Nou ik ben blij verrast dat je me bijdehand vindt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die krijgt de verzekering gelukkig altijd
[..]
Nee. Hij zei ook niet 'ga bijdehante kutgrapjes van halfseniele bejaarden verduren' en toch zit ik hier chips te vreten en met jou te praten
Nee niet terugkrabbelen nu telt het niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik had het inderdaad beter pogingen tot kunnen noemen
Laten we Griekenland ruilen voor Oekraïne. Dan mag Poetin de Grieken hebben en nemen wij Oekraïne erbij. Servië schijnt ook dol te zijn op Rusland, las ik laatst. Die kunnen ook mooi richting Rusland. Neem de Bosniërs, Albaniërs en dat soort spul fijn mee die kant op.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
Schauble: 'zullen we Griekenland ruilen voor Puerto Rico'
Ik zou het doen ...
Dan zit je goed hierquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:35 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben er weer. Ik ben alleen niet depressief.
Dan ben je te laat gaan slapenquote:
Ik heb Insurgent gekeken, ook niet echt bijster goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:41 schreef anonymoussie het volgende:
Pak van mijn hart was matig.
Daarna was Face-off bezig, die is nooit matig.
Pak van mijn hart? Jouw eigen keuzequote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:41 schreef anonymoussie het volgende:
Pak van mijn hart was matig.
Daarna was Face-off bezig, die is nooit matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |