Als je 10 cent tekort komt denk je dat je het product wel meekrijgt want 10 cent he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Terechte klacht wel. ''Want ja, het is wel 10 cent he!''.
neen, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als je 10 cent tekort komt denk je dat je het product wel meekrijgt want 10 cent he?
Dit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als je 10 cent tekort komt denk je dat je het product wel meekrijgt want 10 cent he?
Ben ik niet met je eens, laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nou dan. Het is wel vervelend voor de wachtenden maar begrijpelijk dat ze het doet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, laten we het daar op houden.
Ok, toch evenquote:
Je kon het niet laten he haha. Ik heb dat ook maar ik begrijp haar wel en daarmee zou ik niet zijn geïrriteerd door zo'n actie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok, toch evenHet is voor mij geen 10 cent waard om anderen te laten wachten, en eventueel te irriteren. Dan laat ik die 10 cent maar zitten, zodat het iig lekker doorloopt (want zelf wil ik dat ook liever).
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:20 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je kon het niet laten he haha. Ik heb dat ook maar ik begrijp haar wel en daarmee zou ik niet zijn geïrriteerd door zo'n actie.
Daarom een traag kassa met een kassa meisje die het extra rustig doet zodat mensen goed kunnen kijken of alles kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KloptEn ene kant begrijp ik het wel, maar dan denk ik bij mezelf, het is 10 cent. Geen 10 euro oid. Laat het lekker, zodat iedereen z'n weg kan vervolgen.
Dat is ook waar maar zoals gezegd als je maar 5 cent tekort komt heb je een probleem dus waarom moet het andersom niet gelden?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KloptEn ene kant begrijp ik het wel, maar dan denk ik bij mezelf, het is 10 cent. Geen 10 euro oid. Laat het lekker, zodat iedereen z'n weg kan vervolgen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Daarom een traag kassa met een kassa meisje die het extra rustig doet zodat mensen goed kunnen kijken of alles klopt
meestal doen ze daar (hier iig) niet echt moeilijk overquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:24 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat is ook waar maar zoals gezegd als je maar 5 cent tekort komt heb je een probleem dus waarom moet het andersom niet gelden?
AH Basic jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
10 hele centen, daar kun je toch een blikje tomatenpuree van kopen, gok ik zo.
Dat is prima tomatensoep als je het aan lengt met water.quote:
Dan ben je uiteindelijk nog langer bezig hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:44 schreef jogy het volgende:
Daarom een stevige katapult kopen zodat je de volgende keer die tien cent haar achterhoofd in kan schieten.
Goed punt, opzich.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:10 schreef loni55 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je ook meteen de eerstvolgende in de rij. Als je maar wel snel genoeg bent om dat kassameisje op haar plek te houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je uiteindelijk nog langer bezig hoor.
Gewoon de lekkerste, fuck die snelheid. Als het halverwege mis lijkt te gaan kun je altijd nog naar de dikke zeug bij kassa 3.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Daarom een traag kassa met een kassa meisje die het extra rustig doet zodat mensen goed kunnen kijken of alles klopt
In dit geval een oud zeikwijf. Normaal bestel ik altijd bij Albert maar nu moest ik even iets halen... ik haat het zo...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:43 schreef Godtje het volgende:
Dat is inderdaad irritant. Relatief vaak allochtonen.
Makkelijk op te lossen door een pin kassa te nemen want ze schijnen geen pinpas te hebben.
Post je bankrekeningnummer maarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:52 schreef zarGon het volgende:
Iedereen die 10 cent geen probleem vindt mag het aan mij geven.
Ik vind 10 cent geen probleem. Kom je het halen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:52 schreef zarGon het volgende:
Iedereen die 10 cent geen probleem vindt mag het aan mij geven.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In dit geval een oud zeikwijf. Normaal bestel ik altijd bij Albert maar nu moest ik even iets halen... ik haat het zo...
Kost me 5 euro per week en levert me 1,5 uur tijdwinst op. Prima deal. Bovendien hoef ik me niet te irriteren aan het irritante supermarktvolk (bejaarden, tieners, chagrijnige medewerkers)...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:59 schreef 2dope het volgende:
[..]Jij laat je boodschappen bezorgen? Wat ben je, 110?
Hmm, opzich wel een goeie deal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kost me 5 euro per week en levert me 1,5 uur tijdwinst op. Prima deal. Bovendien hoef ik me niet te irriteren aan het irritante supermarktvolk (bejaarden, tieners, chagrijnige medewerkers)...
Dan gewoon gelijk geven, maar uiteraard die 10 cent niet geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
"Het gaat me niet om de 10 cent, maar om het principe"
Ik kies mijn groente en fruit zelf wel uit.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kies mijn groente en fruit zelf wel uit.
Dit kun je echt alleen met droge ogen beweren als mama je dagelijkse boodschappen nog doet.quote:
Doe ik ook. En ik woon 500 meter van de ah.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:59 schreef 2dope het volgende:
[..]Jij laat je boodschappen bezorgen? Wat ben je, 110?
Dat zou ik dus doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:09 schreef DiceMan het volgende:
Geef haar dan 10 cent kan ze gelijk oprotten
Boeiuh! Al klopt het niet, de rij erachter kan het een rotzorg zijn en jij als medewerker wil geen gezeik met je leidinggevende om een kasverschil. Dus zeiken bij de servicebalie. En nee ik doe mijn boodschappen al jaren zelf en ga mijn kassabon echt niet nakijken op tien cent.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 05:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit kun je echt alleen met droge ogen beweren als mama je dagelijkse boodschappen nog doet.
Waarom heb je een kassabon nodig dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Boeiuh! Al klopt het niet, de rij erachter kan het een rotzorg zijn en jij als medewerker wil geen gezeik met je leidinggevende om een kasverschil. Dus zeiken bij de servicebalie. En nee ik doe mijn boodschappen al jaren zelf en ga mijn kassabon echt niet nakijken op tien cent.
Ik reageer dan ook alleen op jouw stelling dat de kassa altijd correct is. Dat is simpelweg niet waar maar dat weet je niet als je nooit je bon nakijkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Boeiuh! Al klopt het niet, de rij erachter kan het een rotzorg zijn en jij als medewerker wil geen gezeik met je leidinggevende om een kasverschil. Dus zeiken bij de servicebalie. En nee ik doe mijn boodschappen al jaren zelf en ga mijn kassabon echt niet nakijken op tien cent.
Ik ga meestal zaterdagavond boodschappen doen, lekker rustig. Al het domme schapenvolk is dan al weg.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In dit geval een oud zeikwijf. Normaal bestel ik altijd bij Albert maar nu moest ik even iets halen... ik haat het zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |