Hier hetzelfde, echt harde schoppen amper meer sinds het hoofd naar beneden ligt. Maar 1 voetje ligt permanent tegen mijn linkerzij geparkeerd dus die voel ik de hele tijd schuiven.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:14 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, zo ligt die van mij ook, alleen schuift ie soms nog wat meer met z'n rug recht naar voren.
Ik voel trouwens de voetjes niet zo vaak; geen harde trappen in m'n zij enzo (terwijl toen ie nog in stuit lag, hij wel hard schopte; dat voelde ik dan onderin m'n buik).
Iets baby- gerelateerd lijkt me wel leuk, aangezien hij dat dit weekend ook voor mij heeft gedaan. Maar zoveel leuke dingen zijn er niet voor vaders op dat gebied, geloof ik... Ik ga zelf ook even nadenken hoor, maar wie weet heeft iemand hier een leuke suggestie.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Lastig! Ik ken je vent niet ;-) wil je iets baby-gerelateerds of iets voor hem zelf?
Kuur is klaar, geen idee of het nu oké is? Zaterdag laatste ctg gehad, die was goed. Ik voel de baby goed en heb minder harde buiken. Drink voorlopig wel gewoon iedere dag een glas cranberry sap en eet gedroogde cranberry's.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:06 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn dat je baby weer goed beweegt Malteser. Is je blaasontsteking goed onder controle?
Je spierpijn gevoel in je liezen herken ik niet.
Wat zit je toch op een ongelofelijk fijne plek nu. Helemaal vanille vla regelen en zulks!quote:Op maandag 13 juli 2015 07:33 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb een poging gedaan tot bijlezen:
Stippel, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad! Kan me goed voorstellen dat het stress gaf!
En de Sehkmet-baby is er! Gefeliciteerd!. Hopelijk gaat je herstel voorspoedig!
En ik heb streepjes voorbij zien komen. Gefeliciteerd Razz!![]()
Hier alles prima. Ik word nog steeds verwend langs alle kanten en ik kan de warmte nu best goed hebben (goed, de aanwezigheid van zee en zwembad helpen prima!).
Ik had eergisteren erg last van maagzuur. Vriend bij de kok gaan vragen om vanillevla, maar dat was er niet. Gelukkig wel warme melk, ook prima.
Kennelijk heeft de beste man echter wel werk gemaakt van de vraag; er lag een Foto'tje op mijn ontbijtbordje nu, van vanillevla met de tekst "just got delivered, will bring tonight".
Ja, met hun input kan ik ook echt wat en andersom ook. Ze vinden het ook fijn om te weten wat ze aan mij hebben en ik duidelijk aangeef wat ik wil en niet wil.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat klinkt iig al als een duidelijker verhaal dan van de week, met vooral een veel betere onderbouwing dan enkel 'hoog risico op fluxus'.
Waren het wel pannenkoeken ananas die je hebt gegeten O.oquote:Op maandag 13 juli 2015 10:40 schreef kazy het volgende:
Wat fijn Stippel! Hopelijk heb je nu wat meer rust t.a.v. de begeleiding tijdens de bevalling.
Klinkt heerlijk Sillie. Het is dat ik niet meer mag vliegen..
[..]
Helaas pindakaas, de pannenkoeken hebben niks gedaan![]()
En je hebt de mijlpaal der mijlpalen bereikt!Nu alleen de baby nog
(Ben benieuwd wanneer we mogen babyknuffelen.)
Ik vind het kraamboek wel leuk, maar idd dat regeltje vind ik ook niet zo. Geeft zo een verplichting.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ohja, dat vind ik ook zo stom aan dat kraambezoekboek van de FBTO, los dat ik het sowieso wel zoetsappig vind, daar staat op iedere pagina die mensen kunnen invullen 'ik bracht als kado voor je mee: ...'. Nou, lekker dan, alsof ze dat verplicht zijn.
Oh dat is idd erg jammer, want de liefde in het opknappen is natuurlijk ook helemaalquote:Op maandag 13 juli 2015 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Een gegeven paard moet je niet in de mond kijken, toch?
De moeder van de duutser die overlegt weinig. Nu meldde de duutser laatst dat we een trip trap hadden gekregen van m'n ouders, en vertelde zei heel teleurgesteld dat er nog een trip trap bij haar stond die ze voor ons aan het opknappen was.. Vertel dat dan, dan kunnen wij dat coordineren!
Ja dat gefriemel van handjes.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vond het eerst ook verwarrend
Maar nu ligt ie al 8 weken hetzelfde, dus herken ik wel wat wat is (dat getrommel van handjes onderin m'n buik is echt superschattig)
Ze kunnen nog om hun as draaien (ik bedoel dan links rug eerst en dan een keer rechts de rug...)quote:Op maandag 13 juli 2015 11:41 schreef LuDann het volgende:
Stippel, ik ben echt superblij voor je dat er op deze manier een oplossing is gekomen waar jullie je ook in kunnen vinden. Nu lekker ontspannen de laatste weken in.
[..]
Klagen over op vakantie gaan. _!
Ruilen?
[..]
Draait die van jou nog om de as of ligt 'ie de hele tijd hetzelfde denk je? Ik heb het idee dat die van mij ook niet meer draait verder. Lijkt me saai zo, de hele tijd in dezelfde houding liggen.
Hoe was je babyshower?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef LuDann het volgende:
Ik moet maar even gaan nadenken over wat ik kan terugdoen voor mijn man trouwens. Alsof zaterdag nog niet leuk genoeg was met die 3D scan, massage en uit eten, had hij zondag ook nog eens een last-minute babyshower weten te organiseren.![]()
Ik was zo uitgeput naderhand dat ik voor het eerst in maanden een volle nacht geslapen heb!
Wat een mooie deal ookquote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef mignonne het volgende:
yay ik heb t bedje van mn wensen gekauft voor een tientjehyper
Goeie vondst! Marktplaats of kringloop?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef mignonne het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef mignonne het volgende:
Altijd leuk zoietsquote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef mignonne het volgende:
Oh, dat afzetten en uitrekken is hier vaste prik, vooral 's avonds.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:21 schreef LuDann het volgende:
Die van mij ligt ook zo, sinds week 34 of 35. Tot vrij laat in stuit, de echoscopiste zei later dat ze niet meer verwacht had dat 'ie nog zou draaien.
[..]
Hier hetzelfde, echt harde schoppen amper meer sinds het hoofd naar beneden ligt. Maar 1 voetje ligt permanent tegen mijn linkerzij geparkeerd dus die voel ik de hele tijd schuiven.
Ook zet 'ie zich wel eens af heb ik het idee, helemaal zo ver mogelijk naar links zodat mijn hele buik vervormd. Dat is wel wat ongemakkelijk.
[..]
Iets baby- gerelateerd lijkt me wel leuk, aangezien hij dat dit weekend ook voor mij heeft gedaan. Maar zoveel leuke dingen zijn er niet voor vaders op dat gebied, geloof ik... Ik ga zelf ook even nadenken hoor, maar wie weet heeft iemand hier een leuke suggestie.
Goed plan!quote:Op maandag 13 juli 2015 10:41 schreef Mariposas het volgende:
Jammer van de pannenkoeken, kazy! Probeer jij anders vandaag de prostaglandine, dan probeer ik de pannenkoeken. En dan moet IMA maar beiden proberen.![]()
Lief! Hoe was de babyshower? Fijn ook zo'n goede nacht, duimen voor meer!quote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef LuDann het volgende:
Ik moet maar even gaan nadenken over wat ik kan terugdoen voor mijn man trouwens. Alsof zaterdag nog niet leuk genoeg was met die 3D scan, massage en uit eten, had hij zondag ook nog eens een last-minute babyshower weten te organiseren.![]()
Ik was zo uitgeput naderhand dat ik voor het eerst in maanden een volle nacht geslapen heb!
Volgens mij kunnen ze van vibi nog wel terug naar bibi? (Dat zullen wel uitzonderingsgevallen zijn gok ik.)quote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mijne ligt al sinds de 29e week onderstebovenen inmiddels is ie vibi, dus hij kan niet meer terug, al zou ie willen
![]()
En zijdelings schuift ie alleen nog wat heen en weer, meer kan niet denk ik.
Een kind dat houdt van vastigheid zullen we maar zeggen![]()
Dat ie inmiddels niet duizelig is, verbaast me wel
Nee..quote:Op maandag 13 juli 2015 12:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Waren het wel pannenkoeken ananas die je hebt gegeten O.o
Jeuj! Was ook wel een erg leuk bedje zag ik! Ga/moet je hem nog opknappen of istie gebruiksklaar?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef mignonne het volgende:
Aah wat lief!quote:Op maandag 13 juli 2015 13:20 schreef Stippelrientje het volgende:
Gisteren mijn kleine nichtje van net 2.
"Dikke buik!" En port er wat tegen aan als ze half op schoot klautert. "Jongetje baby van mij?" Keek ze vragend en helemaal in de ban van.
"Ja, dat is jouw kleine neefje. Een jongetjes baby."
"Kijken?" en probeert mijn shirt omhoog te sleuren om mijn blote ronde buik te zien.
"Denk je dat je hem kan zien door mijn navel?"
"Gaatje?" en tuurt door mijn navel. "Nee, geen deurtje!"
"Nee, dat is geen deurtje. We zullen moeten voelen waar zijn billen zitten. Je kunt wel wat tegen hem zeggen, misschien wordt hij wel wakker." En hielp haar zijn billen te voelen.
"Scheetje"; grapte ze
Na lang dubben en staren naar de bewegende buik. "Wakker worden, baby! Ik wil spelen!"![]()
en dat herhaalde zich zo een 100 keer![]()
Kids zijn zo cute
De vk zei vrij stellig dat ie niet meer terug kon... maar ik heb al weken de aanduiding 'diep' op de kaart staan, dus ik verwacht geen gedraai meer.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:49 schreef kazy het volgende:
Volgens mij kunnen ze van vibi nog wel terug naar bibi? (Dat zullen wel uitzonderingsgevallen zijn gok ik.)
Lekker ook even niets doen en je krachten sparenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:49 schreef kazy het volgende:
[..]
Goed plan!Kunnen we er gelijk een onderzoekje van maken wat wel en niet werkt.
[..]
Lief! Hoe was de babyshower? Fijn ook zo'n goede nacht, duimen voor meer!
[..]
Volgens mij kunnen ze van vibi nog wel terug naar bibi? (Dat zullen wel uitzonderingsgevallen zijn gok ik.)
Ik had de afgelopen 3 weken bij de controles bij de vk: hoofd diep in bekken, hoofd net aan vast in bekken en daarna weer hoofd diep in bekken. Mini is ook best druk en was dus blijkbaar toch weer iets omhoog geschoven. Ik heb de laatste keer gevraagd of ze zeker wist dat het hoofdje goed diep zit, maar volgens haar zit het nu echt goed vast.
Ze zei ook dat de baby nog kan ronddraaien om zijn/haar as, vandaar dat ik heel soms voetjes ineens rechts voel ipv links.
[..]
Nee..En mijn man wilde er nog wel eentje meenemen voor me haha.
[..]
Jeuj! Was ook wel een erg leuk bedje zag ik! Ga/moet je hem nog opknappen of istie gebruiksklaar?
[..]
Aah wat lief!![]()
Tsjonge ik ben vandaag echt niet vooruit te branden. Zit al de hele tijd op de bank met de Ipad. Ik was net wat oudere topics met de bevallingsverhalen op fok aan het teruglezen onder het mom van mentale voorbereiding ofzo
Kringloop! matrasje laat ik daar. Ik heb hier thuis een nieuwe liggen dus die gebruik ik liever.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeie vondst! Marktplaats of kringloop?
Oh en ik word zo ongeduldig van al die verhalen over baby in de buik voelen bewegen..... Daar heb ik echt al 2 jaar enorm heimwee naar!
Jij durftquote:Op maandag 13 juli 2015 13:49 schreef kazy het volgende:
Tsjonge ik ben vandaag echt niet vooruit te branden. Zit al de hele tijd op de bank met de Ipad. Ik was net wat oudere topics met de bevallingsverhalen op fok aan het teruglezen onder het mom van mentale voorbereiding ofzo
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kringloop! matrasje laat ik daar. Ik heb hier thuis een nieuwe liggen dus die gebruik ik liever.
In principe is ie gebruiksklaar maar ik wil hem graag lakken in mint of petrol of iets er tussenin
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |