Dat.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat geluid van rikki is alleen goed om mollen uit je gazon te krijgen
De verhaallijnen die erbij zaten:quote:
Deels eens, deels oneens. Als fanfic niet de boventoon van het topic voert (zeg ik heel eerlijk, daar is nooit een topic of forum beter van geworden, trust me on this one) is het prima in een zomer zonder afleveringen waar we ons aan kunnen ergeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:35 schreef Japepk het volgende:
Jullie zien toch zeker zelf ook wel in dat die verhalen/spoilers van jullie niet echt relevant zijn? Ze zijn geschreven met té veel 'vroeger was alles beter'. A&A is nooit meer geloofwaardig, net als Nico Stenders. Robert terug zou de serie nog wel goed doen, de Alberts familie is makkelijk weer op te plussen tot waardige tegenhanger van de Sanders. Plus, al die losse karakters lopen er nu ook al rond. Beter is het om wat vastigheid te creëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:13 schreef fotostarter het volgende:
SpoilertjeNiet echt, maar sommige zouden het niet willen lezen misschien
Monica is wel terug maar niet helemaal gek denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was trouwens al weer vergeten dat het best een mooie vrouw was bedankt voor de foto.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Monica is wel terug maar niet helemaal gek denk ik.
Was trouwens al weer vergeten dat het best een mooie vrouw was bedankt voor de foto.
Maar ook dat is niet bevestigd dat ze terug is. Al is het nu wel 99% zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:49 schreef LetsGame het volgende:
Echt stom dat Dilan een foto met de actrice van Monica op haar openbare instagram zet. Nu weten we gelijk wie er terugkeert na de zomer....
...niet dat dat onduidelijk was.
Ze is terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]!
Toch zit er denk ik wel een kern van waarheid in. Speculaties speculaties..
[..]
Maar ook dat is niet bevestigd dat ze terug is. Al is het nu wel 99% zeker
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
De verhaallijnen die erbij zaten:
- De strijd van onder andere Ludo en Aysen tegen Veltman
- Robert en Laura zoeken naar de waarheid over Arnie en Dennis
- Pesterijen aan het adres van Rikki
- Wie is Ronald Verkerk die in Boks wil investeren?
- Nick en Tim spannen samen tegen Maxime
- Alberts & Alberts wordt flink tegengewerkt
- Laura wordt gestalkt
- De strijd tussen Anton en collega Daan
- Nick krijgt een relatie met Angelien, maar wat zijn haar bedoelingen?
- Relatieproblemen van Sjoerd en Wiet
- De wraak op Lorena
- Sil verbergt de uit de kliniek ontsnapte Rikki
- Robert en Jef gaan de strijd aan met Nico Stenders
- Verkrachting van Wiet
Zitten zeker een aantal interessante ideeën tussenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
- Robert en Laura zoeken naar de waarheid over Arnie en Dennis
- Wie is Ronald Verkerk die in Boks wil investeren?
- Nick en Tim spannen samen tegen Maxime
- Laura wordt gestalkt
- Nick krijgt een relatie met Angelien, maar wat zijn haar bedoelingen?
- De wraak op Lorena
- Robert en Jef gaan de strijd aan met Nico Stenders
- Verkrachting van Wiet
Top vooral Ronald Verkerk natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
- Wie is Ronald Verkerk die in Boks wil investeren?![]()
- Nick en Tim spannen samen tegen Maxime![]()
- Laura wordt gestalkt
- Nick krijgt een relatie met Angelien, maar wat zijn haar bedoelingen?![]()
- De wraak op Lorena![]()
- Verkrachting van Wiet
Nee, dat wordt mooi teruggedraaid.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
maar laat dat Arnie Dennis gedoe maar weg.
Slecht is een groot woord. Het is gewoon een hele vage bende.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:28 schreef GTSTFreakje het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de cliff niet eens heel zo slecht vond. Ik ben het er volkomen mee eens dat de opbouw naar de cliff toe nergens te bekennen was, maar ik heb best wel gelachen om een aantal dingen, ja het was geen cliffhanger waar je u tegen mag zeggen. meer een vrijdag cliffhanger maar zaten een paar leuke scenes tussen!
Waar is dat bevestigdquote:
Vind ik nou ook. Zou ik hoofdschrijver of creative producer zijn, is dat het eerste wat ik terugdraai in een mooie verhaallijn die recht doet aan Robert/Laura/Arnie als familie.quote:
Ik moet ineens denken aan die tijd op de boerderij bij Appie en die zus die niet kon praten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Zou ik hoofdschrijver of creative producer zijn, is dat het eerste wat ik terugdraai in een mooie verhaallijn die recht doet aan Robert/Laura/Arnie als familie.
In dat geval kan Noud ook wel wegblijven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Zou ik hoofdschrijver of creative producer zijn, is dat het eerste wat ik terugdraai in een mooie verhaallijn die recht doet aan Robert/Laura/Arnie als familie.
quote:
Ik denk niet dat ze bij RTL of dat er ook maar iemand is die herinnerd wil worden aan dat hele incest verhaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die raakt volledig van het pad als hij ontdekt dat hij geen Alberts is en besluit uiteindelijk te vertrekkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In dat geval kan Noud ook wel wegblijven.
Het is geen incestverhaal meer als die hele babywissel op een simpele manier teruggedraaid wordtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat ze bij RTL of dat er ook maar iemand is die herinnerd wil worden aan dat hele incest verhaal.
Kan die Nina mooi meenemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die raakt volledig van het pad als hij ontdekt dat hij geen Alberts is en besluit uiteindelijk te vertrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag Tante Heks dan ook ontdekken dat ze geen Sanders is en dat ze bij de geboorte verwisselt is met Petra van Ede?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die raakt volledig van het pad als hij ontdekt dat hij geen Alberts is en besluit uiteindelijk te vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |