quote:,,Het sleutelbeen is in diverse stukken gebroken, één stuk kwam zelfs door de huid heen'', zei dokter Helge Riepenhof van Etixx-QuickStep. ,,Een open breuk dus. Hoewel Tony vrijdag weer had willen starten, heb ik hem dat verboden.''
is verboden ic per 01-01-2015 per wada lijstquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Sagan, heb altijd de indruk dat die aan de Tramadol of andere verdovende middelen zit.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees net wel dat Tony Martin onder het mes moet. Een complexe sleutelbeenbreuk.
En daarom mogen mensen jou nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:16 schreef Zorro het volgende:
Wat is daar sportief aan? Je bent de nummer 1. Wat een gelul.
Tramadol ook verboden bij ernstige pijn?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is verboden ic per 01-01-2015 per wada lijst
Wat een logica ook. Regels van de Tour de France: de nr 1 rijdt in het geel.quote:
Jij snapt het echt niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een logica ook. Regels van de Tour de France: de nr 1 rijdt in het geel.
Froome is 1. Maar het is stom als hij in het geel rijdt.
Ok.
ja, alleen oc toegestaanquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tramadol ook verboden bij ernstige pijn?
Officieel staat Martin nog in het geel. Volgens de officiële klassementen dus. De officiële ceremonie is al geweest dus ik vind niet dat je de trui moet doorschuiven naar Froomequote:Op donderdag 9 juli 2015 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok.
Ik snap het best, dit is zo'n zogenaamd sportieve wet. Hoewel die soms heel logisch en begrijpelijk zijn (bal teruggeven in het voetbal als de tegenstander die voor een behandeling over de lijn trapt bv) slaat dit nergens op.quote:
sukkel martin is toch als 1 gefinishedquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok.
Kijk, deze uitleg vindt ik dan wel weer hout snijden, daar kan ik het dan ook wel mee eens zijn. Maar het wordt op sportiviteit gegooid en dat vind ik onzin. Dit vind ik echter logisch.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Officieel staat Martin nog in het geel. Volgens de officiële klassementen dus. De officiële ceremonie is al geweest dus ik vind niet dat je de trui moet doorschuiven naar Froome
voetbal hooligans zijn niet slimquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap het best, dit is zo'n zogenaamd sportieve wet. Hoewel die soms heel logisch en begrijpelijk zijn (bal teruggeven in het voetbal als de tegenstander die voor een behandeling over de lijn trapt bv) slaat dit nergens op.
Ik vergelijk het het liefst met een Tourzege ontvangen nadat iemand geschrapt is door dopinggebruik. Het voelt minder echt aan, die overwinning.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk, deze uitleg vindt ik dan wel weer hout snijden, daar kan ik het dan ook wel mee eens zijn. Maar het wordt op sportiviteit gegooid en dat vind ik onzin. Dit vind ik echter logisch.
Het is niet dat hij onverwacht een paar weken van huis is nee.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:22 schreef Zorro het volgende:
Als het zo dringend is, laat je dan in Frankrijk opereren
Toch een beetje anders want dan heeft iemand vals gespeeld. Aan de andere kant als je zelf ook vals gespeeld hebt (wat in het verleden ongetwijfeld is voorgekomen, neem alleen de geschrapte zeges van Armastrong maar. Daarom hebben die edities ook geen winnaar lijkt me) is het inderdaad een beetje wrang.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vergelijk het het liefst met een Tourzege ontvangen nadat iemand geschrapt is door dopinggebruik. Het voelt minder echt aan, die overwinning.
Tony is nog sympathieker, net als alle Duitsers.quote:
out competitionquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
oxycontin? Dat is nog veel zwaarder.
ik vind het toch extra leuk dat ze steeds een mooie locatie hebben, gelijk meer sfeer dan vanuit de studio zoals de NOS.quote:
Nergens voor nodig. Toch geen hond die ziet waar het valt, je kunt ieder nummer roepen wat je wil.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het gevoel dat het rad gemanipuleerd wordt.
Sowieso het hoogtepunt van deze Tourquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was van hetzelfde deeg, 21 juli komt de reus
Morgen zo rond het middaguur is de herhaling op een. Moet je even de gids checken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:17 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit is zeker niet terug te kijken voor Nederlanders?
Ik heb thuis interactieve tv van Ziggo en daarop is het gewoon terug te kijken bij de gemiste programma's.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:17 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit is zeker niet terug te kijken voor Nederlanders?
Zag het er niet tussen staan. Moet zeker nog langer geduld hebben?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:26 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
[..]
Ik heb thuis interactieve tv van Ziggo en daarop is het gewoon terug te kijken bij de gemiste programma's.
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:11:05Aankondiging #vivelevelo in programmagids. Ik kijk hier zo enorm naar uit! #TDF2015 http://t.co/Yr5rV0UzRr reageer retweet
Ere wie ere toekomst, gast zijn in zo'n bazenprogramma is natuurlijk wel de natte droom voor elke wielerjournalist.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:19 schreef showtimer het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:11:05Aankondiging #vivelevelo in programmagids. Ik kijk hier zo enorm naar uit! #TDF2015 http://t.co/Yr5rV0UzRr reageer retweet
Op Sporza.be ook gewoon allemaal te zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zag het er niet tussen staan. Moet zeker nog langer geduld hebben?
Wel benieuwd wanneer ze eindelijk de tweede gast van het kaliber Mart voor die avond hebben gevonden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OP.
Daar zijn dit soort kutvragen voor.
Ik verwacht zijn DWDD-houding.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die avond Mart gewoon de hele show presenteert?
Mart gaat het gewoon overnemen van Karl.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die avond Mart gewoon de hele show presenteert?
4 Fransen in de jury....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Fransman die de strijdlust wint. De geur van verandering.
Ik denk dat er de afgelopen 5 jaar nauwelijks een handvol onterechte keuzes zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
4 Fransen in de jury....
Eerst waren dat 8 juryleden. De Belg van De RTBF is eruit gestapt omdat het te chauvinistisch was.
Feit blijft natuurlijk dat er ook wel heel vaak Fransen in de kopgroep zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat er de afgelopen 5 jaar nauwelijks een handvol onterechte keuzes zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |