abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154225118
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:26 schreef mignonne het volgende:

Maar nogmaals, stippel heeft geen hogere kans dan SaskiaR bijvoorbeeld om een fluxus te krijgen (sorry Saskia :P ik noem even een dwarsstraat.).

Jeuj :s) :P

Wat is Hb trouwens?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154225156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:29 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Jeuj :s) :P

Wat is Hb trouwens?
Sorry, je ijzergehalte zeg maar.
:)
pi_154225222
Oh hemoglobine :)
Sorry, ik vind het allemaal erg interessant de medische dingen
En ik ben aan het SOGgen ;( :')
pi_154225250
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:32 schreef SaskiaR het volgende:
Oh hemoglobine :)
Sorry, ik vind het allemaal erg interessant de medische dingen
yesh die :Y
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2015 @ 16:36:48 #255
43556 miss_dynastie
pi_154225325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:26 schreef mignonne het volgende:
Stippel ik zit echt even met mn klus op mn knieën. Plaats je verhaal ajb op de plek waar ik je gister op wees. Echt je hoeft je zoektocht niet alleen te doen.
Je watte?

quote:
Maar buiten dat, niet acute zorg dus bijvoorbeeld spreekuren kunnen ook niet zomaar geweigerd worden. De praktijk kan de zorgovereenkomst opzeggen, maar dat kan niet totdat ze de zorg volledig hebben overgedragen aan een andere zorgverlener waar de cliënt zich wel in kan vinden. Het is absoluut niet de bedoeling dat de verloskundige zegt "zoek het maar lekker uit, wij trekken onze handen er van af" en dat je vervolgens nergens meer terecht kunt en zelf moet gaan zoeken.
Linksom of rechtsom zou ik niet eens begeleid willen worden door iemand die zulke uitspraken doet en zo bot met mensen omgaat...
pi_154225390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je watte?

[..]

Linksom of rechtsom zou ik niet eens begeleid willen worden door iemand die zulke uitspraken doet en zo bot met mensen omgaat...
ken je die uitspraak niet? :D met mn mond op mn knieën, kin op de grond, dat werk :Y)

Nee dat is waar, dat is weer wat anders. Maar de manier waarop nu gereageerd wordt is ontzettend verkeerd. Voor zover ik kan opmaken is er niet eens gesproken verder over transfusiebeleid en zulks. Een consult hematoloog had bijvoorbeeld best een optie geweest, in plaats van direct alle deuren dicht te smijten.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juli 2015 @ 16:41:37 #257
43556 miss_dynastie
pi_154225442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

ken je die uitspraak niet? :D met mn mond op mn knieën, kin op de grond, dat werk :Y)

Nee dat is waar, dat is weer wat anders. Maar de manier waarop nu gereageerd wordt is ontzettend verkeerd. Voor zover ik kan opmaken is er niet eens gesproken verder over transfusiebeleid en zulks. Een consult hematoloog had bijvoorbeeld best een optie geweest, in plaats van direct alle deuren dicht te smijten.
Nee, die ken ik niet. Midden van het land, nog nooit gehoord.

Ja, echt op alle mogelijke manieren fout. Geen idee of stippel uit een plaats komt waar men doorgaans gewoon 'ja en amen' zegt tegen de 'deskundige' en ze gewoon geen tegenspraak gewend zijn, of dat het gewoon een heel koppig exemplaar is.
pi_154225504
Pakjesprobleem is denk ik opgelost, heb twee nieuwe besteld :') Nu alleen nog een paar dagen wachten met bevallen..
pi_154225560
Wel typisch dat nadenken over kleertjes.... ik heb net de vluchttas ingepakt met random kleertjes die bovenop de stapel lagen. En de hele stapel is samengesteld uit dignen die van anderen gekregen heb. Ik ben gewoon te gierig om veel geld uit te geven aan kleren die baby maar een maand aan past, denk ik... En het gaat om de inhoud van de kleertjes, nietwaar? :s)
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:46:44 #260
409579 LuDann
All the way
pi_154225565
Ik ken die uitspraak ook niet mignonne. Je klus is dus je mond dan ofzo? :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Pakjesprobleem is denk ik opgelost, heb twee nieuwe besteld :') Nu alleen nog een paar dagen wachten met bevallen..
Leuk. *O*

Ik ga misschien ook wat nieuwe dingetjes bestellen als ik niet alles weer mooi wit kan krijgen. :@
pi_154225585
Sillie, wat netjes vh hotel!

Stippel, wat n onmenselijk gedrocht!

Pinq, wat een frustratie een ander huis!
pi_154225692
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:46 schreef SaskiaR het volgende:
Wel typisch dat nadenken over kleertjes.... ik heb net de vluchttas ingepakt met random kleertjes die bovenop de stapel lagen. En de hele stapel is samengesteld uit dignen die van anderen gekregen heb. Ik ben gewoon te gierig om veel geld uit te geven aan kleren die baby maar een maand aan past, denk ik... En het gaat om de inhoud van de kleertjes, nietwaar? :s)
Oh nou ja, ik wil wel graag dat hij/zij iets moois aanheeft op de eerste foto's en zo :@ Heel veel kleertjes hebben we nog niet, want we weten niet wat het wordt, dus ach, die paar tientjes.
pi_154225727
Wij weten het ook niet hoor :) maar ik hou niet van roze, dus ik heb vooral witte, groene en blauwe kleertjes. En ook een paar met autootjes :P autootjes zijn ook leuk voor meisjes!
pi_154226315
Stippel, wat een bizar telefoontje van je vk :o
Ongelooflijk zeg. Echt knap dat je zo koel eronder bleef, dat was mij echt niet gelukt. Ik hoop dat je snel iemand vindt die met jou wil meedenken ipv steeds pogingen doet om je bloeddruk te verhogen. Als ik jou was zou ik hier tzt wel een klacht over indienen trouwens.
pi_154226436
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:46 schreef SaskiaR het volgende:
Heel typisch idd, dat iemand nadenkt over wat de pasgeboren baby aan moet! En dan, oh shock, een nieuw pakje KOOPT! :o
pi_154226543
Jemig, stippel.. Ik had echt ontploft aan de telefoon met zo'n prutmens. Wat een gedoe zeg; vind ik echt niet kunnen!

Heeft er iemand een tip voor je rug bruinen? Op mijn buik liggen sniet zo comfortabel meer.. Een luchtbedje voor in 't zwembad is mss fijn?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:29:21 #267
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154226562
Tja, hier wel een hoop gekochte kleertjes (nieuw en tweedehands). Ik kan dan weer niks met die zakken kleding die je van anderen krijgt, of zo'n hele stack opkopen via marktplaats. Daar zit vaak een hele hoop in wat niet mijn smaak is.

Nr. 1 heeft mij geleerd: als ik t niks vind, krijgt ie t toch niet aan, en da's ook zonde. Dan maar wat minder, wat ik wel echt leuk vind...

I blame the hormones! (en dat doe ik al 2.5 jaar ;))
pi_154226613
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Mineola het volgende:

Heel typisch idd, dat iemand nadenkt over wat de pasgeboren baby aan moet! En dan, oh shock, een nieuw pakje KOOPT! :o
Ik bedoel meer dat ik zelf een beetje raar ben :P
Tuurlijk is het leuk als je baby leuk op de foto staat :) En ik heb wel een beetje opgelet wat ik klaargelegd heb hoor, niet dat ie een jute zak over z'n hoofd krijgt hoor.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:33:18 #269
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154226651
Hier heb ik afgelopen week de eerste pakjes klaargelegd en in zakjes gestopt (lang leve de ziplockzakjes van de IKEA), 2 setjes maat 50 (eerste keus en 'reserve'), eentje in 56. Kan niet misgaan, zo lang de kraamhulp ten minste kan lezen ;)

Mijn lichte dwangneurose heeft er ook voor gezorgd dat nu het beddengoed voor de wieg, dat voor het ledikant en de spullen voor het aankleedkussen ook klaarliggen in zo'n zelfde IKEA zakje. Jammer alleen dat de wieg nog in elkaar gezet moet worden, en het misschien nog wel 2 maanden duurt voordat er een baby in mag slapen O+
pi_154226711
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:28 schreef silliegirl het volgende:
Jemig, stippel.. Ik had echt ontploft aan de telefoon met zo'n prutmens. Wat een gedoe zeg; vind ik echt niet kunnen!

Heeft er iemand een tip voor je rug bruinen? Op mijn buik liggen sniet zo comfortabel meer.. Een luchtbedje voor in 't zwembad is mss fijn?
Beachvolleybal ofzo? c_/ iets waarbij je in beweging bent in de zon zou k zeggen.
Of zo'n luchtbed met een gat erin voor je buik :+

Ik kies zelf voor de strategie avoid sun 2.0. Werkt als een trein! Ik word somehow nog steeds een soort van bruinig (voor mijn doen) maar niet in de volle zon, heerlijk :D (valt t op dat k niet van zonnen hou?...)
pi_154226745
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nieuwe pakjes *O*

Dat blijft ook leuk... zelfs als ze bijna 1 zijn :P
S. 2014
J. 2016
pi_154226874
Op n opblaasbare band liggen in een zwembad. Ligt je buik in dat gat.
pi_154226880
Op t strand n gat in de grond graven kan ook _O-
pi_154226889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:36 schreef mignonne het volgende:

[..]

Beachvolleybal ofzo? c_/ iets waarbij je in beweging bent in de zon zou k zeggen.
Of zo'n luchtbed met een gat erin voor je buik :+

Ik kies zelf voor de strategie avoid sun 2.0. Werkt als een trein! Ik word somehow nog steeds een soort van bruinig (voor mijn doen) maar niet in de volle zon, heerlijk :D (valt t op dat k niet van zonnen hou?...)
Nou. Ik heb vandaag vooral in de schaduw vertoeft om rustig aan de warmte te wennen, gesmeerd met factor 30, maar heel mijn bikini staat erin gebruind. Normaal bruin ik al niet in de zon, lang leve extra pigement tijdens zwanger zijn!
Maar! Luchtbed met gat. Gaan ze hier vast niet hebben.. Ik probeer wel een normaaltje in het water, volgens mij moet dat nog wel te doen zijn. En anders inderdaad maar veel snorkelen en langs het strand lopen!
Voor beachvolley is het te warm hier hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')