Ik kan dat.quote:
quote:
Wie ben ik dan?quote:
ze zegt zelfs dat ik de dunste guy ben die ze heeft gehad.quote:
Moet je niet willen, een e-rep. Iedereen denkt nu dat ik een vunzig meisje benquote:
In wat voor context roep je zoiets?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zegt zelfs dat ik de dunste guy ben die ze heeft gehad.
heel gek
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je niet willen, een e-rep. Iedereen denkt nu dat ik een vunzig meisje ben
Nou toen ze zei dat ik lekker was reageerde ik heel verbaasd.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In wat voor context roep je zoiets?
nou, haar vorige mennekes waren waarschijnlijk nogal aan de zware kant, en VA is zo'n hete snikkel dat ze het wel moest benoemenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In wat voor context roep je zoiets?
quote:
WAT WIL JE HIERMEE ZEGGEN?!quote:
Vertel mij wat. Laten je zitten met een na.. nvmquote:
Subtiel..quote:Op zondag 12 juli 2015 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou toen ze zei dat ik lekker was reageerde ik heel verbaasd.
En toen zei ze dat, alsof ze precies wist waarom ik verbaasd was
En ik? :$quote:
Leuk als je meteen zo vergeleken wordt met je voorgangers jaquote:Op zondag 12 juli 2015 17:11 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, haar vorige mennekes waren waarschijnlijk nogal aan de zware kant, en VA is zo'n hete snikkel dat ze het wel moest benoemen
Ja of een har... nvm.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Laten je zitten met een na.. nvm
Hoiquote:
quote:
Hmmm...quote:
Ipv confused zijn, leer jezelf beter kennen en dat je weldegelijk wat te bieden hebtquote:
Ooo-oooohhhquote:
"Ja, John kon beter beffen maar jij kan beter anaal doen als Karel. En als klaarkomt is dat veel intenser als Kees, maar Harrie had meer in zijn balzak zitten."quote:Op zondag 12 juli 2015 17:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk als je meteen zo vergeleken wordt met je voorgangers ja
Two Face is cool.quote:
Dat heb ik wel eens gezegd tegen iemand en toen liep ze weg maar dat was niet erg want ze rook toch niet lekkerquote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je het eens omkeren en roepen dat zij de dikste is die je ooit hebt gehad
quote:
Waarom is dat gek? Stop met analyseren en geniet gewoon.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zegt zelfs dat ik de dunste guy ben die ze heeft gehad.
heel gek
Bwhahahaha!quote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom is dat gek? Stop met analyseren en geniet gewoon.
maar wie is Yvie_lu dan?quote:
Daar vertrouw je blind op?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben Matthew Murdoc. Moge duidelijk zijn.
I know, maar het is even heel snel omschakelen nu lijkt hetquote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ipv confused zijn, leer jezelf beter kennen en dat je weldegelijk wat te bieden hebt
Maar ik mag toch niet liegen?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Yvie zou wel Harley Quinn kunnen zijn eigenlijk. Of we nemen er gewoon twee.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:17 schreef All-out het volgende:
[..]
maar wie is Yvie_lu dan?Dqod mag ook wel harley quinn zijn
Oh wacht, ik ben Dukequote:Op zondag 12 juli 2015 17:17 schreef All-out het volgende:
ik ben graag Rorschach of Kuifje, afhankelijk van mn dag
Hoeft niet, t is geen hollen of stilstaan. Iets met je eigen snelheidquote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know, maar het is even heel snel omschakelen nu lijkt het
[..]
Maar ik mag toch niet liegen?
Fijn, volgend jaar ontmoet je the Punisher. Have fun you two.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben Matthew Murdoc. Moge duidelijk zijn.
Jeweetsquote:
Het was dan ook een grapje, wat je beter niet in de praktijk brengt. Tenzij je graag eens een lul wil zijn. Maar hey, vindt je haar echt leuk afgezien van dit soort uitspraken of is het gewoon voor de neukie neuk?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik mag toch niet liegen?
Eet smakelijk!quote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga even katjes voeren en daarna wsl bbq'en
Dag, allen![]()
Hav funquote:Op zondag 12 juli 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga even katjes voeren en daarna wsl bbq'en
Dag, allen![]()
En ik?quote:
nee het is niet veel serieus :squote:Op zondag 12 juli 2015 17:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje, wat je beter niet in de praktijk brengt. Tenzij je graag eens een lul wil zijn. Maar hey, vindt je haar echt leuk afgezien van dit soort uitspraken of is het gewoon voor de neukie neuk?
Dan zou ik niet teveel lullen en gewoon genieten als ik jou was..quote:Op zondag 12 juli 2015 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee het is niet veel serieus :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |