abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154248295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:08 schreef mignonne het volgende:
En mijn hormonen willen zo'n soort ledikant. In zo'n kleurtje ook :') of een andere kleur fifties blue :')

http://link.marktplaats.nl/m932484744
Ik kom net thuis van Het Goed en daar staat er eentje te koop. Weliswaar nog niet in mint of blue, maar dat is makkelijk op te lossen. Maar jij woont volgens mij aan de andere kant van het land dus je hebt niks aan mijn tip dan ;(.
pi_154248358
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:47 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik kom net thuis van Het Goed en daar staat er eentje te koop. Weliswaar nog niet in mint of blue, maar dat is makkelijk op te lossen. Maar jij woont volgens mij aan de andere kant van het land dus je hebt niks aan mijn tip dan ;(.
Dr zit er ook eentje van Het Goed bij Den Haag maar das dan vast niet waar jij was of wel? :P
:)
pi_154248417
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dr zit er ook eentje van Het Goed bij Den Haag maar das dan vast niet waar jij was of wel? :P
Nee helaas, sorry. Ik was bij Het Goed in Eindhoven.
Wij hebben een oude kast opgeknapt maar man vindt zo'n ledikant echt niks (helaas, want ik vind het tof!)
pi_154248625
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:54 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nee helaas, sorry. Ik was bij Het Goed in Eindhoven.
Wij hebben een oude kast opgeknapt maar man vindt zo'n ledikant echt niks (helaas, want ik vind het tof!)
Oeh tof! Ik hou van die opknappers O+ jammer dat je man het niks vindt.
Mijne is een beetje grillig met zulke dingen, dit bedje vindt hij wel erg leuk en sommige kasten ook maar andere dingen die in mijn ogen min of meer hetzelfde zijn vindt ie dan weer niets :D
pi_154249053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:02 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oeh tof! Ik hou van die opknappers O+ jammer dat je man het niks vindt.
Mijne is een beetje grillig met zulke dingen, dit bedje vindt hij wel erg leuk en sommige kasten ook maar andere dingen die in mijn ogen min of meer hetzelfde zijn vindt ie dan weer niets :D
Als de babykamer wat meer af is, zal ik wat foto's in het betreffende topic zetten.
Het grappige is dat ik dacht dat hij die kast niks zou vinden en zo'n ledikant wel. I was wrong...
  zaterdag 11 juli 2015 @ 16:29:54 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154249289
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:47 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oeh! Was ie hout? En hoeduur? :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154249310
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:21 schreef Malteser het volgende:

[..]

Als de babykamer wat meer af is, zal ik wat foto's in het betreffende topic zetten.
Het grappige is dat ik dacht dat hij die kast niks zou vinden en zo'n ledikant wel. I was wrong...
:D mannen... :') haha
Ben benieuwd!!

Ik hou er zo van, kinderkamertjes inrichten O+ of eigk inrichten in t algemeen. Ik heb voor deze meneer ook al een poos wat spulletjes klaarliggen ter decoratie. Het wordt weer een tikje bij elkaar geraapt maar daar hou ik juist heel erg van <3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154249850
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:29 schreef pinquit het volgende:

[..]

Oeh! Was ie hout? En hoeduur? :P
Hout maar de binnenste panelen aan de kopse kanten waren wit. Lees dat jij een helemaal houten wilt toch?
Prijs heb ik niet naar gekeken, sorry.
pi_154249945
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D mannen... :') haha
Ben benieuwd!!

Ik hou er zo van, kinderkamertjes inrichten O+ of eigk inrichten in t algemeen. Ik heb voor deze meneer ook al een poos wat spulletjes klaarliggen ter decoratie. Het wordt weer een tikje bij elkaar geraapt maar daar hou ik juist heel erg van <3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie stijl!! De kast is hier heel zachtblauw geworden. Ledikant en commode zijn wit.
Vanmorgen een oude houten kapstok met gietijzeren haken gekocht, een oud houten spiegeltje voor aan de muur en we gaan voor grijze dekens in het ledikant.
We willen nog een leuk stoeltje en iets van een plank bij de commode maar daar kijken we nog even voor verder.
En als Frummel er is en we het geslacht weten, kan er naar smaak nog wat kleur toegevoegd worden (oud roze voor een meisje O+ of meer blauw voor een jongentje O+).
pi_154250056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:15 schreef Risu het volgende:

overigens is het hele verzorgende van mijn schoonmoeder gewoon omdat ze maar 1 kind heeft en altijd thuis is geweest. Daar zit ik nu mooi mee te kijken, want meneer kan dus niet eens zijn eigen brood smeren. Serieus ontbijt op bed van hem zit ik dus echt niet op te wachten, zo'n klodder boter in het midden van je boterham en dan 2 plakjes kipfilet op elkaar erop. ;(
zakje van je boterhammen dichtknopen, nieuwe zak in de vuilnisemmer.. naja ik kan nog wel even doorgaan, maar komt er op neer dat ik na zijn luierverschoning altijd even moet checken of Y haar luier wel echt goed zit voor ik straks weer met kakjepakje zit. Hij doet het dan ook zelden.
Ik hoef dan ook niet te melden dat ik mijn dochter zoveel mogelijk dingen aanleer, want het is gewoon triest.
(Risu, er komen allemaal bubbeltjes naar boven, klopt dat? oh en er komt rook af. HUH wat? oh schat, dat heet koken, het water kookt...... helaas niet verzonnen :'( )
_O- _O- _O-
Oh man.
Zo'n ex had ik. "Mam, ik heb honger." >> "Wat wil je op je brood?"
"Mam hoe gaat het gasfornuis aan?"
:')
Sterkte.
Dit, dat, alles.
pi_154250333

Volgens mij kunnen we wel een topic openen: 'Het lastige schoonmoeders en mannen die nooit zelfstandig zijn geworden klaag- zeur- en zeiktopic' ;)

Mijn vriend doet trouwens wel alles zelf. Maar Risu, precies dat! Alsof ik het niet goed genoeg doe voor haar zoon en kleinkind.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 18:41:37 #137
409579 LuDann
All the way
pi_154251741
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:55 schreef ingee het volgende:
:o

Dat is zeker een wonder!
Four eyes! :D
Ach, tis in ieder geval wel zelf verzonnen, dat is ook wat waard. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:15 schreef Risu het volgende:

(Risu, er komen allemaal bubbeltjes naar boven, klopt dat? oh en er komt rook af. HUH wat? oh schat, dat heet koken, het water kookt...... helaas niet verzonnen :'( )
Niehiet!! :o :D _O-
  zaterdag 11 juli 2015 @ 18:48:12 #138
409579 LuDann
All the way
pi_154251894
Dudes, mijn man! O+ O+ O+ O+ O+

De verrassing die hij voor me had vandaag was een 3D scan van mij: ik ben ingescand en geüpload en daar wordt een bronzen beeldje van gemaakt. Vandaar dus die strakke kleding die ik aanmoest. Hij wil graag een aandenken aan de zwangerschap, zo lief! Toen ik mezelf zo in 3D zag snapte ik ook wel waar al die ''ZOMG grote buik'' opmerkingen vandaan komen. In de spiegel lijkt het allemaal nog mee te vallen maar hij is best wel huge eigenlijk. Ze vroegen ook of ik op de website wilde als voorbeeld.

En daarna hebben we pannenkoeken gegeten, want dat was ernaast. :P

Nu heb ik over een uurtje een zwangerschapsmassage en daarna gaan we nog ergens eten.

Echt, waar heb ik dit aan verdiend joh. :o Helemaal blij. O+ !
pi_154251933
wauw wat lief LuDann! En wat een bijzonder cadeau zo'n beeld :o
pi_154252000
O wow LuDann wat cool! En lief!
(Waar kan je dat doen?)
pi_154252122
Ohhh LuDann wow O+ O+
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:01:52 #142
409579 LuDann
All the way
pi_154252186
Ja he! O+ Dat hij zelf zoiets bedacht en geregeld heeft... wow. Ik bedoel, hij maakt werkdagen van 14 uur en was gister bijvoorbeeld thuis om 23:00. Ik heb echt de beste man van de hele wereld. O+ !

@Ingee: we waren bij http://www.doubleme3d.nl/, een schattig kneuterig ateliertje waar ze ook gipsafdrukken van zwangere buiken maken die ze versiert met mozaïek.
pi_154252801
Wat gaaf LuDann! En ontzettend lief van je man O+
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:27:09 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154252804
Wauw LuDann O+ wat een prachtidee
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:37:32 #145
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154253027
LuDann, wat leuk!

Schoonmoeders, ik heb er twee :o Gelukkig zijn ze absoluut niet opdringerig, en is mijn vriend zo opgevoed dat ie kan koken, wassen en boodschappen doen ;). Hier bellen we mijn ouders als wij vertrekken naar het ziekenhuis, die passen op J (en wonen op 10 minuten rijden). Ze zullen het echt niet in hun hoofd halen om in het ziekenhuis te wachten, mijn ouders zijn eerder te terughoudend. Schoonouders (beide setjes) horen t waarschijnlijk als de baby er is, en moeten dan nog minstens een uur rijden naar t ziekenhuis.

Bij J. wisten ze wel dat ik ingeleid werd, want ik moest vriend bellen dat ik niet meer weg mocht uit t ziekenhuis toen hij bij ze in de auto zat :+ . Hij heeft ze toen wel af en toe op de hoogte gehouden, maar vooral omdat iedereen geloof ik wat bezorgd was om mij :@. J is geboren om half 12 's nachts, ik geloof dat het eerste bezoek er tegen 10 uur 's ochtends was? Ze mochten ook maar met twee tegelijk van de verpleging...
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:38:00 #146
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154253039
Wow wat cool LuDann! Hoe komt hij er op! Geen idee dat zo'n bedrijf bestond. :o mooi aandenken hoor!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154253350
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 12:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hmmm lang verhaal, de relatie met mijn ouders is gewoon wat apart. Ik ben op mijn 15e uit huis gegaan en dat had een reden, zeg maar. Maar zo heeft iedereen wel wat. De laatste tijd zit het me gewoon wat meer dwars dan anders.

Dat klinkt heftig, wat hebben je schoonouders de eerste keer gedaan dan?
Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.

Nu heb ik zelf geen ouders meer. Moet soms wel slikken als ik die gezellige verhalen hier lees over moeders die leuke babydingen shoppen voor hun kleinkind.

Mijn schoonouders zijn best aardige mensen, maar bemoeien zich overal mee. Er waren afspraken gemaakt over de bevalling (geen bezoek bijvoorbeeld in het ziekenhuis) en daar hebben ze zich niet aan gehouden. Na de bevalling heeft mijn vriend dat weer duidelijk gemaakt (ze waren al in het ziekenhuis) en toen heeft mijn schoonmoeder zich op de grond geworpen, letterlijk, en alles bij elkaar gekrijst en gedreigd met bepaalde dingen.

Krijg nu nog hartkloppingen als ik er aan denk :P
pi_154253863
LuDann, wat een gave verrassing van je man! Lekker genieten :)

Schoonouders, ik begin er maar niet over. Ben heeeeeel blij dat mijn vriend zelfstandig is ivm zijn broer. Die eet nog thuis en daar wordt voor gewassen mijn vriend heeft het vanaf dag hij uit huis is gewoon alleen gedaan. Gelukkig!

Hier straks nog een verjaardag maar echt, sinds een week lijkt de vermoeidheid zo terug te zijn. Misschien ook niet gek, ik slaap snachts slechter (veel plassen, lang wakker en niet lekker meer liggen) en het 3e trimester begonnen.. Van een dutje smiddags word ik alleen maar lomer en duf. Maar als het kan doe ik ze toch. Nu dus maar een kopje koffie (caff. Vrij dus zal weinig helpen) en zo de auto maar in :p Als ik er eenmaal ben..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154253939
Xanteh, omg! Wat genant! Neuh, dan ben ik toch blij met mijn schoonmoeder, al is dat ook zo'n zenuwachtig geval. Maar juist omdat ze alles goed wil doen, zou ze zoiets echt niet ongevraagd doen..! En ze moet zich zooo inhouden, merk ik! (En het is maar goed dat ze dat doet, hoor!)

LuDann, wat een ge-wel-dig lieve verrassing! Hoe verzint ie het!

Zo, ik heb net voor de 5e keer de zak met babykleertjes gesorteerd. Bij een supermarkt bij ons in de stad kun je in de kelder een marktkraam huren voor een week, om je zut te laten verkopen. En er zijn er altijd wel een paar met babykleertjes. Hoppa, weer mooie truitjes gescoord voor 1,50 per stuk ofzo...! Voel me dan als ik thuiskom net een ekster, die zijn nieuwverworven schatten netjes rangschikt in zijn nestje... :+
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2015 @ 20:32:39 #150
43556 miss_dynastie
pi_154254117
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.

Nu heb ik zelf geen ouders meer. Moet soms wel slikken als ik die gezellige verhalen hier lees over moeders die leuke babydingen shoppen voor hun kleinkind.

Mijn schoonouders zijn best aardige mensen, maar bemoeien zich overal mee. Er waren afspraken gemaakt over de bevalling (geen bezoek bijvoorbeeld in het ziekenhuis) en daar hebben ze zich niet aan gehouden. Na de bevalling heeft mijn vriend dat weer duidelijk gemaakt (ze waren al in het ziekenhuis) en toen heeft mijn schoonmoeder zich op de grond geworpen, letterlijk, en alles bij elkaar gekrijst en gedreigd met bepaalde dingen.

Krijg nu nog hartkloppingen als ik er aan denk :P
En mochten ze toen alsnog op bezoek komen of zijn ze toch naar huis gegaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')