Da's meer een organiser toch? Maar op zich wel leuk, ik heb ook HP Jornada's en Psions. Mits de prijs ook leuk is en he hem kunt vinden (en kwijt wilquote:
Met de console erbij heeft wel de voorkeur, ik hou het even open tot ik er een heb als je dat goed vindt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:03 schreef Sjorre het volgende:
Weet niet of je ook games voor de N-Gage zoekt, maar heb hier twee zeer nette N Gage games liggen, te weten Super Monkey Ball en Tony Hawk's Proskater voorzien van doosje en manual. Voor beide games tezamen is vraagprijs 12,50 euro. PM mij maar bij interesse.
Geen probleem, geef maar een seintje als je een N-Gage te pakken heb gekregen...quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met de console erbij heeft wel de voorkeur, ik hou het even open tot ik er een heb als je dat goed vindt.
Ok, ik weet namelijk nog niet wat voor games ik er bij aangeboden krijg, ik heb niet zo veel aan dubbele, maar als ze er niet bij zitten dan kunnen we zeker wel een deal maken.quote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Sjorre het volgende:
[..]
Geen probleem, geef maar een seintje als je een N-Gage te pakken heb gekregen...
Beiden, ik verzamel, maar ik speel er ook regelmatig mee. Zeg maar een gebruiksverzameling. Ik koop dan ook nauwelijks dubbele spullen. Komt wel eens voor, dan zijn ze als reserve. Zo heb ik wel een paar Gameboys en een paar GBC's, maar dat zijn wel weer allemaal andere types of kleuren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:22 schreef Beverwijker het volgende:
Verzamel je ze of is het echt voor gebruik?
Als hij voor een schappelijke prijs incl wat games weg kan heb ik er wel oren naar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef Jazzpert het volgende:
Ik heb ergens nog een werkende Atari Lynx II liggen eventueel.
Ik heb een Sega Game Gear zonder oplader en met een sonic game liggen maar je heb er al 2 dus denk niet dat je interesse heb!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beiden, ik verzamel, maar ik speel er ook regelmatig mee. Zeg maar een gebruiksverzameling. Ik koop dan ook nauwelijks dubbele spullen. Komt wel eens voor, dan zijn ze als reserve. Zo heb ik wel een paar Gameboys en een paar GBC's, maar dat zijn wel weer allemaal andere types of kleuren.
Game Gear heb ik er 2 van, maar 1 had geen geluid (zelf gerepareerd). Zo veel werk aan gehad, die doe ik dus ook niet weg.
[..]
Als hij voor een schappelijke prijs incl wat games weg kan heb ik er wel oren naar.
Klopt, Sonic heb ik ook al. Anders heb ik straks geen plek meer voor andere consolesquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Ik heb een Sega Game Gear zonder oplader en met een sonic game liggen maar je heb er al 2 dus denk niet dat je interesse heb!
Ik duik vanavond even de game kelder in, kijken wat er bij zit.quote:Als hij voor een schappelijke prijs incl wat games weg kan heb ik er wel oren naar.
Mits betaalbaar wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:23 schreef Sjorre het volgende:
Zoek je wellicht ook games voor de Atari Lynx en Sega GameGear?
Nee, niet gezien, ik kan niet alles in de gaten blijven houden, ik kijk wel eens, maar dan moet ik er dus net tegenaan lopen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:59 schreef HeavensAxe het volgende:
Ik zag er toevallig eentje op marktplaats laatst maar diegene had hem wel totaal verkeerd geplaatst, onder gameboy of gamecube o.i.d. maar ik neem aan dat je daar al op kijkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |