Waarom een talent niet gebruiken dat je wel hebt?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen om het moeilijk doen?.
Alleen maar constant. Maar ook niet op zijn buik. Katten beschermen hun buik. Als hij op zijn rug ligt te slapen dan kan ik me soms niet inhouden en kriebel ik zijn fluffy buikje. Dan rekt hij zich helemaal lekker uit in zijn slaap. Maar zodra die wakker begint te worden gaat hij ineens trappelen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het het wel prettig om geaaid te worden?
MIquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stroomt de punani van over, ja. Dat klopt wel :$
quote:
Prima toch?quote:
Omdat luiquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom een talent niet gebruiken dat je wel hebt?
Hardopquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hier rust Dqod. Toen ze haar laatste adem uitblies, ging ook de kraan dicht."
quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:19 schreef Californium het volgende:
Het zijn altijd van die dagen die eigenlijk net te vol zijn gepland en je de toko wil verlaten om 17.00, dat je baas perse wil dat je iets doet, de patienten blijven binnenstromen en mijn collega's je in bijna alles tegenwerken...
/liefdagboek.
Fuck die bbq om 17.00 ik ga dadelijk eerst lunchen.!
Dat je dat nog zo vaak speelt. Zo leuk is het toch niet meer na 2 keer?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:22 schreef Dqod het volgende:
KutfableWAAROM krijg je nou telkens een failsave
Nee, nu is de lol er sws wel vanaf. Zit nu op een punt waarop die dus telkens een failsave ontwikkeltquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je dat nog zo vaak speelt. Zo leuk is het toch niet meer na 2 keer?
Ik voel me nu een slet...Bedankt art...Ik zit nu al op zes werkgeversquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:24 schreef artelligence het volgende:
Ik zit op 2 :$
2 bedrijven waar ik voor gewerkt heb sinds mijn echte werkende leventje. Nou ja, tenzij je mijn zzp-tijd en startup meerekent. Dan zit ik op 4.
/einde SEX sc
Neverwinter Nightsquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Fable is best ok, maar er zijn idd nog wel meer vergelijkbare games om eens een kans te geven.
Dragon Age, Witcher, Fallout, Skyrim, Oblivion etc etc.
True, maar ik kan daar gewoon niet tegen ehquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Fable is best ok, maar er zijn idd nog wel meer vergelijkbare games om eens een kans te geven.
Dragon Age, Witcher, Fallout, Skyrim, Oblivion etc etc.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog geen echt werkend leventje.![]()
Luie donder ben je. Over een paar jaar fulltime stenen likkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog geen echt werkend leventje.![]()
Ik weet niet of het mijne relevant is, ik wil later niet met kinderen werken denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet.Al tel ik mijn huidige baan wel als relevante werkervaring voor later.
ook op dit vlak zeg ik maar niksquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voel me nu een slet...Bedankt art...Ik zit nu al op zes werkgevers
Snap ik ook wel hoor, het moet het wel gewoon doen natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, maar ik kan daar gewoon niet tegen eh
En dan WIL ik het fixen, maar toch ook weer niet omdat het zo vermoeiend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |