Jij niet, anderen welquote:
Inolviquote:
Ken alleen 3, nu al weer een week of 2 geen game aangeraakt, maar met het kutweer kon die me wel boeien ja.quote:
Witcher 1 uitgespeeld, met Witcher 2 nog aan het begin. Heerlijke games. Deel 3 komt er ook zekerquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ken alleen 3, nu al weer een week of 2 geen game aangeraakt, maar met het kutweer kon die me wel boeien ja.
2 kwam ik niet echt in toen, snel ingewisseld voor een andere game (mass effect denk ik)quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Witcher 1 uitgespeeld, met Witcher 2 nog aan het begin. Heerlijke games. Deel 3 komt er ook zeker
Er heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd dat het aso van mij is om een chocoladereep op te eten hoor. Dus.... nee.quote:
*Houd nu wijselijk zijn mond*quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd dat het aso van mij is om een chocoladereep op te eten hoor. Dus.... nee.
Mass Effect is ook goed, ondanks het wat slappe einde van 3. Goede serie om te spelen. Maat van me heeft normaal niks met sci-fi en vind ME erg tof.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 kwam ik niet echt in toen, snel ingewisseld voor een andere game (mass effect denk ik).
Ik tel mijn studentenbaantjes niet mee hequote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tel mijn studentenbaantjes niet mee he
Ik heb meer met sci-fi dan met fantasy, Oblivion was mijn eerste RPG ooitquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Houd nu wijselijk zijn mond*
[..]
Mass Effect is ook goed, ondanks het wat slappe einde van 3. Goede serie om te spelen. Maat van me heeft normaal niks met sci-fi en vind ME erg tof.
Oblivion is ook stoer. Skyrim speel ik ook regelmatig op de PC, kijken of er leuke mods voor zijn. Fallout 3 heb ik helemaal rond gespeeld op de 360 en alle achievements gehaaldquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb meer met sci-fi dan met fantasy, Oblivion was mijn eerste RPG ooit. Alleen maar gedownloaded om mijn videokaart te testen, maar bleef er goed in hangen.
Dan heb je ook nooit ergens lang gezeten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Sterker nog, ik kom aan 9 zelfs.
En je hebt geen Windows?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:57 schreef Inolvidable het volgende:
Nu heb ik zin om de Sims te spelen maar die cd-rom kan alleen op Windows.
Nope.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je ook nooit ergens lang gezeten.
Nope. Gelukkig heb ik Rollercoaster.quote:
Die blijft leuk jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Gelukkig heb ik Rollercoaster.
Balenquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:59 schreef Inolvidable het volgende:
Oh nee, die heb ik niet meer. Toen kreeg ik een virus op m'n MacBook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |