Hoe groot is de markt voor dove homo's dan? Of wil je geen dove partner?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, men, ong. 120 dove jongeren uit Europa komen naar Denemarken. Komt wel goed.
Hoe gaat het gebaren als iedereen gezopen heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, men, ong. 120 dove jongeren uit Europa komen naar Denemarken. Komt wel goed.
Helemaal mis. Zo heb ik eens een keer een meisje gezoend en toen op een vraag: "waarom zoen jij met meisjes, je bent toch homo?" in gebarentaal beantwoord dat dat meisje op een jongen leek, terwijl ik het helemaal niet zo slecht/negatief bedoelde (ik bedoelde het meer grappig) en toen heeft ze me voor 2 jaar genegeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe gaat het gebaren als iedereen gezopen heeft?
Mooi werkquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helemaal mis. Zo heb ik eens een keer een meisje gezoend en toen op een vraag: "waarom zoen jij met meisjes, je bent toch homo?" in gebarentaal beantwoord dat dat meisje op een jongen leek, terwijl ik het helemaal niet zo slecht/negatief bedoelde en toen heeft ze me voor 2 jaar genegeerd.
Najah ik drink eigenlijk niet meer. Maar ik heb wel eens een vergelijkbare geflikt. Stond ik op een concert, dacht ik dat er een lekker wijf voor me stond. Dus ik vroeg aan de jongen ernaast of het zijn vriendin was....quote:
En toen? Blauw oog?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Najah ik drink eigenlijk niet meer. Maar ik heb wel eens een vergelijkbare geflikt. Stond ik op een concert, dacht ik dat er een lekker wijf voor me stond. Dus ik vroeg aan de jongen ernaast of het zijn vriendin was....
Kon dat meisje dat maar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een biertje omdat hij het compliment wel kon waarderen.
Ligt aan het type mens denk ik. Ik was op een rock optreden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon dat meisje dat maar.Ze was echt pislink. De volgende dag mijn whatsapp bestoken dat ze dat echt niet vond kunnen en in de 2 jaar tijd lang heeft ze me lang vies aangekeken en nu we allebei zijn geselecteerd om naar Denemarken te gaan, doet ze nu vet aardig tegen me.
Vrouwen.
Dus je vroeg het, en toen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt aan het type mens denk ik. Ik was op een rock optreden.
Keek ie me scheef aan en zei "dat is een dude". En toen smeekte ik het zijn vriend niet te vertellen, maar dat kon ik vergeten.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Keek ie me scheef aan en zei "dat is een dude". En toen smeekte ik het zijn vriend niet te vertellen, maar dat kon ik vergeten.
Drinken is een goede zaak.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooie avond was dat. Misschien toch het drinken maar weer eens oppakken.
Drinkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooie avond was dat. Misschien toch het drinken maar weer eens oppakken.
Is niet helemaal waar he. Slecht voor je lijf alsin nieren, hersenen etc. Maar geestelijk, immers ook een onderdeel van jou, is het wel de shit. Gewoon keiharde lol, ineens kan je heel goed dansen, chicks, knuffelig, overal plassen. Mooi.quote:
Link? Ben wel benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |