Hmmm lang verhaal, de relatie met mijn ouders is gewoon wat apart. Ik ben op mijn 15e uit huis gegaan en dat had een reden, zeg maar. Maar zo heeft iedereen wel wat. De laatste tijd zit het me gewoon wat meer dwars dan anders.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:05 schreef Xanteh het volgende:
Mijn schoonouders hebben het bij de eerste bevalling zo verpest dat ze bij de tweede pas een belletje krijgen als we al lang en breed weer thuis zijn.
Wat sneu om te horen dat je ouders weinig van zich laten horen LuDann, heb je een idee waarom dat zo is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:52 schreef LuDann het volgende:
Geboortekaartje binnen gehad van een kennis. Ze hebben 1 baby gehad, geen twee.Oeps, foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:54 schreef Moppert het volgende:
oooh komt het door het hebben van alleen zoons?
Dan weet ik nu eindelijk wat er mis is met het gedrocht van pax...
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:37 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam ook meteen kijken, moppert in z&g.... beetje dooddoener die laatste regel
Ja, maar dat zijn ook van die irreële verwachtingen. Dan denk ik: maar jij weet zelf toch ook hoe het is om een kind te krijgen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:14 schreef mignonne het volgende:
En over mijn eigen bevallingen. Mja... bij mijn oudste wilde mijn schoonmoeder per se weten in welk ziekenhuis ik zou gaan bevallen. Want ze hadden zo'n lange reistijd (krap 1,5 uur... ) en dan konden ze alvast gaan rijden als we belden dat het begonnen was. Ehrm.... gaan we bellen dan?Ik zat niet zo te springen van het idee van mensen die aan het wachten zijn tot ik bevallen ben voordat ze naar binnen mogen enzo.
Jup.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:49 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook van die irreële verwachtingen. Dan denk ik: maar jij weet zelf toch ook hoe het is om een kind te krijgen?
Als 'het' begint, kan het nog vrij lang duren, daar wil je toch ook niet op gaan zitten wachten? Dan loop je een beetje door een ziekenhuisgang te ijsberen?
Ik zit in een groepsapp met mijn zussen. Die ik heb om 9.00, een paar uur nadat het begonnen was, een berichtje gestuurd 'ik weet nu hoe een wee voelt'. Mijn zussen vertelden later dat ze blij waren dat ze de hele dag aan het werk waren, want anders hadden ze veel te veel tijd gehad om zich zenuwachtig te maken. Ze hadden wel, toen het inmiddels 8 uur later was na mijn berichtje, elkaar berichten gestuurd 'ik vind dat ze nu maar eens bevallen moet zijn' 'Ja, ik vind dit maar niks zo, duurt wel lang' Etc. Echt grappig om dat terug te lezen, heel lief ook.
.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:37 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam ook meteen kijken, moppert in z&g.... beetje dooddoener die laatste regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |