abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154294363
Tja, het zijn niet voor niets cadeaus, dus extraatjes, waarom dan moeilijk doen als het 'niet naar wens' is? Dat mensen iets meenemen is al lang leuk. En mensen die zelf graag iets willen geven waar je echt wat aan hebt, die vragen wel denk ik.
  maandag 13 juli 2015 @ 11:32:06 #252
409579 LuDann
All the way
pi_154294455
Sekhmet, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Het klinkt erg heftig allemaal, ik hoop dat je spoedig herstelt.

Streepjes voor Razz. *O*

40 weken voor kazy en IMA *O*
pi_154294477
Ohja, dat vind ik ook zo stom aan dat kraambezoekboek van de FBTO, los dat ik het sowieso wel zoetsappig vind, daar staat op iedere pagina die mensen kunnen invullen 'ik bracht als kado voor je mee: ...'. Nou, lekker dan, alsof ze dat verplicht zijn.
pi_154294486
Een gegeven paard moet je niet in de mond kijken, toch?

De moeder van de duutser die overlegt weinig. Nu meldde de duutser laatst dat we een trip trap hadden gekregen van m'n ouders, en vertelde zei heel teleurgesteld dat er nog een trip trap bij haar stond die ze voor ons aan het opknappen was.. Vertel dat dan, dan kunnen wij dat coordineren!
  maandag 13 juli 2015 @ 11:35:05 #255
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154294560
Mijn baby beweegt zo veel de laatste dagen! Lijkt wel constant wakker joh O+ gezellig hoor
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 13 juli 2015 @ 11:36:16 #256
409579 LuDann
All the way
pi_154294594
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.

Nu heb ik zelf geen ouders meer. Moet soms wel slikken als ik die gezellige verhalen hier lees over moeders die leuke babydingen shoppen voor hun kleinkind.

Mijn schoonouders zijn best aardige mensen, maar bemoeien zich overal mee. Er waren afspraken gemaakt over de bevalling (geen bezoek bijvoorbeeld in het ziekenhuis) en daar hebben ze zich niet aan gehouden. Na de bevalling heeft mijn vriend dat weer duidelijk gemaakt (ze waren al in het ziekenhuis) en toen heeft mijn schoonmoeder zich op de grond geworpen, letterlijk, en alles bij elkaar gekrijst en gedreigd met bepaalde dingen.

Krijg nu nog hartkloppingen als ik er aan denk :P
Ja, dat heb ik ook, meer behoefte aan aandacht en medeleven op het moment. En ik denk dat ik onbewust toch in mijn achterhoofd had dat een kleinkind wat zou veranderen maar daar lijkt het niet op. De eerste keer langskomen voor de baby heeft geen prioriteit boven hun eigen zaak, oppassen lijkt ze maar veel gedoe en vermoeiend... Dat voelt gewoon niet zo fijn.

Het lijkt me een heel moeilijke periode om ouderloos door te moeten maken, dat kan ik me goed indenken!

En je schoonouders, :X Dat klinkt als een scene uit een Amerikaanse soap! Kan me goed voorstellen dat je ze dit keer niets vertelt.
pi_154294612
ik vind het maar verwarrend, de bewegingen van m'n baby. Ik ben zo benieuwd hoe het erbij ligt! Ik voel heel veel geschuif onder in m'n buik. Denk dat dat het hoofd is. En dan voel ik regelmatig trappen halverwege m'n buik of redelijk bovenin. Dat moeten wel de armen en benen zijn...
pi_154294652
Ik vond het eerst ook verwarrend :)
Maar nu ligt ie al 8 weken hetzelfde, dus herken ik wel wat wat is (dat getrommel van handjes onderin m'n buik is echt superschattig *; )
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154294750
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

He daar had ik nog wel een uitzondering voor willen maken, qua niet vliegen met de kleine straks. Maar het is een coupleshotel ;)

Klinkt heerlijk! Misschien zijn ze iets TE zorgzaam, maar wel erg lief!
'T is inderdaad heel lief. Soms wel te, maar als je dat (subtiel is al genoeg) aangeeft doen ze wel n stapje terug, gelukkig.

En 't is inderdaad couples only dus voor ons voorlopig ook de laatste keer hier.

Gelukkig is het bij de buren wel toegestaan om je kleine mee te nemen :D .
  maandag 13 juli 2015 @ 11:41:08 #260
409579 LuDann
All the way
pi_154294751
Stippel, ik ben echt superblij voor je dat er op deze manier een oplossing is gekomen waar jullie je ook in kunnen vinden. Nu lekker ontspannen de laatste weken in. :*
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:25 schreef Estrys het volgende:
Ja nu wil ik ook naar dat luxe hotel :(
Zit ik volgende week in Italië op mijn all exclusive }:| :P
Klagen over op vakantie gaan. _ :') ! :P Ruilen? :@
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
Maar nu ligt ie al 8 weken hetzelfde, dus herken ik wel wat wat is (dat getrommel van handjes onderin m'n buik is echt superschattig *; )
Draait die van jou nog om de as of ligt 'ie de hele tijd hetzelfde denk je? Ik heb het idee dat die van mij ook niet meer draait verder. Lijkt me saai zo, de hele tijd in dezelfde houding liggen. :P
pi_154294787
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
het is vooral gek als ik beweingen voel op 2 plaatsten tegelijkertijd. Gister lag het echt overdwars in m'n buik, dahct ik. Aan beide zijkanten van m'n buik voelde ik iets...Was niet echt comfortabel. Zeker het geschuif beneden in m'n buik voelt niet altijd prettig, alsof m'n huid daar nog wat extra word uitgerekt..
pi_154294802
Die van mij ligt al een tijdje met de rug (voor mij) links, volgens mij lukt om z'n as draaien inmiddels ook niet meer.
  maandag 13 juli 2015 @ 11:43:05 #263
409579 LuDann
All the way
pi_154294810
Ik moet maar even gaan nadenken over wat ik kan terugdoen voor mijn man trouwens. Alsof zaterdag nog niet leuk genoeg was met die 3D scan, massage en uit eten, had hij zondag ook nog eens een last-minute babyshower weten te organiseren. O+

Ik was zo uitgeput naderhand dat ik voor het eerst in maanden een volle nacht geslapen heb!
pi_154294821
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:41 schreef LuDann het volgende:

Draait die van jou nog om de as of ligt 'ie de hele tijd hetzelfde denk je? Ik heb het idee dat die van mij ook niet meer draait verder. Lijkt me saai zo, de hele tijd in dezelfde houding liggen. :P :P
Mijne ligt al sinds de 29e week ondersteboven :) en inmiddels is ie vibi, dus hij kan niet meer terug, al zou ie willen :D
En zijdelings schuift ie alleen nog wat heen en weer, meer kan niet denk ik.
Een kind dat houdt van vastigheid zullen we maar zeggen :o
Dat ie inmiddels niet duizelig is, verbaast me wel :P
  maandag 13 juli 2015 @ 11:44:48 #265
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154294854
Verwarrend? Baby ligt helemaal opgevouwen toch, ik ga er niet van uit dat ik ooit onderscheid kan maken tussen lichaamsdelen :'D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154294882
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:44 schreef pinquit het volgende:
Verwarrend? Baby ligt helemaal opgevouwen toch, ik ga er niet van uit dat ik ooit onderscheid kan maken tussen lichaamsdelen :'D
Was dat Mariposas met de uitstekende lichaamsdelen? Dat was echt weird.
Maar je kan na een tijdje echt wel duidelijk verschil voelen in bewegende handjes, schoppende voetjes en schuivende billetjes hoor! :)
  maandag 13 juli 2015 @ 11:46:21 #267
409579 LuDann
All the way
pi_154294893
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Die van mij ligt al een tijdje met de rug (voor mij) links, volgens mij lukt om z'n as draaien inmiddels ook niet meer.
Ja, die van mij ligt precies zo. De rug altijd links voor mij. Vreemde is dat ik 1 voetje ook vaak links voel. Kind ligt helemaal opgevouwen dus.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Mijne ligt al sinds de 29e week ondersteboven :) en inmiddels is ie vibi, dus hij kan niet meer terug, al zou ie willen :D
En zijdelings schuift ie alleen nog wat heen en weer, meer kan niet denk ik.
Een kind dat houdt van vastigheid zullen we maar zeggen :o
Dat ie inmiddels niet duizelig is, verbaast me wel :P
Mijn man verbaast zich daar erg over, dat zo'n baby niet helemaal gek wordt van dat ondersteboven in 1 en dezelfde houding liggen. :D
  maandag 13 juli 2015 @ 11:47:43 #268
105850 Fuente
mamamuts
pi_154294938
Het enige dag de baby hier nog regelmatig doet is met haar rug precies in het midden gaan liggen, waardoor ik een soort bult voor op m'n buik krijg en een enorme puntbuik. Voelt totaal niet fijn. En soms ook helemaal naar links, dus scheve buik 8-)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154295059
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:44 schreef pinquit het volgende:
Het duurde hier wel een tijd, maar inmiddels herken ik wel wat rug is en voel ik ook wel duidelijk voeten aan de andere kant.
pi_154295283
40 weken voor IMA *O*

Hier ligt baby in stuit, hoofd recht omhoog, rug aan mijn linkerkant, billen beneden en benen aan mijn rechterkant. Ik voel dus vooral veel aan de rechterkant.
En oh, wat fijn om te zeggen "ik voel dus vooral veel...". Baby heeft de schade van vorige week ruimschoots ingehaald. Man en ik zeiden gisteren nog hoe gek het was dat we hem/haar 3 dagen totaal niet voelden, terwijl baby nu weer heerlijk actief is elke dag. Ik geniet er weer volop van O+!

Klein vraagje: enorme spierpijn gevoel in m'n liezen. Bij iedere beweging en/of stap die ik zet. Herkenbaar voor iemand?
  maandag 13 juli 2015 @ 12:06:30 #271
409579 LuDann
All the way
pi_154295425
Wat fijn dat je baby weer goed beweegt Malteser. Is je blaasontsteking goed onder controle?

Je spierpijn gevoel in je liezen herken ik niet.
  maandag 13 juli 2015 @ 12:07:41 #272
409579 LuDann
All the way
pi_154295448
Heeft iemand nog tips om een aanstaande vader te verrassen? Ik wil wat terugdoen voor die lieve vent van mij, maar ik weet niet zo goed wat. Ja, een nieuwe tv kopen, maar dat gaat me wat ver. :P
  maandag 13 juli 2015 @ 12:08:29 #273
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154295470
Die van mij ligt al sinds in elk geval 20 weken hetzelfde:

Om zijn as draaien heeft hij volgens mij ook nooit gedaan. Ik heb de voetjes nooit op een andere plek dan in mijn rechterzij gevoeld.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_154295600
Ja, zo ligt die van mij ook, alleen schuift ie soms nog wat meer met z'n rug recht naar voren.
Ik voel trouwens de voetjes niet zo vaak; geen harde trappen in m'n zij enzo (terwijl toen ie nog in stuit lag, hij wel hard schopte; dat voelde ik dan onderin m'n buik).
pi_154295618
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:07 schreef LuDann het volgende:
Heeft iemand nog tips om een aanstaande vader te verrassen? Ik wil wat terugdoen voor die lieve vent van mij, maar ik weet niet zo goed wat. Ja, een nieuwe tv kopen, maar dat gaat me wat ver. :P
Lastig! Ik ken je vent niet ;-) wil je iets baby-gerelateerds of iets voor hem zelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')