vanmiddag om half een ineens..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij voelen ons er erg begrepen en gehoord dooren dat geeft al zoveel rust! Want stiekem gaf het toch veel stress in een korte tijd en dat kan ook niet goed zijn.
Mignonne super bedankt voor het steunen en het eigenlijk indirect een versnelling hoger gooien door mij te wijzen op mogelijkheden![]()
Ze boffen maar met jou in die regio!
Schudden voor gebruik
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:48 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
vanmiddag om half een ineens..
Ze wilde het graag voor het weekend voorbij was bespreken.
Het was een super fijn hart verluchtend gesprek van beide kanten.
Ik ben zo blij met die twee dames op de praktijk
Fijn dat ze er zo mee aan de slag zijn gegaan en dat je nu in principe niets meer met die andere verloskundige van doen hebt! Ik hoop dat het gesprek donderdag ook positief uitpakt en je gewoon de bevalling kan doen zoals je die voor ogen hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij voelen ons er erg begrepen en gehoord dooren dat geeft al zoveel rust! Want stiekem gaf het toch veel stress in een korte tijd en dat kan ook niet goed zijn.
Mignonne super bedankt voor het steunen en het eigenlijk indirect een versnelling hoger gooien door mij te wijzen op mogelijkheden![]()
Ze boffen maar met jou in die regio!
Wij moeten ook compromissen maken. Zo kan thuis thuis gewoon niet. Mijn BMI zit op dat randje en de verloskundige zou het echt nog wel aandurven, alleen weten ze dat als het er op aan komt de ambulance personeel mij niet naar beneden wil tillen en dus wachten op de brandweer met een takel om mij uit het raam te krijgen. .quote:Op zondag 12 juli 2015 23:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Fijn dat ze er zo mee aan de slag zijn gegaan en dat je nu in principe niets meer met die andere verloskundige van doen hebt! Ik hoop dat het gesprek donderdag ook positief uitpakt en je gewoon de bevalling kan doen zoals je die voor ogen hebt!
Dat klinkt iig al als een duidelijker verhaal dan van de week, met vooral een veel betere onderbouwing dan enkel 'hoog risico op fluxus'.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:01 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wij moeten ook compromissen maken. Zo kan thuis thuis gewoon niet. Mijn BMI zit op dat randje en de verloskundige zou het echt nog wel aandurven, alleen weten ze dat als het er op aan komt de ambulance personeel mij niet naar beneden wil tillen en dus wachten op de brandweer met een takel om mij uit het raam te krijgen. .
Als ik dat aan mijn neefje vertel wil hij perse heel zijn zomervakantie hier logeren met de kans om de brandweer in actie te zien hier![]()
Dan gaat er gewoon te veel tijd in zitten om mij in het ziekenhuis te krijgen. En dat is dan in mijn geval nog net effe minder relaxed.
We mogen dus wel thuis starten. Maar als het serieuzere werk gaat beginnen dan wel verplaatst zijn naar het geboortehuis. Daar kunnen we nog altijd (mits er gekke dingen gebeuren natuurlijk) verder in alle rust in of bad of in bed of op een baarkruk of what ever dan het beste werkt en past bij ons.
Zonder ingrijpen van en met de steun die we zoeken in het zo natuurlijk mogelijk proces.
En dat vinden wij een heel fijn alternatief voor thuis thuis.
Ze gaan wel ver hier ja. Één van de obers vond de alcoholvrije mojito die ik drink toch onder de maat ivm de normale, dus die heeft een avond tig variaties staan maken. De volgende ochtend kreeg ik er 3 aangeboden, daar was 'ie het meest tevreden over en mocht ik proeven. Nu krijg ik elke keer mijn favoriet voorgezetquote:Op maandag 13 juli 2015 10:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Klinkt als een goed gesprek Stippel, fijn!
Sillie, het klinkt zo langzamerhand bijna eng
Kazy, nog effect van de pannekoeken?
Hier vandaag 40 weken!![]()
Ok, post NU de contactgegevens van jouw vakantieadres. Ik kan best nog een paar daagjes ontspanning gebruikenquote:Op maandag 13 juli 2015 10:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ze gaan wel ver hier ja. Één van de obers vond de alcoholvrije mojito die ik drink toch onder de maat ivm de normale, dus die heeft een avond tig variaties staan maken. De volgende ochtend kreeg ik er 3 aangeboden, daar was 'ie het meest tevreden over en mocht ik proeven. Nu krijg ik elke keer mijn favoriet voorgezet.
Premier le reve heet het hotel, even googlen en je hebt 'm zo gevonden!quote:Op maandag 13 juli 2015 10:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ok, post NU de contactgegevens van jouw vakantieadres. Ik kan best nog een paar daagjes ontspanning gebruiken
Helaas pindakaas, de pannenkoeken hebben niks gedaanquote:Op maandag 13 juli 2015 10:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kazy, nog effect van de pannekoeken?
Hier vandaag 40 weken!![]()
ik zou er knettergek van worden, het lijkt me helemaal geen ontspannen vakantie als alles en iedereen zo op me let!quote:Op maandag 13 juli 2015 10:41 schreef Mariposas het volgende:
40 weken mijlpaal voor IMA!
Stippel fijn dat het een goed gesprek was. En het is wat met die verloskundigen die meelezen op fora.![]()
Sillie fijn dat je zo in de watten wordt gelegd. Ik zou er zelf denk ik een beetje kriegel van worden.maar de 1e zin die ik sprak als peuter was 'zelluf doen' dus tja.
Dito x 2!quote:Op maandag 13 juli 2015 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
ik zou er knettergek van worden, het lijkt me helemaal geen ontspannen vakantie als alles en iedereen zo op me let!
IMA, 40 weken!![]()
He daar had ik nog wel een uitzondering voor willen maken, qua niet vliegen met de kleine straks. Maar het is een coupleshotelquote:Op maandag 13 juli 2015 10:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Premier le reve heet het hotel, even googlen en je hebt 'm zo gevonden!
Ze nemem dus heel zorgzaam afscheid van sillie als klantquote:Op maandag 13 juli 2015 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
He daar had ik nog wel een uitzondering voor willen maken, qua niet vliegen met de kleine straks. Maar het is een coupleshotel
Klinkt heerlijk! Misschien zijn ze iets TE zorgzaam, maar wel erg lief!
Die denken daar: Sillie zorgt wel voor goede reclamequote:Op maandag 13 juli 2015 11:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze nemem dus heel zorgzaam afscheid van sillie als klant
Dat vind ik dus zo'n lastig punt..quote:Op maandag 13 juli 2015 10:25 schreef SaskiaR het volgende:
Tips voor op het geboortekaartje: http://www.nu.nl/werk-en-(...)met-kraamcadeau.html
Oh dat geboortekaartje was een grapje hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo'n lastig punt..
Enerzijds ben ik bang voor cadeaus waar ik echt niets aan vind incl. kleertjes die ik mijn kind echt niet wil aandoen.
Anderzijds voelt het ongepast om wensen op het geboortekaartje te zetten.... Want alleen dat ze komen kijken is al leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |