abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:51:01 #76
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154243450
Hoop trouwens dat sekhmet inmiddels (thuis) bevallen is. Vandaag zou ze 42 weken zijn, en ik zie dat ze 19 uur geleden voor het laatst online is geweest (over controleren en in de gaten houden gesproken :') :')! ).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154243477
Hier niemand anders bij de bevalling dan wijzelf, de vk/gyn en evt medisch personeel wat nodig is. Daar is man het gelukkig volledig mee eens.

Wat betreft vertellen dat het begonnen is, ik wil dat pertinent niet, man wil het wel graag melden aan de ouders. Samen over gesproken en hem uitgelegd wat mijn redenen waren om het niet te doen. En hij begrijpt het en gaat erin mee.

Overigens was het man die de zwangerschap lang stil wilde houden voor de omgeving, ik wilde het graag delen met zijn ouders want spanningen ivm eerdere miskramen.
Hierin hebben we zijn gevoel gevolgd.

We staan open voor elkaars argumenten en komen er op die manier altijd uit O+.
pi_154243484
Mijn schoonouders hebben onze sleutel wel. Die wonen in de stad naast ons dorp, 5 minuten rijden. Beetje dichtbij vind ik het wel, maar beter jn het dorp ernaast dan dezelfde straat zoals zijn opa en oma altijd waren.
Verder vind ik het niet erg dat ze de sleutel hebben, het is soms best handig. Zo kwamen we thuis van ziekenhuis in versierd huis. O+ Deed ze de deur open voor de kraam elke ochtend en haalde ze boodschappen zomder dat ik mijn bed uit moest of sleutels moest afgeven.

Qua bevalling, niemand gebeld, maar mijn ouders wisten het wel, want die hadden ons gebeld die middag om wat te vragen en we namen natuurlijk niet op. Dus hup mijn moeder in de stress heel de dag, ja daarom belde ik haar al niet. Schoonmoeder had ook wel vermoedens. Uiteindelijk heeft het een hele dag geduurd, dus dan hadden ze de hele dag moeten wachten. Nu konden ze nog net doen of er niks was ofzo.
Wel meteen half 3 's nachts gebeld dat ze er was, want dat wilden ze graag. En ik vond dat niet erg, zolang ze maar niet meteen langskwamen. Niks geen medelijden van mijn kant dat ze vervolgens niet meer konden slapen. :P
Ik wilde er ook niemand bij hebben, maar helaas, hartstikke medisch, dus er stond een heel team aan mijn bed op het eind. (Keizersnede)
pi_154243606
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:14 schreef mignonne het volgende:
Ik zat niet zo te springen van het idee van mensen die aan het wachten zijn tot ik bevallen ben voordat ze naar binnen mogen enzo. Ik haat dat gevoel, ik voel me dan enorm opgejaagd. Ter illustratie... mijn kinderen hoeven niet per se te blijven zitten aan tafel als ik nog aan het eten ben, omdat ik het afschuwelijk vind hoe ze dan met zn 3 mijn eten naar binnen zitten te kijken tot ik ein-de-lijk klaar ben ofzo :D same feeling :Y)
Echt, precies dit geldt ook voor mij :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:46 schreef mignonne het volgende:
Ik zat bij de oudste twee echt vanaf week 35 ofzo in mn cocon. Ik wilde helemaal niks meer behalve huismussen en lekker rommelen met babywasjes en in het kamertje enzo. Doodirritant vonden anderen dat :D Laat mij toch lekker :Y) ik ga er van uit dat het nu wel weer zo zal gaan.
En dit ook haha :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:40 schreef Mariposas het volgende:
Door al deze verhalen word ik nog ongeduldiger. }:| elke keer als ik 's nachts wakker word hoop ik dat m'n vliezen breken of dat het weeën zijn waar ik wakker van word. Pff, en dan kan het nog 3 weken vanaf nu duren. :') aan de andere kant wil ik volgende week ook nog wel naar De Parade...
Dilemma's.. :D
En ik denk ook bij ieder krampje "zou het?"

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:53 schreef Malteser het volgende:

Wat betreft vertellen dat het begonnen is, ik wil dat pertinent niet, man wil het wel graag melden aan de ouders. Samen over gesproken en hem uitgelegd wat mijn redenen waren om het niet te doen. En hij begrijpt het en gaat erin mee.
Zo'n zelfde "discussie" hadden wij ook inderdaad. Inmiddels is hij ook 'om' en wordt er niet gebeld bij de start. Daar was ik echt zo opgelucht over :@
pi_154243611
Haha Risu dat zijn dus precies de dingen die ik écht niet wil :D grappig hoe dat verschilt.
Ik gruwel echt van het idee dat er iemand in mijn huis is als ik niet thuis ben. Afgezien van B. uiteraard :+ Ik heb op dat soort fronten graag zelf de controle. Zelfde als mn was. Mn schoonmoeder draaide hier thuis wel eens een was als ze aan het oppassen was.
Echt vreselijk ontzettend lief! En ik waardeer dat soort gebaren echt heel erg. Maar in t vervolg heb ik toch liever dat je bij mijn beha's en ondergoed en weet ik wat meer uit de buurt blijft :')
:)
pi_154243637
En mijn hormonen willen zo'n soort ledikant. In zo'n kleurtje ook :') of een andere kleur fifties blue :')

http://link.marktplaats.nl/m932484744
pi_154243733
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154243777
Ik snap je echt helemaal ingee :X Het lijkt futiel en lief bedoelt maar op de een of andere manier kan zoiets dan een enorme inbreuk op je privacy zijn vind ik. Althans zo voelt het voor mij dan.
Ik zou gewoon echt eventjes met je schoonouders om de tafel gaan zitten en aangeven hoe het voor jou voelt. Dat je het waardeert enzo en dat als ze per se iets wil doen dat ze best een dweil door je huis kan halen (I guess?) maar niet zulke dingen.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:21:32 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154243797
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:08 schreef mignonne het volgende:
En mijn hormonen willen zo'n soort ledikant. In zo'n kleurtje ook :') of een andere kleur fifties blue :')

http://link.marktplaats.nl/m932484744
Hoi mignonnes hormonen O+ volgens mij kunnen jullie het uitstekend vinden met de mijne :') :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154243809
Heee zo'n ledikantje heb ik ongeveer :D als cosleeper. Sorry :@
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:23:15 #86
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154243812
En jouw schoonouders wonen toch duuzend km bij jullie vandaan? Wat heeft een sleutel dan voor zin
pi_154243815
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:21 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hoi mignonnes hormonen O+ volgens mij kunnen jullie het uitstekend vinden met de mijne :') :+
Dat sowieso :D O+

Ik dacht dat jij al zo'n bedje had? Of ben ik in de war met iemand anders?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:25:27 #88
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154243833
Ik krijg kriebels van t schoonoudersgezeur. De mijne zijn gruwelijk maar halen het ook niet in hun hoofd om te verwachten dat we bellen als een bevalling begonnen is ofzo :')
pi_154243843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:23 schreef Bloesem. het volgende:
Heee zo'n ledikantje heb ik ongeveer :D als cosleeper. Sorry :@
Wij krijgen van onze gastouder een co-sleeper wiegje te leen O+ ben k heel blij mee. Dus dan kan ik lekker los met ook nog een kamertje inrichten :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:23 schreef pinquit het volgende:
En jouw schoonouders wonen toch duuzend km bij jullie vandaan? Wat heeft een sleutel dan voor zin
Ja klopt. Maar je weet hoe ze is toch? Op voorhand graag al in de slachtofferrol want ze komt vást iets te kort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:26:39 #90
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154243853
Ik heb een bedje ja :+ hoezo? :P
Nee heb een cosleeper doe vrij klein is, dus heb uitedinlijk ook nog wel een ledikant nodig :)
pi_154243867
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:26 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een bedje ja :+ hoezo? :P
Nee heb een cosleeper doe vrij klein is, dus heb uitedinlijk ook nog wel een ledikant nodig :)
ooooh op die fiets! Nee ik bedoelde dat ik dacht dat jij al precies zo'n zelfde ledikant had staan maar dan in houten uitvoering. Die vond k zo mooi op het plaatje, maar misschien ben ik in de war met iemand anders. Zou zomaar kunnen :')
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:28:53 #92
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154243876
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:26 schreef mignonne het volgende

[..]

Ja klopt. Maar je weet hoe ze is toch? Op voorhand graag al in de slachtofferrol want ze komt vást iets te kort.

SPOILER
Pffff zo vermoeiend he ;( blaargh.
pi_154243884
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wij krijgen van onze gastouder een co-sleeper wiegje te leen O+ ben k heel blij mee. Dus dan kan ik lekker los met ook nog een kamertje inrichten :7

Ahhh leuk O+ Ik heb van een kennis een heel mooi hippiehangwiegje te leen gekregen O+ Mijn hele kinderkamer-idee op de schop, gelijk een ander idee. Zo leuk om daarover na te denken <3
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:30:25 #94
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154243891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

ooooh op die fiets! Nee ik bedoelde dat ik dacht dat jij al precies zo'n zelfde ledikant had staan maar dan in houten uitvoering. Die vond k zo mooi op het plaatje, maar misschien ben ik in de war met iemand anders. Zou zomaar kunnen :')
Nee maar heb al wel eerder gezwijmeld hier! Ik wil t liefst een houten O+
Kon een heel toffe gratis ophalen via marktplaats, maar toen ik t kon ophalen waren die mensen weg ofzo, en dat was de laatste optie ;( dus helaas. Nu speur ik af en toe mp af. Sommigen vragen er de hoofdprijs voor helaas
Ela heeft een plaatje van die van hen geplaatst O+ en DaD ook :D
pi_154243897
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:19 schreef mignonne het volgende:
Ik snap je echt helemaal ingee :X Het lijkt futiel en lief bedoelt maar op de een of andere manier kan zoiets dan een enorme inbreuk op je privacy zijn vind ik. Althans zo voelt het voor mij dan.
Ik zou gewoon echt eventjes met je schoonouders om de tafel gaan zitten en aangeven hoe het voor jou voelt. Dat je het waardeert enzo en dat als ze per se iets wil doen dat ze best een dweil door je huis kan halen (I guess?) maar niet zulke dingen.
SPOILER
pi_154243921
Als ik jullie zo hoor ben ik zo blij met mijn schoonmoeder. Die dringt zich nooit op en als vriend wel eens heel enthousiast en impulsief iets vraagt waarvan ik denk "wacht ff, wil ik dat?" dan is haar respons standaard *heb je dat wel met Sil overlegd?*
Ze overlegt vrijwel alles met mij, ook spullen die ze voor de baby koopt. Vraagt ze eerst of ik het leuk vindt etc.
pi_154243964
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:30 schreef pinquit het volgende:

[..]

Nee maar heb al wel eerder gezwijmeld hier! Ik wil t liefst een houten O+
Kon een heel toffe gratis ophalen via marktplaats, maar toen ik t kon ophalen waren die mensen weg ofzo, en dat was de laatste optie ;( dus helaas. Nu speur ik af en toe mp af. Sommigen vragen er de hoofdprijs voor helaas
Ela heeft een plaatje van die van hen geplaatst O+ en DaD ook :D
Oh!! Dat is wel een hele goeie deal zeg, voor nop. Mja jammer is dat hè. Ergens wel begrijpelijk hoor vraag-aanbod enzo maar toch... niet nodig om er de hoofdprijs voor te vragen I guess. Ik zie ze idd rustig voor 150 euro gaan.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 11:45:02 #98
409579 LuDann
All the way
pi_154244060
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 11:32 schreef silliegirl het volgende:
Als ik jullie zo hoor ben ik zo blij met mijn schoonmoeder. Die dringt zich nooit op en als vriend wel eens heel enthousiast en impulsief iets vraagt waarvan ik denk "wacht ff, wil ik dat?" dan is haar respons standaard *heb je dat wel met Sil overlegd?*
Ze overlegt vrijwel alles met mij, ook spullen die ze voor de baby koopt. Vraagt ze eerst of ik het leuk vindt etc.
Ik ben ook blij met mijn schoonmoeder. Ik zou haar niet bij mijn bevalling willen hebben (zo close zijn we ook weer niet) maar door haar berichtjes krijg ik wel het idee dat het haar wat kan schelen allemaal. Dat is meer dan ik van mijn eigen ouders kan zeggen helaas en dat valt me best zwaar momenteel.
pi_154244355
Mijn haren stonden zondag rechtop toen schoonmoeder opperde wel 'de tweede auto van schoonbroer' te kunnen lenen want die zijn toch op vakantie vanaf mijn UD. waarop vriend haar vroeg 'hoe vaak ben je op bezoek geweest sinds we in 't nieuwe huis wonen?' En schoonzusje de paniek in mijn ogen zag en haar doodleuk vertelde dat hij naar de garage moest in hun vakantie!
Nee zegt schoonzus erna, dat kon ik je echt niet aandoen. En ik geef je een tip, bel haar niet voor je thuis bent want ze staat je aan de voordeur op te wachten. Ik zeg zo lang jullie de auto niet uitlenen zal dat wel loslopen 😎
Gelukkig waren vriend en ik het er al over eens dat we pas bellen als wij er aan toe zijn!
En dan durf ik mijn ouders met n gerust hart te bellen, mijn pa zou op dat moment toch vergeten dat hij een sleutel van ons huis heeft! 😛
pi_154244382
Mijn schoonouders hebben het bij de eerste bevalling zo verpest dat ze bij de tweede pas een belletje krijgen als we al lang en breed weer thuis zijn.

Wat sneu om te horen dat je ouders weinig van zich laten horen LuDann, heb je een idee waarom dat zo is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')