Gewoon "m. nt."quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe verwijs je in de jurisprudentielijst naar annotaties?
Ja ik heb dus twee noten bij zelfde arrest. Bij een arrest stond in de noot 'citeerwijze', dus heb ik die gebruikt, voor de andere dan gewoon m.nt. in de voetnoten aanhouden?quote:
Vindplaats zal ook wel verschillen, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb dus twee noten bij zelfde arrest. Bij een arrest stond in de noot 'citeerwijze', dus heb ik die gebruikt, voor de andere dan gewoon m.nt. in de voetnoten aanhouden?
Ja, maar ik vind zo raar om een arrest 2x in lijst te zetten. Heb nu één met andere citeerwijze (als artikel) weggestopt, de ander moet nog even kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vindplaats zal ook wel verschillen, lijkt me.
Ik geloof dat ik in m'n scriptie ook een arrest had met twee noten. Gewoon onder elkaar gezet met natuurlijk de auteur en vindplaats. Het is beter om consequent te zijn, dan wat aan te klooien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind zo raar om een arrest 2x in lijst te zetten. Heb nu één met andere citeerwijze (als artikel) weggestopt, de ander moet nog even kijken
Ik was ze ook net aan het kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:36 schreef Blistering het volgende:
Blijft toch heerlijk hé, dit soort filmpjes![]()
''My husband is antiquair''
En wow, mooie kat BB.
Pdf'je, per mail?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:56 schreef Yreal het volgende:
Adviesvraagje. Ik ben voor mijn scriptie bij een aantal mensen uit de praktijk geweest voor informatie. Die mensen wilde mijn scriptie graag lezen. Hoe kan ik die het beste opsturen?
Postduifquote:
Ingebonden natuurlijk, het betreft een meesterwerk waar men naarstig naar uitkijkt.quote:
Je kan uitgeprint per a4 envelop ✉, dat is opzich wel prettig lezenquote:
Erik, azijnzeikerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ingebonden natuurlijk, het betreft een meesterwerk waar men naarstig naar uitkijkt.
Je ziet dat ik op een lijn zit met Yreal, baklap.quote:
ik proef enig sarcasme.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ziet dat ik op een lijn zit met Yreal, baklap.
quote:
Dat is ook dom geluk en volgens mij zit je enkel op een lijn met betrekking tot het eerste deel van jouw post. Wellicht ook wel tot het tweede deel, maar dan vanuit een andere grond.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ziet dat ik op een lijn zit met Yreal, baklap.
True. Maar het zijn best wel hoge lui, en mede dankzij hun tijd heb ik die 8 kunnen halen. Dus wil dit zo netjes mogelijk doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook dom geluk en volgens mij zit je enkel op een lijn met betrekking tot het eerste deel van jouw post. Wellicht ook wel tot het tweede deel, maar dan vanuit een andere grond.
Anyhow: ingebonden is echt overdone. Is toch gewoon een bachelorscriptie ofnie? Gewoon uitprinten, nietjes in de hoek, in een envelop, mooie krulletters erop en een postzegel. Hoppa.
Marktplaats zeker?quote:Op zondag 12 juli 2015 11:28 schreef Blistering het volgende:
Man man man, sommige mensen hé. Ik ben bezig mijn Nokia's te verkopen, en had er dus afgelopen week eentje verkocht uit 1999 aan een of andere pipo. Nu is meneer boos omdat geen van zijn simkaarten werkt, en wil hij de telefoon terugsturen
Waarom zou je in godsnaam een telefoon uit 1999 nog als gebruiksobject gebruiken.. Ik zal sommige mensen nooit begrijpen.
Bingoquote:
Mensen betalen geld voor een telefoon uit 1999?quote:Op zondag 12 juli 2015 11:28 schreef Blistering het volgende:
Man man man, sommige mensen hé. Ik ben bezig mijn Nokia's te verkopen, en had er dus afgelopen week eentje verkocht uit 1999 aan een of andere pipo. Nu is meneer boos omdat geen van zijn simkaarten werkt, en wil hij de telefoon terugsturen
Waarom zou je in godsnaam een telefoon uit 1999 nog als gebruiksobject gebruiken.. Ik zal sommige mensen nooit begrijpen.
Maar liefst 70 euro zelfsquote:Op zondag 12 juli 2015 11:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen betalen geld voor een telefoon uit 1999?
Sommige zijn wel geliefd ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
Zijn die dingen tegenwoordig antiek ofzo
drugsdealer. Als ik het goed begrijp zijn die telefoons niet te tappen oid.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen betalen geld voor een telefoon uit 1999?
Neuh, maar het lijkt mij wel onwenselijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:57 schreef Blistering het volgende:
Meneer dreigt nu aangifte te gaan doenWat een soap, heerlijk.
Ik gok dat de politie snel op de stoep zal staan om de 30 euro te incasseren.
Dat wel ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, maar het lijkt mij wel onwenselijk.
Volgens mij had ik dit een keer ergens gelezen.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
drugsdealer. Als ik het goed begrijp zijn die telefoons niet te tappen oid.
pussyquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar het is al opgelost. Meneer stuurt de telefoon terug, en ik geef hem zijn geld terug.
Oh en hij bood netjes zijn excuses aan voor zijn dreigementen
Gedragsregel 3:quote:Op zondag 12 juli 2015 17:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
pussy
hoop niet dat je van plan bent advocaat te worden als je zo makkelijk toegeeft
Hoe kunnen ze het gras voor je voeten wegmaaien als je een schikking probeert te bereiken voordat je naar de rechter gaat?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:29 schreef Boterbartje het volgende:
Gedragsregel 3 wordt bemoeilijkt door domme huiskutjes van een rechters die het gras voor je voeten wegmaaien en dan de zitting schorsen om een schikking te beproeven..
Door een worst van een rechter die zich over de zaak uitlaat bij een comparitie alvorens te schorsen om een schikking te beproevenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze het gras voor je voeten wegmaaien als je een schikking probeert te bereiken voordat je naar de rechter gaat?
Als je al in zitting zit, heb je je dus niet aan gedragsregel 3 gehouden.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:29 schreef Boterbartje het volgende:
Gedragsregel 3 wordt bemoeilijkt door domme huiskutjes van een rechters die het gras voor je voeten wegmaaien en dan de zitting schorsen om een schikking te beproeven..
Nogmaals, gedragsregel 3 ziet ook op het traject voordat je uberhaupt bij een rechter komt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Door een worst van een rechter die zich over de zaak uitlaat bij een comparitie alvorens te schorsen om een schikking te beproeven
Gebeurt wel vaker, juist om mensen weer wat richting te geven en om ze tot een schikking te bewegen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Door een worst van een rechter die zich over de zaak uitlaat bij een comparitie alvorens te schorsen om een schikking te beproeven
Nee, klopt.. Maar j kan uit houding partij wel opmaken of dat er inzit. Dus procedure gestart.. Roen wou rechter nog kijken of schikking mogelijk was, maar niet voordat ze haar zegje had gedaan. Vrouwenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:17 schreef Mr_White4321 het volgende:
[..]
Als je al in zitting zit, heb je je dus niet aan gedragsregel 3 gehouden.
Ja, maar zo voorbarig sloeg nergens opquote:Op maandag 13 juli 2015 16:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nogmaals, gedragsregel 3 ziet ook op het traject voordat je uberhaupt bij een rechter komt.
[..]
Gebeurt wel vaker, juist om mensen weer wat richting te geven en om ze tot een schikking te bewegen.
Hoezo niet? Het hoofddoel van een comparitie is zodat de rechter kan bekijken of er een schikking mogelijk is. Geloof dat dat zelfs richtlijnen zijn voor de rechters, maar kan ze even niet meer vinden. Daarvoor aanwijzingen geven is toch geen probleem?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar zo voorbarig sloeg nergens op
Dit is niet helemaal waar. Net zo goed als dat je schikkingscomparitie hebt zijn er ook inlichtingencomparities. Vaak heeft een comparitie een gemengde doelstelling, maar een comparitie (bijv. na antwoord) kan heel goed gelast worden terwijl voor alle betrokkenen (incl. de rechter) volledig duidelijk is dat een schikking niet tot de mogelijkheden behoort. Een mondelinge behandeling van de zaak voert dan de boventoon.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het hoofddoel van een comparitie is zodat de rechter kan bekijken of er een schikking mogelijk is.
Daar hoort sowieso niks anders bier te liggenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:49 schreef Accursius het volgende:
Godsamme, iemand heeft hier per ongeluk de stekker eruit getrokken van de ijskast. Alles ontdooid in het vriesvak.
uuuh... perenijsjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Daar hoort sowieso niks anders bier te liggen
quote:
Dit dus, die lagen er dus ook in. Compleet gesmoltenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een vriesvak vol bier inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |