Ik mijn onderarm en een stukje hand aan een stuk rotsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
En ik heb mijn dijbeen opengehaald aan mijn fietszadel. En nu doet het pijn
.
Foto's in DMquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mijn onderarm en een stukje hand aan een stuk rots![]()
Ow en onder m'n bil ook, maar daar heb ik nog niet naar gekekenVoel het wel in ieder geval
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow en onder m'n bil ook, maar daar heb ik nog niet naar gekekenVoel het wel in ieder geval
Kusje eropquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die andere ga ik geen kusje gevenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
[ afbeelding ]
Die andere heb ik even gekeken. Die mag ik hier niet posten anders krijg ik een ban
Sta je ze onder de douche uit te proberen ofzo? Kunnen ze niet tegenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
Telefoon dus kapot, andere telefoon even erbij gepakt, gaat die ook kapot. Wat is dit?!
Goed bezigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
Telefoon dus kapot, andere telefoon even erbij gepakt, gaat die ook kapot. Wat is dit?!
je bent gewoon tot fok veroordeeldquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sta je ze onder de douche uit te proberen ofzo? Kunnen ze niet tegen
quote:
Het is echt klote. Ik heb geen nummers niets meer en m'n simkaart kan nergens in.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets, zodra ik ze aanraak zijn ze dood.
[..]
hoe moet je nou scorenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is echt klote. Ik heb geen nummers niets meer en m'n simkaart kan nergens in.![]()
Sowieso tot maandag wachten tot ik de klantenservice kan bellen (hoe dan???)
Het is je aura meis, tijd voor een soul cleansing!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Godver!![]()
Dat deed ik sowieso al nietquote:
Ik sterfquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is je aura meis, tijd voor een soul cleansing!
Ben je zo gehecht aan je telefoon ja? Leefde je in India in je vorige leven ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat deed ik sowieso al niet
[..]
Ik sterf
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je zo gehecht aan je telefoon ja? Leefde je in India in je vorige leven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |