Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).quote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:42 schreef Daui het volgende:
Een smoothie is niet meteen heel slecht. Hangt er een beetje vanaf wat je er doorheen gooit.
Hier ga ik voortaan weer wat beter letten op wat ik eet. Ik weet zeker dat mijn billen en benen wat groter zijn geworden. Groene smoothies!
Nu bezig met de tweeling voor te bereiden op hun muzikale carrière als rocksterren![]()
AC/DC welke baby is er niet groot mee geworden
Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:47 schreef Daui het volgende:
Over rockbands gesproken. Echt jammer dat ze bij h&m die hele baby rockband collectie van een paar jaar terug niet meer hebben
Goed om te weten dat er een reden was waarom ik het een beetje benauwd kreeg van mijn joggingbroekquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).
De natuur heeft dat bedoeld als voorraadje voor de moedermelk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik ga vetjes kweken hier. We worden echt schandalig in de watten gelegd.
Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!
Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ".
Aaaahwwwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik ga vetjes kweken hier. We worden echt schandalig in de watten gelegd.
Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!
Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ".
Zoek het op!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegenWeet alleen het Ebayshopje niet meer
Hoera! !!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:07 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Aaaahwww![]()
Whoe laatste werkdag vandaag!Bijna verlof!
En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".quote:
Ik zou een dikke vette party geven als ik zo'n onderdruk hadquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:09 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
85 en 80 zelfs. Helemaal niets om over te miepen![]()
Het is ook gewoon vervelend gedoe.
Waar zit je? Ik ga een last minute boekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".
Jawel, maar zijn collega had aangegeven iets naar mijn kamer te brengen. "Als mevrouw dan misselijk is kan ze daar eerst rustig wat eten."
Ik blijf gewoon hier tot ik ga bevallen!
Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:25 schreef pinquit het volgende:
Hier gaat alles goed! Niks bijzonders, alleen zo gruwelijk moe![]()
Verhuizing is een verhuizing from hell geworden inmiddels, met heel veel tegenvallers wat ons heel veel geld gaat kosten en heb gisteren voor het eerst in maaaaanden mot met lief gehad omdat ik het gevoel heb dat ik niks aan m heb (is vast een normaal gedoe in deze situatie)
Maarrrr! Laatste schooldag vandaag (uitslapen) en met baby is alles goed
Het is niet zozeer dat dingen mis gaan, maar dat we steeds voor hele onaangename verrassingen komen te staan. Verrassingen van de vorige bewonersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.
Fijn dat met de baby alles goed is! En laatste schooldag. Vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door pinquit op 10-07-2015 10:09:07 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
2 wekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:48 schreef Malteser het volgende:
Dat klinkt heerlijk sil! Hoe lang gaan jullie? Geniet ervan! De laatste maanden waren hectisch genoeg voor jullie, even bijkomen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |