Ik kan dat.quote:
quote:
Wie ben ik dan?quote:
ze zegt zelfs dat ik de dunste guy ben die ze heeft gehad.quote:
Moet je niet willen, een e-rep. Iedereen denkt nu dat ik een vunzig meisje benquote:
In wat voor context roep je zoiets?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zegt zelfs dat ik de dunste guy ben die ze heeft gehad.
heel gek
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je niet willen, een e-rep. Iedereen denkt nu dat ik een vunzig meisje ben
Nou toen ze zei dat ik lekker was reageerde ik heel verbaasd.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In wat voor context roep je zoiets?
nou, haar vorige mennekes waren waarschijnlijk nogal aan de zware kant, en VA is zo'n hete snikkel dat ze het wel moest benoemenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In wat voor context roep je zoiets?
quote:
WAT WIL JE HIERMEE ZEGGEN?!quote:
Vertel mij wat. Laten je zitten met een na.. nvmquote:
Subtiel..quote:Op zondag 12 juli 2015 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou toen ze zei dat ik lekker was reageerde ik heel verbaasd.
En toen zei ze dat, alsof ze precies wist waarom ik verbaasd was
En ik? :$quote:
Leuk als je meteen zo vergeleken wordt met je voorgangers jaquote:Op zondag 12 juli 2015 17:11 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, haar vorige mennekes waren waarschijnlijk nogal aan de zware kant, en VA is zo'n hete snikkel dat ze het wel moest benoemen
Ja of een har... nvm.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Laten je zitten met een na.. nvm
Hoiquote:
quote:
Hmmm...quote:
Ipv confused zijn, leer jezelf beter kennen en dat je weldegelijk wat te bieden hebtquote:
Ooo-oooohhhquote:
"Ja, John kon beter beffen maar jij kan beter anaal doen als Karel. En als klaarkomt is dat veel intenser als Kees, maar Harrie had meer in zijn balzak zitten."quote:Op zondag 12 juli 2015 17:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk als je meteen zo vergeleken wordt met je voorgangers ja
Two Face is cool.quote:
Dat heb ik wel eens gezegd tegen iemand en toen liep ze weg maar dat was niet erg want ze rook toch niet lekkerquote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je het eens omkeren en roepen dat zij de dikste is die je ooit hebt gehad
quote:
Waarom is dat gek? Stop met analyseren en geniet gewoon.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zegt zelfs dat ik de dunste guy ben die ze heeft gehad.
heel gek
Bwhahahaha!quote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je het eens omkeren en roepen dat zij de dikste is die je ooit hebt gehad
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom is dat gek? Stop met analyseren en geniet gewoon.
maar wie is Yvie_lu dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |