Ach, hoe gehecht kan je aan een baby zijn, gewoon een nieuwe neuken joh.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef Californium het volgende:
Muh. Ik schrok net even. Loop op de gang. Komt er een ziekenhuisbed voorbij met heel klein mini-baby met allerlei draden van de operatie naar de kindergeneeskunde.
Wat denk je van mij?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Huis aan de kant, nog een afspraak om twee uur en laat het weekend dan maar beginnen![]()
Ik vraag me ineens af wie hier echt vervuild woont, dat zie je bij mannen vaker dan bij vrouwen maar ik heb mijn plaatje voor hier echt wel compleet en ik weet zeker dat het klopt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, hoe gehecht kan je aan een baby zijn, gewoon een nieuwe neuken joh.
Totale chaos wat prullaria betreft maar ook weer niet echt vergeelde muren en schimmel in de koelkast.quote:
Best wel accuraat.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale chaos wat prullaria betreft maar ook weer niet echt vergeelde muren en schimmel in de koelkast.
Alhoewel ik wel denk dat de totale inboedel niet meer dan 75 euro waar is.
Die jongen is psychisch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Heel erg uitgescholden. Wie leest mijn verhaal?
Huh, wat is dit.
Soms twijfel ik er aan of jij je papiertje wel gaat halenquote:
Dan ben ik benieuwd naar jouw inschatting van mijn inrichting.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Huis aan de kant, nog een afspraak om twee uur en laat het weekend dan maar beginnen![]()
Ik vraag me ineens af wie hier echt vervuild woont, dat zie je bij mannen vaker dan bij vrouwen maar ik heb mijn plaatje voor hier echt wel compleet en ik weet zeker dat het klopt.
Bitch please.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms twijfel ik er aan of jij je papiertje wel gaat halen![]()
Je kunt altijd nog op communicatie afstuderen, ooh nee
Hey GvE, dat is lang geleden! Hoe is t in t Nimweegse?quote:
Dit is iets dat 'de jeugd' gebruikt, daar ben jij te oud voor. :$quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms twijfel ik er aan of jij je papiertje wel gaat halen![]()
Je kunt altijd nog op communicatie afstuderen, ooh nee
We noemen het gewoon Nijmegen en gaat prima.. beetje saai vandaaf @ work dus bedacht dat fok de komende weken misschien wel een beetje tijdverdrijf isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Hey GvE, dat is lang geleden! Hoe is t in t Nimweegse?
Beetje oubollig, oude spullen en je woont nog bij je ouders, niet veel van echte waarde maar sommige dingen zou een liefhebber wel wat geld voor kunnen geven, ook een paar verlate typische jongens hebbedingetjes die met speelgoed te maken hebben, niet vervuild dat niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar jouw inschatting van mijn inrichting.
Dat zou best wel zo kunnen zijn en ik weet dat taal een dynamisch fenomeen is maar ze hebben het groene boekje toch nog niet afgeschaft bij Journalistiek.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is iets dat 'de jeugd' gebruikt, daar ben jij te oud voor. :$
Ik zal niet zeggen dat je in de verhuisdoos woont die in mijn schuurtje staat :$quote:
Niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou best wel zo kunnen zijn en ik weet dat taal een dynamisch fenomeen is maar ze hebben het groene boekje toch nog niet afgeschaft bij Journalistiek.
Niet meer he? Dat moet naar de gemeente tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:25 schreef Dqod het volgende:
Lekker boeiend wat iemand op het internet vindt/denkt
Wat je vindt moet je naar de pliesie brengen
Welkom terug dan maarquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We noemen het gewoon Nijmegen en gaat prima.. beetje saai vandaaf @ work dus bedacht dat fok de komende weken misschien wel een beetje tijdverdrijf is
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oubollig, oude spullen en je woont nog bij je ouders, niet veel van echte waarde maar sommige dingen zou een liefhebber wel wat geld voor kunnen geven, ook een paar verlate typische jongens hebbedingetjes die met speelgoed te maken hebben, niet vervuild dat niet.
Is het zo lastig om de OP normaal te laten staan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de Relatie SC
Wat te doen?
Gezellig meeposten, zolang je je maar een beetje misdraagt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |