ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
Vanmiddag hebben een Sik en stoomloc LTM 26 van de HSM een gestrande ICMm tussen Enkhuizen en Hoorn terug naar Hoorn gesleept. Foto's en meer info via de Facebook van de SHM: Facebook
Op vrijdag 10 juli 2015 18:04 schreef boriq het volgende: Vanmiddag hebben een Sik en stoomloc LTM 26 van de HSM een gestrande ICMm tussen Enkhuizen en Hoorn terug naar Hoorn gesleept. Foto's en meer info via de Facebook van de SHM: Facebook [ afbeelding ]
Op vrijdag 10 juli 2015 18:04 schreef boriq het volgende: Vanmiddag hebben een Sik en stoomloc LTM 26 van de HSM een gestrande ICMm tussen Enkhuizen en Hoorn terug naar Hoorn gesleept. Foto's en meer info via de Facebook van de SHM: Facebook [ afbeelding ]
Keolis heeft onder andere de aanbesteding voor de RB61 (Hengelo - "Bielefeld") gewonnen. Aangezien Syntus onder Keolis valt is er misschien iets van integratie te verwachten tussen RB61 en Zwolle - Enschede?
Op vrijdag 10 juli 2015 18:30 schreef b2py het volgende: In het NRC vandaag: Een woordvoerder van TLS: "Het systeem is nu volwassen, en het is tijd om het gemak van reizigers te verbeteren."
Het eerste is een leugen en het tweede is niet geloofwaardig.
Op vrijdag 10 juli 2015 18:44 schreef boriq het volgende: Keolis heeft onder andere de aanbesteding voor de RB61 (Hengelo - "Bielefeld") gewonnen. Aangezien Syntus onder Keolis valt is er misschien iets van integratie te verwachten tussen RB61 en Zwolle - Enschede?
Zelfde treinen bestellen en onderhoud samen doen lijkt me een logische optie .
Huges heeft Brauw Blackstone aangeklaagd, maar ik was te lui om dat eerder te melden. Betreft dat de directeur op 30 juni tegen FD al dingen heeft gezegd uit een conceptrapport die Huges schaaden.
Op vrijdag 10 juli 2015 18:04 schreef boriq het volgende: Vanmiddag hebben een Sik en stoomloc LTM 26 van de HSM een gestrande ICMm tussen Enkhuizen en Hoorn terug naar Hoorn gesleept. Foto's en meer info via de Facebook van de SHM: Facebook [ afbeelding ]
Op vrijdag 10 juli 2015 18:30 schreef b2py het volgende: In het NRC vandaag: Een woordvoerder van TLS: "Het systeem is nu volwassen, en het is tijd om het gemak van reizigers te verbeteren."
eh, had dat laatste niet als uitgangspunt voor de invoering van het systeem genomen moeten worden? Nu heb je een enorme lappendeken van producten en tarieven en niemand die het overzicht heeft ...