Gewoon "m. nt."quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe verwijs je in de jurisprudentielijst naar annotaties?
Ja ik heb dus twee noten bij zelfde arrest. Bij een arrest stond in de noot 'citeerwijze', dus heb ik die gebruikt, voor de andere dan gewoon m.nt. in de voetnoten aanhouden?quote:
Vindplaats zal ook wel verschillen, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb dus twee noten bij zelfde arrest. Bij een arrest stond in de noot 'citeerwijze', dus heb ik die gebruikt, voor de andere dan gewoon m.nt. in de voetnoten aanhouden?
Ja, maar ik vind zo raar om een arrest 2x in lijst te zetten. Heb nu één met andere citeerwijze (als artikel) weggestopt, de ander moet nog even kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vindplaats zal ook wel verschillen, lijkt me.
Ik geloof dat ik in m'n scriptie ook een arrest had met twee noten. Gewoon onder elkaar gezet met natuurlijk de auteur en vindplaats. Het is beter om consequent te zijn, dan wat aan te klooien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind zo raar om een arrest 2x in lijst te zetten. Heb nu één met andere citeerwijze (als artikel) weggestopt, de ander moet nog even kijken
Ik was ze ook net aan het kijken .quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:36 schreef Blistering het volgende:
Blijft toch heerlijk hé, dit soort filmpjes
''My husband is antiquair''
En wow, mooie kat BB.
Pdf'je, per mail?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:56 schreef Yreal het volgende:
Adviesvraagje. Ik ben voor mijn scriptie bij een aantal mensen uit de praktijk geweest voor informatie. Die mensen wilde mijn scriptie graag lezen. Hoe kan ik die het beste opsturen?
Postduifquote:
Ingebonden natuurlijk, het betreft een meesterwerk waar men naarstig naar uitkijkt.quote:
Je kan uitgeprint per a4 envelop ✉, dat is opzich wel prettig lezenquote:
Erik, azijnzeikerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ingebonden natuurlijk, het betreft een meesterwerk waar men naarstig naar uitkijkt.
Je ziet dat ik op een lijn zit met Yreal, baklap.quote:
ik proef enig sarcasme.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ziet dat ik op een lijn zit met Yreal, baklap.
quote:
Dat is ook dom geluk en volgens mij zit je enkel op een lijn met betrekking tot het eerste deel van jouw post. Wellicht ook wel tot het tweede deel, maar dan vanuit een andere grond.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ziet dat ik op een lijn zit met Yreal, baklap.
True. Maar het zijn best wel hoge lui, en mede dankzij hun tijd heb ik die 8 kunnen halen. Dus wil dit zo netjes mogelijk doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook dom geluk en volgens mij zit je enkel op een lijn met betrekking tot het eerste deel van jouw post. Wellicht ook wel tot het tweede deel, maar dan vanuit een andere grond.
Anyhow: ingebonden is echt overdone. Is toch gewoon een bachelorscriptie ofnie? Gewoon uitprinten, nietjes in de hoek, in een envelop, mooie krulletters erop en een postzegel. Hoppa.
Marktplaats zeker?quote:Op zondag 12 juli 2015 11:28 schreef Blistering het volgende:
Man man man, sommige mensen hé. Ik ben bezig mijn Nokia's te verkopen, en had er dus afgelopen week eentje verkocht uit 1999 aan een of andere pipo. Nu is meneer boos omdat geen van zijn simkaarten werkt, en wil hij de telefoon terugsturen
Waarom zou je in godsnaam een telefoon uit 1999 nog als gebruiksobject gebruiken.. Ik zal sommige mensen nooit begrijpen.
Bingo Nu wil hij 2 andere toestellen van mij. Maar daarvan weet ik ook niet of die wel werken met alle simkaarten. Wat een zeikerd.quote:
Mensen betalen geld voor een telefoon uit 1999?quote:Op zondag 12 juli 2015 11:28 schreef Blistering het volgende:
Man man man, sommige mensen hé. Ik ben bezig mijn Nokia's te verkopen, en had er dus afgelopen week eentje verkocht uit 1999 aan een of andere pipo. Nu is meneer boos omdat geen van zijn simkaarten werkt, en wil hij de telefoon terugsturen
Waarom zou je in godsnaam een telefoon uit 1999 nog als gebruiksobject gebruiken.. Ik zal sommige mensen nooit begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |