SPOILER: Nokiaaaaaaaa'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijzen staan achter de toestellen. Indien iemand meerdere toestellen wilt overnemen dan kan ik uiteraard korting regelen.
De toestellen zijn daarnaast werkend te zien in Apeldoorn. Verzending is ook geen probleem.
Zeurpieten, trollers of grappenmakers mogen wegblijven.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blistering op 18-07-2015 21:24:04 ]Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Hah, ja! Helaas moet deze hobby plaatsmaken voor de andere hobby.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik zocht iemand laatst specifiek een N-gage
V&A / [GEZ] Handheld gameconsoles (Tapwave Zodiac, Nokia N-Gage 2 etc) hier dus, geen idee als hij nog steeds zoekt. Leuke bijkomstigheid met de zoekfunctie vond ik nog je topic van 2014 wara je meer Nokia's zocht
Geen probleem hoop dat je hem er nog blij kan maken. Ik ga ondertussen even in een hoekje zitten huilen over de vergane glory van mijn voorheen lievelingsmerkquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hah, ja! Helaas moet deze hobby plaatsmaken voor de andere hobby.
Dank voor je post.
3310, 3410 & 3510 hebben allen nog uitstekende covers. Schermen hebben kleine krasjes, die als ze aan zijn amper opvallen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:25 schreef donroyco het volgende:
Wat is de gebruikersstaat van de 3310-3410-3510-5210?
Tof, ik bied 30 euro incl. verzending en een oplader (of 2) voor de 3310, 3410 en 3510quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
3310, 3410 & 3510 hebben allen nog uitstekende covers. Schermen hebben kleine krasjes, die als ze aan zijn amper opvallen.
5210 heeft een cover die wel vervangen mag worden. Op het eerste gezicht oogt die ok, maar je kan wel zien dat de telefoon gebruikt is.
Als je wilt maak ik foto's voor je
Heb hem geDM'ed.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:20 schreef Inverted_World het volgende:
V&A / [GEZ] Nokia telefoons - werkend / defect / incompleet
Misschien dat je hem er blij mee kan maken?
Dat heb je goed opgemerkt, die stond nog niet in mijn excel bestandquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:04 schreef BigSmurf het volgende:
Toffe collectie. Die andere vreemde Nokia is een 7600 toch? Die zie ik er niet tussen staan.
Het is dan ook een zeldzaam modelquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:08 schreef BigSmurf het volgende:
Oef, 50 euro. Stevige prijs. Wat is de staat van die 7600? En de G-gage en 3650? Goed werkend + lader ook?
Heb ik wel, 2x zelfs. De 6310 in mijn OP is een 6310i heb ik zojuist even gecontroleerd. Heb er nog eentje liggen met een mindere cover. De ene zou ik een 6 geven, de ander een 5-.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:13 schreef zarGon het volgende:
Holy fuck, wat een collectie!.
Jammer dat je geen 6310i hebt..
Oeps, over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb ik wel, 2x zelfs. De 6310 in mijn OP is een 6310i heb ik zojuist even gecontroleerd. Heb er nog eentje liggen met een mindere cover. De ene zou ik een 6 geven, de ander een 5-.
Ik had de OP stiekem ge-editquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeps, over het hoofd gezien..
Wat is de staat van de batterij en heb je een lader?
Hmhmm, thanks. Ik denk er nog even na.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik had de OP stiekem ge-edit![]()
Over de staat van de batterij kan ik je geen mededelingen doen. Ik heb de telefoons destijds ook een keer overgenomen, en het enige wat ik weet is dat ze beide goed werken.
Ik heb een lader
Ik heb er even over nagedacht, en ik ben bereid je bij deze ook de batterij van de andere 6310i (de 5-quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmhmm, thanks. Ik denk er nog even na.
Succes verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |