Dan moet je geld uitgevenquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen maar ik wil een iPhone.
Nog maar 400 euro, toen dat kreng uitkwam kostte die 700 euroquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je geld uitgeven. Zie de 5 voor 289, de 5s voor 389. Of evt via V&A natuurlijk.
Nah. Misschien pak ik de oude van m'n broer wel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je geld uitgeven. Zie de 5 voor 289, de 5s voor 389. Of evt via V&A natuurlijk.
Ze zijn prijzig ja, maar dit zijn refurbished natuurlijk, incl garantie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog maar 400 euro, toen dat kreng uitkwam kostte die 700 euroHeerlijk die prijzen
Helemaal prima natuurlijk, maar alles onder de 5 zou ik niet zo snel meer doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah. Misschien pak ik de oude van m'n broer wel.
Goed plan en het dan een date noemenquote:
als je nog een maandje of twee kan wachten kun je mijn 5s voor een vriendelijk prijsje overnemenquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah. Misschien pak ik de oude van m'n broer wel.
Kan je die test online doen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:27 schreef Inolvidable het volgende:
Your current overall level in english is: C1 according to the Common European Framework of Reference (CEFR).
Wie had dat gedacht
Ik moest 'm voor m'n Erasmusbeurs doen, als zekerheid dat ik de lessen daar wel kan volgen zeg maar. Je hebt wel verschillende testen op internet. De goede kosten gemiddeld 40/50 minuten.quote:
Ik doe wel eens van die spellingsdingen op Buzzfeed, slechte dag als ik onder de 95% uitkomquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:31 schreef Inolvidable het volgende:
Dankjewel allemaal, heb ook nog eens Malta afgerond met een 7!![]()
![]()
[..]
Ik moest 'm voor m'n Erasmusbeurs doen, als zekerheid dat ik de lessen daar wel kan volgen zeg maar. Je hebt wel verschillende testen op internet. De goede kosten gemiddeld 40/50 minuten.
Ja, ja, doe maar stoer.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe wel eens van die spellingsdingen op Buzzfeed, slechte dag als ik onder de 95% uitkom.
Is natuurlijk ook niet te vergelijken, maar wel grappig, het zijn altijd van die dingen die men in NL ook fout doet, maar dan in het engels uiteraardquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ja, doe maar stoer.Ik ben allang blij dat ik hoger zit dan hbo-niveau.
In die test zaten ook een paar van die dingetjes. Je hebt vijf onderdelen. Grammatica, vocabulaire, luisteren... en dan nog twee.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet te vergelijken, maar wel grappig, het zijn altijd van die dingen die men in NL ook fout doet, maar dan in het engels uiteraard.
Is natuurlijk ook niet te vergelijken, maar wel grappig, het zijn altijd van die dingen die men in NL ook fout doet, maar dan in het engels uiteraardquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ja, doe maar stoer.Ik ben allang blij dat ik hoger zit dan hbo-niveau.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:38 schreef Inolvidable het volgende:
Is toch geweldig dat ik straks lessen heb van 16:00 tot 20:00. Lekker uitslapen, lekker eten.
Jawellllquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet te vergelijken, maar wel grappig, het zijn altijd van die dingen die men in NL ook fout doet, maar dan in het engels uiteraard.
[..]
Nee, dat is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |