MBO is puur tuigh, m.u.v. de leer-werk trajecten voor mensen die een daadwerkelijk vak leren. (Nickelson en petjes).quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:50 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring is dat havisten vooral zichzelf overschatten op alle fronten en doorgaans geen kut uitvoeren om daar dan stoer mee te doen. Ook wb hockey geneuzel. Maar goed, dat is natuurlijk heel erg generaliserend. Mijn ervaring is dat vwo'ers wat toleranter zijn, inderdaad ook wel wat alto's (maar dan minder 'stoere' dan de havo-alto's, die zaten alleen maar te blowen), maar ook wel rechtse rakkertjes, die vervolgens wel naast elkaar zitten en met elkaar werken en praten. Dat was echt een nogo op de havo. Daar bleven de hokjes gescheiden.
Maar goed, ik zal wel op een aparte school hebben gezeten dan.
* Spiegelei rekent ook havisten onder haar vrienden, echt waar hoor![]()
Je moet wel even splitsen naar kunstgeschiedenis en bedrijfskunde klanten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
MBO is puur tuigh, m.u.v. de leer-werk trajecten voor mensen die een daadwerkelijk vak leren. (Nickelson en petjes).
HBO zijn mensen die denken de elite te zijn, maar dat niet zijn. (Goed gekleed, vrouwelijke vrouwen.)
VWO zijn zweverige types OF balletjes (vrouwen met brave, wijde kleding, mannen met baarden en snorrenwax).
Okay, als ik op een consti kom dan zie ook andere types dan in de Harmo kantine. Fair enough.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je moet wel even splitsen naar kunstgeschiedenis en bedrijfskunde klanten.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:33 schreef Yreal het volgende:
En op het hbo voor CMD mensjes en figuren die met MER even denken ceo van shell te worden.
Je geilt op ArtEZ meisjes.quote:
Tijd voor vakantie of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:36 schreef eriksd het volgende:
Hoop hbo klanten toch weer in dit topic. Tijd om te ontvolgen.
Doe je op kantoor ook zo?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:36 schreef eriksd het volgende:
Alleen als ze vergeten zijn suiker in z'n koffie te doen.quote:
Erik drinkt theequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Alleen als ze vergeten zijn suiker in z'n koffie te doen.
Still LL.B.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Alleen als ze vergeten zijn suiker in z'n koffie te doen.
Kijk die haat.quote:
Ach ja, we hebben allemaal zo onze vrouwelijke kant.quote:
ik heb vandaag al 9 koppen groene thee opquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben allemaal zo onze vrouwelijke kant.
Meid, het is wat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb vandaag al 9 koppen groene thee op
Death in Paradisequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
KRO Detectivemaand.![]()
Death in Paradise.
Nou doe geen moeite, ik ben al weg hoor. Kusje op je bolletjequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:36 schreef eriksd het volgende:
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Death in Paradise![]()
![]()
Wat een heerlijke serie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |