SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bergenparadijs is geopend voor haar bezoekers. De eerste van het drieluik. Tussen 15:40 en 16:00 is het beste moment om in te schakelen. Voetjes op de banken en kijken wie Froome het vuur aan de schenen durft te leggen.
Algemeen Klassement
Onmogelijkquote:Op zondag 12 juli 2015 18:31 schreef kibo het volgende:
Zal moeilijk worden om de bollentrui vast te houden voor Theklemaimanot.
Niet echt een parcours daarvoor. Die komen nog wel gelukkig.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop op een foefje van Movistar of Astana.
Froome heeft gezegd dat die niet gaat aanvallen, wat zoveel betekent als dat die op zijn wattage-meter kijkt en volle bak op tempo omhoog gaat klimmenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Sky dit controleren en Froome pakt wat seconden.
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef bamibij het volgende:
ik zit dus al een halfuur te wachten en te schelden op de NOS dat het nog niet begint en dat ze het journaal maar blijven herhalen
is het gewoon een rustdag
Dudequote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef bamibij het volgende:
ik zit dus al een halfuur te wachten en te schelden op de NOS dat het nog niet begint en dat ze het journaal maar blijven herhalen
in tegenstelling tot voetballers zijn wielrenners maar een stelletje armoedzaaiersquote:
Denk dat Pinot (en ook Bardet als Fransoos) daar op dit moment de vorm niet voor heeft eigenlijk..quote:Op maandag 13 juli 2015 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Pinot gaat hier toch winnen, want 14 juli en de favorieten van eindwinst gaan naar mekaar kijken en Pinot laten rijden, hij is voldoende sterk als klimmer om een kleine voorsprong bergop vast te houden.
maagdquote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef bamibij het volgende:
er zijn nog meer fransen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Pinot (en ook Bardet als Fransoos) daar op dit moment de vorm niet voor heeft eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |