Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik lees optie een nu pas goed maar in puntje 1b staat als ik het goed lees dat de Commissie het stuur over neemt, en dus de hele regering aan de kant zet (de-politicizing) dat is een coup d'état...
De EU heeft geen fundamenten, dat is nu juist het probleemquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Gaat ook niet alleen om het geld, dit raakt de fundamenten van de EU...
Dat is gewoon een correctie in China...in mum van tijd waren die koersen met 150% gestegen. Iedereen met dollartekens in de ogen is daar op zijn plaats gezet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind de aandacht voor Griekenland een beetje overdreven als je bedenkt dat er een keer of tien hun staatsschuld aan beurswaarde is verdampt aan de beurs in China In luttele weken.
Dat klopt, laat ik herformuleren, dit raakt het gebrek aan fundamenten van de EU. Dit is het resultaat van 60 jaar progressief functioneel integreren zonder ooit aan 'nation-building' te (durven) doen. Dat wreekt zich nu, en dat biedt een mogelijkheid om die fundamenten met terugwerkende kracht te bouwen...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De EU heeft geen fundamenten, dat is nu juist het probleem
twitter:jameskanter twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 23:23:34#Eurogroup to take another 30 min pause soon then move to a second draft; they might meet again in morning. @tsipras_eu @J_Dijsselbloem reageer retweet
Klopt maar China kan niet uit de Euro gezet worden en hoeft zijn begrotingsplannen niet aan Eurpa te overleggenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
China is economisch veel belangrijker voor Europa dan Griekenland
twitter:tom_nuttall twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 23:19:59Final Eurogroup statement not expected until 2-3am - source. reageer retweet
Ik las ook door overheids ingrijpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
30% a 40% daling na een stijging van 130% in minder dan een jaar... en de laatste twee dagen weer 10% gestegen.
Dan is dat wetten aannemen en we zien volgende week wel ook nog niet in kannen en kruiken...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:31 schreef Perrin het volgende:
twitter:tom_nuttall twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 23:19:59Final Eurogroup statement not expected until 2-3am - source. reageer retweet
quote:A new big fat Greek bail-out will cost ¤100bn
It's rising by the minute. German tabloid Bild is reporting that a new rescue package for Greece would now reach ¤100bn. Earlier touted figures ranged from ¤50-¤78bn.
twitter:jameskanter twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 23:26:08#Eurogroup slow partly because some ministers, not just Finn, lack full mandate and need to consult capitals, says diplomat. @tsipras_eu reageer retweet
dat wel. nieuwe introducties uitgesteld, staatsbedrijven verplicht om aandelen te kopen...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:31 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik las ook door overheids ingrijpen.
ze zijn echt compleet van de pot gerukt als ze daarmee instemmen.quote:
De Duitsers hebben ze twee opties gegeven, 50 miljard aan staatsbezittingen parkeren in een trust fund om te verkopen of tijdelijk voor 5 jaar de Euro verlaten. De Grieken hebben volgens mij niet eens 50 miljard aan bezittingen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Noord-Europa zal dit niet accepteren. Grexit is de enige oplossing.
5 jaar de euro verlaten lijkt me geen slecht plan dat kan de Grieken best goed uitpakken eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Duitsers hebben ze twee opties gegeven, 50 miljard aan staatsbezittingen parkeren in een trust fund om te verkopen of tijdelijk voor 5 jaar de Euro verlaten. De Grieken hebben volgens mij niet eens 50 miljard aan bezittingen.
Dat, plus de regering overdragen aan de Commissie en automatische bezuinigingen bij het niet halen van de targets.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Duitsers hebben ze twee opties gegeven, 50 miljard aan staatsbezittingen parkeren in een trust fund om te verkopen of tijdelijk voor 5 jaar de Euro verlaten. De Grieken hebben volgens mij niet eens 50 miljard aan bezittingen.
Dit inderdaad. Elke keer maar dat uitstellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:49 schreef vigen98 het volgende:
Jezus, is dit nog bezig?![]()
Maak nou eens een beslissing, help ze goed of gooi ze eruit
het is dan ook geen aankoop van een theelepeltjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:49 schreef vigen98 het volgende:
Jezus, is dit nog bezig?![]()
Maak nou eens een beslissing, help ze goed of gooi ze eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |