Da's waar. Maar toch. Zelfs jij krijgt eerder een baan dan ik. Wie wil nou met ene gehandicapte werken?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja en J.K. Rowling is 12x afgewezen met haar harry potter manuscript.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens met Valid. En hard maar waar: je zult echt wel afgewezen gaan worden om je handicap, hoe oneerlijk dat ook is. Aan de andere kant: als je een leuke stage krijgt en bewijst dat er niets aan de hand is, is dat juist waardevol.
Kijk, dus je denkt al dat je beter bent dan ik.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar. Maar toch. Zelfs jij krijgt eerder een baan dan ik. Wie wil nou met ene gehandicapte werken?
Huh?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, dus je denkt al dat je beter bent dan ik.
Ja, dus? Dat geldt voor iedereen, horend of niet. Als je een studie wil waar je daarna meteen in een gespreid bedje kunt rollen had je iets anders moeten gaan doen.quote:
Etsu kan in elk geval lezen, jij niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, dus je denkt al dat je beter bent dan ik.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat geldt voor iedereen, horend of niet. Als je een studie wil waar je daarna meteen in een gespreid bedje kunt rollen had je iets anders moeten gaan doen.
Huh? Ik weet niet wat jij leest, maar ik zeg alleen maar, zonder bijbedoelingen, dat jij eerder een baan krijgt dan ik? Dan heb ik juist geen een hoge pet van mezelf...quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
zelfs jij hebt een baan getuigd er nou niet van dat je een hoge pet van me op hebt...
dus ik ben niet compleet waardeloos?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh? Ik weet niet wat jij leest, maar ik zeg alleen maar, zonder bijbedoelingen, dat jij eerder een baan krijgt dan ik? Dan heb ik juist geen een hoge pet van mezelf...
Neuh, iedereen heeft zo zijn dingen. Ik vind Paxcon ook af en toe kutmod want ik ben, en dan ben ik heel eerlijk, niet (altijd) met zijn beleid eens maar verder is het een lieve jongen en ga ik morgen met hem in Walibi huppelen.quote:
Secretaresse ofzo. Wellicht ooit paralegal.quote:
en dan met Mike ketsen in de bieb?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Secretaresse ofzo. Wellicht ooit paralegal.
Als je je wilt onderscheiden van de gemiddelde jurist moet je misschien niet allemaal onzin als economieleraar etc. doen en zorgen dat je geen lijst vol 6jes hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
r 'mijn' gevoel ook niet zo, maar ik zit een beetje met mijn handicap. Ik heb sowieso een zwakkere positie dan een gemiddelde jurist, dus ik wil zoveel mogelijk uit mezelf halen/doen zodat ik er beter voor sta. En naar mijn gevoel denk ik dat een tweede master wel iets toevoegt, geeft tenminste aan dat ik toch gedreven ben ondanks mijn handicap en dat ik van aanpakken weet. Ik vind rechten leuk, het blijft sowieso mijn hoofdopleiding, maar ik weet gewoon niet hoe ik mezelf kan onderscheiden van de rest.
Kan toch prima? Als het allemaal praktische zaken zijn dan gaan ze daar toch ook geen WO'er opzetten? Ik ben ook wel eens afgewezen voor een stage omdat ze daar altijd hbo'ers voor hadden, was beetje dom bellen hele dag. Natuurlijk wel stage op WO niveau binnen zelfde firma aangeboden gekregenquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nja, ik had dus laatst gesolliciteerd bij een notariskantoor en ben afgewezen omdat ze een HBO'er kozen. Ja, prima, maar ja, als het hem nu al niet wordt.
Congrats!quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:09 schreef Tchock het volgende:
Erfrecht gehaald. Bachelors in da pocket.
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weer lekker aan de prutbieraftreksels?
Mijn FBquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh wacht, op fb zit je 0.0 te drinken.
Op een zuipcamping? Dat is te hopen voor je?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn FB
Wordt weer tijd voor uitgaans- en vakantiefoto's waar ik met n biertje op sta. Volgende week, beloofd.
Etsu negeert mij niet obviousquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weer lekker aan de prutbieraftreksels?
Oh, men, ong. 120 dove jongeren uit Europa komen naar Denemarken. Komt wel goed.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op een zuipcamping? Dat is te hopen voor je?
Hoe groot is de markt voor dove homo's dan? Of wil je geen dove partner?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, men, ong. 120 dove jongeren uit Europa komen naar Denemarken. Komt wel goed.
Hoe gaat het gebaren als iedereen gezopen heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, men, ong. 120 dove jongeren uit Europa komen naar Denemarken. Komt wel goed.
Helemaal mis. Zo heb ik eens een keer een meisje gezoend en toen op een vraag: "waarom zoen jij met meisjes, je bent toch homo?" in gebarentaal beantwoord dat dat meisje op een jongen leek, terwijl ik het helemaal niet zo slecht/negatief bedoelde (ik bedoelde het meer grappig) en toen heeft ze me voor 2 jaar genegeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe gaat het gebaren als iedereen gezopen heeft?
Mooi werkquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helemaal mis. Zo heb ik eens een keer een meisje gezoend en toen op een vraag: "waarom zoen jij met meisjes, je bent toch homo?" in gebarentaal beantwoord dat dat meisje op een jongen leek, terwijl ik het helemaal niet zo slecht/negatief bedoelde en toen heeft ze me voor 2 jaar genegeerd.
Najah ik drink eigenlijk niet meer. Maar ik heb wel eens een vergelijkbare geflikt. Stond ik op een concert, dacht ik dat er een lekker wijf voor me stond. Dus ik vroeg aan de jongen ernaast of het zijn vriendin was....quote:
En toen? Blauw oog?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Najah ik drink eigenlijk niet meer. Maar ik heb wel eens een vergelijkbare geflikt. Stond ik op een concert, dacht ik dat er een lekker wijf voor me stond. Dus ik vroeg aan de jongen ernaast of het zijn vriendin was....
Kon dat meisje dat maar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toen kreeg ik een biertje omdat hij het compliment wel kon waarderen.
Ligt aan het type mens denk ik. Ik was op een rock optreden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon dat meisje dat maar.Ze was echt pislink. De volgende dag mijn whatsapp bestoken dat ze dat echt niet vond kunnen en in de 2 jaar tijd lang heeft ze me lang vies aangekeken en nu we allebei zijn geselecteerd om naar Denemarken te gaan, doet ze nu vet aardig tegen me.
Vrouwen.
Dus je vroeg het, en toen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt aan het type mens denk ik. Ik was op een rock optreden.
Keek ie me scheef aan en zei "dat is een dude". En toen smeekte ik het zijn vriend niet te vertellen, maar dat kon ik vergeten.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Keek ie me scheef aan en zei "dat is een dude". En toen smeekte ik het zijn vriend niet te vertellen, maar dat kon ik vergeten.
Drinken is een goede zaak.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooie avond was dat. Misschien toch het drinken maar weer eens oppakken.
Drinkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooie avond was dat. Misschien toch het drinken maar weer eens oppakken.
Is niet helemaal waar he. Slecht voor je lijf alsin nieren, hersenen etc. Maar geestelijk, immers ook een onderdeel van jou, is het wel de shit. Gewoon keiharde lol, ineens kan je heel goed dansen, chicks, knuffelig, overal plassen. Mooi.quote:
Link? Ben wel benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |