Er zal wel een reden zijn dat ze Thomas naar de Suisse lieten gaan en Poels de zijspan van Froome was in de Dauphine.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie zal de laatste locomotief worden van Froome? Poels, Konig of zelfs Thomas?
Het valt me wel op dat Poels afgelopen week als eerste werd ingezet. Maargoed, dinsdag beginnen pas de echte bergen.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn dat ze Thomas naar de Suisse lieten gaan en Poels de zijspan van Froome was in de Dauphine.
Misschien om te sparen voor de echte bergen? De rest mag eerst het werk doen en straks Woutquote:Op zondag 12 juli 2015 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat Poels afgelopen week als eerste werd ingezet. Maargoed, dinsdag beginnen pas de echte bergen.
Moest lossen op dat klimmetje.quote:
Was misschien gewoon het plan, gister moest hij ook op het vlakke werken en kwam hij ongeveer als laatste binnen. Ik zie hem komende week gewoon weer in de 1ste klasse van de Sky trein zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke, misschien een te snelle conclusie.
nog niet beschikbaar blijkbaar. Matig.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Is er al ergens een volledige uitslag? Kan het nergens vinden.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Is er al ergens een volledige uitslag? Kan het nergens vinden.
Wel aardig, een helm van bontrager. Prima, want de huidige heb ik al tien jaar en is wel aan vervanging toe.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heb je gewonnen? Een knuffel van Ray?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel aardig, een helm van bontrager. Wel prima, want de huidige heb ik al tien jaar en is wel aan vervanging toe.
Die is er nooit, volgens mij, alleen bij een ploegentijdrit aan het begin kun je ook de individuele uitslag zien omdat het klassement dan exact gelijk is..quote:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 12-07-2015 om 20:29:34Waardeloos stuk met verdraaide uitspraken: Gesink baalt van geklungel Ten Dam in ploegentijdrit (via @NUnl) http://t.co/meveSvEhv0 reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |