Volgens mij heb je vaak niet door hoe achterlijk jij overkomt. Wat voegt het nou toe om Erik dikke te noemen? Heb je weer zin om te rellen? Je kan iedereen, waaronder mij verwijten maken.. maar je hebt zelf echt een attitude de merde.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga jou opzoeken. Ben benieuwd wat een dikke te melden heeft.
Lekker geld binnen harken blistie, voor je studie e.d.!quote:
Vandaag (of gisteren inmiddelsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker geld binnen harken blistie, voor je studie e.d.!
Vast 0-uren is wel relaxed. Relaxede baas tijdens studie is echt de shit. Ik kan zoveel werken als ik wil, maar kan ik ineens 4 maand niet.. dan niet. Is fantastisch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vandaag (of gisteren inmiddels) ook een vast 0-uren contract gekregen. Helemaal mooi
Lekker nuttigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vandaag (of gisteren inmiddels) ook een vast 0-uren contract gekregen. Helemaal mooi
Lekker man, centjes verdienen, van vakantie genietenquote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker man, centjes verdienen, van vakantie genietenJij dat laatste ook toch?
Walibiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu wel.Morgen naar Walibi met paar FOK!kers, en ik moet om 8 uur op dus ik ga maar eens richting bed.
Oh en btw; centjes verdienengewoon uitgeven jwz.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu wel.Morgen naar Walibi met paar FOK!kers, en ik moet om 8 uur op dus ik ga maar eens richting bed.
Oh en btw; centjes verdienengewoon uitgeven jwz.
Schade? Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
WalibiNice!
En dat laatste ook maximaal ja. Moet heel wat uren maken om de schade van de afgelopen maanden goed te maken. Komt er binnenkort ook nog dat collegegeld bij, pfoeh.
Leuke dingen gekochtquote:
MacBookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Leuke dingen gekochtLensje hier, MacBookje daar. Nog een iPhone erbij. Reisjes etc.
Tikt aardig aan.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
MacBookiPhone
Reisjes
Lenzen
![]()
Ik mag jou wel.
Jij hebt sowieso geen smaak, met je Apple.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
MacBookiPhone
Reisjes
Lenzen
![]()
Ik mag jou wel.
Welke body heb je dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:20 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Lenzen zijn leuk hoor. Fotografie in het algemeenKun je echt veel tijd in steken, bijzonder leuke hobby. Alleen wel heel duur dus.
Eensquote:
Nikon D5300.quote:
Oh leuke body inderdaad!quote:
Dure hobby wel. Mijn hobby is reizen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:20 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Lenzen zijn leuk hoor. Fotografie in het algemeenKun je echt veel tijd in steken, bijzonder leuke hobby. Alleen wel heel duur dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |