SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Paolini
Tour rijden en sos klappen
Wat een baas
Ga jij even 200 km over de kasseien scheuren op toursnelheid met een kater. Ze zouden hem postuum de rode rugnummers moeten gevenquote:
Ook zoveel vliegjes gekopt? Kwam geen eind aan zeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef ratatat het volgende:
Vandaag de randonneur uitgehangen:
https://www.strava.com/activities/343223159
Lichamelijk was het prima te doen alleen zat ik mezelf tussen 90 - 150 km helemaal gek te maken. Dat ik maar beter de trein in Lelystad kon pakken omdat het toch allemaal kut zou gaan worden etc. Maar viel gelukkig erg mee
Ik was helemaal groen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:24 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ook zoveel vliegjes gekopt? Kwam geen eind aan zeg.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef ratatat het volgende:
Vandaag de randonneur uitgehangen:
https://www.strava.com/activities/343223159
Lichamelijk was het prima te doen alleen zat ik mezelf tussen 90 - 150 km helemaal gek te maken. Dat ik maar beter de trein in Lelystad kon pakken omdat het toch allemaal kut zou gaan worden etc. Maar viel gelukkig erg mee
Op 38 jarige leeftijd uit de tour worden geschopt met een 2 jarige schorsing om de hoek.quote:
Niet normaal, massamoord gepleegdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik was helemaal groen op een gegeven moment.
Zal Pozzatto ditzelfde grapje gaan uithalen met een witte neus?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 38 jarige leeftijd uit de tour worden geschopt met een 2 jarige schorsing om de hoek.
Het is niet postuum maar heel veel scheelt het niet,.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zal Pozzatto ditzelfde grapje gaan uithalen met een witte neus?
[ afbeelding ]
Skraldiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:29 schreef ddx het volgende:
M'n vader heeft volgens mij lekker afgezien vandaag, zag net deze foto langskomen :
[ afbeelding ]
Lotto-Jumbo rijdt ook met Vittoria (met de tubes), en die rijden echt gruwelijk vaak lek. En dat is al jaren zo met ploegen die met Vittoria rijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:02 schreef Patroon het volgende:
Kan me helemaal vinden in Kaas zijn reactie op de Vittoria. Mooie koers band,maar niet om te trainen. Na 2k km is je achterband op. Je kan er wel hard een bocht mee door.
Je zou wel kunnen stellen dat een vanmarcke daar niet heel blij mee is.. zal dat sponsorcontract zo streng zijn?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo rijdt ook met Vittoria (met de tubes), en die rijden echt gruwelijk vaak lek. En dat is al jaren zo met ploegen die met Vittoria rijden.
Denk dat dat wel meevalt, rondrijden met andere merken maar dan logo zwart maken is aan de orde van de dag. Als dat ergens makkelijk is te doen zonder dat het opvalt zijn het de tubes wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:45 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je zou wel kunnen stellen dat een vanmarcke daar niet heel blij mee is.. zal dat sponsorcontract zo streng zijn?
Ik reed vorige week weer even met een oude vredenstein band omdat mn nieuwe banden nog niet binnen waren en voelde gelijk weer waarom ik er zo snel zo klaar mee was. Had de hele tijd het gevoel alsof ik met een lekke band rond reed. Eerste 20 km bij ieder stoplicht voelen. Dan heb je echt nooit een lekker gevoel in de bochten, zelfs als je niet tot het uiterste gaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:46 schreef ratatat het volgende:
Hoe merk je dan of een band wel of niet veel grip heeft? Wel/niet onderuit schuiven in de bocht?
Bij die vittoria's valt dat wel erg snel op hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, rondrijden met andere merken maar dan logo zwart maken is aan de orde van de dag. Als dat ergens makkelijk is te doen zonder dat het opvalt zijn het de tubes wel.
Vanwege de gele wang?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bij die vittoria's valt dat wel erg snel op hoor.
Welke bandjes heb je er nu onder? En als ze 25 mm zijn, heb je dan ook dat 'wobbly' gevoel in de bochten? Zou namelijk wel graag 25 mm bandjes willen hebben die dat niet hebben op Zondas, al is dat wss een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed vorige week weer even met een oude vredenstein band omdat mn nieuwe banden nog niet binnen waren en voelde gelijk weer waarom ik er zo snel zo klaar mee was. Had de hele tijd het gevoel alsof ik met een lekke band rond reed. Eerste 20 km bij ieder stoplicht voelen. Dan heb je echt nooit een lekker gevoel in de bochten, zelfs als je niet tot het uiterste gaat.
Schwalbe one. Daarvoor Schwalbe durano. Die duranos ga ik weer monteren in de winter voor het woon werken vanwege voor mij ongekende km/lekrijden verhouding.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Welke bandjes heb je er nu onder? En als ze 25 mm zijn, heb je dan ook dat 'wobbly' gevoel in de bochten? Zou namelijk wel graag 25 mm bandjes willen hebben die dat niet hebben op Zondas, al is dat wss een lastig verhaal.
Deze Tour zijn het ook de teams die op Specialized banden rijden die vaak aan de beurt zijn met lekrijdenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo rijdt ook met Vittoria (met de tubes), en die rijden echt gruwelijk vaak lek. En dat is al jaren zo met ploegen die met Vittoria rijden.
Die voorvork is echt lelijk.quote:
Vind het maar een vreemd verhaal. Ja er zijn wel storys van renners die in een etappekoers de beest uithangen en smorgens om 4 uur terugkeren bij het hotel. Maar een 38 jaar oude veteraan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 38 jarige leeftijd uit de tour worden geschopt met een 2 jarige schorsing om de hoek.
Het is niet postuum maar heel veel scheelt het niet,.
Gelukkig kom je er nu achter (hoewel het anders ook nog geen acute ramp geweest was, was je alleen voor niks vroeg opgestaan).quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oa. Bedankt junge. Ik was trouwens dag verkeerd. Het is maandag
Ik vind dat stuur en pen uit ene stuk ook niks, zou dat echt niet willen. Ik vind de lijnen vd fiets eik overal een beetje hoekig enzo, je moet m natuurlijk eerst int echt zien om een goed oordeel te vellen.quote:
Zou hem alleen maar een nóg brutere held makenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vind het maar een vreemd verhaal. Ja er zijn wel storys van renners die in een etappekoers de beest uithangen en smorgens om 4 uur terugkeren bij het hotel. Maar een 38 jaar oude veteraan?
Een maatje van me heeft de nieuwe Aeroad. Die is ook hoekig naar echt wel heul mooi om te zien hoor!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind dat stuur en pen uit ene stuk ook niks, zou dat echt niet willen. Ik vind de lijnen vd fiets eik overal een beetje hoekig enzo, je moet m natuurlijk eerst int echt zien om een goed oordeel te vellen.
Ontsnapt via de regenpijpquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:50 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zou hem alleen maar een nóg brutere held maken
[ afbeelding ]
Over fietsen gesproken: normaal ben ik niet zo'n fan van Trek, en ik vind 'm niet eens heel mooi, en al die geïntegreerde shit is vast heel lastig sleutelen, maar om een of andere mysterieuze reden wil ik die nieuwe Madone![]()
Ff lekker naar ze discothèquequote:
Nee ik ook niet. Maar toch wil ik mquote:Deze trek vind ik niet zo..
quote:
Misschien heeft ie op dat feestje van kraftwerk in Utreg staan beesten. Tussen al die hipsters valt ie toch niet opquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:25 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ff lekker naar ze discothèque
[..]
Nee ik ook niet. Maar toch wil ik m
quote:Paolini gaf te kennen dat hij tijd nodig heeft om de klap te verwerken. "Ik neem de volledige verantwoordelijkheid en ik ga er alles aan doen om vast te stellen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik wil volledige duidelijkheid." (ANP)
Lekker openlaten. Merk je niks van.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:09 schreef Fretwork het volgende:
Open-zet-hendeltelje op mijn voorrem verloren. Schijn alleen een nieuwe rem te kunnen kopen #shitmano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |