twitter:Feyenoord twitterde op zondag 12-07-2015 om 12:13:12Jordy Clasie speelt vanmiddag niet tegen Fortuna Düsseldorf. De reden is dat er concreet serieuze belangstelling is getoond voor de captain. reageer retweet
Ik dacht even dat het een aangepaste tweet was.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 12-07-2015 om 12:13:12Jordy Clasie speelt vanmiddag niet tegen Fortuna Düsseldorf. De reden is dat er concreet serieuze belangstelling is getoond voor de captain. reageer retweet
Mooi. Ben benieuwd. Hoop Southampton al komt hij in Italie beter tot z'n recht.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
Southampton lijkt mij het meest waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan zullen ze er wel bijna uit zijn, anders maken ze dat niet bekend.
Benieuwd om welke club het gaat.
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 12-07-2015 om 12:25:20Southampton is concreet voor #Clasie, maar nog steeds zijn er meer clubs geïnteresseerd #Feyenoord reageer retweet
Oke, niet naar Southampton dus. Las dat Fenerbahce geïnteresseerd was (als ze maar lappen, kan mij weinig interesseren verder), Schweinsteiger is natuurlijk weg bij Bayern München..quote:Op zondag 12 juli 2015 12:27 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 12-07-2015 om 12:25:20Southampton is concreet voor #Clasie, maar nog steeds zijn er meer clubs geïnteresseerd #Feyenoord reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
@vi.nl:quote:
Dat lijkt mij dan ook de reden dat hij vandaag aan de kant blijft.quote:Meerdere clubs hebben interesse getoond in Clasie, maar waarschijnlijk is Southampton concreet geworden.
Ja, VI = Krabby, dus alles behalve Southamptonquote:Op zondag 12 juli 2015 12:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
@vi.nl:
[..]
Dat lijkt mij dan ook de reden dat hij vandaag aan de kant blijft.
Oké.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, VI = Krabby, dus alles behalve Southampton
kruip lekker bij ze in de kontquote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef BadderHaring het volgende:
Kunnen jullie ook weer mooi 10 a 12 miljoen bijschrijven.
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 12-07-2015 om 12:58:34Deal is nog niet rond, maar Southampton is concreet en heeft aangeklopt in de Kuip. Clasie ziet transfer zitten. #Feyenoord reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 12-07-2015 om 13:00:04Transferbedrag uiteraard onbekend, deal is er nog niet eens. Deel moet naar houders talentpool. Meer dan 10 miljoen lijkt onwaarschijnlijk. reageer retweet
Koeman zei van de week al dat er snel duidelijkheid moet komen omtrent Schneiderlin - die sowieso weggaat -, zodat hij ook zaken kon doen.. Dat moment lijkt dan aangebroken.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 12-07-2015 om 12:58:34Deal is nog niet rond, maar Southampton is concreet en heeft aangeklopt in de Kuip. Clasie ziet transfer zitten. #Feyenoord reageer retweet
Schneiderlin nam ook niet deel aan oefenwedstrijd van Saints.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Koeman zei van de week al dat er snel duidelijkheid moet komen omtrent Schneiderlin - die sowieso weggaat -, zodat hij ook zaken kon doen.. Dat moment lijkt dan aangebroken.
Nee man. Lazio.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens De Telegraaf zijn er twee clubs al serieus.
Ik denk dat die tweede Fenerbahçe is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |