abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154214557
Een smoothie is niet meteen heel slecht. Hangt er een beetje vanaf wat je er doorheen gooit.
Hier ga ik voortaan weer wat beter letten op wat ik eet. Ik weet zeker dat mijn billen en benen wat groter zijn geworden. Groene smoothies!

Nu bezig met de tweeling voor te bereiden op hun muzikale carrière als rocksterren ;)
AC/DC welke baby is er niet groot mee geworden
pi_154214575
Over rockbands gesproken. Echt jammer dat ze bij h&m die hele baby rockband collectie van een paar jaar terug niet meer hebben :'(
  vrijdag 10 juli 2015 @ 07:48:06 #153
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154214581
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:42 schreef Daui het volgende:
Een smoothie is niet meteen heel slecht. Hangt er een beetje vanaf wat je er doorheen gooit.
Hier ga ik voortaan weer wat beter letten op wat ik eet. Ik weet zeker dat mijn billen en benen wat groter zijn geworden. Groene smoothies!

Nu bezig met de tweeling voor te bereiden op hun muzikale carrière als rocksterren ;)
AC/DC welke baby is er niet groot mee geworden
Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).

De natuur heeft dat bedoeld als voorraadje voor de moedermelk.
Kwak
  vrijdag 10 juli 2015 @ 07:48:57 #154
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154214585
Dat is pittige muziek op de ochtend Daui :D

FF helemaal mee eens wat betreft de handleidingen van niet-IKEA-producten. }:|

Sicilia nog gefeliciteerd met je goede echo!

Vannacht wakker geworden door krampjes, maar ik ben uiteindelijk weer in slaap gevallen, en ik kon toen ik wakker werd geen baby tussen m'n benen vinden. :N voorwerk is best stom, omdat hoewel ik weet dat het nog gerust 2 /3 weken kan duren, je toch elke keer 'zou het?' Denkt. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 10 juli 2015 @ 08:02:28 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154214654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:47 schreef Daui het volgende:
Over rockbands gesproken. Echt jammer dat ze bij h&m die hele baby rockband collectie van een paar jaar terug niet meer hebben :'(
Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegen :D Weet alleen het Ebayshopje niet meer :')
pi_154214948
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).

De natuur heeft dat bedoeld als voorraadje voor de moedermelk.
Goed om te weten dat er een reden was waarom ik het een beetje benauwd kreeg van mijn joggingbroek :)
pi_154215008
Ik ga vetjes kweken hier :P . We worden echt schandalig in de watten gelegd.

Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!

Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ". O+
pi_154215073
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef silliegirl het volgende:

Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!

Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ". O+
O+ O+ O+
Professioneel gifmenger.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 08:59:59 #159
105850 Fuente
mamamuts
pi_154215137
Wat lief Sillie!

Mariposas, dat voorwerk is volgens de gyn hier wel nuttig. Soms krijg je er zelfs al wat ontsluiting van, scheelt straks weer. Maar kan me goed voorstellen dat het vervelend is :*

Ik begin het zat te worden. Bij de eerste 2 nooit gehad, maar het trage bewegen, moeizame omdraaien, constant plassen 's nachts en het benauwd zijn. Ik ben het zat.
Aan de andere kant wil ik er ook nog wel even van genieten, dit is denk ik echt de laatste, en dat getrappel O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154215205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef silliegirl het volgende:

Aaaahwww O+

Whoe laatste werkdag vandaag! *O* Bijna verlof!
pi_154215259
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:02 schreef Kyara het volgende:

[..]

Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegen :D Weet alleen het Ebayshopje niet meer :')
Zoek het op!!! :(
:)
pi_154215262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:07 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Aaaahwww O+

Whoe laatste werkdag vandaag! *O* Bijna verlof!
Hoera! !! *O*
pi_154215354
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:52 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

O+ O+ O+
En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".
Jawel, maar zijn collega had aangegeven iets naar mijn kamer te brengen. "Als mevrouw dan misselijk is kan ze daar eerst rustig wat eten."

Ik blijf gewoon hier tot ik ga bevallen! O+
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:22:19 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154215385
Wow wat heerliji Sil :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:25:51 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154215434
Hier gaat alles goed! Niks bijzonders, alleen zo gruwelijk moe ;(
Verhuizing is een verhuizing from hell geworden inmiddels, met heel veel tegenvallers wat ons heel veel geld gaat kosten en heb gisteren voor het eerst in maaaaanden mot met lief gehad omdat ik het gevoel heb dat ik niks aan m heb (is vast een normaal gedoe in deze situatie :') )

Maarrrr! Laatste schooldag vandaag (uitslapen O+ ) en met baby is alles goed
pi_154215479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:09 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

85 en 80 zelfs. Helemaal niets om over te miepen :D
Het is ook gewoon vervelend gedoe.
Ik zou een dikke vette party geven als ik zo'n onderdruk had ;)
Weet je, het is goed hoor dat ze het in de gaten houden. Het zou slecht zijn als ze dat niet doen. Maar de manier waarop. Come on!

Soms ben ik blij dat ik geen keuze heb in of een thuisbevalling/ziekenhuisbevalling. Omdat ik het daardoor denk ik beter kan accepteren.
Maar van de bejegening die jij krijgt gaan mijn haren overeind staan!
En dan heb ik ook wat mindere ervaringen met de gyn, met name rond de 20 wekenecho, maar voor de rest doen ze alles om je gerust te stellen en niet te panieken wanneer je bloeddruk wat te hoog is. Dit bij jou slaat alles. En daar zou ik ook echt melding van maken. Is het nu niet, dan na de bevalling wanneer het achter de rug is!

80/85, come on! Of je bovendruk moet 180 zijn ofzo ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154215486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:20 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".
Jawel, maar zijn collega had aangegeven iets naar mijn kamer te brengen. "Als mevrouw dan misselijk is kan ze daar eerst rustig wat eten."

Ik blijf gewoon hier tot ik ga bevallen! O+
Waar zit je? Ik ga een last minute boeken :P
pi_154215709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:25 schreef pinquit het volgende:
Hier gaat alles goed! Niks bijzonders, alleen zo gruwelijk moe ;(
Verhuizing is een verhuizing from hell geworden inmiddels, met heel veel tegenvallers wat ons heel veel geld gaat kosten en heb gisteren voor het eerst in maaaaanden mot met lief gehad omdat ik het gevoel heb dat ik niks aan m heb (is vast een normaal gedoe in deze situatie :') )

Maarrrr! Laatste schooldag vandaag (uitslapen O+ ) en met baby is alles goed
Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.

Fijn dat met de baby alles goed is! En laatste schooldag :). Vakantie!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:47:47 #169
105850 Fuente
mamamuts
pi_154215720
Wat rot Pinq :* Tegenslagen zijn nooit fijn op zo'n moment!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154215725
Dat klinkt heerlijk sil! Hoe lang gaan jullie? Geniet ervan! De laatste maanden waren hectisch genoeg voor jullie, even bijkomen nu.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:58:09 #171
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154215884
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:47 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.

Fijn dat met de baby alles goed is! En laatste schooldag :). Vakantie!
Het is niet zozeer dat dingen mis gaan, maar dat we steeds voor hele onaangename verrassingen komen te staan. Verrassingen van de vorige bewoners ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door pinquit op 10-07-2015 10:09:07 ]
pi_154215969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:48 schreef Malteser het volgende:
Dat klinkt heerlijk sil! Hoe lang gaan jullie? Geniet ervan! De laatste maanden waren hectisch genoeg voor jullie, even bijkomen nu.
2 weken :s) .

We waren er wel aan toe ja, even met z'n 2en helemaal niks. :)

En Pinq! Wat balen dat het zo tegenzit in huis! Hopelijk hebben jullie het snel op orde en is het echt jullie plekje O+
pi_154216034
Pinq, wat rot! Daar zou ik ook niet heel vrolijk van worden. En logisch dat dat ook spanningen tussen jullie geeft. Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag en wordt het echt jullie plekje!
pi_154216149
Och Pinq, wat een ellende zeg! Daar heb je echt geen zin an...Hoop dat het verder meevalt.

Hier op voor de suikerproef. Hier geen exotische suikerdrankjes, maar gewoon ontbijten en na twee uur nog een keer. Vette mega-honger, dus ik denk: "ha! Ik gooi er meteen een broodje en sappie in!" Maar kolere zeg, wat is dat duur zeg, in het ziekenhuis...! }:|

*veegt sla van wangen*

Ik had helaas geen keuze. Ik MOEST -O-
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:14:05 #175
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154216166
Wat me nu zo opbreekt is dat we een hoop dingen echt snel móeten vervangen, terwijl we hadden gepland dat we het even snel leefbaar maken en dan in het voorjaar weer langzaam kunnen beginnen met opknappen enzo.
Ineens is het niet meer even snel leefbaar maken, maar nog 3 weken kamperen in de rotzooi :') blargh.

I'm just so tireddd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')