Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).quote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:42 schreef Daui het volgende:
Een smoothie is niet meteen heel slecht. Hangt er een beetje vanaf wat je er doorheen gooit.
Hier ga ik voortaan weer wat beter letten op wat ik eet. Ik weet zeker dat mijn billen en benen wat groter zijn geworden. Groene smoothies!
Nu bezig met de tweeling voor te bereiden op hun muzikale carrière als rocksterren![]()
AC/DC welke baby is er niet groot mee geworden
Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:47 schreef Daui het volgende:
Over rockbands gesproken. Echt jammer dat ze bij h&m die hele baby rockband collectie van een paar jaar terug niet meer hebben
Goed om te weten dat er een reden was waarom ik het een beetje benauwd kreeg van mijn joggingbroekquote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Door oestrogeenaanmaak worden in de zwangerschap ook wat vetjes gemaakt/opgeslagen op de heupen/billen/benen/armen he? Dat kan een kilo of drie zijn afh. van of je al veel onderhuids vet had (dan is het doorgaams minder).
De natuur heeft dat bedoeld als voorraadje voor de moedermelk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik ga vetjes kweken hier. We worden echt schandalig in de watten gelegd.
Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!
Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ".
Aaaahwwwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik ga vetjes kweken hier. We worden echt schandalig in de watten gelegd.
Gister bij aankomst in het hotel werden we als VIP ontvangen want we zijn terugkerende gasten. Toen ik de champagne afsloeg en naar mijn buik wees, was meteen het personeel in rep en roer. Bleek, uiteindelijk, dat ze niet vonden dat we in een standaard kamer konden want te kleine bedden (er staan dan 2 twijfelaars van 1.20 in) en wij wilden vast bij elkaar slapen!
Dus. Toen kregen we een upgrade naar een luxere kamer met belachelijk groot bed. En toen het bedtijd was stond er een kok (in pak met muts!) aan de deur met warme melk. "Dat is goed voor je maag als je zwanger bent ".
Zoek het op!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Op Ebay zijn ook toffe baby rockshirts te koop. Wij hadden bijvoorbeeld Pantera, Korn, Metallica en Nirvana. Vooral de 1e 2 kom je doorgaans niet bij de H&M tegenWeet alleen het Ebayshopje niet meer
Hoera! !!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:07 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Aaaahwww![]()
Whoe laatste werkdag vandaag!Bijna verlof!
En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".quote:
Ik zou een dikke vette party geven als ik zo'n onderdruk hadquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:09 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
85 en 80 zelfs. Helemaal niets om over te miepen![]()
Het is ook gewoon vervelend gedoe.
Waar zit je? Ik ga een last minute boekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En nu kreeg ik dus, in mijn kamer, van een andere kok een bord met een cracker en vers fruit. Dus ik "huh? Maar er is toch een ontbijtbuffet?".
Jawel, maar zijn collega had aangegeven iets naar mijn kamer te brengen. "Als mevrouw dan misselijk is kan ze daar eerst rustig wat eten."
Ik blijf gewoon hier tot ik ga bevallen!
Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:25 schreef pinquit het volgende:
Hier gaat alles goed! Niks bijzonders, alleen zo gruwelijk moe![]()
Verhuizing is een verhuizing from hell geworden inmiddels, met heel veel tegenvallers wat ons heel veel geld gaat kosten en heb gisteren voor het eerst in maaaaanden mot met lief gehad omdat ik het gevoel heb dat ik niks aan m heb (is vast een normaal gedoe in deze situatie)
Maarrrr! Laatste schooldag vandaag (uitslapen) en met baby is alles goed
Het is niet zozeer dat dingen mis gaan, maar dat we steeds voor hele onaangename verrassingen komen te staan. Verrassingen van de vorige bewonersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oef, wat gaat er mis met de verhuizing? En mot met lief is rot maar wel begrijpelijk in zo'n situatie (zwanger en verhuizen). Pak elkaar even vast, dikke knuffel en maar weer door. Want mot hebben is stom en dat voelt voor allebei zo.
Fijn dat met de baby alles goed is! En laatste schooldag. Vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door pinquit op 10-07-2015 10:09:07 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
2 wekenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:48 schreef Malteser het volgende:
Dat klinkt heerlijk sil! Hoe lang gaan jullie? Geniet ervan! De laatste maanden waren hectisch genoeg voor jullie, even bijkomen nu.
Leuk he die nieuwe suikertest. Ik wist al dat het zo duur was dus ik had mijn eigen bammetjes meequote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:13 schreef Sara82 het volgende:
Och Pinq, wat een ellende zeg! Daar heb je echt geen zin an...Hoop dat het verder meevalt.
Hier op voor de suikerproef. Hier geen exotische suikerdrankjes, maar gewoon ontbijten en na twee uur nog een keer. Vette mega-honger, dus ik denk: "ha! Ik gooi er meteen een broodje en sappie in!" Maar kolere zeg, wat is dat duur zeg, in het ziekenhuis...!![]()
*veegt sla van wangen*
Ik had helaas geen keuze. Ik MOEST
Dit ja. Zelf inlezen over BV en lekker thuis aantutten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:24 schreef pinquit het volgende:
Is er ook gewoon kraamzorg in t Duitse? Ja toch?
Lijkt me een heel lastige keuze, maar ik zou denk ik toch voor ZH1 gaan. Het kleinschalige spreekt mij ook heel erg aan, maar 2 vk's per dienst is wel weinig als er 10 bevallende vrouwen zijn![]()
Als jij je zelf van te voren inleest over bonden en BV dan kan je denk ik zelf met je man regelen dat dat in ZH1 ook gewoon gebeuren kan. Daarnaast ga je als het goed is zsm naar huis, en kan je daar lekker kneuteren en alles uitvinden. ZH is dan puur voor de bevalling en begeleiding erbij.
Ondanks dat het ietwat als een fabriek klinkt, lijken de mensen me wel weer kundig omdat ze het zo vaak doen. Daarnaast kan jij zelf altijd dingen aangeven, ook daar.
Nee, er is geen kraamzorg in het duits. Het is hier vrij normaal dat je een dag of 3-4 in het ziekenhuis blijft. Hopenlijk op een familiekamer, maar kan ook een 2 persoons kamer zijn. Je mag ook eerder naar huis, en dan komt een verloskudnige op bezoek...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:24 schreef pinquit het volgende:
Is er ook gewoon kraamzorg in t Duitse? Ja toch?
Lijkt me een heel lastige keuze, maar ik zou denk ik toch voor ZH1 gaan. Het kleinschalige spreekt mij ook heel erg aan, maar 2 vk's per dienst is wel weinig als er 10 bevallende vrouwen zijn![]()
Als jij je zelf van te voren inleest over bonden en BV dan kan je denk ik zelf met je man regelen dat dat in ZH1 ook gewoon gebeuren kan. Daarnaast ga je als het goed is zsm naar huis, en kan je daar lekker kneuteren en alles uitvinden. ZH is dan puur voor de bevalling en begeleiding erbij.
Ondanks dat het ietwat als een fabriek klinkt, lijken de mensen me wel weer kundig omdat ze het zo vaak doen. Daarnaast kan jij zelf altijd dingen aangeven, ook daar.
Ik vind het ook stom, herken precies wat je beschrijft.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:48 schreef Mariposas het volgende:
Vannacht wakker geworden door krampjes, maar ik ben uiteindelijk weer in slaap gevallen, en ik kon toen ik wakker werd geen baby tussen m'n benen vinden.voorwerk is best stom, omdat hoewel ik weet dat het nog gerust 2 /3 weken kan duren, je toch elke keer 'zou het?' Denkt.
Boh, ik wil daar ook heen! Wat fijn, dat kun je wel even goed gebruiken lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat dingen mis gaan, maar dat we steeds voor hele onaangename verrassingen komen te staan. Verrassingen van de vorige bewonersDe tering, ik word gewoon misselijk als ik het lees. Wat een ramp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel sterkte en succes met het opknappen.
Wel superlekker die broodjes daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:13 schreef Sara82 het volgende:
Och Pinq, wat een ellende zeg! Daar heb je echt geen zin an...Hoop dat het verder meevalt.
Moeilijke keuze ja, vooral omdat je daar een paar dagen moet blijven. Als je naar ziekenhuis 1 gaat en je vriend kan niet bij je blijven omdat er geen kamer vrij is, dan is hij wel wat dichterbij dan bij ziekenhuis 2... Maar ja, die nadruk op borstvoeding lijkt mij van ziekenhuis 2 wel weer erg prettig.quote:Ligt een beetje aan het autostoeltje misschien, maar hij zat er hier in 10 minuten in (Nuna base + stoeltje). Het viel ons alleen een beetje tegen hoeveel ruimte zo'n ding inneemt. Mijn stoel staat nu helemaal naar voren en rechtop omdat het anders niet paste. Dat kan wel voor kleine ritjes, maar naar de schoonouders (45 min.) wordt dat toch een probleem straks...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:39 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een gedoe zo pinq! Ik kan me voorstellen dat je daar op z'n zachtst gezegd niet blij van wordt. Ik hoop dat het hierbij blijft, en anders misschien even een weekendje de boel de boel laten en er even tussenuit met z'n drieën om tot rust te komen en weer op te laden zodat je daarna met nieuwe energie verder kan!
LuDann, jouw manwij gaan dit weekend uitzoeken hoe de base van de autostoel erin moet, iets zegt me dat dat geen twee minuten werk gaat zijn, dus dat doen we gewoon op een vrije dag!
[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 10-07-2015 10:53:31 ]
Anders mag je niet bevallen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:13 schreef Sara82 het volgende:
Hier op voor de suikerproef. Hier geen exotische suikerdrankjes, maar gewoon ontbijten en na twee uur nog een keer. Vette mega-honger, dus ik denk: "ha! Ik gooi er meteen een broodje en sappie in!" Maar kolere zeg, wat is dat duur zeg, in het ziekenhuis...!![]()
*veegt sla van wangen*
Ik had helaas geen keuze. Ik MOEST
Je doet boodschappen bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:51 schreef LuDann het volgende:
Mijn man is opeens kampioen nieuwsgierig maken geworden.
Nee, maar jij kennelijk wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je doet boodschappen bij de Jumbo?
Onze dochter is kampioen dwars liggen deze week. En de vaatwasser lektMaar dat is niks vergeleken bij de ellende waar jij in zit Pinq
![]()
Nog 1 week school. Ik tel de dagen af!
Nou, wie weet. Ik duim nog steeds mee hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:49 schreef Sekhmet het volgende:
Oh Pinquit, verhuisstress is wel het laatste wat je nu kunt gebruiken. Wat een gedoe allemaal.
En Silliegirl wordt heerlijk in de watten gelegd. Geniet ervan!
Hier zijn de harde buiken vannacht weer gestopt. Mooi moment voor een ws voorlopig laatste vrijpartij...Hij heeft iig iets losgemaakt. Vanmorgen alweer (??) een enorme slijmprop verloren.
Blijf hopen op eigen beweging vandaag/vannacht
Hangt er een beetje vanaf hoe snel ze op temperatuur kunnen blijven. Die van ons hadden na vijf dagen of zo binnen geen mutsje meer opquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:01 schreef FlyingFish het volgende:
Vrijdag is pannenkoekendag Sekhmet! Dat schijnt ook te helpen
Tot wanneer moeten baby's eigenlijk mutsjes dragen? Ik heb er nu twee in totaal omdat ik dacht dat ze die dingen maar een paar dagen op moesten, maar zie nu foto's van oudere baby's die ook nog mutsjes op hebben en dan is 2 misschien wat weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |