Gefrustreerd?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef IPA35 het volgende:
Dan d'rbij, VWO'ers zijn erg vaak debiele alto's met dreadlocks en linkse waanideeën.
Nee is echt zo. Van die rare kinderlijke mensen met rare kledingsmaak (dreadlocks alleen bij Letteren).quote:
Aha. Misschien dan toch maar op het hbo blijven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee is echt zo. Van die rare kinderlijke mensen met rare kledingsmaak (dreadlocks alleen bij Letteren).
Been there, done that.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aha. Misschien dan toch maar op het hbo blijven.
Ja, die kom je ook tegen, maar echt niet in de overgrote meerderheid.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef IPA35 het volgende:
Dan d'rbij, VWO'ers zijn erg vaak debiele alto's met dreadlocks en linkse waanideeën.
Nope, niet als je alleen een adres wil beëindigen. We wonen al ergens anders dus onze 'nieuwe' aansluiting loopt al. Dat moet dus via de klantenservice. Kreeg ze uiteindelijk wel te pakken overigens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat kan niet via 'mijn account' op de site van de leverancier zelf?
Zozo, havisten zijn erg vaak net te 'strakke' gasten die wel even manager dus of manager zo gaan worden. Gaan direct een rijbewijs halen om daar stoer mee te doen en proberen alle hockeyfeesten af te gaan om zoveel mogelijk hockeysletjes te scoren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef IPA35 het volgende:
Nope, nope, nope, nope, hmm ben geen havistquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:22 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Zozo, havisten zijn erg vaak net te 'strakke' gasten die wel even manager dus of manager zo gaan worden. Gaan direct een rijbewijs halen om daar stoer mee te doen en proberen alle hockeyfeesten af te gaan om zoveel mogelijk hockeysletjes te scoren.
/generalisatiemode
Hockey is een uni-ding hoor. Net als roeien (quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:22 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Zozo, havisten zijn erg vaak net te 'strakke' gasten die wel even manager dus of manager zo gaan worden. Gaan direct een rijbewijs halen om daar stoer mee te doen en proberen alle hockeyfeesten af te gaan om zoveel mogelijk hockeysletjes te scoren.
/generalisatiemode
klinkt meer als hbo dan havo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:22 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
/generalisatiemode
Hockeyfeesten?!?! Lijkt mij echt een WO ding...quote:
Nou mijn ervaring is dat havisten vooral zichzelf overschatten op alle fronten en doorgaans geen kut uitvoeren om daar dan stoer mee te doen. Ook wb hockey geneuzel. Maar goed, dat is natuurlijk heel erg generaliserend. Mijn ervaring is dat vwo'ers wat toleranter zijn, inderdaad ook wel wat alto's (maar dan minder 'stoere' dan de havo-alto's, die zaten alleen maar te blowen), maar ook wel rechtse rakkertjes, die vervolgens wel naast elkaar zitten en met elkaar werken en praten. Dat was echt een nogo op de havo. Daar bleven de hokjes gescheiden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hockey is een uni-ding hoor. Net als roeien ().
Dahag hockeyfeesten, zuipende sletjes van 15/16, das toch echt middelbare school hoor. Misschien dat het nu anders is met die alcoholgrens enzo (maar dan zal er wel een equivalent van zijn).quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hockeyfeesten?!?! Lijkt mij echt een WO ding...
Ik zat op een kakschool en dat was juist altijd de "hockeyschool". Vwo dus, geen havo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:51 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Dahag hockeyfeesten, zuipende sletjes van 15/16, das toch echt middelbare school hoor. Misschien dat het nu anders is met die alcoholgrens enzo (maar dan zal er wel een equivalent van zijn).
Ah dus ze kunnen je er zo weer uitflikkeren!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuk, maar wat is straks jouw functie?
Bij de postquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:09 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ah dus ze kunnen je er zo weer uitflikkeren!![]()
Nee hoor ,leuk! Komt koop dan toch in zicht?!
Ik zat niet op een kakschool, meer een 'arbeidersschool' in een arbeidersstad met veel immigranten. Beetje mix van alles. En vooroordelen zijn heerlijk om eens ongegeneerd te spuien. Lekker ongefundeerd bashen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat op een kakschool en dat was juist altijd de "hockeyschool". Vwo dus, geen havo.
edit: En over dat heerlijke vooroordeel net: school was meer rechts dan links (want veel rijke papa's) en welgeteld één leerling met dreadlocks.
Toch grappig hoe ver je eigen beleving en andermans perceptie uit elkaar kunnen liggenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:16 schreef Spiegelei het volgende:
Overigens kwam ik erachter dat ik kennelijk nogal de reputatie had (bij mensen die ik totaal niet ken), dat ik nogal een ruig typetje was die nergens bang voor was en iedereen om haar vinger wist te draaien, inclusief de nodige 'veroveringen'. Damn, ik was wel opstandig en soms wat koppig en tegendraads, maar zo veel durfde en deed ik dus helemaal niet.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toch grappig hoe ver je eigen beleving en andermans perceptie uit elkaar kunnen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |