quote:
Dat klopt wel, ik kan geen beeld maken van jou in NL.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand die niet in Nederland zou moeten leven.
Gelukkig heb ik meerdere namen, dus ik kan voldoen aan msxje's beeldquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:00 schreef perro. het volgende:
[..]
met de meest hollandse naam die je je kunt bedenken idd.
maar die naam blijft wel hangen toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:02 schreef Belsezar het volgende:
Gelukkig heb ik meerdere namen, dus ik kan voldoen aan msxje's beeld
Ach, ik heet ook Julio Martins in bepaalde landen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:04 schreef perro. het volgende:
[..]
maar die naam blijft wel hangen toch?
Ik ben die toerist die de weg kwijt isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat klopt wel, ik kan geen beeld maken van jou in NL.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben die toerist die de weg kwijt is
Weet je wat voor prachtfilm?quote:
Nu ben ik benieuwd wat jouw naam isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik heet ook Julio Martins in bepaalde landen.
Is wat passender voor msxje
Ik vind van nietquote:
Ik reageerde meer op het liedje en zie nu pas dat het Anna Karina is en niet Anna Kareninaquote:
gaat ze emigreren dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik heet ook Julio Martins in bepaalde landen.
Is wat passender voor msxje
Zie DMquote:
Neuh maar wel voor het beeld wat ze schetst van mijquote:
Niet allemaal geloof ikquote:
Het is Bande a Part. Over een stel vrienden die scenes naspelen in Parijsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik reageerde meer op het liedje en zie nu pas dat het Anna Karina is en niet Anna Karenina![]()
Maar als het een aanrader is, ga ik eens kijken!
wat voor werk doe je? 's avonds nog vergaderenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:08 schreef Barbusse het volgende:
Waar blijven die fuckers trouwens. Zit al de hele tijd tegen een gast aan te staren die loopt te zuchten, op z'n horloge loopt te kijken en koffie loopt te zuipen. Andere tafel: leeg.
Die titel ken ik wel in combi met die band, nooit verder over nagedachtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
Het is Bande a Part. Over een stel vrienden die scenes naspelen in Parijs
heeft Quentin Tarantino daar A Band Apart vandaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet allemaal geloof ik
[..]
A Band Apart Films is a production company created by Quentin Tarantino and Lawrence Bender, which has been active since 1991. Its name is a play on the French New Wave classic, Bande à part ("Band of Outsiders") by filmmaker Jean-Luc Godard, whose work was highly influential on the work of the company's members. Thanks in part to the popularity of Quentin Tarantino's and Robert Rodriguez's films, the company quickly gained cult-like status within Hollywood.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:12 schreef All-out het volgende:
[..]
heeft Quentin Tarantino daar A Band Apart vandaan?
Ik ben fraude analyst.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:11 schreef All-out het volgende:
[..]
wat voor werk doe je? 's avonds nog vergaderen
ik zit je maar wat te fucken heh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh maar wel voor het beeld wat ze schetst van mij
Dat had ik door, dat is in de jaren niet veranderdquote:
De clan van Parijs (1964) - IMDbquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A Band Apart Films is a production company created by Quentin Tarantino and Lawrence Bender, which has been active since 1991. Its name is a play on the French New Wave classic, Bande à part ("Band of Outsiders") by filmmaker Jean-Luc Godard, whose work was highly influential on the work of the company's members. Thanks in part to the popularity of Quentin Tarantino's and Robert Rodriguez's films, the company quickly gained cult-like status within Hollywood.
Aldus Wiki.
Ik dacht al, heeft Barb dat zelf gedaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Hahaha, Fok! vernederlandst de titel even op eigen houtje
Tsk alsof de Nederlandse film geen internationale allure heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:17 schreef All-out het volgende:
die trekt de info zo van IMDb natuurlijk. ik snap nooit zo goed waarom er Nederlandse titels op staan, terwijl de meeste films hier gewoon onder de originele naam bekend zijn
nopequote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tsk alsof de Nederlandse film geen internationale allure heeft
Alleen m'n voornaam en achternaam, dacht ik... Mijn tweede naam houd ik graag 'geheim'quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet allemaal geloof ik
[..]
muriel?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen m'n voornaam en achternaam, dacht ik... Mijn tweede naam houd ik graag 'geheim'.
Mijn voornaam is redelijk makkelijk te achterhalenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen m'n voornaam en achternaam, dacht ik... Mijn tweede naam houd ik graag 'geheim'.
maar het gaat nu toch helemaal niet om Nederlandse filmsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je eigen cultuur zo verloochen, racistisch bijna man
Mijn achternaam vertel ik ook niet snel. Maar mijn tweede naam bijna helemaal nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn voornaam is redelijk makkelijk te achterhalenAchternaam zou ik hier ook niet zo snel aan lui vertellen.
Mijn 2e naam is een van de meest oer-Hollandse namen die er isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn achternaam vertel ik ook niet snel. Maar mijn tweede naam bijna helemaal niet.
Mijn tweede naam is officieel Spaans van oorsprong, dacht ik...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn 2e naam is een van de meest oer-Hollandse namen die er is
Aanbiedingen afstruinen. Bij de AH regelmatig 1+1 gratis. Ook bij andere supermarkten en Kruidvat e.d. regelmatig goede aanbiedingen. Dan gewoon veel inslaan, dan valt het wel mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik wasmiddel idioot duur vind?
Ja, klopt. Maar ik had het nu nodig en niks in de aanbieding. En ik vind het dus duur, op zichzelf staandquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aanbiedingen afstruinen. Bij de AH regelmatig 1+1 gratis. Ook bij andere supermarkten en Kruidvat e.d. regelmatig goede aanbiedingen. Dan gewoon veel inslaan, dan valt het wel mee.
dat mag. poeder valt meequote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik wasmiddel idioot duur vind?
Ik mijn onderarm en een stukje hand aan een stuk rotsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
En ik heb mijn dijbeen opengehaald aan mijn fietszadel. En nu doet het pijn
.
Foto's in DMquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mijn onderarm en een stukje hand aan een stuk rots![]()
Ow en onder m'n bil ook, maar daar heb ik nog niet naar gekekenVoel het wel in ieder geval
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow en onder m'n bil ook, maar daar heb ik nog niet naar gekekenVoel het wel in ieder geval
Kusje eropquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die andere ga ik geen kusje gevenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
[ afbeelding ]
Die andere heb ik even gekeken. Die mag ik hier niet posten anders krijg ik een ban
Sta je ze onder de douche uit te proberen ofzo? Kunnen ze niet tegenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
Telefoon dus kapot, andere telefoon even erbij gepakt, gaat die ook kapot. Wat is dit?!
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
Telefoon dus kapot, andere telefoon even erbij gepakt, gaat die ook kapot. Wat is dit?!
je bent gewoon tot fok veroordeeldquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sta je ze onder de douche uit te proberen ofzo? Kunnen ze niet tegen
quote:
Het is echt klote. Ik heb geen nummers niets meer en m'n simkaart kan nergens in.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets, zodra ik ze aanraak zijn ze dood.
[..]
hoe moet je nou scorenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is echt klote. Ik heb geen nummers niets meer en m'n simkaart kan nergens in.![]()
Sowieso tot maandag wachten tot ik de klantenservice kan bellen (hoe dan???)
Het is je aura meis, tijd voor een soul cleansing!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
Dat deed ik sowieso al nietquote:
Ik sterfquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is je aura meis, tijd voor een soul cleansing!
Ben je zo gehecht aan je telefoon ja? Leefde je in India in je vorige leven ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat deed ik sowieso al niet
[..]
Ik sterf
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je zo gehecht aan je telefoon ja? Leefde je in India in je vorige leven ofzo?
quote:
quote:
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n telefoon in tweeën lag. Mensen (in het ov) vonden het heel sneu voor me.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga op zoek naar een forum voor lotgenoten. Ik kan dit niet handelen.
http://www.korrelatie.nl/quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Inolvidable het volgende:
tweakers?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Inolvidable het volgende:
heb je al helpdesk assistentie van hier gehad? wat doen ze nog wel?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Inolvidable het volgende:
Ik lust wel een stukjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ben verheugd van het feit jullie te kunnen melden dat ik vanmiddag een reep chocolade heb gekocht en dat deze reep nog steeds onaangeraakt in mijn keukenkastje ligt.
Niks nieuws, heb ik al 35 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ben verheugd van het feit jullie te kunnen melden dat ik vanmiddag een reep chocolade heb gekocht en dat deze reep nog steeds onaangeraakt in mijn keukenkastje ligt.
Ik zal je voortaan alle chocolade toe laten komen die ik krijg/ontvang. Goed?quote:
OMG! JAquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan alle chocolade toe laten komen die ik krijg/ontvang. Goed?
Zal jou eens ahaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
En aha.
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n telefoon in tweeën lag. Mensen (in het ov) vonden het heel sneu voor me.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets, zodra ik ze aanraak zijn ze dood.
[..]
Sterktequote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Inolvidable het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey you
[..]
Heb je nog met stoelen gegooid vandaag?
K heb je rug hoor :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Inolvidable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |