abonnement Unibet Coolblue
pi_154312620
quote:
10s.gif Op maandag 13 juli 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd een vriesvak vol bier inderdaad.
Heel goed
  dinsdag 14 juli 2015 @ 00:18:19 #102
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_154317961
Bevroren bier... Stelletje bierenbeulen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_154318045
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:32 schreef Valid het volgende:

[..]

Dit is niet helemaal waar. Net zo goed als dat je schikkingscomparitie hebt zijn er ook inlichtingencomparities. Vaak heeft een comparitie een gemengde doelstelling, maar een comparitie (bijv. na antwoord) kan heel goed gelast worden terwijl voor alle betrokkenen (incl. de rechter) volledig duidelijk is dat een schikking niet tot de mogelijkheden behoort. Een mondelinge behandeling van de zaak voert dan de boventoon.
Iets met uitzonderingen daargelaten.

Ik begrijp dat er meerdere vormen van comparities zijn, maar hoofdregel is dat na een cva een reguliere comparitie wordt gelast voor een mondelinge toelichting. Partijen worden vervolgens nagenoeg standaard de gang op gestuurd. Komt ook omdat tijdens de comparitie, dus na de dagvaarding en cva, de bewijspositie van partijen duidelijker is/kan zijn.

Ik meen mij te herinneren dat dit uitgangspunt zelfs in richtlijnen is opgenomen. Zal het morgen eens opzoeken.
pi_154318279
Heeft er iemand hier veel verstand van computer specs? (dus processor bijv)
pi_154318358
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Heeft er iemand hier veel verstand van computer specs? (dus processor bijv)
Wat wil je weten?
mag het weten
pi_154318378
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Zie DM
pi_154318746
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:33 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Zie DM
You've got mail ^O^
mag het weten
pi_154318760
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 00:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

You've got mail ^O^
thx
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:04:23 #109
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154323672
Hallo. Wat rustig hier :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154324630
Vakantietijd hè.
Zo. Zoals het er nu naar ziet m'n m'n propedeuse niet behaald. Net bij de nabespreking 2 punten extra kunnen krijgen, maar ik kwam alsnog 2 punten tekort voor een 6.
Nu hopen dat ik morgen een uitnodiging krijg voor een verlengd mondeling; als ik deze niet krijg ga ik denk ik bezwaar hiertegen maken bij de examencommissie (ik voldoe namelijk wel aan de voorwaarden voor cijfers, 1e kans een 4 en tweede kans een 5, maar ben tweedejaars dus zouden me enkel op die grond kunnen weigeren voor een verlengd mondeling). Tevens heb ik me ingeschreven voor de hoorzitting bij de BSA-commissie, daar ook m'n verhaal maar doen en hopen op het beste. Anders hbo rechten en/of WO bedrijfskunde.

:{
pi_154324974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:48 schreef underground1009 het volgende:
Vakantietijd hè.
Zo. Zoals het er nu naar ziet m'n m'n propedeuse niet behaald.

:{
Zuur joh. Mag hopen dat die BSA-commissie wel enige coulance kent. De examencommissie zal wel zeggen dat die verlengd mondeling alleen geldig is voor zuivere eerstejaars en/of derdejaars met een laatste vakregeling ivm harde knip. Beide is niet op jou van toepassing. Is toch wel balen mocht je daadwerkelijk van de uni weg moeten.

Maar geldt zo'n definitief negatief bsa niet voor de huidige uni, dus in Grunn? Kan je dan niet gewoon in Utrecht, Nijmegen, Amsterdam e.d. aankloppen en verder gaan? Kan me iig heugen dat de consequentie van niet je P in 2 jaar is dat je aan de eigen faculteit voor x jaar niet meer welkom bent, a contrario zou je dus wel bij andere faculteiten èn andere uni's wel terecht kunnen.
mag het weten
pi_154325063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Maar geldt zo'n definitief negatief bsa niet voor de huidige uni, dus in Grunn? Kan je dan niet gewoon in Utrecht, Nijmegen, Amsterdam e.d. aankloppen en verder gaan? Kan me iig heugen dat de consequentie van niet je P in 2 jaar is dat je aan de eigen faculteit voor x jaar niet meer welkom bent, a contrario zou je dus wel bij andere faculteiten èn andere uni's wel terecht kunnen.
Dat klopt. Volgens mij mag je dan 5 jaar niet meer studeren, maar wel gewoon bij een andere Universiteit.
pi_154325093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Mr_White4321 het volgende:

[..]

Dat klopt. Volgens mij mag je dan 5 jaar niet meer studeren, maar wel gewoon bij een andere Universiteit.
Volgens mij 2 jaar
pi_154327423
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zuur joh. Mag hopen dat die BSA-commissie wel enige coulance kent. De examencommissie zal wel zeggen dat die verlengd mondeling alleen geldig is voor zuivere eerstejaars en/of derdejaars met een laatste vakregeling ivm harde knip. Beide is niet op jou van toepassing. Is toch wel balen mocht je daadwerkelijk van de uni weg moeten.

Maar geldt zo'n definitief negatief bsa niet voor de huidige uni, dus in Grunn? Kan je dan niet gewoon in Utrecht, Nijmegen, Amsterdam e.d. aankloppen en verder gaan? Kan me iig heugen dat de consequentie van niet je P in 2 jaar is dat je aan de eigen faculteit voor x jaar niet meer welkom bent, a contrario zou je dus wel bij andere faculteiten èn andere uni's wel terecht kunnen.
Je mag inderdaad gewoon aan een andere universiteit het opnieuw doen. Vriend van me heeft bijvoorbeeld dit jaar zijn BSA niet behaald hier en gaat het nu in het westen opnieuw proberen.
Underground: heb je geen goed verhaal dat je kan gebruiken als excuus? Iemand overleden, ernstig ziek ofzo. Dat kan wel werken :P
pi_154327711
Kut Griekenland, kan gewoon niks importeren door die wisselkoers van de Euro
  dinsdag 14 juli 2015 @ 13:58:09 #116
165633 eriksd
The grand facade...
pi_154327818
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:48 schreef underground1009 het volgende:
Vakantietijd hè.
Zo. Zoals het er nu naar ziet m'n m'n propedeuse niet behaald. Net bij de nabespreking 2 punten extra kunnen krijgen, maar ik kwam alsnog 2 punten tekort voor een 6.
Nu hopen dat ik morgen een uitnodiging krijg voor een verlengd mondeling; als ik deze niet krijg ga ik denk ik bezwaar hiertegen maken bij de examencommissie (ik voldoe namelijk wel aan de voorwaarden voor cijfers, 1e kans een 4 en tweede kans een 5, maar ben tweedejaars dus zouden me enkel op die grond kunnen weigeren voor een verlengd mondeling). Tevens heb ik me ingeschreven voor de hoorzitting bij de BSA-commissie, daar ook m'n verhaal maar doen en hopen op het beste. Anders hbo rechten en/of WO bedrijfskunde.

:{
Wat een moeite voor een P. Is het te moeilijk voor je of ligt het aan andere dingen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_154327954
quote:
Hiddema ziet nog wel wat positiefs in het vonnis: 'Het Hof heeft geconcludeerd dat ik niet louche ben. Ik heb nu een officieel keurmerk van Justitie. Kom daar maar eens om als advocaat in Nederland, deze uitspraak ga ik inlijsten.'
Heerlijk die Hiddema _O_

http://www.volkskrant.nl/(...)ctificeren~a4100731/
mag het weten
pi_154331498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat een moeite voor een P. Is het te moeilijk voor je of ligt het aan andere dingen?
Het is niet te moeilijk. Heb het andere P-vak wat ik nog moest halen, bestuursrecht 1, gehaald met een 8 vorige periode, en heb daarnaast bijna al mijn vakken gehaald met een enkele 6 en verder zevens en achten.
Moeite die ik doe is omdat ik zeker weet dat dit is wat ik wil, en ik weet ook al heel lang dat ik dit wil, dus ik laat me niet zomaar afschepen door een vak wat me minder goed ligt. De vakken die ik dit jaar niet heb gehaald of pas in de herkansing heb gehaald houden verband met de tentamens die ik voor m'n P-vakken moest doen; daar heb ik me vooral op geconcentreerd.

Heb overigens op het tentamen door tijdnood bij een vraag het fout gedaan door onjuist lezen, waardoor ik de bij de tenlastelegging opgenomen verkeerde datum met als gevolg een verjaard feit heb gemist. Laatste vraag ben ik niet aan toegekomen door tijdnood.
pi_154331646
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Het is niet te moeilijk. Heb het andere P-vak wat ik nog moest halen, bestuursrecht 1, gehaald met een 8 vorige periode, en heb daarnaast bijna al mijn vakken gehaald met een enkele 6 en verder zevens en achten.
Moeite die ik doe is omdat ik zeker weet dat dit is wat ik wil, en ik weet ook al heel lang dat ik dit wil, dus ik laat me niet zomaar afschepen door een vak wat me minder goed ligt. De vakken die ik dit jaar niet heb gehaald of pas in de herkansing heb gehaald houden verband met de tentamens die ik voor m'n P-vakken moest doen; daar heb ik me vooral op geconcentreerd.

Heb overigens op het tentamen door tijdnood bij een vraag het fout gedaan door onjuist lezen, waardoor ik de bij de tenlastelegging opgenomen verkeerde datum met als gevolg een verjaard feit heb gemist. Laatste vraag ben ik niet aan toegekomen door tijdnood.
Ga je dit aanvoeren bij de BSA-commissie?

Tijdnood duidt vaak op een onvoldoende beheersing van de stof waardoor te lang bij vragen blijft hangen.
pi_154331908
Tijdnood is inderdaad geen sterk argument tenzij het tentamen overduidelijk te lang is en bijna niemand het af krijgt.
pi_154331982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:04 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ga je dit aanvoeren bij de BSA-commissie?

Tijdnood duidt vaak op een onvoldoende beheersing van de stof waardoor te lang bij vragen blijft hangen.
Nee, daar ga ik me later nog over buigen. Ik heb wel zoals Accursius suggereerde persoonlijke omstandigheden die mee spelen: de opa van mijn vriendin, die bij naar ouders inwoonde waar zij tot voor kort jarenlang mee in een huis woonde is begin december gediagnosticeerd met (teruggekeerde) lever- en longkanker, en is op kerstavond overleden. Daar komt bij dat een vriend van de familie van mijn kant, een van de secretaresses van het advocatenkantoor aan huis van mijn vader, die ik kinds af aan heb gekend ook rond die tijd is gediagnosticeerd met teruggekeerde kanker, waarvoor ze nu nog onder behandeling is maar haar prognoses zijn niet erg hoopvol. Bovendien heb ik al enige tijd een verstoorde relaties met mijn ouders, waarvoor ik ook meerdere gesprekken bij de psycholoog heb gehad. Al met al is er dus genoeg wat een rol heeft gespeeld.
pi_154332276
Waarom wapperen er vlaggen van de Verenigde Arabische Emiraten en Turkije voor het kantoor van ING op de zuidas?
  dinsdag 14 juli 2015 @ 16:55:08 #123
165633 eriksd
The grand facade...
pi_154333947
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Het is niet te moeilijk. Heb het andere P-vak wat ik nog moest halen, bestuursrecht 1, gehaald met een 8 vorige periode, en heb daarnaast bijna al mijn vakken gehaald met een enkele 6 en verder zevens en achten.
Moeite die ik doe is omdat ik zeker weet dat dit is wat ik wil, en ik weet ook al heel lang dat ik dit wil, dus ik laat me niet zomaar afschepen door een vak wat me minder goed ligt. De vakken die ik dit jaar niet heb gehaald of pas in de herkansing heb gehaald houden verband met de tentamens die ik voor m'n P-vakken moest doen; daar heb ik me vooral op geconcentreerd.

Heb overigens op het tentamen door tijdnood bij een vraag het fout gedaan door onjuist lezen, waardoor ik de bij de tenlastelegging opgenomen verkeerde datum met als gevolg een verjaard feit heb gemist. Laatste vraag ben ik niet aan toegekomen door tijdnood.
Waarom heb je nou concreet een BSA aan je broek hangen? Dat is mij niet duidelijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 16:56:58 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_154334024
En ik zou mij hier op focussen: "bovendien heb ik al enige tijd een verstoorde relaties met mijn ouders, waarvoor ik ook meerdere gesprekken bij de psycholoog heb gehad".

De rest van de problemen in de familiesfeer klinkt voor mij als buitenstaander erg ver weg en gezocht als ik eerlijk ben.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_154334132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef eriksd het volgende:
En ik zou mij hier op focussen: "bovendien heb ik al enige tijd een verstoorde relaties met mijn ouders, waarvoor ik ook meerdere gesprekken bij de psycholoog heb gehad".

De rest van de problemen in de familiesfeer klinkt voor mij als buitenstaander erg ver weg en gezocht als ik eerlijk ben.
Eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')