Ja, dat heb ik ook, meer behoefte aan aandacht en medeleven op het moment. En ik denk dat ik onbewust toch in mijn achterhoofd had dat een kleinkind wat zou veranderen maar daar lijkt het niet op. De eerste keer langskomen voor de baby heeft geen prioriteit boven hun eigen zaak, oppassen lijkt ze maar veel gedoe en vermoeiend... Dat voelt gewoon niet zo fijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het nu meer dwars zit. Vooral als je zwanger bent heb je (ik tenminste) meer behoefte aan aandacht en medeleven van sommige mensen.
Nu heb ik zelf geen ouders meer. Moet soms wel slikken als ik die gezellige verhalen hier lees over moeders die leuke babydingen shoppen voor hun kleinkind.
Mijn schoonouders zijn best aardige mensen, maar bemoeien zich overal mee. Er waren afspraken gemaakt over de bevalling (geen bezoek bijvoorbeeld in het ziekenhuis) en daar hebben ze zich niet aan gehouden. Na de bevalling heeft mijn vriend dat weer duidelijk gemaakt (ze waren al in het ziekenhuis) en toen heeft mijn schoonmoeder zich op de grond geworpen, letterlijk, en alles bij elkaar gekrijst en gedreigd met bepaalde dingen.
Krijg nu nog hartkloppingen als ik er aan denk
'T is inderdaad heel lief. Soms wel te, maar als je dat (subtiel is al genoeg) aangeeft doen ze wel n stapje terug, gelukkig.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
He daar had ik nog wel een uitzondering voor willen maken, qua niet vliegen met de kleine straks. Maar het is een coupleshotel
Klinkt heerlijk! Misschien zijn ze iets TE zorgzaam, maar wel erg lief!
Klagen over op vakantie gaan. _quote:Op maandag 13 juli 2015 11:25 schreef Estrys het volgende:
Ja nu wil ik ook naar dat luxe hotel![]()
Zit ik volgende week in Italië op mijn all exclusive![]()
![]()
Draait die van jou nog om de as of ligt 'ie de hele tijd hetzelfde denk je? Ik heb het idee dat die van mij ook niet meer draait verder. Lijkt me saai zo, de hele tijd in dezelfde houding liggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vond het eerst ook verwarrend
Maar nu ligt ie al 8 weken hetzelfde, dus herken ik wel wat wat is (dat getrommel van handjes onderin m'n buik is echt superschattig)
het is vooral gek als ik beweingen voel op 2 plaatsten tegelijkertijd. Gister lag het echt overdwars in m'n buik, dahct ik. Aan beide zijkanten van m'n buik voelde ik iets...Was niet echt comfortabel. Zeker het geschuif beneden in m'n buik voelt niet altijd prettig, alsof m'n huid daar nog wat extra word uitgerekt..quote:Op maandag 13 juli 2015 11:38 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vond het eerst ook verwarrend
Maar nu ligt ie al 8 weken hetzelfde, dus herken ik wel wat wat is (dat getrommel van handjes onderin m'n buik is echt superschattig)
Mijne ligt al sinds de 29e week onderstebovenquote:Op maandag 13 juli 2015 11:41 schreef LuDann het volgende:
Draait die van jou nog om de as of ligt 'ie de hele tijd hetzelfde denk je? Ik heb het idee dat die van mij ook niet meer draait verder. Lijkt me saai zo, de hele tijd in dezelfde houding liggen.![]()
Was dat Mariposas met de uitstekende lichaamsdelen? Dat was echt weird.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:44 schreef pinquit het volgende:
Verwarrend? Baby ligt helemaal opgevouwen toch, ik ga er niet van uit dat ik ooit onderscheid kan maken tussen lichaamsdelen :'D
Ja, die van mij ligt precies zo. De rug altijd links voor mij. Vreemde is dat ik 1 voetje ook vaak links voel. Kind ligt helemaal opgevouwen dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Die van mij ligt al een tijdje met de rug (voor mij) links, volgens mij lukt om z'n as draaien inmiddels ook niet meer.
Mijn man verbaast zich daar erg over, dat zo'n baby niet helemaal gek wordt van dat ondersteboven in 1 en dezelfde houding liggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mijne ligt al sinds de 29e week onderstebovenen inmiddels is ie vibi, dus hij kan niet meer terug, al zou ie willen
![]()
En zijdelings schuift ie alleen nog wat heen en weer, meer kan niet denk ik.
Een kind dat houdt van vastigheid zullen we maar zeggen![]()
Dat ie inmiddels niet duizelig is, verbaast me wel
Het duurde hier wel een tijd, maar inmiddels herken ik wel wat rug is en voel ik ook wel duidelijk voeten aan de andere kant.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:44 schreef pinquit het volgende:
Verwarrend? Baby ligt helemaal opgevouwen toch, ik ga er niet van uit dat ik ooit onderscheid kan maken tussen lichaamsdelen :'D
Lastig! Ik ken je vent niet ;-) wil je iets baby-gerelateerds of iets voor hem zelf?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:07 schreef LuDann het volgende:
Heeft iemand nog tips om een aanstaande vader te verrassen? Ik wil wat terugdoen voor die lieve vent van mij, maar ik weet niet zo goed wat. Ja, een nieuwe tv kopen, maar dat gaat me wat ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |