergen ingaan en dan komt de top 10 weer vanzelf in beeld.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik was even vergeten dat Styby, Sagan, Thomas Geraint en Gallopin serieuze concurrenten zijn voor de top 10quote:Op zondag 12 juli 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:28 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MatthieuHerben twitterde op zondag 12-07-2015 om 18:07:00Bij de afdeling @NOSwielrennen is er iemand nogal dronken, zo te zien http://t.co/bAggk5fd06 #TDF http://t.co/Z6zCqqsvoZ reageer retweet
Ik hoop het, maar dan moeten ze wel ruim een minuut gaan winnen in de bergen.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Beetje in goede vorm de bergen ingaan en dan komt de top 10 weer vanzelf in beeld.
Hey, Henk. Van Avermaet, Stybar, Thomas Geraint en Sagan gaan inderdaad dinsdag dicht bij Froome eindigen. Misschien Thomas Geraint in een dronken buiquote:Op zondag 12 juli 2015 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dan moeten ze wel ruim een minuut gaan winnen in de bergen.
Al is dat goed mogelijk over meerdere bergetappes, maar Mollema vind ik tot nu toe nog niet een hele scherpe indruk maken.
Thomas was in Zwitserland beter dan Gesink bergop.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, Henk. Van Avermaet, Stybar, Thomas Geraint en Sagan gaan inderdaad dinsdag dicht bij Froome eindigen. Misschien Thomas Geraint in een dronken bui.
Thomas is dan ook een Britse wielergod.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thomas was in Zwitserland beter dan Gesink bergop.
Maar zo goed in een bergrit rijden is best incidenteel. In Romandië zag je hem haast niet en een keer dicht bij Porte in P-N.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thomas was in Zwitserland beter dan Gesink bergop.
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:28 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MatthieuHerben twitterde op zondag 12-07-2015 om 18:07:00Bij de afdeling @NOSwielrennen is er iemand nogal dronken, zo te zien http://t.co/bAggk5fd06 #TDF http://t.co/Z6zCqqsvoZ reageer retweet
Omloop het Volk winnen en knallen in de Tourquote:Op zondag 12 juli 2015 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thomas is dan ook een Britse wielergod.
Het Volk werd door iemand anders gewonnen hequote:Op zondag 12 juli 2015 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omloop het Volk winnen en knallen in de Tour
Klopt.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het Volk werd door iemand anders gewonnen he
Geniale koers was dat wel dit jaar.
E3 won hij dan wel weer..quote:
Kennaugh kan ook prima klimmenquote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie zal de laatste locomotief worden van Froome? Poels, Konig of zelfs Thomas?
Er zal wel een reden zijn dat ze Thomas naar de Suisse lieten gaan en Poels de zijspan van Froome was in de Dauphine.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie zal de laatste locomotief worden van Froome? Poels, Konig of zelfs Thomas?
Het valt me wel op dat Poels afgelopen week als eerste werd ingezet. Maargoed, dinsdag beginnen pas de echte bergen.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn dat ze Thomas naar de Suisse lieten gaan en Poels de zijspan van Froome was in de Dauphine.
Misschien om te sparen voor de echte bergen? De rest mag eerst het werk doen en straks Woutquote:Op zondag 12 juli 2015 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat Poels afgelopen week als eerste werd ingezet. Maargoed, dinsdag beginnen pas de echte bergen.
Moest lossen op dat klimmetje.quote:
Was misschien gewoon het plan, gister moest hij ook op het vlakke werken en kwam hij ongeveer als laatste binnen. Ik zie hem komende week gewoon weer in de 1ste klasse van de Sky trein zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke, misschien een te snelle conclusie.
nog niet beschikbaar blijkbaar. Matig.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Is er al ergens een volledige uitslag? Kan het nergens vinden.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Is er al ergens een volledige uitslag? Kan het nergens vinden.
Wel aardig, een helm van bontrager. Prima, want de huidige heb ik al tien jaar en is wel aan vervanging toe.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heb je gewonnen? Een knuffel van Ray?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel aardig, een helm van bontrager. Wel prima, want de huidige heb ik al tien jaar en is wel aan vervanging toe.
Die is er nooit, volgens mij, alleen bij een ploegentijdrit aan het begin kun je ook de individuele uitslag zien omdat het klassement dan exact gelijk is..quote:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 12-07-2015 om 20:29:34Waardeloos stuk met verdraaide uitspraken: Gesink baalt van geklungel Ten Dam in ploegentijdrit (via @NUnl) http://t.co/meveSvEhv0 reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |