Altijd kwart over vijfquote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
nos stream hapert natuurlijk bij de finish
Wat een filantroopquote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Cootz het volgende:
Wel klasse van Froome dat ie zich liet afzakken om even te helpen daar achterin.
Heb daardoor al 2 finishes gemistquote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
nos stream hapert natuurlijk bij de finish
Hij zal wel moeten.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef Cootz het volgende:
Wel klasse van Froome dat ie zich liet afzakken om even te helpen daar achterin.
Ik geloof in Nairo en Piti.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Ereinion het volgende:
Froome gaat echt gruwelijk hard uithalen in de Pyreneeën. Ben bang dat na Plateau de Beille de Tour wel eens voorbij kan zijn.
Gewoon direct F5 rammenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb daardoor al 2 finishes gemist.
Porte en Poels rijden dinsdag de rest al naar huis hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Ereinion het volgende:
Froome gaat echt gruwelijk hard uithalen in de Pyreneeën. Ben bang dat na Plateau de Beille de Tour wel eens voorbij kan zijn.
Porte, is die weer in vorm dan?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Porte en Poels rijden dinsdag de rest al naar huis hoor.
Precies alle top 5/6/7/8/9 renners verliezen net zo hardquote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Team LottoNL 9e![]()
Gat met de topploegen iest meer dan een minuut maar op de rest niet veel verloren / of gewonnen.
Zoiets idd, misschien nog 1 of 2 plaatjes lager.quote:
Heldquote:Op zondag 12 juli 2015 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
1. BMC. Ik lees overal dat BMC de grote favoriet is. Wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. In ieder geval wel een hele sterke ploeg, met bijna alleen maar jongens die echt hard kunnen fietsen. Wyss, Schär en Quinziato kunnen in het eerste deel flink doorfietsen, mogen Van Garderen, Caruso, Dennis, Sanchez en d'n Olvarit het afmaken. Ook nog Oss erbij, sterke ploeg.
2. Sky. Hebben nog weinig meegemaakt, iedereen is nog heel. Met Froome, Kennaugh, Rowe, Stannard en Thomas Geraint ook best sterke renners voor zo'n ploegentijdritje. Porte zal waarschijnlijk na twee kilometer lossen, maar dat mag de pret niet drukken. König kan dit werk ook wel aan. Onze Wout dan weer niet, maar die zien we vast in de Pyreneeën wel. Froome moet alleen oppassen dat hij niet weer zijn hele ploeg op gaat blazen op een van die klimmetjes. Tactisch dom als hij is kan dat wel gebeuren natuurlijk.
3. Movistar. Doen het altijd goed in een ploegentijdrit, nu ook natuurlijk. Wel lullig, neem je Dowsett mee speciaal met het oog op de ploegentijdrit, gaat hij hard op zijn plaat. Geen idee hoe het nu met hem is, maar veel hoeft het ook niet uit te maken. Altijd Malori en Castroviejo nog, geweldige motoren. Gorka Izagirre is ook ijzersterk bezig dit jaar en ook in deze Tour al, hoewel je 'm niet vaak zit. Valverde kan dit werk ook wel aan. Nairito gaat gewoon in het laatste wiel zitten en laat zich lachen meezuigen richting Plumelec.
4. Astana. Ondanks dat de boeven van Vino nog niet echt lekker bezig zijn hebben ze wel een uitstekend ploeg voor dit werk. Boom, Westra, Taaramae, Kangert, Grivko, die weten wel wat hard fietsen is. Nibali heeft ook wel wat goed te maken na etappe 8, moet wel een aardig resultaat worden.
5. Tinkoff-Saxo. Bertje gaat wel wat tijd verliezen. Zijn ploeg is eigenlijk best slecht bezig tot nu toe. Basso, Bennati, Majka, Tosatto, allemaal bepaald niet wat het geweest is. Toch zullen ze wel een aardig resultaat boeken, omdat het nu eenmaal moet. Hoewel het ook echt tegen kan vallen, ik zie een Basso er ook wel voor aan om na een kilometertje te passen. Met hem nog wel een paar renners. Rip Bert in dat geval.
Lotto Djumbo gaat zesde worden en Etixx pas zevende. IAM achtste en daarna weet ik het niet meer. Al die Fransen gaan weer tijd verliezen, genot.
Valverde, Nibali, Thomas, Kreuziger en Quintana er voor bij... dus ik hou het op 15 en 16 nu.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets idd, misschien nog 1 of 2 plaatjes lager.
Ben je niet moeders slimste?quote:
Beau van Erven Dorens?quote:
Hij heet Bauke he.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je niet moeders slimste?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |