Ik kon me dit helemaal niet eens meer voor de geest halen, wat erg zegquote:
quote:
Bij JustWebshop is-ie sowieso niet op voorraad, evenals seizoen 1. Waarschijnlijk zien ze geen noodzaak nieuwe boxen van die seizoenen te produceren.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef LetsGame het volgende:
Waarom is seizoen 8 zo slecht leverbaar? Iemand enig idee?
Geen idee meerquote:Op zondag 12 juli 2015 22:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
ik kon me die beide scenes uit seizoen 1 al helemaal niet meer herinneren.
Weet je nog wat ze zei op het antwoordapparaat?
Oké, vreemd...quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij JustWebshop is-ie sowieso niet op voorraad, evenals seizoen 1. Waarschijnlijk zien ze geen noodzaak nieuwe boxen van die seizoenen te produceren.
Misschien heeft de familie Brandts Buys weer geklaagd.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oké, vreemd...
Zeker gezien ze wel doorgaan met het produceren van de reeks.
Och, misschien komen ze binnenkort wel met een nieuwe oplage.quote:
Wat ook best kantje boord was, zeker als je bedenkt dat ze er zelfs overleg over hebben gehad. Maar ja, drie seizoenen in minder dan een half jaar uitbrengen is ook best riskant. Leuk voor de die-hard fans die zo'n seizoen binnen no-time hebben bekeken, maar voor de omzet een stuk minder: er zijn genoeg fans die niet zo snel zijn met kijken en dus minder de noodzaak hebben om een nieuwe box meteen aan te schaffen als-ie verschijnt. Daarom denk ik ook dat ze nu nog maar 1 seizoen per jaar uitbrengen.quote:Zeker gezien ze wel doorgaan met het produceren van de reeks.
Kan ik ook eens wat rustiger aan doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ook best kantje boord was, zeker als je bedenkt dat ze er zelfs overleg over hebben gehad. Maar ja, drie seizoenen in minder dan een half jaar uitbrengen is ook best riskant. Leuk voor de die-hard fans die zo'n seizoen binnen no-time hebben bekeken, maar voor de omzet een stuk minder: er zijn genoeg fans die niet zo snel zijn met kijken en dus minder de noodzaak hebben om een nieuwe box meteen aan te schaffen als-ie verschijnt. Daarom denk ik ook dat ze nu nog maar 1 seizoen per jaar uitbrengen.
Zou kunnen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus jij hebt seizoen 13 binnen tien dagen helemaal gekeken?
Ik ben al heel content dat de serie wordt uitgegeven.. 5 jaar terug zou seizoen 3 komen en nu zijn we zelfs 12 boxen rijker. Als ik dan een jaar moet wachten, vind ik het niet erg. De leuke jaren zijn toch al bijna compleet.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, misschien komen ze binnenkort wel met een nieuwe oplage.
[..]
Wat ook best kantje boord was, zeker als je bedenkt dat ze er zelfs overleg over hebben gehad. Maar ja, drie seizoenen in minder dan een half jaar uitbrengen is ook best riskant. Leuk voor de die-hard fans die zo'n seizoen binnen no-time hebben bekeken, maar voor de omzet een stuk minder: er zijn genoeg fans die niet zo snel zijn met kijken en dus minder de noodzaak hebben om een nieuwe box meteen aan te schaffen als-ie verschijnt. Daarom denk ik ook dat ze nu nog maar 1 seizoen per jaar uitbrengen.
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien heeft de familie Brandts Buys weer geklaagd.
Sterker nog: vijf jaar geleden was er zelfs geen sprake van een release van seizoen 3quote:Op zondag 12 juli 2015 23:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben al heel content dat de serie wordt uitgegeven.. 5 jaar terug zou seizoen 3 komen en nu zijn we zelfs 12 boxen rijker. Als ik dan een jaar moet wachten, vind ik het niet erg. De leuke jaren zijn toch al bijna compleet.
Toch snapte ik hun beweegreden ook wel; die dvd's werden doodgeüpload op YouTube, Usenet, Torrents enzovoort, en wanneer dat gebeurd is is je markt gewoon kapoet. Dus hoe sneller het uitkomt, hoe meer die diehards het officieel binnenharken en dus gewoon perfect.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden alweer? Man, het lijkt gisteren, wat gaat het toch achterlijk snelquote:Op zondag 12 juli 2015 23:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sterker nog: vijf jaar geleden was er zelfs geen sprake van een release van seizoen 3
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden alweer? Man, het lijkt gisteren, wat gaat het toch achterlijk snel
En nog steeds geen seconde van gezienVolgens mij doe ik intussen al een jaar of... Ja, dat is dan ook zo'n 5 jaar over seizoen 2.
Seizoen 4/5 in 2011, seizoen 6/7 in 2012 en 8/9 in 2013 waren wel gave releases.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sterker nog: vijf jaar geleden was er zelfs geen sprake van een release van seizoen 3
Zekerquote:Op zondag 12 juli 2015 23:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden alweer? Man, het lijkt gisteren, wat gaat het toch achterlijk snel
Hier had een goede Rohan-imitatie in kunnen zitten...quote:En nog steeds geen seconde van gezienVolgens mij doe ik intussen al een jaar of... Ja, dat is dan ook zo'n 5 jaar over seizoen 2.
Zelfde gedachte.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
Hier had een goede Rohan-imitatie in kunnen zitten...
Charlie is opgehoepeld.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker
En al helemaal als je bedenkt dat er in die vijf jaar geen enkele progressie is gemaakt in de huidige reeks. Sterker nog: het geklaag over de schrijvers en hun 'schrijfsels' is alleen maar toegenomen![]()
Waarvan ik seizoen 4 met dank aan frey dit geweldige FOK!-forum gratis in de brievenbus heb ontvangen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 4/5 in 2011, seizoen 6/7 in 2012 en 8/9 in 2013 waren wel gave releases.
Als dat het enige positieve uit de afgelopen vijf jaar is...quote:
En Rohan's fuck-up. En Carlo die weer één zomer de GTST Quiz deed waar Wilbert, Elly en al die tal van anderen oud-gedienden kwamen opdraven.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als dat het enige positieve uit de afgelopen vijf jaar is...
Fuck, dat ís het enige positieve uit de afgelopen vijf jaarNaja, op de jubileumweek na. En de cliffhanger van seizoen 21.
Ik had seizoen 4 al gekocht, en toen gewonnen, en toen verkocht via MP voor 50 euro.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarvan ik seizoen 4 met dank aan frey dit geweldige FOK!-forum gratis in de brievenbus heb ontvangen.
Ja ik ben een krentenkakker, mag 'tHet liefste koop ik een seizoen 1-15 boxset... Voor één euro.
Dat noem ik eerder zo'n enorm dieptepunt dat het hier een hoogtepunt werdquote:
Als we die vreselijke kandidaten + de deelname van Faily wegdenken is dat ook wel positief te noemen ja.quote:En Carlo die weer één zomer de GTST Quiz deed waar Wilbert, Elly en al die tal van anderen oud-gedienden kwamen opdraven.
quote:Op maandag 13 juli 2015 00:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had seizoen 4 al gekocht, en toen gewonnen, en toen verkocht via MP voor 50 euro.
Maar zo kom ik al 5 jaar de soap door...quote:Op maandag 13 juli 2015 00:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat noem ik eerder zo'n enorm dieptepunt dat het hier een hoogtepunt werd
Ja, dan wel. Bedankt. Ik had het bíjna verdrongen. Bijna.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als we die vreselijke kandidaten + de deelname van Faily wegdenken is dat ook wel positief te noemen ja.
quote:Op maandag 13 juli 2015 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Oehhhh, shiny. Dus seizoen 5 was als het ware alweer gefinancierd. Dankzij FOK! worden boxen verkocht mensen
![]()
Daarom was ik zo blij dat ik zo'n 20 euro inclusief kwijt was voor seizoen 6. True, ik werd wel bijna opgelicht maar het was wel tof om 'm in huis te hebben nadat ik iedere dag erachteraan maildequote:Op maandag 13 juli 2015 00:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snap nog steeds niet waarom je "2ehands" 50 euro zou dokken voor iets wat 39 euro nieuw was.
Goed aangepaktquote:Op maandag 13 juli 2015 00:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daarom was ik zo blij dat ik zo'n 20 euro inclusief kwijt was voor seizoen 6. True, ik werd wel bijna opgelicht maar het was wel tof om 'm in huis te hebben nadat ik iedere dag erachteraan mailde
Je gaat mij toch niet vertellen dat je nog naar die huidige bagger zit te kijken hè?quote:Op maandag 13 juli 2015 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar zo kom ik al 5 jaar de soap door...
"Helen Hel-Wie?!?!"quote:[..]
Ja, dan wel. Bedankt. Ik had het bíjna verdrongen. Bijna.
Ben jij gek, ik vind de topicreeks in SHO veel leuker. Oh kijk nou, daar zit ik nu, wat stom!quote:Op maandag 13 juli 2015 00:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je nog naar die huidige bagger zit te kijken hè?
[..]
"Helen Hel-Wie?!?!"![]()
Ach, ik was zo'n 20 euro kwijt voor seizoen 5 waarvan bij de FRS de doos mistte (dus helemaal geen gedoe met die overbodige dichtmaak-flap) en seizoen 6 heb ik intussen ook netjes met een stanleymesje 'kast-ready' gemaakt. Ik vind het gewoon véél gemakkelijker dan mijn kartonnen case slopen met iedere keer die flap open en dichtmakenquote:Op maandag 13 juli 2015 00:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Goed aangepakt
Zulke types mogen echt niet bestaan
...Je vertelt nu iets wat ik nog niet wist en wat mijn interesse aanwakkert. Carry on, oh wise GTST leader-master.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:11 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop nog steeds stiekem dat de oorspronkelijke eerste leader van seizoen 4 ooit ergens te zien zou zijn....
Dat weet jij wel degelijk, als je goed graaft in je geheugenquote:Op maandag 13 juli 2015 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Je vertelt nu iets wat ik nog niet wist en wat mijn interesse aanwakkert. Carry on, oh wise GTST leader-master.
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 13 juli 2015 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Je vertelt nu iets wat ik nog niet wist en wat mijn interesse aanwakkert. Carry on, oh wise GTST leader-master.
Dan zul jij wel blij worden van de vormgeving vanaf seizoen 10quote:Op maandag 13 juli 2015 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, ik was zo'n 20 euro kwijt voor seizoen 5 waarvan bij de FRS de doos mistte (dus helemaal geen gedoe met die overbodige dichtmaak-flap) en seizoen 6 heb ik intussen ook netjes met een stanleymesje 'kast-ready' gemaakt. Ik vind het gewoon véél gemakkelijker dan mijn kartonnen case slopen met iedere keer die flap open en dichtmaken
Hier staat het nog beter beschrevenquote:Op maandag 13 juli 2015 00:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
De eerste week van seizoen 4 had in de achtergrond zeg maar andere shots van Linda en Laura dan in de leader zelf werd vertoond. Ik heb de shots wel in afleveringen van seizoen 3 gevonden, maar de leader van seizoen 4 met die shots dus niet.
Laura was afl 505 wanneer ze twee rode wijntjes in haar hand vasthoudt en Linda als 556 als ik me niet vergis..
Volgens mij had ik dat ooit eerder verteld aan Frey en ArnieAlberts iddquote:Op maandag 13 juli 2015 00:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat weet jij wel degelijk, als je goed graaft in je geheugen
Of de topicreeks, is ook goed
quote:Op maandag 13 juli 2015 00:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier staat het nog beter beschreven
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ze gaan op de koffie bij Jef en Ludo. Of gingen ze nou naar Jack en Lorena?
Nou ja, Douwe Egberts sponsort de koffie-scènes in ieder geval... Of was het nou Van Nelle...?"
Ik moet eerlijk zeggen, ik was aangenaam verrast toen ik die grote plastic box in de Mediamarkt zag staan; 1 box, alle 20 schijfjes erin, en een open zijkant. Perfect.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dan zul jij wel blij worden van de vormgeving vanaf seizoen 10
In feite produceer je de box dan in kleine stapjes en dat zou qua kosten en omzet niet veel uitmaken lijkt me. Daarnaast overbodige verzendkosten elke keer en promo die ervoor gemaakt moet worden. Anders zouden maar zo'n 20 mensen ervan op de hoogte zijn. Stel dat iemand zich later inschrijft: dan heeft diegene dus sws een paar discs gemist oook. Daarnaast is men niet zo dol op abonnementskosten hedendaags: het lijkt me echt geen goed plan dus eerlijk gezegd. Boxen zijn veel handiger en overzichtelijker, maar het is wel leuk bedacht.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik was aangenaam verrast toen ik die grote plastic box in de Mediamarkt zag staan; 1 box, alle 20 schijfjes erin, en een open zijkant. Perfect.
Tóch blijf ik bij iets wat ik in 2008 al riep; als het écht te pittig wordt om de serie seizoen per seizoen voort te zetten kunnen ze bij Just altijd nog Manufracture on Demand-ish een soort van abonnementsdienst opzetten. Gewoon inschrijven voor de reeks, per twee weken nieuw dvd'tje (of 2 DVD's per keer), na 20/10 keer een box toezenden waar je alles instoppen kan. Kassa voor Just evenals een zekerheidje.
Daar... Is geen speld tussen te krijgen. Ik neem m'n verliesquote:Op maandag 13 juli 2015 00:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In feite produceer je de box dan in kleine stapjes en dat zou qua kosten en omzet niet veel uitmaken lijkt me. Daarnaast overbodige verzendkosten elke keer en promo die ervoor gemaakt moet worden. Anders zouden maar zo'n 20 mensen ervan op de hoogte zijn. Stel dat iemand zich later inschrijft: dan heeft diegene dus sws een paar discs gemist oook. Daarnaast is men niet zo dol op abonnementskosten hedendaags: het lijkt me echt geen goed plan dus eerlijk gezegd. Boxen zijn veel handiger en overzichtelijker, maar het is wel leuk bedacht.
Ik zie nu de leadercap terug, nooit opgevallen maar ik zie nu inderdaad dat ik er reageerde en het begint weer te dagen... Ziet er niet slecht uit, die eerste versie. Nu ben ik dus ook benieuwdquote:Op maandag 13 juli 2015 00:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
De eerste week van seizoen 4 had in de achtergrond zeg maar andere shots van Linda en Laura dan in de leader zelf werd vertoond. Ik heb de shots wel in afleveringen van seizoen 3 gevonden, maar de leader van seizoen 4 met die shots dus niet.
Laura was afl 505 wanneer ze twee rode wijntjes in haar hand vasthoudt en Linda als 556 als ik me niet vergis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |