abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154214557
Een smoothie is niet meteen heel slecht. Hangt er een beetje vanaf wat je er doorheen gooit.
Hier ga ik voortaan weer wat beter letten op wat ik eet. Ik weet zeker dat mijn billen en benen wat groter zijn geworden. Groene smoothies!

Nu bezig met de tweeling voor te bereiden op hun muzikale carrière als rocksterren ;)
AC/DC welke baby is er niet groot mee geworden
pi_154214575
Over rockbands gesproken. Echt jammer dat ze bij h&m die hele baby rockband collectie van een paar jaar terug niet meer hebben :'(
  vrijdag 10 juli 2015 @ 07:48:06 #153
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154214581
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:42 schreef Daui het volgende:
Een smoothie is niet meteen heel slecht. Hangt er een beetje vanaf wat je er doorheen gooit.
Hier ga ik voortaan weer wat beter letten op wat ik eet. Ik weet zeker dat mijn billen en benen wat groter zijn geworden. Groene smoothies!

Nu bezig met de tweeling voor te bereiden op hun muzikale carrière als rocksterren ;)
AC/DC welke baby is er niet groot mee geworden
Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).

De natuur heeft dat bedoeld als voorraadje voor de moedermelk.
Kwak
  vrijdag 10 juli 2015 @ 07:48:57 #154
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154214585
Dat is pittige muziek op de ochtend Daui :D

FF helemaal mee eens wat betreft de handleidingen van niet-IKEA-producten. }:|

Sicilia nog gefeliciteerd met je goede echo!

Vannacht wakker geworden door krampjes, maar ik ben uiteindelijk weer in slaap gevallen, en ik kon toen ik wakker werd geen baby tussen m'n benen vinden. :N voorwerk is best stom, omdat hoewel ik weet dat het nog gerust 2 /3 weken kan duren, je toch elke keer 'zou het?' Denkt. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 10 juli 2015 @ 08:02:28 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154214654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:47 schreef Daui het volgende:
Over rockbands gesproken. Echt jammer dat ze bij h&m die hele baby rockband collectie van een paar jaar terug niet meer hebben :'(
Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegen :D Weet alleen het Ebayshopje niet meer :')
pi_154214948
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).

De natuur heeft dat bedoeld als voorraadje voor de moedermelk.
Goed om te weten dat er een reden was waarom ik het een beetje benauwd kreeg van mijn joggingbroek :)
pi_154215008
Ik ga vetjes kweken hier :P . We worden echt schandalig in de watten gelegd.

Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!

Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ". O+
pi_154215073
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef silliegirl het volgende:

Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!

Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ". O+
O+ O+ O+
Professioneel gifmenger.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 08:59:59 #159
105850 Fuente
mamamuts
pi_154215137
Wat lief Sillie!

Mariposas, dat voorwerk is volgens de gyn hier wel nuttig. Soms krijg je er zelfs al wat ontsluiting van, scheelt straks weer. Maar kan me goed voorstellen dat het vervelend is :*

Ik begin het zat te worden. Bij de eerste 2 nooit gehad, maar het trage bewegen, moeizame omdraaien, constant plassen 's nachts en het benauwd zijn. Ik ben het zat.
Aan de andere kant wil ik er ook nog wel even van genieten, dit is denk ik echt de laatste, en dat getrappel O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154215205
quote:

Aaaahwww O+

Whoe laatste werkdag vandaag! *O* Bijna verlof!
pi_154215259
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:02 schreef Kyara het volgende:

[..]

Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegen :D Weet alleen het Ebayshopje niet meer :')
Zoek het op!!! :(
:)
pi_154215262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:07 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Aaaahwww O+

Whoe laatste werkdag vandaag! *O* Bijna verlof!
Hoera! !! *O*
pi_154215354
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:52 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

O+ O+ O+
En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".
Jawel, maar zijn collega had aangegeven iets naar mijn kamer te brengen. "Als mevrouw dan misselijk is kan ze daar eerst rustig wat eten."

Ik blijf gewoon hier tot ik ga bevallen! O+
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:22:19 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154215385
Wow wat heerliji Sil :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:25:51 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154215434
Hier gaat alles goed! Niks bijzonders, alleen zo gruwelijk moe ;(
Verhuizing is een verhuizing from hell geworden inmiddels, met heel veel tegenvallers wat ons heel veel geld gaat kosten en heb gisteren voor het eerst in maaaaanden mot met lief gehad omdat ik het gevoel heb dat ik niks aan m heb (is vast een normaal gedoe in deze situatie :') )

Maarrrr! Laatste schooldag vandaag (uitslapen O+ ) en met baby is alles goed
pi_154215479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:09 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

85 en 80 zelfs. Helemaal niets om over te miepen :D
Het is ook gewoon vervelend gedoe.
Ik zou een dikke vette party geven als ik zo'n onderdruk had ;)
Weet je, het is goed hoor dat ze het in de gaten houden. Het zou slecht zijn als ze dat niet doen. Maar de manier waarop. Come on!

Soms ben ik blij dat ik geen keuze heb in of een thuisbevalling/ziekenhuisbevalling. Omdat ik het daardoor denk ik beter kan accepteren.
Maar van de bejegening die jij krijgt gaan mijn haren overeind staan!
En dan heb ik ook wat mindere ervaringen met de gyn, met name rond de 20 wekenecho, maar voor de rest doen ze alles om je gerust te stellen en niet te panieken wanneer je bloeddruk wat te hoog is. Dit bij jou slaat alles. En daar zou ik ook echt melding van maken. Is het nu niet, dan na de bevalling wanneer het achter de rug is!

80/85, come on! Of je bovendruk moet 180 zijn ofzo ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154215486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:20 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".
Jawel, maar zijn collega had aangegeven iets naar mijn kamer te brengen. "Als mevrouw dan misselijk is kan ze daar eerst rustig wat eten."

Ik blijf gewoon hier tot ik ga bevallen! O+
Waar zit je? Ik ga een last minute boeken :P
pi_154215709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:25 schreef pinquit het volgende:
Hier gaat alles goed! Niks bijzonders, alleen zo gruwelijk moe ;(
Verhuizing is een verhuizing from hell geworden inmiddels, met heel veel tegenvallers wat ons heel veel geld gaat kosten en heb gisteren voor het eerst in maaaaanden mot met lief gehad omdat ik het gevoel heb dat ik niks aan m heb (is vast een normaal gedoe in deze situatie :') )

Maarrrr! Laatste schooldag vandaag (uitslapen O+ ) en met baby is alles goed
Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.

Fijn dat met de baby alles goed is! En laatste schooldag :). Vakantie!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:47:47 #169
105850 Fuente
mamamuts
pi_154215720
Wat rot Pinq :* Tegenslagen zijn nooit fijn op zo'n moment!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154215725
Dat klinkt heerlijk sil! Hoe lang gaan jullie? Geniet ervan! De laatste maanden waren hectisch genoeg voor jullie, even bijkomen nu.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 09:58:09 #171
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154215884
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:47 schreef Malteser het volgende:

[..]

Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.

Fijn dat met de baby alles goed is! En laatste schooldag :). Vakantie!
Het is niet zozeer dat dingen mis gaan, maar dat we steeds voor hele onaangename verrassingen komen te staan. Verrassingen van de vorige bewoners ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door pinquit op 10-07-2015 10:09:07 ]
pi_154215969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:48 schreef Malteser het volgende:
Dat klinkt heerlijk sil! Hoe lang gaan jullie? Geniet ervan! De laatste maanden waren hectisch genoeg voor jullie, even bijkomen nu.
2 weken :s) .

We waren er wel aan toe ja, even met z'n 2en helemaal niks. :)

En Pinq! Wat balen dat het zo tegenzit in huis! Hopelijk hebben jullie het snel op orde en is het echt jullie plekje O+
pi_154216034
Pinq, wat rot! Daar zou ik ook niet heel vrolijk van worden. En logisch dat dat ook spanningen tussen jullie geeft. Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag en wordt het echt jullie plekje!
pi_154216149
Och Pinq, wat een ellende zeg! Daar heb je echt geen zin an...Hoop dat het verder meevalt.

Hier op voor de suikerproef. Hier geen exotische suikerdrankjes, maar gewoon ontbijten en na twee uur nog een keer. Vette mega-honger, dus ik denk: "ha! Ik gooi er meteen een broodje en sappie in!" Maar kolere zeg, wat is dat duur zeg, in het ziekenhuis...! }:|

*veegt sla van wangen*

Ik had helaas geen keuze. Ik MOEST -O-
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:14:05 #175
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154216166
Wat me nu zo opbreekt is dat we een hoop dingen echt snel móeten vervangen, terwijl we hadden gepland dat we het even snel leefbaar maken en dan in het voorjaar weer langzaam kunnen beginnen met opknappen enzo.
Ineens is het niet meer even snel leefbaar maken, maar nog 3 weken kamperen in de rotzooi :') blargh.

I'm just so tireddd
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:17:06 #176
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154216211
:9 nomnoms luxe ziekenhuisbroodjes :9 ik zou er ook meteen t beste van maken heur :P
pi_154216224
Pinquit, wat een troep zeg!! :o Hoe hebben ze dat in die korte tijd voor elkaar gekregen?? Zo zonde, zeg!
Sterkte met verbouwen/ opknappen. En sterkte met het verhalen van de kosten.
Professioneel gifmenger.
pi_154216246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:13 schreef Sara82 het volgende:
Och Pinq, wat een ellende zeg! Daar heb je echt geen zin an...Hoop dat het verder meevalt.

Hier op voor de suikerproef. Hier geen exotische suikerdrankjes, maar gewoon ontbijten en na twee uur nog een keer. Vette mega-honger, dus ik denk: "ha! Ik gooi er meteen een broodje en sappie in!" Maar kolere zeg, wat is dat duur zeg, in het ziekenhuis...! }:|

*veegt sla van wangen*

Leuk he die nieuwe suikertest. Ik wist al dat het zo duur was dus ik had mijn eigen bammetjes mee ;)
Maar de sappies zijn er wel lekker!
Aangezien we volgens mij in het zelfde ziekenhuis zijn geweest..

Was ik nu zo laat of jij nu zo vroeg met de suikertest?
pi_154216279
He bah pinq, kan me voorstellen dat de moed je dan in de schoenen zinkt..

Wijj waren gister in het tweede ziekenhuis op een voorlichtingsavond. En nu moeten we/ik een keuze maken.

Ziekenhuis 1:
- grootste ziekenhuis van Duitlsand, op 10 minuten wandelen van ons huis ongeveer. Snel daar.
- Doen zo'n 3000 bevallingen per jaar, 24 uur per dag kinderartsen, gynacologen en anasthesisten aanwezig.
- 1 verloskundige heeft normaal gesproken 2-3 patienten.
- Gaven een wat afstandelijke indruk op info avond, alsof patient nummer is. Info avond werd ook gedaan door grote professor.

Ziekenhuis 2:
- verder weg van huis, ongeveer 20 minuten rijden met gunstig verkeer
- veel kleiner ziekenhuis, 1400-1800 bevallingen per jaar.
- kinderarts is niet altijd aanwezig, en dan word dat opgevuld met gynacoloog of anasthesist als het nodig is.
- 2 verloskundigen per dienst. Als het ongunstig is dan hebben dus 2 verloskundigen 10 bevallende vrouwen.
- persoonlijk praatje, met veel nadruk op bonden na de geboorte en hulp bij borstvoeding. Praatje werd ook gedaan door een verloskundige, wat het persoonlijker maakt, denk ik.

Ik vind het maar lastig, het kleinschalige van het tweede ziekenhuis spreekt me erg aan. En natuurlijk ga ik er vanuit dat er niets nodig is, maar de best zorg in het geval dat er iets nodig is krijgen we in het eerste ziekenhuis..
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:24:52 #180
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154216327
Is er ook gewoon kraamzorg in t Duitse? Ja toch?
Lijkt me een heel lastige keuze, maar ik zou denk ik toch voor ZH1 gaan. Het kleinschalige spreekt mij ook heel erg aan, maar 2 vk's per dienst is wel weinig als er 10 bevallende vrouwen zijn :X

Als jij je zelf van te voren inleest over bonden en BV dan kan je denk ik zelf met je man regelen dat dat in ZH1 ook gewoon gebeuren kan. Daarnaast ga je als het goed is zsm naar huis, en kan je daar lekker kneuteren en alles uitvinden. ZH is dan puur voor de bevalling en begeleiding erbij.
Ondanks dat het ietwat als een fabriek klinkt, lijken de mensen me wel weer kundig omdat ze het zo vaak doen. Daarnaast kan jij zelf altijd dingen aangeven, ook daar.
pi_154216365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:24 schreef pinquit het volgende:
Lijkt me een heel lastige keuze, maar ik zou denk ik toch voor ZH1 gaan. Het kleinschalige spreekt mij ook heel erg aan, maar 2 vk's per dienst is wel weinig als er 10 bevallende vrouwen zijn :X

Als jij je zelf van te voren inleest over bonden en BV dan kan je denk ik zelf met je man regelen dat dat in ZH1 ook gewoon gebeuren kan. Daarnaast ga je als het goed is zsm naar huis, en kan je daar lekker kneuteren en alles uitvinden. ZH is dan puur voor de bevalling en begeleiding erbij.
Ondanks dat het ietwat als een fabriek klinkt, lijken de mensen me wel weer kundig omdat ze het zo vaak doen. Daarnaast kan jij zelf altijd dingen aangeven, ook daar.
Dit ja. Zelf inlezen over BV en lekker thuis aantutten. O+
Professioneel gifmenger.
pi_154216380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:24 schreef pinquit het volgende:

Nee, er is geen kraamzorg in het duits. Het is hier vrij normaal dat je een dag of 3-4 in het ziekenhuis blijft. Hopenlijk op een familiekamer, maar kan ook een 2 persoons kamer zijn. Je mag ook eerder naar huis, en dan komt een verloskudnige op bezoek...
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:29:24 #183
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154216400
Oef, dat verandert t wel weer vind ik :{
pi_154216457
Ja, ik vind het ook lastig. En natuurlijk weet je van te voren niet of er een familiekamer vrij is, en dan zou de duutser naar huis moeten...

En we hebben ook nog geen verloskundige gevonden voor de nazorg, die zitten allemaal vol. Hadden we al met 10 weken zwangerschap moeten regelen, maar goed, toen waren we nog in Zweden. Nu is een bemiddelingsbureau aan het werk om te kijken of er nog iets te regelen valt...
pi_154216580
Wat een gedoe zo pinq! Ik kan me voorstellen dat je daar op z'n zachtst gezegd niet blij van wordt. Ik hoop dat het hierbij blijft, en anders misschien even een weekendje de boel de boel laten en er even tussenuit met z'n drieën om tot rust te komen en weer op te laden zodat je daarna met nieuwe energie verder kan!

LuDann, jouw man O+ wij gaan dit weekend uitzoeken hoe de base van de autostoel erin moet, iets zegt me dat dat geen twee minuten werk gaat zijn, dus dat doen we gewoon op een vrije dag!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:45:09 #186
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_154216677
Het ziekenhuis waar ik ben bevallen hebben ze ook heel lekkere broodjes.. Steeds als mijn vlos dienst had dan haalde ze na afloop altijd een broodje :) :D
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:47:41 #187
409579 LuDann
All the way
pi_154216723
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:48 schreef Mariposas het volgende:
Vannacht wakker geworden door krampjes, maar ik ben uiteindelijk weer in slaap gevallen, en ik kon toen ik wakker werd geen baby tussen m'n benen vinden. :N voorwerk is best stom, omdat hoewel ik weet dat het nog gerust 2 /3 weken kan duren, je toch elke keer 'zou het?' Denkt. :{
Ik vind het ook stom, herken precies wat je beschrijft. :Y Ik probeer er wat minder op te letten (want als het begint weet je het echt wel, zo heb ik gehoord) maar dat is gewoon onmogelijk. :')
quote:

Boh, ik wil daar ook heen! Wat fijn, dat kun je wel even goed gebruiken lijkt me. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 09:58 schreef pinquit het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat dingen mis gaan, maar dat we steeds voor hele onaangename verrassingen komen te staan. Verrassingen van de vorige bewoners ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering, ik word gewoon misselijk als ik het lees. Wat een ramp. :X Veel sterkte en succes met het opknappen.
quote:

Wel superlekker die broodjes daar. :9~

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:

Moeilijke keuze ja, vooral omdat je daar een paar dagen moet blijven. Als je naar ziekenhuis 1 gaat en je vriend kan niet bij je blijven omdat er geen kamer vrij is, dan is hij wel wat dichterbij dan bij ziekenhuis 2... Maar ja, die nadruk op borstvoeding lijkt mij van ziekenhuis 2 wel weer erg prettig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:39 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een gedoe zo pinq! Ik kan me voorstellen dat je daar op z'n zachtst gezegd niet blij van wordt. Ik hoop dat het hierbij blijft, en anders misschien even een weekendje de boel de boel laten en er even tussenuit met z'n drieën om tot rust te komen en weer op te laden zodat je daarna met nieuwe energie verder kan!

LuDann, jouw man O+ wij gaan dit weekend uitzoeken hoe de base van de autostoel erin moet, iets zegt me dat dat geen twee minuten werk gaat zijn, dus dat doen we gewoon op een vrije dag!
Ligt een beetje aan het autostoeltje misschien, maar hij zat er hier in 10 minuten in (Nuna base + stoeltje). Het viel ons alleen een beetje tegen hoeveel ruimte zo'n ding inneemt. Mijn stoel staat nu helemaal naar voren en rechtop omdat het anders niet paste. Dat kan wel voor kleine ritjes, maar naar de schoonouders (45 min.) wordt dat toch een probleem straks...

[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 10-07-2015 10:53:31 ]
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:49:05 #188
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154216755
quote:

*veegt sla van wangen*

Anders mag je niet bevallen? ;(

Pinq, wat ontzettend naar! -O- in principe kan je wel de schade vorderen om de woning weer in leefbare staat te krijgen op de ex-huurders.

FF succes met die base, wij waren er een kwartier mee bezig. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 10 juli 2015 @ 10:51:59 #189
409579 LuDann
All the way
pi_154216827
Mijn man is opeens kampioen nieuwsgierig maken geworden. ;( Hij heeft net in onze gezamenlijke agenda een adres van een pannenkoekenrestaurant in Bleiswijk neergezet voor ''dat ding'' morgen. We wonen niet echt in de buurt van Bleiswijk, dus ik heb geen idee waarom we dan daar heen gaan en waarom ik daar strakke kleding voor aanmoet. Zijn ouders wonen wel daar in de buurt...

Ik hoop niet dat de verrassing is dat we pannenkoeken gaan eten. :@
pi_154216882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:51 schreef LuDann het volgende:
Mijn man is opeens kampioen nieuwsgierig maken geworden.
Je doet boodschappen bij de Jumbo?
:+

Onze dochter is kampioen dwars liggen deze week. En de vaatwasser lekt :( Maar dat is niks vergeleken bij de ellende waar jij in zit Pinq :(

Nog 1 week school. Ik tel de dagen af!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:01:54 #191
409579 LuDann
All the way
pi_154217055
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 10:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je doet boodschappen bij de Jumbo?
:+

Onze dochter is kampioen dwars liggen deze week. En de vaatwasser lekt :( Maar dat is niks vergeleken bij de ellende waar jij in zit Pinq :(

Nog 1 week school. Ik tel de dagen af!
Nee, maar jij kennelijk wel? :P Dat is iets met hun slogan ofzo? We kijken geen tv hier, dus ben niet op de hoogte van de lopende reclameslogans.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:07:46 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154217196
Nee, dat is gewoon 'hallo jumbo' :P
pi_154217594
Jezus Pinq :o :o Wat erg... je huisje ;(
Hopelijk lukt het toch om er voor een schappelijk bedrag een paleisje van te maken.
:)
pi_154218251
Oh Pinquit, verhuisstress is wel het laatste wat je nu kunt gebruiken. Wat een gedoe allemaal.

En Silliegirl wordt heerlijk in de watten gelegd. Geniet ervan!

Hier zijn de harde buiken vannacht weer gestopt. Mooi moment voor een ws voorlopig laatste vrijpartij...Hij heeft iig iets losgemaakt. Vanmorgen alweer (??) een enorme slijmprop verloren.
Blijf hopen op eigen beweging vandaag/vannacht :%
pi_154219993
Oh Pinq, gatver wat een ellende. Is het wat om een schoonmaakploeg eens goed door het huis te jagen? Dat je zeker weet dat alles daarna SCHOON is. Dan kunnen jullie je richten op het herstel-en vervangwerk.
Sterkte ermee!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 12:59:32 #196
409579 LuDann
All the way
pi_154220056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef Sekhmet het volgende:
Oh Pinquit, verhuisstress is wel het laatste wat je nu kunt gebruiken. Wat een gedoe allemaal.

En Silliegirl wordt heerlijk in de watten gelegd. Geniet ervan!

Hier zijn de harde buiken vannacht weer gestopt. Mooi moment voor een ws voorlopig laatste vrijpartij...Hij heeft iig iets losgemaakt. Vanmorgen alweer (??) een enorme slijmprop verloren.
Blijf hopen op eigen beweging vandaag/vannacht :%
Nou, wie weet. Ik duim nog steeds mee hoor!
pi_154220095
Vrijdag is pannenkoekendag Sekhmet! Dat schijnt ook te helpen :')

Tot wanneer moeten baby's eigenlijk mutsjes dragen? Ik heb er nu twee in totaal omdat ik dacht dat ze die dingen maar een paar dagen op moesten, maar zie nu foto's van oudere baby's die ook nog mutsjes op hebben en dan is 2 misschien wat weinig...
pi_154220151
Hangt van hun temperatuur af toch? Daarom moet je ze elke dag tempen...
Wat is trouwens een handige thermometer daarvoor? Hij zat niet in het kraampakket, en die van de Hema leken me een beetje groot voor een babykontje...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 13:03:43 #199
409579 LuDann
All the way
pi_154220158
Hmm, in mijn witte babywas is iets terecht gekomen wat ervoor gezorgd heeft dat alles paars/roze vlekken en een paarse waas heeft gekregen. Zo'n ander kleurtje zou eigenlijk geen verschil moeten maken maar ik merk dat mijn hormonen het toch helemaal niet leuk vinden. ;(

Stomme is dat ik niet kan vinden wat het nu veroorzaakt heeft.
pi_154220162
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef FlyingFish het volgende:
Vrijdag is pannenkoekendag Sekhmet! Dat schijnt ook te helpen :')

Tot wanneer moeten baby's eigenlijk mutsjes dragen? Ik heb er nu twee in totaal omdat ik dacht dat ze die dingen maar een paar dagen op moesten, maar zie nu foto's van oudere baby's die ook nog mutsjes op hebben en dan is 2 misschien wat weinig...
Hangt er een beetje vanaf hoe snel ze op temperatuur kunnen blijven. Die van ons hadden na vijf dagen of zo binnen geen mutsje meer op
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')