Kampioen wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Man United heeft naast Mata nu ook Schweinsteiger, wat is die van plan dan?
Die zullen in eerste instantie wel samen lekker willen ballen en prijzen winnen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Man United heeft naast Mata nu ook Schweinsteiger, wat is die van plan dan?
De enige hoop voor Blind is nog een beetje dat Shaw weer veel geblesseerd is en dan kan in principe Rojo ook nog linksback spelen. Op het middenveld heeft hij sowieso niets te zoeken.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Blind is nu ook totaal overbodig geworden. Als lb zal Shaw ook wel 1e keus worden. Naja in de beker zal hij zijn minuten wel maken.
Als Schneiderlin ook nog komt op het middenveld, heb je er ook nog Carrick, Herrera en Fellaini achter zitten die daar kunnen spelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:53 schreef hafcfan het volgende:
Blind is nu ook totaal overbodig geworden. Als lb zal Shaw ook wel 1e keus worden. Naja in de beker zal hij zijn minuten wel maken.
Blind heeft ook niks te zoeken bij een topclub/CL ploeg.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Schneiderlin ook nog komt op het middenveld, heb je er ook nog Carrick, Herrera en Fellaini achter zitten die daar kunnen spelen.
Denk dat Blind nog wel een seizoen blijft en dan volgend jaar naar een mindere club een transfer maakt.
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blind heeft ook niks te zoeken bij een topclub/CL ploeg.
Als hij gewoon fit is en een beetje ritme heeft toch echt wel een betere back voor United dan Daley Blind. Zijn voordeel is nu ook dat hij deze zomer echt goed rust heeft kunnen nemen (i.t.t. vorig jaar)quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.
Mjah, beter dan Shaw kan ik niet beoordelen want daarvoor ken ik Shaw niet genoeg, maar bij Ajax was hij op die positie al vrij zwak (als centrale verdedigende middenvelder vond ik hem bij Ajax trouwens wel goed in zijn laatste periode...), maar ik begrijp echt niet waarom Van Gaal Willems niet heeft aangetrokken heeft, die ik véél beter vind dan Blind.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voegt op het middenveld te weinig toe, en als linksback mist hij gewoon snelheid. Al kan hij daar nog best komen te spelen, want ik vind die Shaw ook geen geweldenaar.
Dat is 68 miljoen ongeveer.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Downwards het volgende:
Reports dat City en Liverpool dan toch tot een overeenkomst zijn gekomen.. 49 miljoen pond voor Sterling.
Wtf, een Ajax-fan die Blind niet ophemeltquote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:05 schreef Downwards het volgende:
Reports dat City en Liverpool dan toch tot een overeenkomst zijn gekomen.. 49 miljoen pond voor Sterling.
Voetbal is allang verneuktquote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
68 fucking miljoen voor Sterling. Gaat werkelijk nergens meer over.
Dan mag Liverpool in zijn handen knijpen. Sterling viel vorig seizoen al zwaar tegen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
68 fucking miljoen voor Sterling. Gaat werkelijk nergens meer over.
Op VM bij Ajax deed hij het prima, maar ik vond Anita daar veel beter op die positie. Ook met Blind speelden we lange periodes matig. Op linksback was hij eerst heel slecht en daarna heeft hij zich goed herpakt. Maar met een snelle behendige buitenspeler tegenover zich blijft het behelpen door zijn gebrek aan snelheid. Inzicht en techniek heeft hij wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wtf, een Ajax-fan die Blind niet ophemelt
Denis Cheryshev van Real Madrid?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie Liverpool nu gaat kopen
Dat zou lachwekkend zijn als ze daar 30 miljoen voor uitgeven.quote:
QPR krijgt ook nog zo'n 9 miljoen pond van de transfersom.. Hebben ze bij Liverpool net wat minder om te verspillen.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Zou me niets verbazen, Liverpool geeft graag té veel uit
bentekequote:Op zondag 12 juli 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie Liverpool nu gaat kopen
Wat een weekend dan voor United.twitter:CraigNorwood twitterde op zondag 12-07-2015 om 23:35:26Morgan Schneiderlin arrived into Carrington five-minutes after Bastian Schweinsteiger this evening. Medical done, now a #MUFC player. reageer retweet
Louis zal ook nog wel een centrale verdediger halen (en een keeper als De Gea vertrekt). Maar dit zijn inderdaad uitmuntende aankopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
IJzersterke aankopen van United, alleen nog een spits
Beter halen ze Otamendi ff, al gaat dat niet gebeuren denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 00:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Louis zal ook nog wel een centrale verdediger halen (en een keeper als De Gea vertrekt). Maar dit zijn inderdaad uitmuntende aankopen.
beste verdediger van de pl zal dat meteen zijn zowat. Wat een beestquote:Op maandag 13 juli 2015 00:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Beter halen ze Otamendi ff, al gaat dat niet gebeuren denk ik
Zou me niet verbazen als ze daar achter de schermen al mee gevorderd zijn. Het heeft alleen niet zo'n haast als de aankopen van dit weekend, aangezien hij toch nog niet mee kan op tour naar Amerika (Schweinsteiger en Schneiderlin gaan dus wel direct mee later vandaag).quote:Op maandag 13 juli 2015 00:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Beter halen ze Otamendi ff, al gaat dat niet gebeuren denk ik
Je mag Blind wel weglaten hoor. Hij is een beetje het viesdikke wijf tussen de knappe modellen.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Herrera, Blind, Fellaini, Carrick, Schweinsteiger en Schneiderlin.
[ afbeelding ]
Van Gaal gaat hem vrijwel altijd opstellen. Geen twijfel over.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag Blind wel weglaten hoor. Hij is een beetje het viesdikke wijf tussen de knappe modellen.
Shaw, Young als wingback kan ook nogquote:Op maandag 13 juli 2015 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Gaal gaat hem vrijwel altijd opstellen. Geen twijfel over.
Dan maar als linksback.
Waarsch. tweede keus als linksback en wellicht als middenvelder in the Capital One Cup.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Gaal gaat hem vrijwel altijd opstellen. Geen twijfel over.
Dan maar als linksback.
Die gaat binnenkort wel naar de Stokes/Aston Villas van deze wereldquote:Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef hafcfan het volgende:
Blind is wel een leuke speler voor Koeman
over stoke gesproken die zijn lekker bezig. Samen met United vallen me die het meest op.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort wel naar de Stokes/Aston Villas van deze wereld
Vergeet West Ham nietquote:Op maandag 13 juli 2015 01:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
over stoke gesproken die zijn lekker bezig. Samen met United vallen me die het meest op.
Daar komt hij weliswaar in mindere mate, maar toch soortgelijke problemen tegen: daar lopen betere middenvelders (Wanyama, Harrison Reed en Clasie o.a.) en Bertrand is ook een betere linksback dan Blind.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:21 schreef hafcfan het volgende:
Blind is wel een leuke speler voor Koeman
Jij vindt Blind erg goed he?quote:Op maandag 13 juli 2015 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik verwacht dat Blind minimaal 40 wedstrijden in actie komt. Van Gaal houdt van zulke spelers in zijn selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |