Kampioen wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Man United heeft naast Mata nu ook Schweinsteiger, wat is die van plan dan?
Die zullen in eerste instantie wel samen lekker willen ballen en prijzen winnen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Man United heeft naast Mata nu ook Schweinsteiger, wat is die van plan dan?
De enige hoop voor Blind is nog een beetje dat Shaw weer veel geblesseerd is en dan kan in principe Rojo ook nog linksback spelen. Op het middenveld heeft hij sowieso niets te zoeken.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Blind is nu ook totaal overbodig geworden. Als lb zal Shaw ook wel 1e keus worden. Naja in de beker zal hij zijn minuten wel maken.
Als Schneiderlin ook nog komt op het middenveld, heb je er ook nog Carrick, Herrera en Fellaini achter zitten die daar kunnen spelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Blind is nu ook totaal overbodig geworden. Als lb zal Shaw ook wel 1e keus worden. Naja in de beker zal hij zijn minuten wel maken.
Blind heeft ook niks te zoeken bij een topclub/CL ploeg.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Schneiderlin ook nog komt op het middenveld, heb je er ook nog Carrick, Herrera en Fellaini achter zitten die daar kunnen spelen.
Denk dat Blind nog wel een seizoen blijft en dan volgend jaar naar een mindere club een transfer maakt.
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blind heeft ook niks te zoeken bij een topclub/CL ploeg.
Als hij gewoon fit is en een beetje ritme heeft toch echt wel een betere back voor United dan Daley Blind. Zijn voordeel is nu ook dat hij deze zomer echt goed rust heeft kunnen nemen (i.t.t. vorig jaar)quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.
Mjah, beter dan Shaw kan ik niet beoordelen want daarvoor ken ik Shaw niet genoeg, maar bij Ajax was hij op die positie al vrij zwak (als centrale verdedigende middenvelder vond ik hem bij Ajax trouwens wel goed in zijn laatste periode...), maar ik begrijp echt niet waarom Van Gaal Willems niet heeft aangetrokken heeft, die ik véél beter vind dan Blind.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.
Dat is 68 miljoen ongeveer.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Downwards het volgende:
Reports dat City en Liverpool dan toch tot een overeenkomst zijn gekomen.. 49 miljoen pond voor Sterling.
Wtf, een Ajax-fan die Blind niet ophemeltquote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Downwards het volgende:
Reports dat City en Liverpool dan toch tot een overeenkomst zijn gekomen.. 49 miljoen pond voor Sterling.
Voetbal is allang verneuktquote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
68 fucking miljoen voor Sterling. Gaat werkelijk nergens meer over.
Dan mag Liverpool in zijn handen knijpen. Sterling viel vorig seizoen al zwaar tegen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
68 fucking miljoen voor Sterling. Gaat werkelijk nergens meer over.
Op VM bij Ajax deed hij het prima, maar ik vond Anita daar veel beter op die positie. Ook met Blind speelden we lange periodes matig. Op linksback was hij eerst heel slecht en daarna heeft hij zich goed herpakt. Maar met een snelle behendige buitenspeler tegenover zich blijft het behelpen door zijn gebrek aan snelheid. Inzicht en techniek heeft hij wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wtf, een Ajax-fan die Blind niet ophemelt
Denis Cheryshev van Real Madrid?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie Liverpool nu gaat kopen
Dat zou lachwekkend zijn als ze daar 30 miljoen voor uitgeven.quote:
QPR krijgt ook nog zo'n 9 miljoen pond van de transfersom.. Hebben ze bij Liverpool net wat minder om te verspillen.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Zou me niets verbazen, Liverpool geeft graag té veel uit
bentekequote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie Liverpool nu gaat kopen
Wat een weekend dan voor United.twitter:CraigNorwood twitterde op zondag 12-07-2015 om 23:35:26Morgan Schneiderlin arrived into Carrington five-minutes after Bastian Schweinsteiger this evening. Medical done, now a #MUFC player. reageer retweet
Louis zal ook nog wel een centrale verdediger halen (en een keeper als De Gea vertrekt). Maar dit zijn inderdaad uitmuntende aankopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
IJzersterke aankopen van United, alleen nog een spits
Beter halen ze Otamendi ff, al gaat dat niet gebeuren denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 00:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Louis zal ook nog wel een centrale verdediger halen (en een keeper als De Gea vertrekt). Maar dit zijn inderdaad uitmuntende aankopen.
beste verdediger van de pl zal dat meteen zijn zowat. Wat een beestquote:Op maandag 13 juli 2015 00:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Beter halen ze Otamendi ff, al gaat dat niet gebeuren denk ik
Zou me niet verbazen als ze daar achter de schermen al mee gevorderd zijn. Het heeft alleen niet zo'n haast als de aankopen van dit weekend, aangezien hij toch nog niet mee kan op tour naar Amerika (Schweinsteiger en Schneiderlin gaan dus wel direct mee later vandaag).quote:Op maandag 13 juli 2015 00:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Beter halen ze Otamendi ff, al gaat dat niet gebeuren denk ik
Je mag Blind wel weglaten hoor. Hij is een beetje het viesdikke wijf tussen de knappe modellen.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Herrera, Blind, Fellaini, Carrick, Schweinsteiger en Schneiderlin.
[ afbeelding ]
Van Gaal gaat hem vrijwel altijd opstellen. Geen twijfel over.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag Blind wel weglaten hoor. Hij is een beetje het viesdikke wijf tussen de knappe modellen.
Shaw, Young als wingback kan ook nogquote:Op maandag 13 juli 2015 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Gaal gaat hem vrijwel altijd opstellen. Geen twijfel over.
Dan maar als linksback.
Waarsch. tweede keus als linksback en wellicht als middenvelder in the Capital One Cup.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Gaal gaat hem vrijwel altijd opstellen. Geen twijfel over.
Dan maar als linksback.
Die gaat binnenkort wel naar de Stokes/Aston Villas van deze wereldquote:Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef hafcfan het volgende:
Blind is wel een leuke speler voor Koeman
over stoke gesproken die zijn lekker bezig. Samen met United vallen me die het meest op.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort wel naar de Stokes/Aston Villas van deze wereld
Vergeet West Ham nietquote:Op maandag 13 juli 2015 01:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
over stoke gesproken die zijn lekker bezig. Samen met United vallen me die het meest op.
Daar komt hij weliswaar in mindere mate, maar toch soortgelijke problemen tegen: daar lopen betere middenvelders (Wanyama, Harrison Reed en Clasie o.a.) en Bertrand is ook een betere linksback dan Blind.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef hafcfan het volgende:
Blind is wel een leuke speler voor Koeman
Jij vindt Blind erg goed he?quote:Op maandag 13 juli 2015 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik verwacht dat Blind minimaal 40 wedstrijden in actie komt. Van Gaal houdt van zulke spelers in zijn selectie.
Valt wel mee. Knap dat ie bij Man U speelt.quote:
Hij is beperkt maar dat weet hij ook, voetbalt altijd wel goed naar zijn mogelijkheden, beter dan Clasie is hij wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Valt wel mee. Knap dat ie bij Man U speelt.
Mag van Gaal heel dankbaar zijn, daarom speelt ie daar nu ook.
Zijn multifunctionaliteit is ook erg handig tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is beperkt maar dat weet hij ook, voetbalt altijd wel goed naar zijn mogelijkheden, beter dan Clasie is hij wel.
Hadden ze bij een Liverpool goed kunnen gebruiken.twitter:ChelseaFC twitterde op maandag 13-07-2015 om 13:03:58.@ChelseaFC is delighted to announce the signing of Asmir Begovic from Stoke City... http://t.co/KkMOeBzIWk http://t.co/g2bPjRn770 reageer retweet
Goede keeper. Jammer dat die daar gaat banken.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:04 schreef Downwards het volgende:
Hadden ze bij een Liverpool goed kunnen gebruiken.twitter:ChelseaFC twitterde op maandag 13-07-2015 om 13:03:58.@ChelseaFC is delighted to announce the signing of Asmir Begovic from Stoke City... http://t.co/KkMOeBzIWk http://t.co/g2bPjRn770 reageer retweet
Zeker een goede keeper. En ook pas een paar weken 28.. Zou hem liever wekelijks zien keepen bij een subtopper. Als het een beetje meezit, kan hij nog een jaartje of 10 mee.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Goede keeper. Jammer dat die daar gaat banken.
Misschien als je inval beurtjes als hele wedstrijden gaat tellen. Denk dat hij in de competities die er toe doen, amper in actie gaat komen. Wedstrijdje of 15/20 in de competitie bijvoorbeeld. Misschien oplopend naar 20/25 als Shaw weer geblesseerd raakt.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik verwacht dat Blind minimaal 40 wedstrijden in actie komt. Van Gaal houdt van zulke spelers in zijn selectie.
Die van de BBC over Sir Bobby Charlton ook al eens gezien? Vind ik persoonlijk een van de mooiste en indrukwekkendste.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:06 schreef McGrath het volgende:
Net de docu van Gascoigne gekeken, wat een held.
Er moet nog wel meer aan dat elftal gebeuren. Na de koop- en verkoopwoede van Di Canio is dat elftal wel een beetje uit balans.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:03 schreef Downwards het volgende:
Dickie (Sunderland) lijkt nu dan toch weer serieus werk te maken van Lens. Denk ook wel een speler die iets zou kunnen toevoegen aan zijn bestaande elftal, helemaal omdat hij vorig seizoen met 3 centrumspitsen voorin moest spelen.
Deze van Gascoigne is wel heel ontroerend. Maar ik heb er wel eens fragmenten van gezien.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die van de BBC over Sir Bobby Charlton ook al eens gezien? Vind ik persoonlijk een van de mooiste en indrukwekkendste.
Dat gaat ook nog wel gebeuren. Dick is een behoorlijk budget ter beschikking gesteld en tot nu toe heeft hij alleen 2 vrij bescheiden aankopen gedaan (voor een paar miljoen pond).quote:Op maandag 13 juli 2015 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er moet nog wel meer aan dat elftal gebeuren. Na de koop- en verkoopwoede van Di Canio is dat elftal wel een beetje uit balans.
Denk eerlijk gezegd niet dat beiden gebeurt. Als Ramos al naar Manchester zou gaan, zal Real eisen dat De Gea naar Madrid komt. Als ze dat weigeren, kunnen ze Ramos ook vergeten. Dan kun je nog beter hopen dat ze De Gea weten te behouden en Otamendi o.i.d. kopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef Dos37 het volgende:
Mooi hoor nu nog een wereldverdediger als Ramos en een spits die Rooney aanvult niet in de weg loopt. En het belangrijkste DeGea binnenboord houden
Mjah, Man Utd moet idd een spits halen, maar ik denk dat Van Gaal toch het liefst met 2 buitenspelers en 1 centrale spits speelt, en dan is Rooney eigenlijk de onbetwiste eerste keus, mede omdat die ook niet geweldig op de andere posities kan spelen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef Dos37 het volgende:
Mooi hoor nu nog een wereldverdediger als Ramos en een spits die Rooney aanvult niet in de weg loopt. En het belangrijkste DeGea binnenboord houden
Volgend jaar misschien nog een Reus halen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef Dos37 het volgende:
En nu dus ook weer verzekerd van een prima rechtsback.quote:
twitter:whufc_official twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:30:11BREAKING: #WHUFC are happy to confirm the return of Carl Jenkinson on a season-long loan from @Arsenal #WelcomeJenko http://t.co/iI8BT42ziQ reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:47 schreef Downwards het volgende:
BREAKING: #WHUFC are happy to confirm the return of Carl Jenkinson on a season-long loan from @Arsenal #WelcomeJenko http://t.co/iI8BT42ziQ
twitter:LFC twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:02:18#LFC can confirm Raheem Sterling has completed a transfer to Manchester City http://t.co/gzc6SJew3J http://t.co/PBZAuRCc2k reageer retweet
Prima bedrag voor een talent.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:07 schreef Downwards het volgende:
Eindelijk officieel van die soap verlost.twitter:LFC twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:02:18#LFC can confirm Raheem Sterling has completed a transfer to Manchester City http://t.co/gzc6SJew3J http://t.co/PBZAuRCc2k reageer retweet
Je hoort ook wel vaker dat ze Ibe aankomend seizoen wellicht weer willen verhuren.. Ik denk dat hij al goed genoeg is voor Liverpool, maar als Rodgers hem denkt amper op te stellen, kan hij inderdaad beter ergens anders iedere week spelen. Ook een erg groot talent in mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima bedrag voor een talent.
Ibe kan zijn plek wel innemen, is ook een groot talent
Ibe speelde vorig seizoen al een paar sterke wedstrijden. Die moet je gewoon meer laten spelen vind ik, zoals Sterling ook ooit het elftal in is gekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je hoort ook wel vaker dat ze Ibe aankomend seizoen wellicht weer willen verhuren.. Ik denk dat hij al goed genoeg is voor Liverpool, maar als Rodgers hem denkt amper op te stellen, kan hij inderdaad beter ergens anders iedere week spelen. Ook een erg groot talent in mijn ogen.
Zou zonde zijn als ze een dure middelmatige speler kopen die zijn ontwikkeling in de weg staat.
Mario Gomez voor 30 mil zal ook wel iets voor Liverpool zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ibe speelde vorig seizoen al een paar sterke wedstrijden. Die moet je gewoon meer laten spelen vind ik, zoals Sterling ook ooit het elftal in is gekomen.
Liverpool kennende betalen ze 30 miljoen voor een speler uit Real Madrid Castilla
Heb liever dat ze Chicarito ophalen bij United (waren ook geruchten over) maar die zullen wel geen speler willen verkopen aan de grote rivaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mario Gomez voor 30 mil zal ook wel iets voor Liverpool zijn
Dat is toch ook middelmaat? Ik snap niet waarom ze niet voor Lacazette gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb liever dat ze Chicarito ophalen bij United (waren ook geruchten over) maar die zullen wel geen speler willen verkopen aan de grote rivaal.
Mario Gomez is vergane glorie
Chicarito vind ik best een goede afmaker, denk dat hij kan opbloeien als hij veel vertrouwen krijgt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is toch ook middelmaat? Ik snap niet waarom ze niet voor Lacazette gaan
Groot gelijk. Als je bij Liverpool tekent weet je eigenlijk dat je voor niks speelt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chicarito vind ik best een goede afmaker, denk dat hij kan opbloeien als hij veel vertrouwen krijgt.
Lacazette wilt alleen naar een club die CL speelt volgens mij.
Eens in de vijf jaar doen ze opeens mee om de titel, om de overige 4 jaar voor spek en bonen mee te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als je bij Liverpool tekent weet je eigenlijk dat je voor niks speelt.
En beste spelers behouden lukt ook niet echt. Eigenlijk hetzelfde als Arsenal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens in de vijf jaar doen ze opeens mee om de titel, om de overige 4 jaar voor spek en bonen mee te doen.
Vicieuze cirkel omdat de goede spelers er niet naartoe willen komen, waardoor presteren ook niet echt lukt
Arsenal heeft wel wat meer geld en is het gelukt om Özil en Sanchez aan te trekken. En Cech natuurlijk, dus wel een ander segment. En spelen al jaren CL.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En beste spelers behouden lukt ook niet echt. Eigenlijk hetzelfde als Arsenal.
Alle 3 mochten weg natuurlijk al vind ik Sanchez wel echt wereldtop nog en Cech had natuurlijk pech met Courtouis. Ozil ben ik geen fan van.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal heeft wel wat meer geld en is het gelukt om Özil en Sanchez aan te trekken. En Cech natuurlijk, dus wel een ander segment. En spelen al jaren CL.
Ja maar dan kunnen het nog wel goede spelers zijn natuurlijk. Ozil is wel een goede speler vind ik, hopelijk is hij nu genoeg gewend.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle 3 mochten weg natuurlijk al vind ik Sanchez wel echt wereldtop nog en Cech had natuurlijk pech met Courtouis. Ozil ben ik geen fan van.
Michu is ook voor een prikkie op te halen bij Swansea.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mario Gomez voor 30 mil zal ook wel iets voor Liverpool zijn
Doet mij niks. Is toch een ordinaire geldwolfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:44 schreef Wicky15 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat het toch wel een beetje pijn doet om Sterling daar te zien
Waarom denk je dat het perse om geld moet gaan? Misschien heeft die jongen gewoon geen vertrouwen erin dat Liverpool ooit echt voor de prijzen mee gaat doen, en schat hij zijn kansen daarop hoger in met Man City...!?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij niks. Is toch een ordinaire geldwolf
Dan hoef je alsnog niet zo debiel te doen en je werk weigeren. Gewoon een overbetaald rot joch die perfect bij die pauper club past.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:25 schreef Downwards het volgende:
Zoals zo vaak zal het wel een combinatie van factoren zijn. Natuurlijk gaat hij er financieel behoorlijk op vooruit, maar daarnaast speelt hij aankomend seizoen Champions League, met betere spelers om zich heen - o.a. wereldtoppers als Silva en Agüero! - en is de kans op een titel vele malen groter dan wanneer hij bij Liverpool blijft. En ook Sterling zal hebben ingeschat dat dat de komende jaren nog wel zo zal blijven.
Je moet ook niet verwachten dat Sterling een enorme band heeft met Liverpool zoals bijv. Gerrard die op zijn twintigste al wel had. 5,5 jaar geleden speelde Sterling nog in de jeugd van QPR.
Nee natuurlijk niet, maar dat zegt verder niet zoveel over zijn beweegredenen om per se weg te willen. Ik heb ook zeker niet de behoefte om zijn gedrag van de laatste tijd te verdedigen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hoef je alsnog niet zo debiel te doen en je werk weigeren. Gewoon een overbetaald rot joch die perfect bij die pauper club past.
Paar jaar geleden verdiende hij nog 2000 pond per week bij Liverpool en bij QPR maar een paar honderd (wat gewoon een nette vergoeding is voor een jeugdspeler). Het is wat dat betreft wel aardig hard gegaan.. En dan nu van 35.000 per week naar een paar ton per week.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef Rickertman96 het volgende:
Hij heeft het wel netjes voor elkaar, 20 jaar en netjes 180k per week verdienen
Edit: £200,000 lees ik nu zelfs
Niet slecht nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
Paar jaar geleden verdiende hij nog 2000 pond per week bij Liverpool en bij QPR maar een paar honderd. Het is wat dat betreft wel aardig hard gegaan.
quote:“The world class players that are here and a squad that are capable of winning things year in, year out. The more quality players that are around you, the more quality it brings out in you so I can’t wait to get started and play alongside them."
"I’d like to thank a few people who have helped me along the way. I’d like to thank Rafa Benitez for taking me to Liverpool as a 15 year old – that was a massive step for me and a new challenge. Also to Kenny Dalglish for showing such faith in me and putting me in at such a young age. Finally I’d like to thank Brendan Rodgers for giving me a chance and an opportunity in the first team."
Eerste alinea snijdt wel hout en is een plausibele sportieve reden om te verkassen. Al weet iedereen al dat City in dat opzicht een noemenswaardige verbetering is t.o.v. Liverpool en dat voorlopig ook wel zal blijven.quote:
Ja, want kinderachtig de sportieve ambities van zo'n ventje even 2 jaar lopen frustreren en dwarsbomen is natuurlijk veel belangrijker dan nu even zo'n 50 miljoen pond voor hem cashen...(!)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Zulke lui moeten ze gewoon 2 jaar laten banken en rondjes laten lopen. Zeker Liverpool kan dat wel een keer doen i.p.v. weer een miskoop.
Toch alweer de derde ex-Barcelona speler in de selectie van Stoke.twitter:stokecity twitterde op woensdag 15-07-2015 om 08:54:49Moha completes switch from Barcelona and could feature for Potters in #BAT2015 - http://t.co/Trbd4osTav #scfc http://t.co/4ln9d6Z6KB reageer retweet
...over een paar jaar komt Messi ook nog een jaartje afbouwen bij Stokequote:Op woensdag 15 juli 2015 09:11 schreef Downwards het volgende:
Toch alweer de derde ex-Barcelona speler in de selectie van Stoke.twitter:stokecity twitterde op woensdag 15-07-2015 om 08:54:49Moha completes switch from Barcelona and could feature for Potters in #BAT2015 - http://t.co/Trbd4osTav #scfc http://t.co/4ln9d6Z6KB reageer retweet
Misschien wordt de vraag "Great player, but could Messi do it on a cold, wet, windy night in Stoke-on-Trent?" dan toch nog eens beantwoord.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...over een paar jaar komt Messi ook nog een jaartje afbouwen bij Stoke
Tja, Messi is natuurlijk geen Lord Bendtner, that's for damn sure...quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien wordt de vraag "Great player, but could Messi do it on a cold, wet, windy night in Stoke-on-Trent?" dan toch nog eens beantwoord.
Zou ik wel zonde vinden. DiMaria heeft al laten zien prima te kunnen voetballen bij Madrid, en na een prima begin bij man Utd zakte dat helaas even weg, maar om hem dan zo snel compleet af te schrijven...quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:50 schreef Downwards het volgende:
Met name Franse, maar ook wel Engelse media melden dat Di Maria dan toch naar PSG gaat en zelfs persoonlijk al akkoord zou zijn. Mogelijk dat Cavani in de deal wordt betrokken.
Klinkt mij niet per se onaannemelijk in de oren.
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat Di Maria zich nooit echt happy heeft gevoeld in Manchester en dat verergerde alleen maar nadat er bij hem is ingebroken en het schijnt dat dat ook op zijn vrouw nogal een impact heeft gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:09 schreef Yi-Long het volgende:
Zou ik wel zonde vinden. DiMaria heeft al laten zien prima te kunnen voetballen bij Madrid, en na een prima begin bij man Utd zakte dat helaas even weg, maar om hem dan zo snel compleet af te schrijven...Daarnaast heeft zo'n beetje dat hele team van Utd vorig seizoen gewoon wisselvallig gespeeld, met uitzondering van bijvoorbeeld DeGea, die boven zichzelf uitsteeg...
Goed dat we hem in een betere competitie wekelijks op tv zien, ook al vind ik hem maar matigquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:50 schreef Downwards het volgende:
Dickie lijkt Lens wel binnen te hebben (wordt vandaag medisch gekeurd).
[ afbeelding ]
Mjah, als hij genoeg ruimte voor zich heeft, en ik denk dat dat bij Sunderland wel het geval kan zijn, dan kan hij gewoon voor erg veel dreiging zorgen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Goed dat we hem in een betere competitie wekelijks op tv zien, ook al vind ik hem maar matig
twitter:SunderlandAFC twitterde op woensdag 15-07-2015 om 22:30:09BREAKING NEWS: Sunderland capture Lens - http://t.co/6g9ZrzA5iN http://t.co/n0W6fU2Orl reageer retweet
Goeie zet van hem.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:36 schreef Downwards het volgende:
Koekoek
[ afbeelding ]twitter:SunderlandAFC twitterde op woensdag 15-07-2015 om 22:30:09BREAKING NEWS: Sunderland capture Lens - http://t.co/6g9ZrzA5iN http://t.co/n0W6fU2Orl reageer retweet
beterquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:36 schreef Downwards het volgende:
Koekoek
[ afbeelding ]twitter:SunderlandAFC twitterde op woensdag 15-07-2015 om 22:30:09BREAKING NEWS: Sunderland capture Lens - http://t.co/6g9ZrzA5iN http://t.co/n0W6fU2Orl reageer retweet
quote:CONFIRMED: #SaintsFC complete the signing of Clasi on a five-year deal.
Berghuis lijkt er ook nog aan te komen. Verder vind ik het wel jammer dat de heroïsche transfer van CUCO MARTINA naar Southampton vergeet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay naar United
Gini naar Newcastle
Clasie naar Southampton
Lens naar Sunderland
Topshow!
En hopelijk IMMERS naar Watfordquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Berghuis lijkt er ook nog aan te komen. Verder vind ik het wel jammer dat de heroïsche transfer van CUCO MARTINA naar Southampton vergeet.
Alles beter dan in Oekraïne vertoevenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:36 schreef Downwards het volgende:
Koekoek
Voor dat geld doe ik het graagquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles beter dan in Oekraïne vertoeven
quote:Manchester United goalkeeper Victor Valdes will be sold after manager Louis van Gaal claimed he "refused to play" in the reserves.
The 33-year-old Spain international was not selected in the pre-season squad currently touring the US.
"He doesn't follow my philosophy. There is no place for someone like that," said Van Gaal.
Hij wilde waarsch. graag verkocht worden, anders bega je niet zo'n gruweldaad lijkt mij?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe durft hij het evangelie van Aloysius Paulus Maria van Gaal niet op te volgen
Echt heel gaaf gemaakt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:25 schreef Blistering het volgende:
http://www.skysports.com/(...)xBK-W0sVi5N9ABYvEzgZ
![]()
![]()
![]()
Wat een klapjosti's zijn het ook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:09 schreef hafcfan het volgende:
benteke voor 50 miljoen naar Liverpool hahahahahahahhahahahha
Je gaat bijna denken dat een United supporter in het bestuur de aankopen bepaalt en gewoon een leuke trol is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een klapjosti's zijn het ook.Dan hadden ze veel beter Lukaku kunnen halen trouwens, maar sowieso...
![]()
Ook hilarisch natuurlijk nadat al die Liverpool-supporters de laatste dagen Man City aan het uitlachen waren omdat die zo'n 50 miljoen hadden neergelegd voor Sterling, en dan krijgen ze er nu Benteke voor terug... (!)
Volgende zomer 80 miljoen voor Zivkovicquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:42 schreef Wicky15 het volgende:
50 miljoen voor BentekeWaar gaat het heen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:25 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nouja dit is Liverpool. Die betalen standaard 20+ extraquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:42 schreef Wicky15 het volgende:
50 miljoen voor BentekeWaar gaat het heen
... en over 2 jaar voor 10-15 miljoen weer verkopen aan een Aston Villa of Fulham ofzo...quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja dit is Liverpool. Die betalen standaard 20+ extra
Das wel een prima speler hoor om erbij te hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:46 schreef Wicky15 het volgende:
Het schijnt ook dat Liverpool Gary Medel wil halen van Inter. Lekker middelmaat weer.
Ben benieuwd welke club zo dom is om Balotelli te kopenquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das wel een prima speler hoor om erbij te hebben.
Raiola bood Balo trouwens aan bij Lazio , maar die hadden geen interesse.
Die ziet er nog steeds uit alsof hij eind 20 isquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:25 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindigt zeker ergens in Rusland of Qatar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke club zo dom is om Balotelli te kopen
Fiorentina gok ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke club zo dom is om Balotelli te kopen
Dat gok ik omdat het de enige club is waar ik hem mee gelinkt heb zien worden de laatste dagen en ik weet niet of Fiorentina alle spitsen houdt of wat ze daar überhaupt van plan zijn.. Er is toch ook sprake van dat Gomez vertrekt?quote:
Dat klopt, maar met Rossi hebben ze de beste Italiaanse spits als hij eens fit blijft en met Babachar hebben ze een goed alternatief. Lijkt me echt geen prioriteit voor ze, maar je kunt nooit nooit zeggen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat gok ik omdat het de enige club is waar ik hem mee gelinkt heb zien worden de laatste dagen en ik weet niet of Fiorentina alle spitsen houdt of wat ze daar überhaupt van plan zijn.. Er is toch ook sprake van dat Gomez vertrekt?
Er zijn i.i.g. fans in Florence die niet blij worden van de geruchten.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar met Rossi hebben ze de beste Italiaanse spits als hij eens fit blijft en met Babachar hebben ze een goed alternatief. Lijkt me echt geen prioriteit voor ze, maar je kunt nooit nooit zeggen.
quote:‘You are a man without honour. Balotelli, Florence does not want you’ read the banner.
Hij was shit bij Spursquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:39 schreef Downwards het volgende:
Younes Kaboul door de medische keuring gekomen. Wordt dus de vierde aanwinst voor Dickie.
Edit:
[ afbeelding ]
De laatste jaren meestal wel, behalve vorig seizoen uit bij Arsenal.. Toen verdedigde hij als een beest en was misschien wel de beste van het veld, maar hij moet i.i.g. niet meer teveel ruimte in zijn rug hebben (was ooit zeer snel, maar heeft aardig aan snelheid ingeboet na o.a. vervelende knieblessures).quote:
Nee hoor, er staat 150 miljoen in.. maar ze zouden bereid zijn om hem voor 30 miljoen te laten gaan. Is nog teveel in mijn ogen, maar goed.. de voetballerij is nu eenmaal gekquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
Ze schijnen nu ook achter Pedro aan te zitten, en die zou niet al te duur moeten zijn, want die heeft een relatief lage afkoopsom in zijn contract bij Barca staan...
Hij is sowieso de meest gehate Italiaanse voetballer en terecht natuirlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Er zijn i.i.g. fans in Florence die niet blij worden van de geruchten.
[ afbeelding ]
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/33571351quote:Aston Villa midfielder Fabian Delph is currently having a medical at Manchester City.
Delph released a statement last week after reports of his original medical at City, saying: "I'm not leaving, I'm staying at the football club."
Gaat natuurlijk om zijn statement van vorige week:quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
Logische versterking, home-grown, middenvelder.
Vanuit het perspectief van City is het inderdaad niet zo heel vreemd.quote:"I'm not leaving. I'm staying at the football club and I can't wait for the start of the season and captaining this great football club."
Voetballers die ouwehoeren, what's new? Het is natuurlijk wel een goede manier om je zeer gehaat te maken in Birmingham.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om zijn statement van vorige week:
[..]
Vanuit het perspectief van City is het inderdaad niet zo heel vreemd.
Als je zelf zo nadrukkelijk naar voren treedt om zo'n statement af te geven en dan een weekje later alsnog zou vertrekken, tja..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voetballers die ouwehoeren, what's new? Het is natuurlijk wel een goede manier om je zeer gehaat te maken in Birmingham.
quote:"I'm aware there has been intense media speculation surrounding my future in the last 24 hours and I want to set the record straight. I'm not leaving. I'm staying at the football club and I can't wait for the start of the season and captaining this great football club."
Ik snap er ook weinig van. Maar de beslissing an sich om naar City te gaan kan ik wel begrijpen. Van beide partijen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je zelf nadrukkelijk naar voren treedt om zo'n statement af te geven en dan een weekje later alsnog zou vertrekken, tja..
Ik ook wel en ik denk de meeste Villa-fans ook wel. Het zijn zijn U-turns die dit een hele opmerkelijke gang vak zaken maken en waarsch. kwaad bloed zetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van. Maar de beslissing an sich om naar City te gaan kan ik wel begrijpen. Van beide partijen.
Hij zou deze nieuwe draai gemaakt hebben omdat de bondscoach tegen hem gezegd zou hebben dat hij Delph niet uit de Engelse selectie haalt ook al komt ie eerst op de bank te zitten. Dan maak je van jezelf ook een grap als dat je overhaalt om toch naar city te gaan. Maar goed, nu dit gebeurd is is er geen weg terug voor hem, als selectie en staff zou ik hem nu ook niet zomaar meer accepteren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van. Maar de beslissing an sich om naar City te gaan kan ik wel begrijpen. Van beide partijen.
Sherwood had maandag nog zulke lovende woorden over voor hem na het glasheldere statement dat Delph had afgegeven. En hoe belangrijk zijn rol zou gaan worden als aanvoerder aankomend seizoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij zou deze nieuwe draai gemaakt hebben omdat de bondscoach tegen hem gezegd zou hebben dat hij Delph niet uit de Engelse selectie haalt ook al komt ie eerst op de bank te zitten. Dan maak je van jezelf ook een grap als dat je overhaalt om toch naar city te gaan. Maar goed, nu dit gebeurd is is er geen weg terug voor hem, als selectie en staff zou ik hem nu ook niet zomaar meer accepteren.
Daarom, ik denkt dat Sherwood zich nog wel het meest verneukt mag voelen door deze ommekeer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
Sherwood had maandag nog zulke lovende woorden over voor hem. En hoe belangrijk zijn rol zou gaan worden als aanvoerder aankomend seizoen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om zijn statement van vorige week:
[..]
Vanuit het perspectief van City is het inderdaad niet zo heel vreemd.
Haha ja, herinner het mij nog. Evenals:quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
statement na het tekenen van zijn nieuwe contract een half jaar geleden...
Idd, zwarte dag, precies 1 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:41 schreef McGrath het volgende:
Het is officieel.
https://vine.co/v/erFbYOx36qY
zwarte dag...
Begin november komt hij alweer naar Villa Park.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:41 schreef McGrath het volgende:
Het is officieel.
https://vine.co/v/erFbYOx36qY
zwarte dag...
6 maanden? dagenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
statement na het tekenen van zijn nieuwe contract een half jaar geleden...
Ik doelde op z'n uitspraakquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Contract tekende hij begin 2015 al.
Dat zei hij nadat hij zijn nieuwe contract had getekend. Januari 2015 dus.quote:
Oh hij heeft dus nog meer gezegdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:07 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zei hij nadat hij zijn nieuwe contract had getekend. Januari 2015 dus.
Maar snap wel waar de verwarring vandaan komt.
Talentjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:24 schreef Downwards het volgende:
Aleksandar Mitrović van Anderlecht naar Newcastle.
Alsof loyaliteit nog bestaat in voetbal.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:31 schreef McGrath het volgende:
http://www.myoldmansaid.com/another-fabian-delph-statement/
hij praat alweer poep.
"When I was made captain of Villa it was a huge honour for me and I took the responsibility incredibly seriously. I signed a new contract last season with the view of staying at the club for the duration of the deal and never with the intention of leaving a year later."
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof loyaliteit nog bestaat in voetbal.
Dan had Delph gewoon slim zijn muil moeten houden en dan gewoon de overstap moeten maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
En het is niet zo dat hij er enkel financieel op vooruit gaat. Villa streed dit seizoen tegen degradatie, City strijdt voor de titel. Elke voetballer had dit gedaan.
Nice.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:23 schreef McGrath het volgende:
Villa heeft nu wel Jordan Amavi gehaald van Lille.
De Gea niet naar Real ?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Romero schijnt komende week te gaan tekenen in Manchester als 2e keeper achter de Gea
Mwoa.. Reus bij Dortmund?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
En het is niet zo dat hij er enkel financieel op vooruit gaat. Villa streed dit seizoen tegen degradatie, City strijdt voor de titel. Elke voetballer had dit gedaan.
Dat is alleen denkbaar als Ramos naar Manchester komt. Gebeurt het niet, dan zal Manchester hem aankomend seizoen houden en op de koop toenemen dat hij erna gratis de deur uitloopt.quote:
Wat is de reden dat ie niet bijtekent trouwens?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is alleen denkbaar als Ramos naar Manchester komt. Gebeurt het niet, dan zal Manchester hem aankomend seizoen houden en op de koop toenemen dat hij erna gratis de deur uitloopt.
Omdat het al langer een kwestie van tijd lijkt totdat hij bij Real terechtkomt en dat is ook wat hij uiteindelijk wil. Als hij had bijgetekend, was dat alleen maar moeilijker geworden. Nu kan hij deze zomer weg - Man. Utd zou nog wat geld voor hem vangen - of anders over een jaar gratis de deur uitlopen (naar Madrid).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ie niet bijtekent trouwens?
Heel erg mad.quote:
Schijnt dat Koeman hem ook als optie ziet. Van Alderweireld naar Ron Vlaar is al bijna net zo'n achteruitgang als van Schneiderlin naar Clasie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
Vlaar had ook maar beter kunnen bijtekenen. Nu heeft hij geen club
Gelukkig is Cuco Martina er nog.. wie die heeft gescout bij Soton was er niet helemaal bij met zijn hoofd..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Schijnt dat Koeman hem ook als optie ziet. Van Alderweireld naar Ron Vlaar is al bijna net zo'n achteruitgang als van Schneiderlin naar Clasie.
Maar hij is Nederlands!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Schijnt dat Koeman hem ook als optie ziet. Van Alderweireld naar Ron Vlaar is al bijna net zo'n achteruitgang als van Schneiderlin naar Clasie.
twitter:MCFC twitterde op zondag 19-07-2015 om 09:50:05Manchester City are delighted to announce the signing of @patrick7roberts from @FulhamFC. #mcfc http://t.co/Gg9pm7Kh7S reageer retweet
En dan blijkt nu dat zijn knie er nog beroerder aan toe is dan gedacht, zodat hij een kwartaal of langer aan de kant zal staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:28 schreef McGrath het volgende:
en vlaar had zijn hoofd vol beton zitten toen hij dacht na een belachelijk seizoen naar een betere club te kunnen.
Hij had toen ook een heel goed seizoen gedraaid. Alleen het afgelopen seizoen was ie weer waardeloos, met de wedstrijd tegen Southampton als dieptepunt.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:57 schreef Syntix het volgende:
En die mensen die na het WK in Brazilië nog zeiden dat hij naar een topclub kon gaan, want Vlaar was zo'n goede verdediger
Heeft Liverpool dan ook echt niks geleerd na Andy Carroll?quote:Op zondag 19 juli 2015 13:17 schreef tong80 het volgende:
Liverpool is het met Aston Villa eens geworden over de transfer van de Belgische aanvaller Christian Benteke. Volgens Britse media betaalt Liverpool ruim 50 miljoen euro voor de international. De 24-jarige Benteke ondergaat dinsdag een medische keuring bij Liverpool, aldus de BBC.
Benteke speelde drie seizoenen voor Aston Villa en scoorde 49 keer in 101 wedstrijden.
Liverpool ging op zoek naar een nieuwe aanvaller nadat afgelopen week Raheem Sterling voor een recordbedrag van rond de 70 miljoen euro aan Manchester City was verkocht.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ij-Aston-Villa.dhtml
Inderdaad ook mijn eerste gedachte, alhoewel ik Benteke wel beter vind dan Andy.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:26 schreef iPat het volgende:
[..]
Heeft Liverpool dan ook echt niks geleerd na Andy Carroll?
Dit. Het geld rouleert er gewoon van club naar club.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:26 schreef iPat het volgende:
[..]
Heeft Liverpool dan ook echt niks geleerd na Andy Carroll?
Als hij niet geblesseerd is, dan is hij best goed. En dat overschatte komt vooral door FIFA waar hij elk jaar erg goed is.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Benteke
Toch wel de meest overschatte voetballer in de PL van de afgelopen seizoenen.
De Engelse clubs krijgen nu zoveel TV geld dat ze nu belachelijke bedragen kunnen betalenquote:Op zondag 19 juli 2015 13:45 schreef iPat het volgende:
Ook een grap als je beseft dat Chelsea 'maar' 40 miljoen voor Hazard heeft betaald.
Dat zeg ik net al. Het geld rouleert en de verhoudingen blijven hetzelfde.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
De Engelse clubs krijgen nu zoveel TV geld dat ze nu belachelijke bedragen kunnen betalen
Ik vind Lukaku veel meer overschat, heeft Everton ook 30 miljoen voor betaald.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Benteke
28 miljoen pond dan he.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:01 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik vind Lukaku veel meer overschat, heeft Everton ook 30 miljoen voor betaald.
Alderweireld is ook niet zo goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Pogba was gratis je punt?quote:Op zondag 19 juli 2015 13:45 schreef iPat het volgende:
Ook een grap als je beseft dat Chelsea 'maar' 40 miljoen voor Hazard heeft betaald.
Natuurlijk geen geweldenaar, maar heeft wel een goed seizoen gedraaid bij Southampton en daar ook bewezen zich prima staande te kunnen houden in de PL. Zal bij Spurs ook wel gewoon een basisspeler worden.quote:
RIP Spurs met Jantje erbijquote:Op zondag 19 juli 2015 15:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Natuurlijk geen geweldenaar, maar heeft wel een goed seizoen gedraaid bij Southampton en daar ook bewezen zich prima staande te kunnen houden in de PL. Zal bij Spurs ook wel gewoon een basisspeler worden.
Met Platini en Blatter zal dat nooit wat worden.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:33 schreef McGrath het volgende:
Wat vinden jullie van de homegrown regel?
In mijn ogen nog veels te slap.
Die regel heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 19 juli 2015 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Platini en Blatter zal dat nooit wat worden.
Haha, lees je eens wat beter inquote:Op zondag 19 juli 2015 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Platini en Blatter zal dat nooit wat worden.
Ik vind het in meerdere opzichten een compleet belachelijke regel, en als toeschouwer zit ik er absoluut niet op te wachten.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:33 schreef McGrath het volgende:
Wat vinden jullie van de homegrown regel?
In mijn ogen nog veels te slap.
ik gebruik hem niet zo vaak, maar jij krijgt er eenquote:Op zondag 19 juli 2015 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Benteke
Welke beenbreuk?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:21 schreef misteriks het volgende:
Benteke is zijn geld waard. Zijn beenbreuk heeft hem bijna een jaar gekost om terug op niveau te komen, en dan nog steeds ongeveer 50 goals in 100PL duels is simpelweg goed. Een Benteke in goede vorm kan elke topclub gebruiken. Hij op zijn 1tje heeft minstens 2 seizoenen Villa van degradatie behoedt. Lineker is het trouwens met mij eens
ok, het was een afgescheurde achillespees, sorryquote:
Ja klopt, heeft hem toen tot begin oktober aan de kant gehouden en het duurde ook wel een tijdje voordat hij weer ging scoren, wat überhaupt niet zo gek was in het Villa van Lambert afgelopen seizoen. Nadat Sherwood het overnam, was Benteke weer erg productief.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:27 schreef misteriks het volgende:
[..]
ok, het was een afgescheurde achillespees, sorry
http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-achillespees.dhtml
Ik snap je punt. Natuurlijk is het het mooiste om de beste voetballers te zien.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het in meerdere opzichten een compleet belachelijke regel, en als toeschouwer zit ik er absoluut niet op te wachten.
Ik wil gewoon de best mogelijke spelers zien spelen, niet dat er een stel Engelsmannen mee hobbelen puur en alleen omdat ze toevallig daar geboren zijn.
Als ze meer 'homegrown' spelers willen in de Premier League, dan horen ze gewoon veel meer te investeren in de jeugdopleidingen en jeugdvoetbal en speelveldjes in de buurten door het hele land heen.
Niet via een belachelijk quota nu op deze manier het meespelen van Engelse spelers afdwingen.
De beste spelers horen te spelen. Klaar. Waar ze vandaan komen maakt mij als toeschouwer en voetballiefhebber geen pepernoot uit.
Hij snapt er inderdaad geen kut van. Maar hij is gewoon zo'n toerist be like.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Natuurlijk is het het mooiste om de beste voetballers te zien.
Maar voor de Engelsen die naar het stadion gaan snap ik het dat het fijner is om spelers te zien spelen die begaan zijn met de club waar ze voor uitkomen, ipv één of andere Angolees die ff z'n zakken komt vullen.
Daarnaast vind ik het een verplichting van de FA om de eigen Engelsen spelers te beschermen en een boost te geven aan eigen talentontwikkeling. Dat is bij bonden bij andere sporten niet anders, dus waarom niet bij voetbal.
Ik vind alleen dat dit weer zo'n halve maatregel is. Teams kunnen nu nog gewoon 8 spelers uit de league 2 halen voor hun tweede elftal en nooit een Engelsman in het eerste elftal opstellen.
Ook de reden dat de sympathie die barca 5 jaar geleden had nu helemaal weg is.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:34 schreef hafcfan het volgende:
Barca heeft ook de triple gewonnen en toch is het daar zo onrustig als wat, omdat ze de jeugd steeds minder kans geven. Met Qatar op borst rondlopen en steeds meer geld uitgeven. Maar die kerel zal daarvan ook wel zeggen we zien toch goed voetbal
Precies. Staan nu gewoon in het rijtje Real, Chelsea, City. Dan heb ik toch liever af en toe eens een minder jaar maar gewoon met eigen jeugd en veel Duitsers zoals bijvoorbeeld Dortmund die alle sympathie van de wereld hebben.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook de reden dat de sympathie die barca 5 jaar geleden had nu helemaal weg is.
Ik vind dat complete onzin, dat 'de eigen spelers beschermd moeten worden'. Je bent goed genoeg voor de Premier League, of je bent het niet. Klaar. En als je net dat hoogste niveau niet aankunt, omdat er nou eenmaal betere spelers zijn, dan speelje maar in de 2de divisie, of je gaat in een ander land in een iets mindere competitie spelen, tot je hopelijk wél goed genoeg wordt.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Natuurlijk is het het mooiste om de beste voetballers te zien.
Maar voor de Engelsen die naar het stadion gaan snap ik het dat het fijner is om spelers te zien spelen die begaan zijn met de club waar ze voor uitkomen, ipv één of andere Angolees die ff z'n zakken komt vullen.
Daarnaast vind ik het een verplichting van de FA om de eigen Engelsen spelers te beschermen en een boost te geven aan eigen talentontwikkeling. Dat is bij bonden bij andere sporten niet anders, dus waarom niet bij voetbal.
Ik vind alleen dat dit weer zo'n halve maatregel is. Teams kunnen nu nog gewoon 8 spelers uit de league 2 halen voor hun tweede elftal en nooit een Engelsman in het eerste elftal opstellen.
Ik vond het afgelopen jaar Barca juist leuker dan ooit eerlijk gezegd. Voorheen begon het af en toen een beetje 'saai' te worden, eindeloos rondtikken en dan opeens de versnelling, combinatie, goal. Dat was uiteraard schitterend en voetbal op zijn best, maar het werd op een gegeven moment een beetje voorspelbaar.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook de reden dat de sympathie die barca 5 jaar geleden had nu helemaal weg is.
Niet meer serieus te nemen. Het gaat niet alleen om het voetbal zelf. Ja voor jou als toerist wel misschien, maar voor de supporters is er meer dan die 90 minuten in de week. Als je niet zit dat het geld in de PL het voetbal verwoest en daarbij ook de Engelse markt dan ben je stekenblind.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond het afgelopen jaar Barca juist leuker dan ooit eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:47 schreef McGrath het volgende:
"Delfouneso was once considered one of the brightest prospects in Villa’s academy, but he has recently failed a trial with Dutch Eerste Divisie side Go Ahead Eagles - as confirmed by Voetbal International."
Wat een onzin. De competitie in de PL is zwaarder (en leuker) dan ooit, met steeds meer teams die leuke spelers kunnen binnenhalen, en een steeds bredere top en sub-top.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet meer serieus te nemen. Het gaat niet alleen om het voetbal zelf. Ja voor jou als toerist wel misschien, maar voor de supporters is er meer dan die 90 minuten in de week. Als je niet zit dat het geld in de PL het voetbal verwoest en daarbij ook de Engelse markt dan ben je stekenblind.
Aller eerst het fabeltje over de teams die mee doen om het kampioenschap de wereld uithalen. Dat zijn er 3. Arsenal en Liverpool(uitgezonderd vorig seizoen) doen het al jaren niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een onzin. De competitie in de PL is zwaarder (en leuker) dan ooit, met steeds meer teams die leuke spelers kunnen binnenhalen, en een steeds bredere top en sub-top.
15 jaar geleden had je vaak maar 2 teams die meededen om het kampioenschap, nu zijn dat er zo'n 3-4, misschien 5. Dat geld dat druppelt ook flink door naar beneden, naar de lager geplaatste clubs.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:08 schreef hafcfan het volgende:
Maar ben jij zelf eigenlijk wel eens in een stadion geweest of ben je ook zo'n Aziatische toerist?
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Doet me denken aan een tijdje terug toen iemand de grote tulband-bazen van Man. Utd aanzag voor toeristen.
Is ook een hele normale en benaderbare man. Ben hem de afgelopen jaren geregeld in een kantine of kroeg tegengekomen rond een wedstrijd, al dan niet met een biertje (typerend voor hem dat hij bijv. in Liverpool gewoon in de stad was). Alleen van het runnen van een club heeft hij niet zoveel kaas gegeten, al denk ik dat hij nu met Ten Hag en JP wel een redelijke keuze heeft gemaakt.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
Bij jullie met Frans kan je ook zomaar denken als je hem niet kent dat het een normale supporter is
deed het bij the eagles wel goed die Ten Hag+een clubman ernaast dat zal goed moeten gaan ja, maar qua selectie is het bij jullie ook elk jaar wel anders. Das wel netjes van hemquote:Op maandag 20 juli 2015 17:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is ook een hele normale en benaderbare man. Ben hem de afgelopen jaren geregeld in een kantine of kroeg tegengekomen rond een wedstrijd, al dan niet met een biertje (typerend voor hem dat hij bijv. in Liverpool gewoon in de stad was). Alleen van het runnen van een club heeft hij niet zoveel kaas gegeten, al denk ik dat hij nu met Ten Hag en JP wel een redelijke keuze heeft gemaakt.
Die twee hebben ook wel een klik. Hebben ook nog een jaar samen bij Utrecht gespeeld en toen JP stage moest lopen, heeft hij dat gedaan bij Go Ahead waar Ten Hag toen hoofdcoach was.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
deed het bij the eagles wel goed die Ten Hag+een clubman ernaast dat zal goed moeten gaan
Nee. Jij wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:43 schreef Iwanius het volgende:
Kijken jullie vanavond ook weer via FOX International naar Manchester United die omstreeks 04:00 uur tegen de San Jose Earthquakes beginnen voor die International Cup?
Zit nu ook al een tijdje UFC bij in en vanaf aankomend seizoen de Bundesliga. Al vind ik het sowieso wel de moeite waard, aangezien ik zo'n 4/5 PL-duels per speelronde kijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:46 schreef Blistering het volgende:
Zag dat een seizoen Fox International Go 120 euro kost, wel een flinke uitgave weer
Ja dat is waar. En als je het op tv zou kopen is het altijd duurder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zit nu ook al een tijdje UFC bij in en vanaf aankomend seizoen de Bundesliga. Al vind ik het sowieso wel de moeite waard, aangezien ik zo'n 4/5 PL-duels per speelronde kijk.
Vervolgens dan wel alle 5 penalty's erin geschoten. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
West ham achter op Malta. Wat een schande zeg. Dit iz veel erger dan Utrecht op Luxemburg
Dat zou ik zeker toejuichen. Heeft het afgelopen seizoen ook prima gedaan bij Leicester en nog een seizoen PL zit er denk ik wel in. Ook een uitstekend verlengstuk van Sherwood in het veld.quote:
twitter:Cheers_geoff twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 12:28:29"Looks like Fabian Delph has gone off holding his hamstring, oh wait he's changed his mind and is now holding his knee"Cheers Geoff reageer retweet
Vond het al lang duren voordat je erover postte. Had het i.i.g. wel verwacht en de eer dan ook aan jou gelaten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:43 schreef McGrath het volgende:
Ook zo mooi: Delph na 18 min bij zijn debuut geblesseerd het veld af.![]()
![]()
![]()
twitter:Cheers_geoff twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 12:28:29"Looks like Fabian Delph has gone off holding his hamstring, oh wait he's changed his mind and is now holding his knee"Cheers Geoff reageer retweet
Ik was niet thuis deze middag :$ maar dankje manquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vond het al lang duren voordat je erover postte. Had het i.i.g. wel verwacht en de eer dan ook aan jou gelaten.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was niet thuis deze middag :$ maar dankje man
Beter halen ze een bikkel van een ervaren centrumverdediger, want met Jones en Blind ga je niet meedoen om de hoogste plaatsen.quote:
Zijn ze ook wel mee bezig, was vorig jaar al vrij obvious dat ze zich ook daar moeten versterken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:29 schreef iPat het volgende:
[..]
Beter halen ze een bikkel van een ervaren centrumverdediger, want met Jones en Blind ga je niet meedoen om de hoogste plaatsen.
Hoho, Mike Smalling is er nogquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:29 schreef iPat het volgende:
Op zaterdag 25 juli 2015 21:49 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
Beter halen ze een bikkel van een ervaren centrumverdediger, want met Jones en Blind ga je niet meedoen om de hoo
Zou zomaar eens Pedro kunnen worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
United mag ook nog wel een vleugelaanvaller halen als di Maria vertrekt
Op de een of andere manier vind ik Pedro niet echt niet bij United passen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou zomaar eens Pedro kunnen worden.
Stoke wordt wel steeds interessanter om naar te kijken.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:55 schreef Downwards het volgende:
Affelay waarsch. naar Stoke City (wordt vandaag medisch gekeurd).
Toch wel een opmerkelijke transfer.
Giroud is een prima spits, en Walcott is ook een prima spits. Je moet ze alleen naast elkaar zetten, ipv rouleren, want beide functioneren beter in een 2-spitsen systeem, dan als solo-spits.quote:
Het aantal spelers dat in het verleden in De Eredivisie heeft gespeeld, begint ook aardig op te lopen (Pieters, Bojan, Arnautovic, Van Ginkel, Affelay..)quote:Op maandag 27 juli 2015 13:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Stoke wordt wel steeds interessanter om naar te kijken.
Bord op schoot scouting daar bij Stokequote:Op maandag 27 juli 2015 13:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het aantal spelers dat in het verleden in De Eredivisie heeft gespeeld, begint ook aardig op te lopen (Pieters, Bojan, Arnautovic, Van Ginkel, Affelay..)
Toch kun je ook niet zeggen dat het zo slecht heeft uitgepakt. Bijv. Pieters speelt toch wel zo'n beetje alles en niet eens slecht. Bojan deed het zelfs uitstekend tot zijn blessure.. Ben benieuwd hoe hij ervan terugkomt.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bord op schoot scouting daar bij Stoke
Wachten op een Nederlandse trainer daar.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Toch kun je ook niet zeggen dat het zo slecht heeft uitgepakt. Bijv. Pieters speelt toch wel zo'n beetje alles en niet eens slecht. Bojan deed het zelfs uitstekend tot zijn blessure.. Ben benieuwd hoe hij ervan terugkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |