Ik kom net thuis van Het Goed en daar staat er eentje te koop. Weliswaar nog niet in mint of blue, maar dat is makkelijk op te lossen. Maar jij woont volgens mij aan de andere kant van het land dus je hebt niks aan mijn tip danquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:08 schreef mignonne het volgende:
En mijn hormonen willen zo'n soort ledikant. In zo'n kleurtje ookof een andere kleur fifties blue
http://link.marktplaats.nl/m932484744
Dr zit er ook eentje van Het Goed bij Den Haag maar das dan vast niet waar jij was of wel?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van Het Goed en daar staat er eentje te koop. Weliswaar nog niet in mint of blue, maar dat is makkelijk op te lossen. Maar jij woont volgens mij aan de andere kant van het land dus je hebt niks aan mijn tip dan.
Nee helaas, sorry. Ik was bij Het Goed in Eindhoven.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dr zit er ook eentje van Het Goed bij Den Haag maar das dan vast niet waar jij was of wel?
Oeh tof! Ik hou van die opknappersquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:54 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nee helaas, sorry. Ik was bij Het Goed in Eindhoven.
Wij hebben een oude kast opgeknapt maar man vindt zo'n ledikant echt niks (helaas, want ik vind het tof!)
Als de babykamer wat meer af is, zal ik wat foto's in het betreffende topic zetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh tof! Ik hou van die opknappersjammer dat je man het niks vindt.
Mijne is een beetje grillig met zulke dingen, dit bedje vindt hij wel erg leuk en sommige kasten ook maar andere dingen die in mijn ogen min of meer hetzelfde zijn vindt ie dan weer niets
Oeh! Was ie hout? En hoeduur?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van Het Goed en daar staat er eentje te koop. Weliswaar nog niet in mint of blue, maar dat is makkelijk op te lossen. Maar jij woont volgens mij aan de andere kant van het land dus je hebt niks aan mijn tip dan.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:21 schreef Malteser het volgende:
[..]
Als de babykamer wat meer af is, zal ik wat foto's in het betreffende topic zetten.
Het grappige is dat ik dacht dat hij die kast niks zou vinden en zo'n ledikant wel. I was wrong...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Hout maar de binnenste panelen aan de kopse kanten waren wit. Lees dat jij een helemaal houten wilt toch?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:30 schreef mignonne het volgende:
[..]mannen...
haha
Ben benieuwd!!
Ik hou er zo van, kinderkamertjes inrichtenof eigk inrichten in t algemeen. Ik heb voor deze meneer ook al een poos wat spulletjes klaarliggen ter decoratie. Het wordt weer een tikje bij elkaar geraapt maar daar hou ik juist heel erg van <3
Mooie stijl!! De kast is hier heel zachtblauw geworden. Ledikant en commode zijn wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen een oude houten kapstok met gietijzeren haken gekocht, een oud houten spiegeltje voor aan de muur en we gaan voor grijze dekens in het ledikant.
We willen nog een leuk stoeltje en iets van een plank bij de commode maar daar kijken we nog even voor verder.
En als Frummel er is en we het geslacht weten, kan er naar smaak nog wat kleur toegevoegd worden (oud roze voor een meisjeof meer blauw voor een jongentje
).
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:15 schreef Risu het volgende:
overigens is het hele verzorgende van mijn schoonmoeder gewoon omdat ze maar 1 kind heeft en altijd thuis is geweest. Daar zit ik nu mooi mee te kijken, want meneer kan dus niet eens zijn eigen brood smeren. Serieus ontbijt op bed van hem zit ik dus echt niet op te wachten, zo'n klodder boter in het midden van je boterham en dan 2 plakjes kipfilet op elkaar erop.![]()
zakje van je boterhammen dichtknopen, nieuwe zak in de vuilnisemmer.. naja ik kan nog wel even doorgaan, maar komt er op neer dat ik na zijn luierverschoning altijd even moet checken of Y haar luier wel echt goed zit voor ik straks weer met kakjepakje zit. Hij doet het dan ook zelden.
Ik hoef dan ook niet te melden dat ik mijn dochter zoveel mogelijk dingen aanleer, want het is gewoon triest.
(Risu, er komen allemaal bubbeltjes naar boven, klopt dat? oh en er komt rook af. HUH wat? oh schat, dat heet koken, het water kookt...... helaas niet verzonnen)
Ach, tis in ieder geval wel zelf verzonnen, dat is ook wat waard.quote:
Niehiet!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:15 schreef Risu het volgende:
(Risu, er komen allemaal bubbeltjes naar boven, klopt dat? oh en er komt rook af. HUH wat? oh schat, dat heet koken, het water kookt...... helaas niet verzonnen)
Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hmmm lang verhaal, de relatie met mijn ouders is gewoon wat apart. Ik ben op mijn 15e uit huis gegaan en dat had een reden, zeg maar. Maar zo heeft iedereen wel wat. De laatste tijd zit het me gewoon wat meer dwars dan anders.
Dat klinkt heftig, wat hebben je schoonouders de eerste keer gedaan dan?
En mochten ze toen alsnog op bezoek komen of zijn ze toch naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.
Nu heb ik zelf geen ouders meer. Moet soms wel slikken als ik die gezellige verhalen hier lees over moeders die leuke babydingen shoppen voor hun kleinkind.
Mijn schoonouders zijn best aardige mensen, maar bemoeien zich overal mee. Er waren afspraken gemaakt over de bevalling (geen bezoek bijvoorbeeld in het ziekenhuis) en daar hebben ze zich niet aan gehouden. Na de bevalling heeft mijn vriend dat weer duidelijk gemaakt (ze waren al in het ziekenhuis) en toen heeft mijn schoonmoeder zich op de grond geworpen, letterlijk, en alles bij elkaar gekrijst en gedreigd met bepaalde dingen.
Krijg nu nog hartkloppingen als ik er aan denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |