abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154253850
Vandaag met een vriend ook ff een rit over de dijken gemaakt richting Hoch Elten en het Montferland. Lekker gefietst met goed weer.
Kan alleen nog niet goed wennen aan het zadel. Na een uur al een tintelend dood gevoel in de genitaliën. Heb nu wel een goede bontrager broek dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Misschien bij de FM maar is informeren naar een ander zadel.
Mijn mtb heeft zo'n sleuf erin en daar kan ik het 3 uur op volhouden.
Denk dat ik hem maar is op de racefiets zet om het eens te testen. Owja, ik ben geen klimmer! Pfff ik heb dan echt moeite om boven te komen waar mijn maat zo de naar boven knalt. Hij heeft dan ook flink wat meer klim ervaring aangezien hij aan de voet van de Posbank woont :)

https://www.strava.com/activities/343572870
  zaterdag 11 juli 2015 @ 20:24:27 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_154253951
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vandaag met een vriend ook ff een rit over de dijken gemaakt richting Hoch Elten en het Montferland. Lekker gefietst met goed weer.
Kan alleen nog niet goed wennen aan het zadel. Na een uur al een tintelend dood gevoel in de genitaliën. Heb nu wel een goede bontrager broek dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Denk dat ik hem maar is op de racefiets zet om het eens te testen. Owja, ik ben geen klimmer! Pfff ik heb dan echt moeite om boven te komen waar mijn maat zo de naar boven knalt. Hij heeft dan ook flink wat meer klim ervaring aangezien hij aan de voet van de Posbank woont :)

De posbank is niet echt een klim he? Jouw maatje heeft ws gewoon meer vermogen en op zoon heugie wordt dat verschil duidelijk. Tis meer een lange sprint heuvelop.

Zegt imo niets over of jij klimmer bent of niet, je bent eerder mss juist klimmer omdat je eerst in je ritme moet komen.
pi_154254109
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:29 schreef Yankee het volgende:

[..]

Jammer, ik mis die tijd *O*
Was een mooie tijd :Y

Vooral al die uitjes en woensdagmiddagritjes met een brakke kop!
pi_154254129
Oh, ik ga toch niet naar Rad am Ring ;(

We gaan zaterdags naar huis, m'n vriendin moet de hele week in Amersfoort werken en wil zondag al die kant op omdat ze er maandag vroeg moet zijn ;(
pi_154254184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

De posbank is niet echt een klim he? Jouw maatje heeft ws gewoon meer vermogen en op zoon heugie wordt dat verschil duidelijk. Tis meer een lange sprint heuvelop.

Zegt imo niets over of jij klimmer bent of niet, je bent eerder mss juist klimmer omdat je eerst in je ritme moet komen.
Zal idd vermogen zijn. Ik kan goed meekomen maar heb met klimmen eigenlijk nooit wat over om ff te knallen. Als ik sommige ritten van jullie zie met 1000+ hoogtemeters dan ben ik vast al 100x doodgegaan; ) vind het afdalen wel super! Maar dan moet je wel eerst boven zijn :) vind het racefietsen wel echt leuk! Binnenkort in de vakantie maar is proberen om de eerste 100km te maken :)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:03:44 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_154254961
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 19:29 schreef Yankee het volgende:

[..]

Jammer, ik mis die tijd *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Was een mooie tijd :Y

Vooral al die uitjes en woensdagmiddagritjes met een brakke kop!
pi_154255896
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat ik meer moeite heb met zo'n samree in de chouffe (km of 3 5-7%) dan met een roche (paar honderd meter 18 ofzo)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 21:53:16 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154256129
ik kwam vanmorgen ddx tegen op 't pont, die ging effe naar frankrijk om croissants voor het ontbijt van zondag te halen. Terug zat ik 'm weer en ik zat er best doorheen maar na een croissantje en een stukie in 't wiel was ik weer helemaal bij _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_154256144
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:44 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat ik meer moeite heb met zo'n samree in de chouffe (km of 3 5-7%) dan met een roche (paar honderd meter 18 ofzo)
Die paar honderd meter is toch ff knallen. 3km moet je heel anders indelen en andere energie systemen.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:04:34 #85
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_154256381
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:19 schreef Flipmoehoe het volgende:

Heb gedeeltelijk dezelfde route gevolgd vanuit Elfen. Maar daarna verder richting varseveld gefietst. Wel mooie omgeving he.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_154256904
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef Patroon het volgende:

[..]

Die paar honderd meter is toch ff knallen. 3km moet je heel anders indelen en andere energie systemen.
Jep. Ik merk dat met tijdritten. M'n gemiddelde over een tijdrit van 5 km is vaak hoger dan over een sprintje van een km :')
pi_154257610
Ze hebben in China nu zelfs het INRNG shirtje _O-
pi_154257689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
ik kwam vanmorgen ddx tegen op 't pont, die ging effe naar frankrijk om croissants voor het ontbijt van zondag te halen. Terug zat ik 'm weer en ik zat er best doorheen maar na een croissantje en een stukie in 't wiel was ik weer helemaal bij _O_
Volgende keer weer afspreken bij de pont ? ;)
  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:53:15 #89
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154257874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef ddx het volgende:

[..]

Volgende keer weer afspreken bij de pont ? ;)
Ik zie dat als ik 1 minuut eerder de deur uit was gelopen, ik je midden in Haarlem gespot zou hebben :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_154257918
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zie dat als ik 1 minuut eerder de deur uit was gelopen, ik je midden in Haarlem gespot zou hebben :D
Haha ja viel mij ook op idd.
pi_154258130
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 14:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Das wel een mooie col volgens mij

nooit gereje
[ afbeelding ]
Ik wel, kan me er niks van herinneren :@ Hebben die dag de Allos, Champs en Cayolle gedaan.
Was wel een technische afdaling van de Cayolle.
pi_154258199
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 17:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het zou gewoon goed moeten werken mijn crosser chorus groep doet het ook prima. Denk dat er toch ergens iets niet goed zit en dat mijn stuurlint er mss af moet. Ga die derrie kabels gewoon eraf slopen en overnieuw beginnen denk ik.
Als 'ie niet knikt is het OK. Knikt 'ie wel, is het niet OK.
Volgens mij kun je de kabel beter langs de remkabel leggen dan aan de andere kant.in dat laatste geval knikt 'ie juist volgens mij. Dat probleem had ik iig bij mijn eerste Campa-groep, had ik een moois stuurtje met gootje voor en achter, had ik niks aan dat voorste gootje :(
pi_154258244
Ben moe. Vanochtend 100 km omloop, vanavond 45 km criterium. Tour de Wendland, driedaagse in Duitsland. Gisteren tijdirtje van 7 km, morgen nog eentje van 20 km.
pi_154258653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik wel, kan me er niks van herinneren :@ Hebben die dag de Allos, Champs en Cayolle gedaan.
Was wel een technische afdaling van de Cayolle.
Dan heb jij afgedaald wat wij hebben geklommen. Maandag rijden wij tegenovergestelde van jouw ronde + Pra Loup.
  zondag 12 juli 2015 @ 07:50:24 #95
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_154263574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:07 schreef Wombcat het volgende:
Ben moe. Vanochtend 100 km omloop, vanavond 45 km criterium. Tour de Wendland, driedaagse in Duitsland. Gisteren tijdirtje van 7 km, morgen nog eentje van 20 km.
Welke site(s) gebruik jij om dit soort wedstrijden etc te vinden?
.
  zondag 12 juli 2015 @ 08:14:16 #96
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_154263616
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 07:50 schreef Yankee het volgende:

[..]

Welke site(s) gebruik jij om dit soort wedstrijden etc te vinden?
Staat in de OP.

En wedstrijden zijn het niet maar er is toch een winnaar.
  zondag 12 juli 2015 @ 08:29:13 #97
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_154263652
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 23:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als 'ie niet knikt is het OK. Knikt 'ie wel, is het niet OK.
Volgens mij kun je de kabel beter langs de remkabel leggen dan aan de andere kant.in dat laatste geval knikt 'ie juist volgens mij. Dat probleem had ik iig bij mijn eerste Campa-groep, had ik een moois stuurtje met gootje voor en achter, had ik niks aan dat voorste gootje :(
Ja ik weet wel wat jij bedoelt, je voert die kabel door de ergopower dan piept hij tevoorschijn op bovenkant remgreep dan moet je m niet uithalen en weer insteken (want dan knikt ze en komt er een kink in) maar met een klein schroevendraaiertje de kabelpunt in de goot duwen en tegelijkertijd de kabel doorduwen. En dat is een priegelwerkje. Maar dat is het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 12-07-2015 08:34:20 ]
pi_154263653
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:14 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Staat in de OP.
idd,
http://www.jedermanntermine.de/
quote:
En wedstrijden zijn het niet maar er is toch een winnaar.
Hoewel een cyclo of jedermannrennen niet een UCI-wedstrijd is, zijn zeker die in Duitsland wel vergelijkbaar met echte wedstrijden. Vaak is de weg volledig afgezet (streckenvollsperrung). En het niveau is ook hoog genoeg. In Frankrijk of Italië zie je dat ze op het vlakke rustiger aan doen. In Duitsland wordt daar 'gewoon' op koerssnelheid gereden.

Een criterium met streckenvollsperrung, dat is toch gewoon een wedstrijd. Niveau was ook hoog zat. Enig punt is het niveauverschil, in het criterium ca. 120 man aan de start, niveau vergelijkbaar met de wedstrijden op de Nedereindseberg, alleen dan rijden A, B en C apart, hier rijdt dat samen. Effect: veel gaten in het begin.

De omloop had geen streckenvollsperrung, maar was wel volledig onder politiebegeleiding en de kruispunten werden vrijgehouden. Een gemiddelde van 40 over 100km met 1000 hoogtemeters, dan moet je toch aardig doortrappen.
pi_154263682
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

idd,
http://www.jedermanntermine.de/

[..]

Hoewel een cyclo of jedermannrennen niet een UCI-wedstrijd is, zijn zeker die in Duitsland wel vergelijkbaar met echte wedstrijden. Vaak is de weg volledig afgezet (streckenvollsperrung). En het niveau is ook hoog genoeg. In Frankrijk of Italië zie je dat ze op het vlakke rustiger aan doen. In Duitsland wordt daar 'gewoon' op koerssnelheid gereden.

Een criterium met streckenvollsperrung, dat is toch gewoon een wedstrijd. Niveau was ook hoog zat. Enig punt is het niveauverschil, in het criterium ca. 120 man aan de start, niveau vergelijkbaar met de wedstrijden op de Nedereindseberg, alleen dan rijden A, B en C apart, hier rijdt dat samen. Effect: veel gaten in het begin.

De omloop had geen streckenvollsperrung, maar was wel volledig onder politiebegeleiding en de kruispunten werden vrijgehouden. Een gemiddelde van 40 over 100km met 1000 hoogtemeters, dan moet je toch aardig doortrappen.
Hoe kan het dan dat je daar goed mee kan en in Montferland bij de eerste klim de voorste groep moet laten gaan? Niveau verschil?
pi_154263723
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2015 08:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat je daar goed mee kan en in Montferland bij de eerste klim de voorste groep moet laten gaan? Niveau verschil?
Omdat ik daar achteraan stond bij de start. En in de eerste bocht voet uit pedaal moest halen omdat er twee man voor me vielen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2015 08:52:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')