quote:,,Het sleutelbeen is in diverse stukken gebroken, één stuk kwam zelfs door de huid heen'', zei dokter Helge Riepenhof van Etixx-QuickStep. ,,Een open breuk dus. Hoewel Tony vrijdag weer had willen starten, heb ik hem dat verboden.''
is verboden ic per 01-01-2015 per wada lijstquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Sagan, heb altijd de indruk dat die aan de Tramadol of andere verdovende middelen zit.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees net wel dat Tony Martin onder het mes moet. Een complexe sleutelbeenbreuk.
En daarom mogen mensen jou nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:16 schreef Zorro het volgende:
Wat is daar sportief aan? Je bent de nummer 1. Wat een gelul.
Tramadol ook verboden bij ernstige pijn?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is verboden ic per 01-01-2015 per wada lijst
Wat een logica ook. Regels van de Tour de France: de nr 1 rijdt in het geel.quote:
Jij snapt het echt niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een logica ook. Regels van de Tour de France: de nr 1 rijdt in het geel.
Froome is 1. Maar het is stom als hij in het geel rijdt.
Ok.
ja, alleen oc toegestaanquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tramadol ook verboden bij ernstige pijn?
Officieel staat Martin nog in het geel. Volgens de officiële klassementen dus. De officiële ceremonie is al geweest dus ik vind niet dat je de trui moet doorschuiven naar Froomequote:Op donderdag 9 juli 2015 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok.
Ik snap het best, dit is zo'n zogenaamd sportieve wet. Hoewel die soms heel logisch en begrijpelijk zijn (bal teruggeven in het voetbal als de tegenstander die voor een behandeling over de lijn trapt bv) slaat dit nergens op.quote:
sukkel martin is toch als 1 gefinishedquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok.
Kijk, deze uitleg vindt ik dan wel weer hout snijden, daar kan ik het dan ook wel mee eens zijn. Maar het wordt op sportiviteit gegooid en dat vind ik onzin. Dit vind ik echter logisch.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Officieel staat Martin nog in het geel. Volgens de officiële klassementen dus. De officiële ceremonie is al geweest dus ik vind niet dat je de trui moet doorschuiven naar Froome
voetbal hooligans zijn niet slimquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap het best, dit is zo'n zogenaamd sportieve wet. Hoewel die soms heel logisch en begrijpelijk zijn (bal teruggeven in het voetbal als de tegenstander die voor een behandeling over de lijn trapt bv) slaat dit nergens op.
Ik vergelijk het het liefst met een Tourzege ontvangen nadat iemand geschrapt is door dopinggebruik. Het voelt minder echt aan, die overwinning.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk, deze uitleg vindt ik dan wel weer hout snijden, daar kan ik het dan ook wel mee eens zijn. Maar het wordt op sportiviteit gegooid en dat vind ik onzin. Dit vind ik echter logisch.
Het is niet dat hij onverwacht een paar weken van huis is nee.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:22 schreef Zorro het volgende:
Als het zo dringend is, laat je dan in Frankrijk opereren
Toch een beetje anders want dan heeft iemand vals gespeeld. Aan de andere kant als je zelf ook vals gespeeld hebt (wat in het verleden ongetwijfeld is voorgekomen, neem alleen de geschrapte zeges van Armastrong maar. Daarom hebben die edities ook geen winnaar lijkt me) is het inderdaad een beetje wrang.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vergelijk het het liefst met een Tourzege ontvangen nadat iemand geschrapt is door dopinggebruik. Het voelt minder echt aan, die overwinning.
Tony is nog sympathieker, net als alle Duitsers.quote:
out competitionquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
oxycontin? Dat is nog veel zwaarder.
ik vind het toch extra leuk dat ze steeds een mooie locatie hebben, gelijk meer sfeer dan vanuit de studio zoals de NOS.quote:
Nergens voor nodig. Toch geen hond die ziet waar het valt, je kunt ieder nummer roepen wat je wil.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het gevoel dat het rad gemanipuleerd wordt.
Sowieso het hoogtepunt van deze Tourquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was van hetzelfde deeg, 21 juli komt de reus
Morgen zo rond het middaguur is de herhaling op een. Moet je even de gids checken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:17 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit is zeker niet terug te kijken voor Nederlanders?
Ik heb thuis interactieve tv van Ziggo en daarop is het gewoon terug te kijken bij de gemiste programma's.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:17 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit is zeker niet terug te kijken voor Nederlanders?
Zag het er niet tussen staan. Moet zeker nog langer geduld hebben?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:26 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
[..]
Ik heb thuis interactieve tv van Ziggo en daarop is het gewoon terug te kijken bij de gemiste programma's.
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:11:05Aankondiging #vivelevelo in programmagids. Ik kijk hier zo enorm naar uit! #TDF2015 http://t.co/Yr5rV0UzRr reageer retweet
Ere wie ere toekomst, gast zijn in zo'n bazenprogramma is natuurlijk wel de natte droom voor elke wielerjournalist.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:19 schreef showtimer het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:11:05Aankondiging #vivelevelo in programmagids. Ik kijk hier zo enorm naar uit! #TDF2015 http://t.co/Yr5rV0UzRr reageer retweet
Op Sporza.be ook gewoon allemaal te zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zag het er niet tussen staan. Moet zeker nog langer geduld hebben?
Wel benieuwd wanneer ze eindelijk de tweede gast van het kaliber Mart voor die avond hebben gevonden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OP.
Daar zijn dit soort kutvragen voor.
Ik verwacht zijn DWDD-houding.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die avond Mart gewoon de hele show presenteert?
Mart gaat het gewoon overnemen van Karl.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die avond Mart gewoon de hele show presenteert?
4 Fransen in de jury....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Fransman die de strijdlust wint. De geur van verandering.
Ik denk dat er de afgelopen 5 jaar nauwelijks een handvol onterechte keuzes zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
4 Fransen in de jury....
Eerst waren dat 8 juryleden. De Belg van De RTBF is eruit gestapt omdat het te chauvinistisch was.
Feit blijft natuurlijk dat er ook wel heel vaak Fransen in de kopgroep zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat er de afgelopen 5 jaar nauwelijks een handvol onterechte keuzes zijn gemaakt.
Cadel Evans 2011 toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:09 schreef showtimer het volgende:
hahahaVan Impe de laatste die nooit in opspraak kwam?
Daar valt weinig aan te doen, totdat er gyrogestabiliseerde camera's aan de fietsen gehangen worden ofzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Waarom iedereen zo lyrisch over de beelden vanaf de fiets? Vind de beelden redelijk slecht door dat geslinger van de fiets
Dat blijft vrij arbitrair, maar ik zou gewoon Nibali zeggen? Gewoon erg typisch dat de Belgen dan bij een Belg uitkomen.quote:
Nibali inderdaad, feit is wel dat Astana geen geweldige reputatie heeft natuurlijk. Maar dat van Van Impe is inderdaad in ieder geval onzin.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat blijft vrij arbitrair, maar ik zou gewoon Nibali zeggen? Gewoon erg typisch dat de Belgen dan bij een Belg uitkomen.
Het geeft idd goed weer hoe het er in de koers uitziet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar valt weinig aan te doen, totdat er gyrogestabiliseerde camera's aan de fietsen gehangen worden ofzo.
Gevoel van hectiek en snelheid geeft het wel goed weer vind ik!
Dat bedoelde ik ook te zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar valt weinig aan te doen, totdat er gyrogestabiliseerde camera's aan de fietsen gehangen worden ofzo.
Gevoel van hectiek en snelheid geeft het wel goed weer vind ik!
quote:‘Verdorie, nu spreekt hij Russisch’
LIEVEN VAN GILS VERBAAST KIJKERS TIJDENS INTERVIEW MET KAZACH IN ‘VIVE LE VÉLO’
De talenknobbel van VRT-reporter Lieven Van Gils (51) blijkt groter dan gedacht: heel wat kijkers vielen van hun stoel toen hij in Vive le Vélo een Kazachse renner in vlot Russisch vragen stelde. Straf van de man die zijn Spaans al etaleerde. ‘Maar dat Russisch was een spelletje.’
Lieven Van Gils die in Vive le Vélo de Spaanse ritwinnaar Joaquim Rodriguez in meer dan behoorlijk Spaans interviewt: daar kijkt niemand van op. Maar wat hij in de uitzending van donderdagavond uit zijn mouw schudde, deed wél een paar monden openvallen: Van Gils zocht de Kazachse renner Dmitriy Gruzdev op, een man die enkel Russisch spreekt. Geen probleem, dacht Lieven, dan doen we het gewoon in zijn moedertaal. Waarop Lieven zijn vragen in het Russisch stel de en nog antwoord kreeg ook. Wanneer we Lieven Van Gils bellen om hem te feliciteren met zijn talenkennis, kan hij een lach niet onderdrukken. ‘Heel wat mensen hebben me aangesproken: verdorie, nu spreekt hij al Russisch ook. We hebben met dat interview een beetje een spelletje gespeeld. Ideetje van de regisseur, Tom Malin. We hebben de vragen op voorhand in het Russisch laten vertalen. Ik ken geen Russisch, dus heb ik die vragen uit het hoofd geleerd. Makkelijker gezegd dan gedaan, hoor. Bovendien moet je nog opletten waar je de accenten legt. Vervolgens hebben we het interview gedaan. De eerste vraag aan die Kazachse renner Gruzdev stel ik uit het hoofd, maar de andere heb ik afgelezen. Dat aflezen heeft niemand gezien, want we hebben het stellen van de vragen achteraf opnieuw opgenomen terwijl ik ze van een iPhone op ooghoogte aflees, alsof ik die renner in de ogen kijk. Dat hebben we dan netjes bij elkaar gemonteerd. Ik heb hem wel degelijk alle vragen in het Russisch gesteld, alleen zie je me geen vragen aflezen. Voor alle duidelijkheid: dit was een spelletje, goed voor één keer. Alle interviews die ik doe, zijn live en natuurlijk.’
Wanneer Lieven Van Gils met de ritwinnaar van de dag aan tafel zit in Vive le Vélo, kan er sowieso niet gemonteerd worden. Zijn Engels, Frans en Spaans zijn dus authentiek. Opvallend: zijn Duitse gasten interviewt hij in het Engels. ‘Ik geef toe: mijn Duits is niet goed genoeg. De norm voor een gesprek in het Duits ligt toch iets hoger dan bij een gesprek in het Spaans, denk ik. Ik heb André Greipel ooit geïnterviewd in het Duits, daar voelde ik me toch niet goed bij. Veel van die Duitse renners schakelen ook automatisch over op het Engels, omdat ze in ploegen zitten waar dat ook de voertaal is. Iemand als Contador spreekt dan weer Engels, maar blijft bij zijn moedertaal. Spaans ligt hem beter, voor de nuances. Wat ik helemaal begrijp.’ Voor de rest van de Tour verwacht Lieven weinig taalkundige obstakels. ‘Veel Chinezen doen er niet mee en de twee Eritreeërs interviewen we in het Engels. Een Zuid-Afrikaan interviewen zou wel leuk zijn. Ik heb het ooit gedaan met Robert Hunter, je verstaat elkaar wonderwel.’
Behalve in de laatste week...daar liggen alle tussensprinten na een serieuze berg.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:46 schreef showtimer het volgende:
Vrijwel alle nog resterende tussensprinten liggen voor Greipel eigenlijk ook wel vrij gunstig zie ik.
4 dagen ja, maar hoeveel gaat Sagan daar scoren? 10-20 punten misschien? Greipel wordt zo wel erg snel afgeschreven.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Behalve in de laatste week...daar liggen alle tussensprinten na een serieuze berg.
Vroeger pakte Sagan altijd het volle pond in die etappes door gewoon mee de ontsnapping in te gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
4 dagen ja, maar hoeveel gaat Sagan daar scoren? 10-20 punten misschien? Greipel wordt zo wel erg snel afgeschreven.
Klopt, als Greipel de 2 zondag massaspints wint, dan maakt ie 'n een goede kans. Ik zie Sagan sowieso geen rit meer pakken. Niemand zal met hem naar de finish willen rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
4 dagen ja, maar hoeveel gaat Sagan daar scoren? 10-20 punten misschien? Greipel wordt zo wel erg snel afgeschreven.
Op de laatste rit na is er geen enkele rit waarin Greipel in het voordeel is t.o.v. Sagan, overal klimmetjesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als Greipel de 2 zondag massaspints wint, dan maakt ie 'n een goede kans. Ik zie Sagan sowieso geen rit meer pakken. Niemand zal met hem naar de finish willen rijden.
Bij de tussensprints gaan Sagan en Greipel ongeveer evenveel punten pakken.
Volgende week zondag kan ook een massasprint worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de laatste rit na is er geen enkele rit waarin Greipel in het voordeel is t.o.v. Sagan, overal klimmetjes
Dat is toch rit 15? Nee, echt nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week zondag kan ook een massasprint worden.
Yep, laatste 60km zijn vlak...dat bergje van 8km 5.8% stelt niet zoveel voor. Als er nog genoeg sprinters zijn, dan wordt dat een massasprint.quote:
Dat is sowieso geen 50 punten etappe. Procentueel staat Sagan er zeker beter voor omdat Greipel bijna moet winnen in Parijs.quote:
7,9km á 5,8% is niet iets waar Greipel overheen komtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, laatste 60km zijn vlak...dat bergje van 8km 5.8% stelt niet zoveel voor. Als er nog genoeg sprinters zijn, dan wordt dat een massasprint.
In dit tijdperk zou dat gewoon online beschikbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kanaal is openbaar. Mag je ook zonder licentie beluisteren
Volta Limburg classic had dat dit jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
In dit tijdperk zou dat gewoon online beschikbaar moeten zijn.
Ik hoor Karl nog gillen toen Pozzato in het wiel van Gilbert hing in MSR.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:12 schreef IbanMayo het volgende:
"Toch altijd een beetje chauvinistisch die Fransen."
Grappig om dat uit de mond van Karl te horen.
Weet je niet. Cavendish won deze ooitquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
7,9km á 5,8% is niet iets waar Greipel overheen komt
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoor Karl nog gillen toen Pozzato in het wiel van Gilbert hing in MSR.
EN WAT HEEFT POZATTO NU WEER BEREIKT!?quote:
Dit is één van de redenen waarom velen nog op D&D afstemmen.quote:
Terechte opmerking. Debiele tactiek van Pozzato.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
EN WAT HEEFT POZATTO NU WEER BEREIKT!?
Ok.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Debiele tactiek van Pozzato.
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Debiele tactiek van Pozzato.
Als je niet tegen een stukje nationalisme kunt, is je wereld heel klein.quote:Op zondag 12 juli 2015 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is één van de redenen waarom velen nog op D&D afstemmen.
Tijdens de Giro zocht ik ook naar Nederlandse kijkcijfers van Sporza, kan het nergens vinden.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:43 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Weet iemand hoeveel nederlandse kijkers er naar Vive le Velo kijken en of dit er meer zijn geworden in vergelijking met vorig jaar, nu de avondetappe is gestopt? Zelf keek ik altijd naar de avondetappe en voorafgaand keek ik dan vaak nog een flink stuk van de uitzending van Vive le Velo. Dit jaar natuurlijk helemaal overgestapt bij gebrek aan (kwalitatief) Nederlands aanbod.
Gelukkig is Herbert volledig objectief...quote:Op zondag 12 juli 2015 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet tegen een stukje nationalisme kunt, is je wereld heel klein.
Ik heb me nog nooit uitgelaten over Vannieuwkerke. Prima presentator, ik kijk ook graag naar Vive le Velo.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah, de Pedroso-reactie over Wuyts of Vannieuwkerke. Heeft nog lang geduurd.
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 12-07-2015 om 17:36:41Bericht voor wielerminnend Nederland. Op dinsdag 21 juli zijn Mart Smeets & @RobHarmeling samen te gast bij 'de Belg' #vivelevelo @een reageer retweet
Blijft wel zo dat Pozzato op een bepaald moment gewoon de evenknie was van Cancellara, Boonen, Gilbert, etc... maar dat hij uiteindelijk véél minder uit zijn carrière heeft gehaald dan erin zat. Misschien wat kort door de bocht om te stellen dat dat allemaal kwam doordat hij steeds op het wiel van Belgen reed, maar veel heeft hij er niet mee bereikt.quote:
Dat ene jaar dat hij in de kasseienklassiekers honderden kilometers in het wiel van Boonen heeft gezeten was ook wel redelijk belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijft wel zo dat Pozzato op een bepaald moment gewoon de evenknie was van Cancellara, Boonen, Gilbert, etc... maar dat hij uiteindelijk véél minder uit zijn carrière heeft gehaald dan erin zat. Misschien wat kort door de bocht om te stellen dat dat allemaal kwam doordat hij steeds op het wiel van Belgen reed, maar veel heeft hij er niet mee bereikt.
En op minder dan een seconde tweede worden. Hoe pijnlijkquote:
quote:
Nu is je kansquote:
Die reacties.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:09 schreef franklop het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 12-07-2015 om 17:36:41Bericht voor wielerminnend Nederland. Op dinsdag 21 juli zijn Mart Smeets & @RobHarmeling samen te gast bij 'de Belg' #vivelevelo @een reageer retweet
Opheffen die boel, uit dat licht, weg die handel.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die reacties.Gelijk paspoort afpakken.
Wat een nobuddies allemaal. En ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die reacties.Gelijk paspoort afpakken.
Om een foto te maken van ludo met die "milf". Met haar dus.quote:
Deze?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen allemaal naar Nederland 1 voor een wielertopshow.
Mja is een herhaling maar boeiend.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze?
http://www.npo.nl/andere-tijden-sport/10-07-2014/VPWON_1209807
Tak, tak, tak!quote:Op zondag 12 juli 2015 22:23 schreef Zorro het volgende:
Goeie teksten wel.
Kom op he! Kom op he! Kom op!
Ach, een spaanse ploegleider roept Venga Venga Venga.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:23 schreef Zorro het volgende:
Goeie teksten wel.
Kom op he! Kom op he! Kom op!
Toch klinkt dat beter.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, een spaanse ploegleider roept Venga Venga Venga.
Een italiaanse Vai Vai Vai.
Komt op hetzelfde neer.
Ik noem dat nog altijd Nederland 1.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet naar NPO1 zijn gezapt
Ik ook, maar het is korter dus typt makklijker.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef tupolev141 het volgende:
[..]
Ik noem dat nog altijd Nederland 1.Typisch zo'n onnodige merkvernieuwing beslist in een comité dat van geen hout pijlen kan maken bijgestaan door een "consultant"
Deze docu heb ik al eerder gezien.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die niet naar NPO1 zijn gezapt
Ja maar het was wel een prima show.quote:
Ja. En 3FM is gewoon Hilversum 3.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef tupolev141 het volgende:
[..]
Ik noem dat nog altijd Nederland 1.Typisch zo'n onnodige merkvernieuwing beslist in een comité dat van geen hout pijlen kan maken bijgestaan door een "consultant"
Geen grappen over maken, anders wordt wimderon boos.quote:
Sky High ja.quote:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 21:36:47Straks in #vivelevelo: @RGUpdate aan tafel bij Lieven Van Gils! Iets na 22:00 uur op @een. #TDF2015 reageer retweet
Vive le Velo weet ook al dat de rest over een paar jaar uit de uitslag wordt geschrapt, dit heet anticiperen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:13 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 21:36:47Straks in #vivelevelo: @RGUpdate aan tafel bij Lieven Van Gils! Iets na 22:00 uur op @een. #TDF2015 reageer retweet
Altijd de etappewinnaar, die ook altijd sportief komt. Froome vindt dat niet nodig. Leuk dat Gesink komt maar ik geloof er niks van dat hij eerste keus is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:13 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 21:36:47Straks in #vivelevelo: @RGUpdate aan tafel bij Lieven Van Gils! Iets na 22:00 uur op @een. #TDF2015 reageer retweet
Denk dat de tweet van Vannieuwkerke toch wat gevolgen heeft gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Altijd de etappewinnaar, die ook altijd sportief komt. Froome vindt dat niet nodig. Leuk dat Gesink komt maar ik geloof er niks van dat hij eerste keus is.
Hij moet alleen af van die gekke look en die slechte muziekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Blaudzun vind ik een prima verhaaltje vertellen.
Nog lachwekkender dat hij opeens na zijn Giro en de eerste toerweek weer Godlike door de bergen fietst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
Porte is lachwekkend na de afgelopen maanden
In de Giro werd hij eraf gereden door een stel clowns en nu kan ie wel even de beste klimmers van de wereld slopenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog lachwekkender dat hij opeens na zijn Giro en de eerste toerweek weer Godlike door de bergen fietst.
88e in de rit naar Madonna die Campiglio. 27 minuten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef Sked het volgende:
[..]
In de Giro werd hij eraf gereden door een stel clowns en nu kan ie wel even de beste klimmers van de wereld slopen
Dit doet me weer denken aan Lollerphilippe op de Mount Baldy.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:24 schreef Sked het volgende:
Vroem was niet moe, die had nog zes keer deze col kunnen doen
Die had de rest van de USA ook nog door kunnen rijden in dezelfde avondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit doet me weer denken aan Lollerphilippe op de Mount Baldy.
Over grappig bedoelde opmerkingen zul je mij niet snel horen hoor. Lekker bloedserieus steeds maar weer selectief renners en ploegen beschuldigen word ik wel behoorlijk moe van ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen grappen over maken, anders wordt wimderon boos.
Ah, Big Mig was er.
'selectief'quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Over grappig bedoelde opmerkingen zul je mij niet snel horen hoor. Lekker bloedserieus steeds maar weer selectief renners en ploegen beschuldigen word ik wel behoorlijk moe van ja.
Wat tegengeluid is ook niks mis mee hoor, prima. Al vind ik ook niet dat je er met droge ogen naar kan kijken, want het is wel vrij hilarisch theater wat er opgevoerd werd vanmiddag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Over grappig bedoelde opmerkingen zul je mij niet snel horen hoor. Lekker bloedserieus steeds maar weer selectief renners en ploegen beschuldigen word ik wel behoorlijk moe van ja.
Vanmiddag was het geluid te vinden dat mensen niet moeten zeiken op Sky want Gesink rijdt ook ongeloofwaardig. Daar kreeg ik een treurig gevoel van.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:43 schreef DeeBee het volgende:
En de meeste kritiek speelt zich tegenwoordig hier ook wel af in andere topics, dat het vanmiddag de rode draad was zegt ook wel genoeg, zeker omdat er zoveel mensen posten die normaal niet in de wielertopics te vinden zijn.
Welke vind je het leukst?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag geen omroepsters meer.
ANTIGENOT.
90% van de toppers is ongeloofwaardig, moet je dan zo vallen over de winnaar? Die overigens goed reed, maar zeker niet buitengewoon, als je op watt/kg afgaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanmiddag was het geluid te vinden dat mensen niet moeten zeiken op Sky want Gesink rijdt ook ongeloofwaardig. Daar kreeg ik een treurig gevoel van.
Oplossing is om geen wielrennen meer te volgen en ons niet lastig te vallen met je doping insinuatiesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
90% van de toppers is ongeloofwaardig, moet je dan zo vallen over de winnaar? Die overigens goed reed, maar zeker niet buitengewoon, als je op watt/kg afgaat.
Ik weet nog dat er hier blijdschap heerste toen Luis Leon Sanchez na z'n afwezigheid meteen een rit in de Ronde van België won namens Blanco. Toen ik aangaf dat een beetje raar te vinden werd ik weggehoond. Dat soort dingen gaat er bij mij dan niet in.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Oplossing is om geen wielrennen meer te volgen en ons niet lastig te vallen met je doping insinuaties
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Oplossing is om geen wielrennen meer te volgen en ons niet lastig te vallen met je doping insinuaties
quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:07 schreef uithangbord het volgende:
Goed verhaal van Blaudzun, onverwacht goed gekozen gast! \
Aah, ja, fuck nu kan ik het me weer herinneren, hij is ook vrij vaak bij de avondetappe geweest (ik onthoud dat soort dingen echt slecht). Oeps, bovenstaande opmerking blijft staan maar dan zonder 'verrassend'.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:16 schreef groenen het volgende:
[..]Hij draaft elk jaar op in alle wielrenshows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |