Dat is ook een goede!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Op n opblaasbare band liggen in een zwembad. Ligt je buik in dat gat.
Eigenlijk wel. Ik heb er nog wel voor gekeken thuis maar ik vond ze absurd duur. Dan maar een witte rug hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:08 schreef kazy het volgende:
@Sillie: jaaa je had inderdaad zo'n luchtbed moeten hebben met zo'n gat erinHoewel ik een rubberen band ook wel een goed alternatief vind; die kun je daar vast ook iets makkelijker krijgen. En hoe grappig dat die mensen zich bemoeien met jouw mocktail
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik heb er nog wel voor gekeken thuis maar ik vond ze absurd duur. Dan maar een witte rug hoor.
Mijn vriend zei, bij de zoveelste opmerking, heel serieus "nee, dat weten we hoor, maar we willen graag een kind waar we ons hele leven voor kunnen blijven zorgen, dus we creeeren er eentje met FAS. "
Je had dat andere stel moeten zien kijken.
Ik heb bijna niks roze of blauw eigenlijk, ik denk dat ik nog het meeste rood heb qua dingen in 1 kleur. Heb veel bij de Zeeman en wibra gekocht, en v&d en c&h hebben ook wel leuke dingen in veel kleurtjes al moet je daar wel een beetje zoeken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:32 schreef kazy het volgende:
[..]
En nog een vraagje.. Waar kopen jullie babykleertjes online? Ik ben nu wel een paar keer in de winkels wezen kijken, maar ik word een beetje treurig van de enkel of roze of blauw (ja of beige natuurlijk) hype. Scheelt wel in de portemonnee overigens, maar ik heb nu bar weinig kleertjes en wil wel een béétje leuk shoppen zonder dat alles blauw of roze moet zijn.. (Ik ben tot nu het best geslaagd bij de ZeemanEdit: waar overigens niks mis mee is, maar ik vond het wel typisch.)
Ja, goeie vraag. Online zou ik het ook niet weten, vind de shops tot nu toe best duur.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:32 schreef kazy het volgende:
[..]
En nog een vraagje.. Waar kopen jullie babykleertjes online? Ik ben nu wel een paar keer in de winkels wezen kijken, maar ik word een beetje treurig van de enkel of roze of blauw (ja of beige natuurlijk) hype. Scheelt wel in de portemonnee overigens, maar ik heb nu bar weinig kleertjes en wil wel een béétje leuk shoppen zonder dat alles blauw of roze moet zijn.. (Ik ben tot nu het best geslaagd bij de ZeemanEdit: waar overigens niks mis mee is, maar ik vond het wel typisch.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pakjes: nou, van echt dat hele erge roze met strikjes en alles ben ik ook niet (en misschien is het wel gewoon een jongetje), maar ik heb nu toch een meisjes- en jongenspakje gekocht. Dan verkoop ik er nog wel weer eentje.
Die pakjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikenmijnkind.nl heeft vaak leuke dingen, maar prenatal, hema, babydump vind ik ook leuk.
En idd primark.
Ik heb echt nog n hele bal vol kleding, Kan t niet weggooien..
S. 2014
J. 2016
Bedankt! Ik zal de V&D en C&A (denk ik dat je bedoelde?) nog eens proberen. De vestigingen hier hebben geloof ik niet zo'n grote collectie, dus misschien moet ik maar gewoon een keer (na de bevalling) een keer naar R'dam ofzo. Je hebt gelijk wat de online prijzen betreft, maar ik heb nu echt een treurige collectie kleertjes (die ook nog grotendeels uit dingen bestaat die ik heb gekregen, die ik ook niet echt super vind). Of ik moet gewoon niet zo eigenwijs zijn en me neerleggen bij wat er in de winkels ligtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:43 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks roze of blauw eigenlijk, ik denk dat ik nog het meeste rood heb qua dingen in 1 kleur. Heb veel bij de Zeeman en wibra gekocht, en v&d en c&h hebben ook wel leuke dingen in veel kleurtjes al moet je daar wel een beetje zoeken.
Ik vind persoonlijk veel webshops te duur omdat de goedkope winkels er geen of een zeer beperkt assortiment hebben en je daardoor automatisch bij duurdere winkels uit komt. Ik weiger meer dan 5 euro neer te leggen voor een romper of 10 euro voor een setje, dus online shoppen is voor mij geen optie. Er is wel een speciaal kinderkleding topic hier in oud vol linkjes naar webshops.
http://nl.nextdirect.com/nl/quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:32 schreef kazy het volgende:
[..]
Ik had hier overheen gelezen maar zie nu opeens een quote alert.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:27 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Hij heeft gelezen dat pannenkoeken eten de bevalling op gang zet
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:11 schreef Butterflower het volgende:
[..]
http://nl.nextdirect.com/nl/
Klikken op eigen risico![]()
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb![]()
En niet duur!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:19 schreef kazy het volgende:
[..]te laat..
![]()
Als ik zo snel kijk, zie ik daar wel allemaal leuke dingen voorbij komen!
De primark hoef je maar 1 keer langs, die hebben nooit nieuw newborn babyspul. Wat ze nu hebben hangen, hebben ze al minimaal een half jaar. Heb daar wel wat leuke pyjama's vandaan (die ze nu ook nog steeds hebben, maanden geleden al gekocht...) de grote baby collectie wisselt wel vaker volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:02 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Online zou ik het ook niet weten, vind de shops tot nu toe best duur.
Ik wil over een tijdje eens gaan kijken bij Primark en de al genoemde bekende winkels natuurlijk. Maar een kledingbeurs of de kringloop ga ik ook nog weleens in, daar hangt soms ook gloednieuw spul bij voor een prikkie.
Ik heb deze van de week gekocht, onze eerst aankoop. Ik vind het zó schattig. Zo mini!
[ link | afbeelding ]
Maar is dat gedoe in t zh en de vk nou allemaal omdat je vanuit je geloof geen volbloedtransfusie wilt? Wat een achterlijke reden om zo te doen zeg! Alsof je geen weloverwogen beslissingen kunt maken...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:49 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik kan mij een prima masker op houden op het moment dat het er aan komt. En koel in zo een gesprek blijven. Of hard. Puur om mijzelf en mijn kleine wurm en meneer te beschermen.
Maar ik voel mij echt enorm gefrustreerd ondertussen door het hele gebeuren.
Gisteren moest ik ook hard huilen hoor. Toen we thuis kwamen en ik iemand sprak van mijn geloofsgemeenschap over extra informatie en formulieren samen te stellen voor het ziekenhuis. Die schrok zich wezenloos. Arme man![]()
Ik zei al dat hij het moest ontgelden met de ontlading van teleurstelling en frustratie en en en ... en dat hij dan ook zo lief en begripvol was en ik mij daardoor kon ontspannen en mijn emoties even niet de baas was. Nog geen tien minuten later stond een bevriend echtpaar op de stoep van "ik hoorde van Ed dat het even niet zo fijn ging en we komen even kijken hoe het met je gaat."
BOEHOEHOE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen was het er wel even uit![]()
Het ventileren hier en in de gezinsapp (ouders en zussen) helpt ook de boel in mijn hoofd op orde te houden. Zo fijn forum
Volgens mij heb ik de newborncollectie van de Primark compleet (alles gekregen)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
De primark hoef je maar 1 keer langs, die hebben nooit nieuw newborn babyspul. Wat ze nu hebben hangen, hebben ze al minimaal een half jaar. Heb daar wel wat leuke pyjama's vandaan (die ze nu ook nog steeds hebben, maanden geleden al gekocht...) de grote baby collectie wisselt wel vaker volgens mij.
Kringloop wil ik ook nog een keer langs, maar eerst even afwachten wat ik überhaupt nog nodig heb nadat de kraamvisite langs is geweest volgende maand.
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
Online: Tuunte, Ter stal! En Marktplaats en natuurlijk hier in vraag & aanbod.
Verder hebben wij een Takko! Regelmatig naar binnen wandelen en ik scoor weer iets voor n prikkie
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pakjes: nou, van echt dat hele erge roze met strikjes en alles ben ik ook niet (en misschien is het wel gewoon een jongetje), maar ik heb nu toch een meisjes- en jongenspakje gekocht. Dan verkoop ik er nog wel weer eentje.
Het wordt een meisje en dan koop ik het walvispakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat las ik (7 dacht ik?), maar ik dacht: als de baby ze aan moet, moet ik ze wel eerst even wassen? Dan kan ik ze niet terugsturen natuurlijk..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb 1 H&M pakje en 2 rompers online gekocht, rest heb ik in de winkel bij Zara, Prénatal, de Bijenkorf en Jut en Juul (snoozebaby) gekocht. Die pakjes van jou IMA (leuk!) heb ik ook bij J&J in de winkel gezien toen ik er vorige week was trouwens! Rompers koop ik bij hema en zeeman.
Je kan 1 van de 2 pakjes trouwens binnen 14 dagen zonder opgave van reden terugsturen he IMA. Moet haast wel goedkomen.
Haha, opgelost, slotjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:08 schreef Daui het volgende:
[..]
Het wordt een meisje en dan koop ik het walvispakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |