SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op zondag 12 juli 2015 01:00 schreef All-out het volgende:
ik doe een gokje, aangezien verder niemand iets weet en het is wel enigszins gefundeerd. is het dezelfde architect als van het Monadnok gebouw in Chicago? dat is namelijk het hoogste gebouw gemaakt van bakstenen, en dat flatiron gebouw is ook baksteen en niet veel minder hoog. een naam weet ik niet.
ik ben bouwkundige overigens, dus ik heb het eens voorbij zien komen tijdens mijn studie
ja he? nicequote:Op zondag 12 juli 2015 01:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep
Bekende bouwwerken:
Rookery Building (1888), Chicago
Monadnock Building (1893), Chicago
Reliance Building (1895), Chicago
Flatiron Building (1902), New York City
Union Station (1907), Washington D.C.
National Museum of the Philippines (1918), Manilla, Filipijnen
Wat was de vraag eigenlijk ?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
Kennisvraagje:
Wie ontwierp de Flatiron building in New York?
Amen. Iemand een andere vraag?quote:
Stand AKQ # 3183:quote:
pff, weer een architectquote:Op maandag 13 juli 2015 02:52 schreef All-out het volgende:
ik had niet gedacht dat ik op dit tijdstip nog een nieuwe vraag zou moeten bedenken
Wie is de architect van het nog te bouw 2 World Trade Center?
Ongetwijfeld, maar als het je niet boeit dan blijft het niet hangen.quote:Op maandag 13 juli 2015 03:02 schreef All-out het volgende:
[..]
dit is onlangs in het 'nieuws' geweest
natuurlijkquote:
Yes! Geef jezelf even een punt, anders doe ik het over een paar minuten als mijn laptop aan staat.quote:
Hofmanquote:Op maandag 13 juli 2015 20:57 schreef lubje25 het volgende:
Net als Millecam was koningin Juliana in de ban van een gebedsgenezeres. Wat was haar naam?
Greet Hofmansquote:
Ach, dat heb ik met vele gevestigde, alom aanbeden 'komieken'...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:36 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik vond Theo en Thea als kind al tenenkrommend. Ik snap niet dat mensen dit ooit grappig kunnen vinden... Debiele hysterische gedoe.
/offtopic
Mevrouw Hofman.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik met vele gevestigde, alom aanbeden 'komieken'...
Initialen B.H.
Die is koninklijk, waarschijnlijk niet toevallig...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mevrouw Hofman.
Maar dan laten we wel iemand voir de voornaam gaan.
Inmiddels al opgezocht... Inkoppertje is voor de eerstvolgende die het topic binnen komt vallen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is koninklijk, waarschijnlijk niet toevallig...
Daarom wachten we nog even.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Inmiddels al opgezocht... Inkoppertje is voor de eerstvolgende die het topic binnen komt vallen.
Het Rembrandthuis aan de Reguliersbreestraat hier...quote:
Merry Christmas, Mister Lawrence vanwege het Japan-deel?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef Mark het volgende:
Het moet je aanspreken, deze scene gaat over een reclame voor whisk(e)y
Memoires of a Geisha?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Mark het volgende:
Het speelt inderdaad in Japan, maar recenter dan Mr Lawrence.
En het geen idee hebben is eigenlijk ook wel een aardige rode draad van de film
Lost in translationquote:Op maandag 13 juli 2015 23:25 schreef Mark het volgende:
OP de een of andere manier ging ik er al vanuit dat het Amsterdam was
Welke film?
[after a long speech in Japanese]
Ms. Kawasaki: He want you to turn and look in camera. Okay?
Bob: Is that all he said?
Idem.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:13 schreef lubje25 het volgende:
Ik herken de acteur wel maar de film ken ik niet.
Stand AKQ # 3183:quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:37 schreef lubje25 het volgende:
O ja, die film waarin ie verliefd wordt op een virtuele vrouw of zo.
Geen idee hoe ie heet. Gokje op Her.
Eerst bukken Mark.quote:
ah, rooibos? ik dacht eerst aan kamille of zoquote:
Stand AKQ # 3183:quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:52 schreef All-out het volgende:
[..]
ah, rooibos? ik dacht eerst aan kamille of zo
yes!quote:
Wut?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:10 schreef MadMaster het volgende:
The Big Bopper, Buddy Holly en Ritchie Valens.
Nog 2 meer?
Nee de filmquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De song American Pie van Don McLean neem ik aan dat je bedoelt...
quote:
Ik heb het expres een pietsje lastiger gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:39 schreef pollepel. het volgende:
Nog nooit van Walgvogel gehoord, onder die andere naam had ik t wel geweten
Yep, maar een andere schrijver was er meer door gefascineerd dan Jan Wolkers.quote:
Helemaal correctquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:46 schreef Rockfire het volgende:
Een walgvogel is toch gewoon een dodo? Dus Mauritius?
Rockfire moet een vraag stellenquote:
Was niet zo moeilijk natuurlijkquote:
lubmans?quote:
Tuurlijkquote:
Adoe...!quote:
Curlingquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:37 schreef Mark het volgende:
is een balsport die op het ijs wordt gespeeld en is de voorloper van het ijshockey en veldhockey.
quote:
hintje misschien?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:37 schreef Mark het volgende:
is een balsport die op het ijs wordt gespeeld en is de voorloper van het ijshockey en veldhockey.
Dat is american footballquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:43 schreef Mark het volgende:
Polk High als hint die dicht in de buurt komt
Zekerquote:
Europe ?quote:
Poeh, eergisteren of zo nog op tv gezien maar niet onthouden. Of is er inmiddels een nieuwe? Totaal niet mijn ding.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:18 schreef Mark het volgende:
Met dank aan de hint, kon hem eerder niet plaatsen
Wie was de laatste Nederlander die de gele trui droeg in de Tour de France?
BoL?quote:
Ah, ik had gedacht dat je dat ook wel wist! De namen beginnen met J en L, en vooral de naam van de moeder is leuk bedachtquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:04 schreef Mark het volgende:
Pfoe, weet nog wel van 101 Dalmatiers, maar deze niet meer
Ja, je zou het zo kunnen zeggen. Het wordt in het midden gelaten of ze zo heet of alleen zo genoemd wordt, maar ze wordt in ieder geval vaak genoeg en nadrukkelijk genoemd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:07 schreef Mark het volgende:
Had al even gespiekt omdat ik toch geen idee had, en toen zag ik dit:
"zijn vrouw (die in de film niet bij naam wordt genoemd)"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ha ha haquote:
Verder terug in de tijd.quote:
Nog verder terug. En ik zoek de singel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Navratilova als je de dubbel mee wil tellen?
Chris Evert?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog verder terug. En ik zoek de singel.
Verder terug. Net de periode er voor.quote:
Volgens mij heeft die maar één grand slam gewonnen.quote:
Agassie ? Qua haar ?quote:
Dit is wartaal voor me.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:59 schreef pollepel. het volgende:
[..]
Rosebud was een van de cheats bij The Sims. Daardoor kreeg je heel veel geld!
Ze is in iedergeval wel aangekomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:11 schreef Szura het volgende:
In welk concencratiekamp kwam Anne Frank, naar wordt aangenomen, aan haar eind?
3/5quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:50 schreef Szura het volgende:
Pb - Lood
Hg - Magnesium?
Fe - IJzer
Cu - ?
Au - Goud
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:48 schreef pollepel. het volgende:
Een vraag over het periodiek systeem, welke elementen staan bekend onder de volgende afkortingen?
Pb - lood
Hg - kwik
Fe - ijzer
Cu - koper
Au - goud
Yes!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:15 schreef pollepel. het volgende:
in het chique: colbert, pantalon en gilet
Subductie is dat de ene plaat onder de andere schiet, divergentie is dat ze uit elkaar 'drijven' toch? En dan lijkt me convergentie twee platen die tegen elkaar aan duwen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:26 schreef pollepel. het volgende:
[..]
Jup!
Weet je ook welke bewegingen horen bij de begrippen?
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Subductie is dat de ene plaat onder de andere schiet, divergentie is dat ze uit elkaar 'drijven' toch? En dan lijkt me convergentie twee platen die tegen elkaar aan duwen.
Natuurlijk! Dan is het sneller duidelijk of iemand een andere vraag moet stellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
En goed!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 04:33 schreef lubje25 het volgende:
Into the wild, super mooie film met dito soundtrack.
lubs?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 04:33 schreef lubje25 het volgende:
Into the wild, super mooie film met dito soundtrack.
Exactquote:
Stand AKQ # 3183:quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:55 schreef Stompzinnig het volgende:
Dat zal dan wel de Via Gladiola zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |